www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 17:23:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11175246 alkalommal)
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #37294 Dátum: 2011 Január 11, 19:26:17 »

Higgyétek el, mindig is voltak, és lesznek is ilyen szokásostól eltérő gyári kivitelek.
Azt, hogy egy másik kontinensen léteznek, könnyebb megérteni, de sok oka van a variálásoknak.
Az egyik legalapvetőbb az éghajlat, amelyik piacra szánják az autót annak megfelelő eltérések lehetnek rajta.
Ilyen a skandináv bogarak dupla előmelegítő csöve, vagy a T1-en a safari ablak hogy a legtriviálisabbat mondjam.
Aztán a gazdaságilag vezető régiókba magasabb felszereltségű kocsikra is volt igény, a szegény fejlődő országok pedig strapabíró megoldásokat kaptak.
Egy adott ország adórendjéhez, vagy műszaki előírásaihoz könnyen alkalmazkodik a gyár a piac megszerzésének érdekében.
Volt 79-es osztrák származású T2b mikrobuszom gyári F motorkódú 1,3-as motorral.
A motortakaró lemezek passzoltak a motortérszigeteléshez, a szívócsonkba be volt kötve a fékrásegítő vákumcsöve.
Kis köbcenti, kis adó...
96-óta dolgozok VW márkakereskedésben, láttam már annyit, hogy ezután bármit elhiszek.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37293 Dátum: 2011 Január 11, 19:19:49 »

A VW könyv meg kussól ezekről. Kéne már egy jó átdolgozás, ahol leírják hol és milyen kocsikat gyártottak.

Nekem van egy angol nyelvű könyvem, amiben benne van a világ minden volkswagene, nem csak a bogarak és pont a különbözőségekre helyezi a hangsúlyt. Minden ilyen érdekes dél-amerikai, meg afrikai meg mindenféle bogár is benne van.


« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 11, 19:23:17 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37292 Dátum: 2011 Január 11, 19:03:36 »

csak egy kicsit lenne hosszabb, mint az Encyclopedia Britannica...  Grin
Valahol olvastam, hogy hány országban készültek ezek a kocsik, de ennyi nem több. Kiváncsi lennék a yugoszláv, vagy a Brazil modellekre.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37291 Dátum: 2011 Január 11, 18:57:26 »

A VW könyv meg kussól ezekről. Kéne már egy jó átdolgozás, ahol leírják hol és milyen kocsikat gyártottak.

csak egy kicsit lenne hosszabb, mint az Encyclopedia Britannica...  Grin
Süni
« Hozzászólás #37290 Dátum: 2011 Január 11, 18:46:37 »

Hát ebbe meg milyen motor van?  Shocked
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #37289 Dátum: 2011 Január 11, 18:41:17 »

Pébá!

Családi kombinak?
http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=4cf278eef362b

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #37288 Dátum: 2011 Január 11, 18:34:29 »

kezdd el írni!
ne ,mert tele lessz "vazzzéval Grin Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #37287 Dátum: 2011 Január 11, 18:31:44 »

A VW könyv meg kussól ezekről. Kéne már egy jó átdolgozás, ahol leírják hol és milyen kocsikat gyártottak.
kezdd el írni!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37286 Dátum: 2011 Január 11, 18:30:18 »

<beszúrt kép törölve>

A VW könyv meg kussól ezekről. Kéne már egy jó átdolgozás, ahol leírják hol és milyen kocsikat gyártottak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37285 Dátum: 2011 Január 11, 18:15:39 »

Attól függ, honnan nézzük...az persze érdekes, hogy ezen a lámpán is tudtak még mit variálni...nem tudom az eredeti miért nem felelt meg...lehet különcködni akartak...


úgy tünik vasalótalpas sárvédőre akartak nagy átvilágított felületű modern lámpát   Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37284 Dátum: 2011 Január 11, 17:19:25 »

Attól függ, honnan nézzük...az persze érdekes, hogy ezen a lámpán is tudtak még mit variálni...nem tudom az eredeti miért nem felelt meg...lehet különcködni akartak...


és 5*205ös a kerék Smiley ....de ilyen kereket én feltennék
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37283 Dátum: 2011 Január 11, 17:13:36 »

Attól függ, honnan nézzük...az persze érdekes, hogy ezen a lámpán is tudtak még mit variálni...nem tudom az eredeti miért nem felelt meg...lehet különcködni akartak...


vagy utálták a lámpa mellett eláramló sarat.

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37282 Dátum: 2011 Január 11, 17:09:07 »

ez egész jól néz ki  Cheesy

bár előre tudom, milyen ocsmány a hátsó lámpája..

Attól függ, honnan nézzük...az persze érdekes, hogy ezen a lámpán is tudtak még mit variálni...nem tudom az eredeti miért nem felelt meg...lehet különcködni akartak...



[a csatolmányt egy admin törölte]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37281 Dátum: 2011 Január 11, 17:04:46 »

<beszúrt kép törölve>

ez egész jól néz ki  Cheesy

bár előre tudom, milyen ocsmány a hátsó lámpája..
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37280 Dátum: 2011 Január 11, 16:55:31 »

tyű, ezt nem is tudtam. nincs ilyenről fotód?
érdekes lehet a csomagtér


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37279 Dátum: 2011 Január 11, 16:51:43 »

Napsugarast!

A dokument sok mindent elbir, de _fizikailag_ ra lehet pattintani egy 1303S kasznit egy 67-es 1300-as alvazra?


Udv!

Trau
Mindent meg lehet csinálni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37278 Dátum: 2011 Január 11, 16:49:56 »

Dél-Afrikában gyártottak a 70-es években torziós első futóművel és 1303 kasztnival bogarakat. Gyáriakat.
tyű, ezt nem is tudtam. nincs ilyenről fotód?
érdekes lehet a csomagtér
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37277 Dátum: 2011 Január 11, 16:46:28 »

Csak kasztni csere az érdekes lenne,mert a torziós futóműre nem lehet fel rakni az 1303-as kasztnit!! Már én is hívtam ezt a hirdetést de nincs is a srác nevén az autó,állítólag egy ismerőse nevén van!! Huh
Dél-Afrikában gyártottak a 70-es években torziós első futóművel és 1303 kasztnival bogarakat. Gyáriakat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37276 Dátum: 2011 Január 11, 13:54:54 »

Visszakerültek a lökhárítók. Felnire szerelt nyári garnitúrával (egyet javítattni kell) 200ezer -ért eladó

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37275 Dátum: 2011 Január 11, 10:38:21 »

Napsugarast!


Holnap 09.00-kor randi a piros vassal.


Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37274 Dátum: 2011 Január 11, 09:38:34 »

Napsugarast!


03-as első doblemez 72E HuF/db körül van!



Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37273 Dátum: 2011 Január 11, 09:37:26 »

Napsugarast!

Akkor bocs... Akkor mi a gond a papírokkal??? (már az eladó autóéval???) Nem értem. 03-as autóra 03 bódé kell.



Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #37272 Dátum: 2011 Január 11, 08:55:17 »

David fórumtárs patchwork bogara hasonló... bocs, annak a hátsó ablak helyére van egy oválé rakva, meg ovál gépházfedél. Az más.
Az alvázfej tuti teljesen más. Magyarul egy torziós alvázra kell egy buflák (1302-1303) rahmenkopf. De lehet, még az sem elég. Aztán meg mire kikasztnizod, az sem kevés pénz, a nem torziós, hanem McPherson-os (1302-1303) kasztnielemek az A oszloptól előre nagyon drágák! Nem lebeszélni akarlak, de ezt szerintem az 1302-1303 tulajok is alátámasztják. Szó se róla, az utazási komfort szerintük sokkal jobb.


03-as első doblemez 72E HuF/db körül van!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37271 Dátum: 2011 Január 11, 08:34:07 »

Napsugarast!

Napsugarast!

Khm, szerintu_n_k... Wink


Udv!

Trau es Csevesznye (aki egy 1303)
Akkor bocs... Akkor mi a gond a papírokkal??? (már az eladó autóéval???) Nem értem. 03-as autóra 03 bódé kell.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37270 Dátum: 2011 Január 11, 08:31:08 »

Napsugarast!

Napsugarast!

David fórumtárs patchwork bogara hasonló... bocs, annak a hátsó ablak helyére van egy oválé rakva, meg ovál gépházfedél. Az más.
Az alvázfej tuti teljesen más. Magyarul egy torziós alvázra kell egy buflák (1302-1303) rahmenkopf. De lehet, még az sem elég. Aztán meg mire kikasztnizod, az sem kevés pénz, a nem torziós, hanem McPherson-os (1302-1303) kasztnielemek az A oszloptól előre nagyon drágák! Nem lebeszélni akarlak, de ezt szerintem az 1302-1303 tulajok is alátámasztják. Szó se róla, az utazási komfort szerintük sokkal jobb.

Khm, szerintu_n_k... Wink


Udv!

Trau es Csevesznye (aki egy 1303)

Üdv!

Trau
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37269 Dátum: 2011 Január 11, 08:30:50 »

David fórumtárs patchwork bogara hasonló... bocs, annak a hátsó ablak helyére van egy oválé rakva, meg ovál gépházfedél. Az más.
Az alvázfej tuti teljesen más. Magyarul egy torziós alvázra kell egy buflák (1302-1303) rahmenkopf. De lehet, még az sem elég. Aztán meg mire kikasztnizod, az sem kevés pénz, a nem torziós, hanem McPherson-os (1302-1303) kasztnielemek az A oszloptól előre nagyon drágák! Nem lebeszélni akarlak, de ezt szerintem az 1302-1303 tulajok is alátámasztják. Szó se róla, az utazási komfort szerintük sokkal jobb.
Az nem csak egy sima 02-es döntött lámpákkal,ovál ablakkal és géptetővel?
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #37268 Dátum: 2011 Január 11, 08:27:57 »

Aki úgy gondolja nézze meg  élőben, eldönti hogy érdemes vele foglalkozni vagy nem!! De a papírok biztos nem jók!! És nincs a nevén aki árulja,állítólag valami ismerős nevén van!! Huh

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37267 Dátum: 2011 Január 11, 08:24:01 »

Napsugarast!

A dokument sok mindent elbir, de _fizikailag_ ra lehet pattintani egy 1303S kasznit egy 67-es 1300-as alvazra?


Udv!

Trau
David fórumtárs patchwork bogara hasonló... bocs, annak a hátsó ablak helyére van egy oválé rakva, meg ovál gépházfedél. Az más.
Az alvázfej tuti teljesen más. Magyarul egy torziós alvázra kell egy buflák (1302-1303) rahmenkopf. De lehet, még az sem elég. Aztán meg mire kikasztnizod, az sem kevés pénz, a nem torziós, hanem McPherson-os (1302-1303) kasztnielemek az A oszloptól előre nagyon drágák! Nem lebeszélni akarlak, de ezt szerintem az 1302-1303 tulajok is alátámasztják. Szó se róla, az utazási komfort szerintük sokkal jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 11, 08:26:18 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37266 Dátum: 2011 Január 11, 08:23:38 »

Csak kasztni csere az érdekes lenne,mert a torziós futóműre nem lehet fel rakni az 1303-as kasztnit!!
Nem a bogaras értelmben vett,fizikális kasznicserét,bódéemelgetést mondja! Wink
Hanem még mikor papíron,hivatalosan is működött az alvázcsere és a motorcsere.Egy forgalmival be tudtál papírozni egy papír nélküli vasat a kilencvenes években.Valaki behozta mondjuk Ausztriából ezt a 03-ast,itthon meg valaki épp akkor vitte ki a méhtelepre a 67-esét.Ezzel a forgalmival bementek a rendőrségre,hogy alvázcsere volt,és a 67-es forgalmiba beírták a 73-as,1303-as alvázszámát.Később a motorral ugyanez.
De ezt szerintem ezeket a dolgokat tudod Te is! Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37265 Dátum: 2011 Január 11, 08:17:53 »

Napsugarast!

A dokument sok mindent elbir, de _fizikailag_ ra lehet pattintani egy 1303S kasznit egy 67-es 1300-as alvazra?


Udv!

Trau
elvileg ha a csomagtér belét tűzfalig kivágod akkor igen,

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37264 Dátum: 2011 Január 11, 08:11:16 »

Napsugarast!

Anno meg lehetett csinálni... Nekem egy forgalmihoz és rendszámhoz lett papírozva egy Trabi. Igaz, típusmódosítás nélkül, de lehet, hogy ezt az autót anno az átkosban papírozták át. Akkoriban meg az én Pannoniám is Csepel T5 lett. Oszt a fenét sem érdekelte, hogy elöl mi rugózik ebben az autóban.

A dokument sok mindent elbir, de _fizikailag_ ra lehet pattintani egy 1303S kasznit egy 67-es 1300-as alvazra?


Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37263 Dátum: 2011 Január 11, 08:00:24 »

Csak kasztni csere az érdekes lenne,mert a torziós futóműre nem lehet fel rakni az 1303-as kasztnit!! Már én is hívtam ezt a hirdetést de nincs is a srác nevén az autó,állítólag egy ismerőse nevén van!! Huh
Anno meg lehetett csinálni... Nekem egy forgalmihoz és rendszámhoz lett papírozva egy Trabi. Igaz, típusmódosítás nélkül, de lehet, hogy ezt az autót anno az átkosban papírozták át. Akkoriban meg az én Pannoniám is Csepel T5 lett. Oszt a fenét sem érdekelte, hogy elöl mi rugózik ebben az autóban.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37262 Dátum: 2011 Január 11, 07:56:38 »

Napsugarast!

Csak kasztni csere az érdekes lenne,mert a torziós futóműre nem lehet fel rakni az 1303-as kasztnit!! Már én is hívtam ezt a hirdetést de nincs is a srác nevén az autó,állítólag egy ismerőse nevén van!! Huh

Ereztem en, hogy nem ennyire egyszeru a Zelet. Egy fotozast meger... Wink


Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37261 Dátum: 2011 Január 11, 07:55:27 »




Udv!

Trau


Üdv!

Trau
Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #37260 Dátum: 2011 Január 11, 07:50:04 »

Kasznicsere. Nekem is volt ilyen.  Aztán volt motorcsere is Smiley
Üdv a fedélzeten!

Csak kasztni csere az érdekes lenne,mert a torziós futóműre nem lehet fel rakni az 1303-as kasztnit!! Már én is hívtam ezt a hirdetést de nincs is a srác nevén az autó,állítólag egy ismerőse nevén van!! Huh

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #37259 Dátum: 2011 Január 11, 07:43:00 »

Kasznicsere. Nekem is volt ilyen.  Aztán volt motorcsere is Smiley
Üdv a fedélzeten!

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #37258 Dátum: 2011 Január 11, 07:38:58 »

Napsugarast!
...
Trau

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #37257 Dátum: 2011 Január 11, 06:53:29 »

Napsugarast!

1., BUEK! Smiley

2., Hogyan lett egy 1303S-bol 1967-es 1300-as?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-4419166

Lehet, holnap megkeresem kerekparral, csak Google Maps-szel probalom beloni a helyszint, valahol a Fiastyuk utca kornyeken allhat.


Udv!

Ha megnézted írhatnál róla hogy milyen közelebbről! Mert lehet hogy érdekelne. Köszi.

Ha valaki megvenném bontásra és a műszerfal nem repedt arra igényt tartanék!!  Wink

Trau

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37256 Dátum: 2011 Január 11, 00:19:54 »

Napsugarast!

1., BUEK! Smiley

2., Hogyan lett egy 1303S-bol 1967-es 1300-as?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-4419166

Lehet, holnap megkeresem kerekparral, csak Google Maps-szel probalom beloni a helyszint, valahol a Fiastyuk utca kornyeken allhat.


Udv!

Trau
1973-as 03-as

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #37255 Dátum: 2011 Január 11, 00:03:30 »

Napsugarast!

1., BUEK! Smiley

2., Hogyan lett egy 1303S-bol 1967-es 1300-as?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-4419166

Lehet, holnap megkeresem kerekparral, csak Google Maps-szel probalom beloni a helyszint, valahol a Fiastyuk utca kornyeken allhat.


Udv!

Trau

Üdv!

Trau
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.276 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.