www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:26:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1037 1038 1039 1040 1041 [1042] 1043 1044 1045 1046 1047 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11179503 alkalommal)
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #5974 Dátum: 2006 Október 23, 17:15:30 »

dugóban felforr benne a víz. ez egy bogárral sosem fordulhat elő ;-)))

dehogy forr,a farhűtősökben sohasem forr fel,az orrhűtősökben pedig meg lehet oldani hogy ne forrjon.de ilyen szempontból a bogár tényleg egyszerűbb Wink
de amúgy most tényleg ha a bogár kimelegszik annak is ki kell támasztani a motorházfedelét mint a kispolákoknak? Grin esetleg a kráft is elmegy olyankor?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5973 Dátum: 2006 Október 23, 17:09:18 »

ha most kötekedni akarnék,megkérdezném mi a baj a skodával,miért nem megbízható,de nem teszem,mert nem erről szól a topic.

dugóban felforr benne a víz. ez egy bogárral sosem fordulhat elő ;-)))
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #5972 Dátum: 2006 Október 23, 16:57:51 »

   nyugalom elöbb legyen lóvé aztán meg bogarat úgy is talál  skodrihoz képes biztos  megbizhatobb
ha most kötekedni akarnék,megkérdezném mi a baj a skodával,miért nem megbízható,de nem teszem,mert nem erről szól a topic.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #5971 Dátum: 2006 Október 23, 16:17:14 »

Baszki, ezt nem akarom elhinni! Itt egy fiatal versenyző, nagy álma egy bogár, Ti meg kézzel-lábbal tiltakoztok. A sok beszólásból már kiderült, nagyon köti az ebet a karóhoz. Ha neki ilyen verda kell, hajrá! Sztem inkább segíteni kéne választani egy bogit. A skodával kijárta az "öreg autóm van, sokat szopok vele" iskolát, sztem tudja, mit akar.
(ha meg beleun a folyamatos reszelgetésbe, úgyis itt szól először, hogy van egy öreg bogi bontásra...)
   nyugalom elöbb legyen lóvé aztán meg bogarat úgy is talál  skodrihoz képes biztos  megbizhatobb

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5970 Dátum: 2006 Október 23, 08:04:24 »

Kicsit OFF adok-veszek kérdés:

A Bogarak alváza kompatibilis az összessel?

Szóval teszem azt egy 62-es alá be lehet tenni egy 70-es alvázat akár motorral, futóval cakk-pakk? Különösebb fabrik nélkül?

simén megcsinlható, de legalább akkora munka, mint egy régi gépet felújítani. Vegyél egy 65-66ost, az minden szempontból jó. Még döntött a lámpa, kúpos a dísztárcsa, van faltdachos kivitel, lehet rátenni korlátos lököst, szebb a műszerfal, csongombok stb. Nagyon nagy dolog a kasztnicsere és nem lesz az igazi, bár pl a Zolié meg lett csinálva.

Ha most vennék bogarat, akkor várnék egy két hetet, amíg előjön egy számomra normális autó normális áron. A normális alatt azt értem, hogy legalább egy év műszaki, nincs elrohadva szinte semmi, napi használatban van 1958 és 1967 között gyártották, tűrhető a fényezése. Az ilyen lehet még vagy öt évig komolyabb ráfordítás nélkül hajtani. Nem túl szívderítő dolog már a belépőt a bogaras társadalomba 1 misiért megváltani.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5969 Dátum: 2006 Október 23, 07:56:49 »

Az előzmény a lényeg...
1,3 benzines
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5968 Dátum: 2006 Október 23, 07:55:31 »

Az előzmény a lényeg...

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #5967 Dátum: 2006 Október 23, 07:54:18 »

benzines, dízel?

Ezt pl én írtam, de válaszra nem emlékszem.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5966 Dátum: 2006 Október 23, 07:32:08 »

Van egy lista, hogy milyen bogarat szeretne.
1. "64 előtti Bogárt, leginkább egy faltdachosat"
2. "Kb. olyan 2-3-400E lenne rá"
3.  "csakis műszakis, használatban lévő példány érdekelne"

Ha mind a 3 pontnak megfelelőt keres, akkor nem lesz egyszerű dolga, vagy qrva nagy szerencséje van.
Ha viszont a 3 pontból bármelyik 1 pontot kihúzza, akkor már lényegesen egyszerűbb a helyzet.

SZVSZ!

Baszki, ezt nem akarom elhinni! Itt egy fiatal versenyző, nagy álma egy bogár, Ti meg kézzel-lábbal tiltakoztok. A sok beszólásból már kiderült, nagyon köti az ebet a karóhoz. Ha neki ilyen verda kell, hajrá! Sztem inkább segíteni kéne választani egy bogit. A skodával kijárta az "öreg autóm van, sokat szopok vele" iskolát, sztem tudja, mit akar.
(ha meg beleun a folyamatos reszelgetésbe, úgyis itt szól először, hogy van egy öreg bogi bontásra...)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #5965 Dátum: 2006 Október 23, 02:57:52 »

Baszki, ezt nem akarom elhinni! Itt egy fiatal versenyző, nagy álma egy bogár, Ti meg kézzel-lábbal tiltakoztok. A sok beszólásból már kiderült, nagyon köti az ebet a karóhoz. Ha neki ilyen verda kell, hajrá! Sztem inkább segíteni kéne választani egy bogit. A skodával kijárta az "öreg autóm van, sokat szopok vele" iskolát, sztem tudja, mit akar.
(ha meg beleun a folyamatos reszelgetésbe, úgyis itt szól először, hogy van egy öreg bogi bontásra...)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5964 Dátum: 2006 Október 22, 23:12:18 »

én láttam élőben nem napi közlekedésre való

Hagyd, majd Skodi saját bőrén tapasztalja meg.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5963 Dátum: 2006 Október 22, 23:08:26 »

Könnyen lehet, hogy igazad van:)

Beszéltem telefonon a pasival, azt mondja a motorja teljesen fel van újítva, 200e ment bele, az elejét pedig szervizben ültették le, fogalma sincsen hogy, nem ért hozzá.  A fékei is meglettek csinálva, rohadás azt mondja van egy alul, meg lehet nézni.  De asszondja cakk-pakk üzemképes:)

Ha csak a fele igaz, már az sem rossz éppen, dehát látni kéne ezt élőben....így képről , hallomásból csak találgatás.

én láttam élőben nem napi közlekedésre való
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5962 Dátum: 2006 Október 22, 23:01:12 »

ez bogár ugy kapott műszakit hogy vettek rá....és nagy poén volt vele legszakadtabb djíat nyerni....én ilyen autoval nem mernék közlekedni

Könnyen lehet, hogy igazad van:)

Beszéltem telefonon a pasival, azt mondja a motorja teljesen fel van újítva, 200e ment bele, az elejét pedig szervizben ültették le, fogalma sincsen hogy, nem ért hozzá.  A fékei is meglettek csinálva, rohadás azt mondja van egy alul, meg lehet nézni.  De asszondja cakk-pakk üzemképes:)

Ha csak a fele igaz, már az sem rossz éppen, dehát látni kéne ezt élőben....így képről , hallomásból csak találgatás.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5961 Dátum: 2006 Október 22, 22:59:37 »

Kicsit OFF adok-veszek kérdés:

A Bogarak alváza kompatibilis az összessel?

Szóval teszem azt egy 62-es alá be lehet tenni egy 70-es alvázat akár motorral, futóval cakk-pakk? Különösebb fabrik nélkül?

62 és 70között vannak különbségek szerintem.....alvázfej biztos mert 62es függőcsapszeges 70es gömbfejes....de szerintem hátul is lehet ....partizán meg tudja mondani neki 58as van 67es alvázon
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5960 Dátum: 2006 Október 22, 22:59:06 »

mi a baj az ültetéssel?

azonkívül, hogy baromság, semmi ;-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #5959 Dátum: 2006 Október 22, 22:56:15 »

Kicsit OFF adok-veszek kérdés:

A Bogarak alváza kompatibilis az összessel?

Szóval teszem azt egy 62-es alá be lehet tenni egy 70-es alvázat akár motorral, futóval cakk-pakk? Különösebb fabrik nélkül?
ha már leveszed a kasztnit, akkor minimum küszöböket kell majd cserélned. de ez tényleg a minimum

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #5958 Dátum: 2006 Október 22, 22:55:37 »

ez bogár ugy kapott műszakit hogy vettek rá....és nagy poén volt vele legszakadtabb djíat nyerni....én ilyen autoval nem mernék közlekedni
ha igaz, amit írtak, hogy a fék meg a többi fel van újítva, akkor nem gázos annyira. a srác elmondás alapján nem retten meg, még tetszet is neki a dolog Smiley mi a baj az ültetéssel?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5957 Dátum: 2006 Október 22, 22:55:29 »

Kicsit OFF adok-veszek kérdés:

A Bogarak alváza kompatibilis az összessel?

Szóval teszem azt egy 62-es alá be lehet tenni egy 70-es alvázat akár motorral, futóval cakk-pakk? Különösebb fabrik nélkül?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5956 Dátum: 2006 Október 22, 22:53:42 »

ez bogár ugy kapott műszakit hogy vettek rá....és nagy poén volt vele legszakadtabb djíat nyerni....én ilyen autoval nem mernék közlekedni
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5955 Dátum: 2006 Október 22, 22:49:22 »

Akkor ez a te autód!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=711425&command=ugras&screenwidth=1024

Majd ha beleöltél még 100-200e és még mindig nem lesz olyan, mint amire gondoltál, biztos lesz valaki, aki megvenné tőled 200-ért!


Ez a Bogár tetszik is(legalábbis így képről), 200-ért el is hoznám, ha meglesz még akkor, amire eladom a másik kocsit, és lesz zsé. Egyedül az ültetés ami nagyon nem tetszik, nem ismerem a Bogár futóművet, de ha jól rémlik, ezek valami torziós rendszerűek, ezekhez nem értek. Ja és ez már 12 V-ra át van alakítva, ha műszakis gondolom járnak is vele, ami látszik is rajta, csak nem szar az egész műszakilag:). Az meg, hogy matt a fény, meg csúnyácska?
A végén még csinálok egy RatLook-ot Smiley

Amúgy a 66-os MB-n is egykörös a fék, azon is egyfokozatú az ablaktörlő, azon is csapkodni kell az ajtókat, abban sincs meleg télen, azt is vigyázva kell emelni a küszöbnél, azt se érdemes 80-nál tovább nyomni, az is erősen instabil kanyarban, télen párás az összes ablak, a fényszórója akár egy gyertya, minden évszakban kell kicsit a fényezésen javítgatni, nincs olyan év, hogy egy függőt, csapágyat, fékpofákat ne kelljen cserélni, műszaki előtt egy kis hegeszgetés is dukál,  városban a 10 l-t simán bekeni, olajat is kell töltögetni, mert eszi is, meg csepeg is, kaszni-alkatrész tized annyi van hozzá, mint egy kisablakos Bogárhoz. És mégis bírja a napi iramot. És szép is. Ebből kiindulva az elnyűhetetlenségről híres Bogár sem hiszem, hogy sokkal több bajjal járna. Jó egy 10 éves autóhoz képest igen....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #5954 Dátum: 2006 Október 22, 22:02:05 »

Akkor ez a te autód!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=711425&command=ugras&screenwidth=1024

Majd ha beleöltél még 100-200e és még mindig nem lesz olyan, mint amire gondoltál, biztos lesz valaki, aki megvenné tőled 200-ért!

nekem bejön ez a vas, csak nem elég matt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #5953 Dátum: 2006 Október 22, 21:56:48 »

Na itten álljunk meg.

1967 elötti bogárhoz jó állapotú bontott alkatrészet nem nagyon találsz. Én pl 3 éve kerekes csomagtértetőt, van aki ennyi ideje sárvédőt. Ezekhez minden alkatrész aranyárban van. A másik, hogy egy mindennapi használatra alkalmatlan szinte egy 64 elötti. 6V, 1 körös fék, 1 sebességes ablaktörlő...

Nem akarok vészmadár lenni, de szvsz felejtsd el ezt az ötletet.

lost&found topicban tegnap tettem épp szóvá hogy kidobtak 1 piros csomagtérfededelet..... Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5952 Dátum: 2006 Október 22, 21:32:08 »

Akkor ez a te autód!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=711425&command=ugras&screenwidth=1024

Majd ha beleöltél még 100-200e és még mindig nem lesz olyan, mint amire gondoltál, biztos lesz valaki, aki megvenné tőled 200-ért!

A faltdach nem létfontosságú, de mint nézegettem régebbi hirdetéseket, az árban nem nagyon számít, inkább csak az, hogy ritka.

A 2-300E meg ne legyen már vita-téma, igenis vannak ennyiért ilyen bogarak, természetesen nem olyan állapotban, mint egy 800.000-es, de mondtam én, hogy olyan kell ?! Grin
Volt 105-ös Skodám 3 évig, előtte MB-m, ami most a tesómé, tudom mivel jár egy régi gép, néha szerelgetni kell, nem csak hajtani, de fenntartható .Nem autópályán akarok járni vele hetente, kb. évi 5000km-t autózom. Nagyobb távra úgyis a családi autóval megyünk. Ez csak hobbynak kell, egyetemre járni, kirándulgatni, de azt télen-nyáron. Ja és nem is múzeumba kell, meg nem akarok vele szépségdíjat se.

Azért relatíve elég sok ilyen régi bogarat látok az utakon, amik nem csillognak, de egyben vannak és elpöfögnek szép lassan.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
PéZsé
« Hozzászólás #5951 Dátum: 2006 Október 22, 20:01:25 »

Szépjóestét!

1955ös export faltdach bogár eredeti egybebakos 30LE motorjával,sok alkatrésszel,kissé szétszedve,rendezett papirokkal,vizsgával,eladó!

Karos index hiányzik,egykamrás hátsólámpa megvan,egy tartalék faltdach plusszba,motor kipróbálható tökéletesen müxik,nincs széthegesztve a karosszéria,belső egyben,kárpit nincs meg...

Csekély 750E forint,több érdeklödő esetén a célfotó dönt! Grin

Fénykép kedden este.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #5950 Dátum: 2006 Október 22, 19:11:22 »

Igen egy zsírúj sárvédó 35e, amiről Skodánál nem is álmodhatok, mert jó ha találok valami használható bontottat.
De én pont ezt írom, hogy nem új cuccokból akarom felújítani, arra pénzem nincs is. De ettől még lehet bogarazni, bontott is van a világon, bogarakhoz dögivel, ahogy látom. .....

Na itten álljunk meg.

1967 elötti bogárhoz jó állapotú bontott alkatrészet nem nagyon találsz. Én pl 3 éve kerekes csomagtértetőt, van aki ennyi ideje sárvédőt. Ezekhez minden alkatrész aranyárban van. A másik, hogy egy mindennapi használatra alkalmatlan szinte egy 64 elötti. 6V, 1 körös fék, 1 sebességes ablaktörlő...

Nem akarok vészmadár lenni, de szvsz felejtsd el ezt az ötletet.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5949 Dátum: 2006 Október 22, 18:45:35 »

remélem nemsokára kék sárkányodról tolsz hasonló képeket  Smiley
jövő ilyenkor már biztos Grin fogok lökni egy pár képet, de tök uncsi képek lesznek mert neki is az alvázával kezdek Cheesy

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5948 Dátum: 2006 Október 22, 18:43:22 »

így néz ki egy 400ezres 71-es Cheesy

remélem nemsokára kék sárkányodról tolsz hasonló képeket  Smiley
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5947 Dátum: 2006 Október 22, 18:36:29 »

Wink
ugy hogy nem adtuk hozzá azt a 300 000munkadíjat  amit már beledolgoztál magad! Wink gratula
köcce, sztem egy 7-800-nál fog megállni anyagárban,legalábbis remélem Smiley biztos vannak jó vételek bogárban pl NGA ,de ez a kivétel mert sztem a legtöbb 2 kilós kaka olyan állapotu ha megbontja az ember mint ez volt 50 ért.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5946 Dátum: 2006 Október 22, 18:29:59 »

így néz ki egy 400ezres 71-es Cheesy
Wink
ugy hogy nem adtuk hozzá azt a 300 000munkadíjat  amit már beledolgoztál magad! Wink gratula
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5945 Dátum: 2006 Október 22, 18:28:07 »

így néz ki egy 400ezres 71-es Cheesy

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5944 Dátum: 2006 Október 22, 18:22:54 »



Azért relatíve elég sok ilyen régi bogarat látok az utakon, amik nem csillognak, de egyben vannak és elpöfögnek szép lassan.


én elég kevés 67 előttit  látok gy-m-s megyében és azok pedig jó állapotúak és nem napi autok....eladot egyet tudok ami szakadtabb de 64es de már nagyablakos kasztni  és 57es alváz és 70körüli motor keveréke ....és válto vagy motorhibás és valami 150etkér érte
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5943 Dátum: 2006 Október 22, 16:45:34 »


Nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből.

Szerintem inkább keress egy madzagfékes perecet, de azt meg csak 150-ig maximum...

Járni kell, mindennapi használatra, mindenképpen megbízható legyen kisebb hibákkal, amit olcsón kijavítasz, 64 előtti legyen, faltdach-os de max 300e Ft.  Ne legyen leültetve (miért?) stb.

Azt gondolom, hogy ennek az egyenletrendszernek nincs a valós dolgok halmazában megoldása. Ilyet csak álmodni lehet.



A faltdach nem létfontosságú, de mint nézegettem régebbi hirdetéseket, az árban nem nagyon számít, inkább csak az, hogy ritka.

A 2-300E meg ne legyen már vita-téma, igenis vannak ennyiért ilyen bogarak, természetesen nem olyan állapotban, mint egy 800.000-es, de mondtam én, hogy olyan kell ?! Grin
Volt 105-ös Skodám 3 évig, előtte MB-m, ami most a tesómé, tudom mivel jár egy régi gép, néha szerelgetni kell, nem csak hajtani, de fenntartható .Nem autópályán akarok járni vele hetente, kb. évi 5000km-t autózom. Nagyobb távra úgyis a családi autóval megyünk. Ez csak hobbynak kell, egyetemre járni, kirándulgatni, de azt télen-nyáron. Ja és nem is múzeumba kell, meg nem akarok vele szépségdíjat se.

Azért relatíve elég sok ilyen régi bogarat látok az utakon, amik nem csillognak, de egyben vannak és elpöfögnek szép lassan.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5942 Dátum: 2006 Október 22, 16:33:05 »


Nem restaurálni akarok tökéletes minőségben, hangsúlyozom. Hanem csak bogarazni egyelőre.

Vegyél egy 1971 körülit és röhögjünk együtt a pre67 stb. figurákon!   Evil

300-ért szépet is ki lehet fogni, döntött lámpásból meg (szinte csak) romot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5941 Dátum: 2006 Október 22, 16:31:44 »

Ezekkel a paraméterekkel nem a Bogár a számodra megfelelő autó. Akinek nincs keresete, és nem tud rá költeni, ne vegyen ilyet szvsz. Vegyél Golf2-t, 400-ért olyat lehet, hogy megszólal.

Ha ilyen mindennapi egyszerű autó kéne, akkor nem adnám el a seggem alatt lévő Escortot, ami , mint "autó" hibátlan  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5940 Dátum: 2006 Október 22, 16:30:47 »

Újabb Bogár meg nem kell egyáltalán, lehet akármilyen jó és olcsó is.


Nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből.

Szerintem inkább keress egy madzagfékes perecet, de azt meg csak 150-ig maximum...

Járni kell, mindennapi használatra, mindenképpen megbízható legyen kisebb hibákkal, amit olcsón kijavítasz, 64 előtti legyen, faltdach-os de max 300e Ft.  Ne legyen leültetve (miért?) stb.

Azt gondolom, hogy ennek az egyenletrendszernek nincs a valós dolgok halmazában megoldása. Ilyet csak álmodni lehet.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5939 Dátum: 2006 Október 22, 16:29:37 »

én 16évesen vettem egy ilyen paraméterekkel rendelkező 66ost...majd 1honap után egy kis felújításra szétszedtem...aztán 4év mulva lett csak kész mert kis felújítás elég nagy lett.....és diákként csak így ment hogy semmi szórakozás márkás ruha meg minden karácsonykor csak bogár cucc Smiley ....igaz nem bántam meg Cheesy

A tiedről láttam is képeket az oldaladon, az tényleg gyönyörű. Az a restaurálás.
De én még most ott járok, amikor te 16 éves vagy Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #5938 Dátum: 2006 Október 22, 16:26:35 »

csak egy 64es bogárra 35 000egy db sárvédő....szóval nem skoda árak vannak ....
70esre 9800

Igen egy zsírúj sárvédó 35e, amiről Skodánál nem is álmodhatok, mert jó ha találok valami használható bontottat.
De én pont ezt írom, hogy nem új cuccokból akarom felújítani, arra pénzem nincs is. De ettől még lehet bogarazni, bontott is van a világon, bogarakhoz dögivel, ahogy látom. Más régi kocsiknál ez a lehetőség meg sincs, hogy újat vegyek hozzá, még ha drágán is. Ez egy plusz jó dolog, ha van pénzed.
Nekem a bontott is tökéletes 5e-ért. Meg szerintem nagyon sok bogarasnak is.

Nem restaurálni akarok tökéletes minőségben, hangsúlyozom. Hanem csak bogarazni egyelőre.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #5937 Dátum: 2006 Október 22, 16:22:49 »

Én abban maximálisan egyetértek, hogy sokkal érdemesebb 500 e felett venni jó Bogarat, mintsemhogy fele ennyiért sokkal rosszabbat. Helyrehoztunk már egy Skoda 1000MB-t, 20.000-ért vettük az alapot, mostanra már kb. 3-400 e tuti ráment, ennyiből meg már jobbat is vehettünk volna akár. De spórolni nem lesz idő, egyetemista vagyok, keresetem nincs, így csak az a kb. 400 e pénzem lesz feltehetőleg, kocxsi meg kell, tehát ebből maga a Bogár olyan max. 300e lehet, mert még jön rá a papír, meg pár 10e úgyis kell rá kapásból, gondolok itt csak egy rossz gumira,kapcsolóra, üléshuzatra, akármire.
Meg nekem mindennapi használatra kell a Bogár, télre-nyárra, szóval az nem is célom, hogy ilyen milliós nagyságrendekben restauráljam, és csak nyáron vegyem elő, én majd csak felújítani szeretném és használni, mint ahogy olvastam már ezen meg más fórumon is, hogy sokatoknak sikerült is ez. Ráadásul azért a veterán kocsik közül még a Bogaraknak a legjobb az alkatrész-ellátása, így ezek alkalmasak a legjobban mindennapi használatra, jóformán még mindig szerintem az állomány 80 %-a naponta megy. És csak 20 % van nagyon igényesen felújítva, és télen begarázsozva.
Tesóm MB-je is télen-nyáron megy, ha neki sikerül, akkor egy 60-64-es Bogárnak is. Újabb Bogár meg nem kell egyáltalán, lehet akármilyen jó és olcsó is.

én 16évesen vettem egy ilyen paraméterekkel rendelkező 66ost...majd 1honap után egy kis felújításra szétszedtem...aztán 4év mulva lett csak kész mert kis felújítás elég nagy lett.....és diákként csak így ment hogy semmi szórakozás márkás ruha meg minden karácsonykor csak bogár cucc Smiley ....igaz nem bántam meg Cheesy
Süni
« Hozzászólás #5936 Dátum: 2006 Október 22, 16:15:30 »

charger a kifordulólámpás, alias lee tábornok ?
Az.
Süni
« Hozzászólás #5935 Dátum: 2006 Október 22, 16:15:15 »

De spórolni nem lesz idő, egyetemista vagyok, keresetem nincs, így csak az a kb. 400 e pénzem lesz feltehetőleg, kocxsi meg kell, tehát ebből maga a Bogár olyan max. 300e lehet, mert még jön rá a papír, meg pár 10e úgyis kell rá kapásból, gondolok itt csak egy rossz gumira,kapcsolóra, üléshuzatra, akármire.
Meg nekem mindennapi használatra kell a Bogár, télre-nyárra, szóval az nem is célom, hogy ilyen milliós nagyságrendekben restauráljam, és csak nyáron vegyem elő, én majd csak felújítani szeretném és használni, mint ahogy olvastam már ezen meg más fórumon is, hogy sokatoknak sikerült is ez.

Ezekkel a paraméterekkel nem a Bogár a számodra megfelelő autó. Akinek nincs keresete, és nem tud rá költeni, ne vegyen ilyet szvsz. Vegyél Golf2-t, 400-ért olyat lehet, hogy megszólal.
Oldalak: 1 ... 1037 1038 1039 1040 1041 [1042] 1043 1044 1045 1046 1047 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.