www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 21:35:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1012 1013 1014 1015 1016 [1017] 1018 1019 1020 1021 1022 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11178058 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6974 Dátum: 2006 November 08, 20:55:19 »

66 ban nem volt senkinek komplett motorburkolata ?  Evil

enyémen minden burkolat rajta van!! (motortérszigetelés most nem mert ez a  fajta ami képen van egy nagy szar és elkezdett olvadni )
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6973 Dátum: 2006 November 08, 20:51:43 »

Nem. Azt még akkor amikor felujitották a motort. Szinte mindenből újat vettek.
<beszúrt kép törölve>

azért szerintem nem lett csúnyább (mióta nem metállila és zöld a generátor nem vészes így)
Szép moci mindkettő.
Enyém tiszta ótvar, mert poros lett, amikor Öreg seggéről a gittet lecsiszolókorongoztam.  Tongue
Meg itt-ott taknyolgat. De nem nyúlok bele, amíg nem muszáj. Ketyeg, mint a Siger varrógép, bár most éppen kényszerpihenőn van, talán holnap totál le tudom pucolni a padlót...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6972 Dátum: 2006 November 08, 20:49:43 »

66 ban nem volt senkinek komplett motorburkolata ?  Evil

Mire gondolsz?
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 08, 21:00:34 írta NGA »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6971 Dátum: 2006 November 08, 20:48:41 »

66 ban nem volt senkinek komplett motorburkolata ?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6970 Dátum: 2006 November 08, 20:47:36 »



azért szerintem nem lett csúnyább (mióta nem metállila és zöld a generátor nem vészes így)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6969 Dátum: 2006 November 08, 20:47:27 »

AC pumpát már te cserélted?


Nem. Azt még akkor amikor felujitották a motort. Szinte mindenből újat vettek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6968 Dátum: 2006 November 08, 20:46:01 »

Az én 66-osom 12V-os szintén, 1966-ban már rendelni lehetett külön 12V-os villamos rendszerrel. Igaz az enyém csak átalakitott. De én generátort nem rakok bele, nem tetszik a formája. Sokkal szebb a motor a 12V-os dinamóval:
<beszúrt kép törölve>
AC pumpát már te cserélted?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6967 Dátum: 2006 November 08, 20:43:48 »

Nem egészen adok-veszek jellegű a kérdésem, de gondolom vannak itt páran, akik 66 előtti "gyenge" dinamós 6V-os Bogival járnak.
Mikor kell ezekben elaludni a töltéslámpának gyárilag kb-ba?

Illetve, ha jól működik ez a rendszer, bírja a strapát? Városi tutymuty, megy az ablaktörlő, megy a fényszóró, sok elindulás-megállás, esetleg egy újabb 4*40W-os hifiszterejó.
Olvastam a könyvekben, hogy 66-tól 67-ig kisebb a szíjtárcsa, jobb lett a töltés. Ezt le lehet cserélni könnyen, vagy esetleg komplett dinamó csere? A6V-hoz ragaszkodnék.

Ja meg a másik, pl Qzma, a te kocsidban is láttam, hogy van új rádió, hogy csináltatok hozzá egy 6/12 V-os átalakítót?? Mert ugye a trafó csak váltó
árammal megy....van valahol kapcsolási rajz esetleg?

az 4*40 amit az autórádio  tud  inkább  4*5 Smiley) és simán elég hozzá a dinamo nekem egy éve buszban így van
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6966 Dátum: 2006 November 08, 20:15:15 »

Az én 66-osom 12V-os szintén, 1966-ban már rendelni lehetett külön 12V-os villamos rendszerrel. Igaz az enyém csak átalakitott. De én generátort nem rakok bele, nem tetszik a formája. Sokkal szebb a motor a 12V-os dinamóval:
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6965 Dátum: 2006 November 08, 19:32:12 »



az én bogim 63-as..., de átvan alakítva 12V-s generátorosra...   töltésbeli gondjaim még nem voltak. indítás után a lámpa rögön kialszik, hidegen is.
akksi párszor lemerült az állóhelyzetben nyomatott tüc-tüc-től  Cool (6 hangszoró, erölködő+mély)

engem nagyon nem zavar, hogy nem 6Voltos  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6964 Dátum: 2006 November 08, 17:41:33 »

Nem egészen adok-veszek jellegű a kérdésem, de gondolom vannak itt páran, akik 66 előtti "gyenge" dinamós 6V-os Bogival járnak.
Mikor kell ezekben elaludni a töltéslámpának gyárilag kb-ba?

Illetve, ha jól működik ez a rendszer, bírja a strapát? Városi tutymuty, megy az ablaktörlő, megy a fényszóró, sok elindulás-megállás, esetleg egy újabb 4*40W-os hifiszterejó.
Olvastam a könyvekben, hogy 66-tól 67-ig kisebb a szíjtárcsa, jobb lett a töltés. Ezt le lehet cserélni könnyen, vagy esetleg komplett dinamó csere? A6V-hoz ragaszkodnék.

Ja meg a másik, pl Qzma, a te kocsidban is láttam, hogy van új rádió, hogy csináltatok hozzá egy 6/12 V-os átalakítót?? Mert ugye a trafó csak váltó
árammal megy....van valahol kapcsolási rajz esetleg?

ez már inkább szmb, de:

alapjáraton még egy kicsit világíthat, felette el kell aludnia

dinamó nem termel elég áramot ahhoz, hogy a tötymörgés-lámpa-ablaktörlő-sokszori indítás hidegben kombót hosszútávon bírja, heti egy akkutöltés télen elkel neki

namost mindezt még 4*40 watt-tal súlyosbítani... nem muszáj
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #6963 Dátum: 2006 November 08, 17:33:25 »

Nem egészen adok-veszek jellegű a kérdésem, de gondolom vannak itt páran, akik 66 előtti "gyenge" dinamós 6V-os Bogival járnak.
Mikor kell ezekben elaludni a töltéslámpának gyárilag kb-ba?

Illetve, ha jól működik ez a rendszer, bírja a strapát? Városi tutymuty, megy az ablaktörlő, megy a fényszóró, sok elindulás-megállás, esetleg egy újabb 4*40W-os hifiszterejó.
Olvastam a könyvekben, hogy 66-tól 67-ig kisebb a szíjtárcsa, jobb lett a töltés. Ezt le lehet cserélni könnyen, vagy esetleg komplett dinamó csere? A6V-hoz ragaszkodnék.

Ja meg a másik, pl Qzma, a te kocsidban is láttam, hogy van új rádió, hogy csináltatok hozzá egy 6/12 V-os átalakítót?? Mert ugye a trafó csak váltó
árammal megy....van valahol kapcsolási rajz esetleg?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6962 Dátum: 2006 November 08, 13:27:29 »

   tudok olcsón 1966os vizet az ablakmosódba.

A vásárban volt egy Cocacola-s üveg, oldalán egy kép, hogy 1964-ben ki nyerte az olimpiát. Erre az egyik csaj felemeli, és közli, hogy nézd, ez egy 1964-es kóla :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6961 Dátum: 2006 November 08, 13:13:12 »

Még a szendvicsek is 66-osok benne :-)
   tudok olcsón 1966os vizet az ablakmosódba.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6960 Dátum: 2006 November 08, 12:43:38 »

    bocsánat akkor 1966          és a délelőtti vagy délutáni levegőt szoktál magaddal vinni 

Még a szendvicsek is 66-osok benne :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6959 Dátum: 2006 November 08, 12:40:24 »

66-os a kocsim :-)
    bocsánat akkor 1966          és a délelőtti vagy délutáni levegőt szoktál magaddal vinni 

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6958 Dátum: 2006 November 08, 11:09:20 »

    persze tuggyuk te benzint is meg levegőt is mindig 64est tankolsz meg szivsz  Grin

66-os a kocsim :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6957 Dátum: 2006 November 08, 10:41:01 »

Ha figyelmesen elolvasod amit irtam, akkor rájössz, hogy azt akartam leirni, hogy attól, hogy valamikor alkatrészhiány volt, és ment a sufnituning, még nem kell most is úgyhagyni.
    persze tuggyuk te benzint is meg levegőt is mindig 64est tankolsz meg szivsz  Grin

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6956 Dátum: 2006 November 08, 09:51:05 »

Na egy picit megint hozzászólok, mert úgy érzem keményebbre sikerült a hozzászólásom.

Leszögezném, hogy imádom a patinás dolgokat. És nagyon szeretem az adott kor jellemző termékeit, dolgait, de azthiszem ezt mindenki tudja rólam. Pl ebben az autóban a fejtámla, és ez a rádió igenis beleillő, és patinás, nosztalgikus. Ezeket ki sem venném. Elfogadom azt is, hogy valamikor az alkatrészhiány miatt bele kellett rakni idegen alkatrészeket. De azért azt tudni kell pl, hogy a bogár dinamója a saját fesszabjával hosszú élettartamú, egy trabantnak pl más a gerjesztőellenállása stb. Még azt sem fikázom le, ha a kocsiban található extra akár 5-6 évvel fiatalabb a koránál. Mert nem mindenkinek volt pénze azonnal kiegészitőre. Bár pl rádiónál törekedni szoktam a korhűségre. Azt mondom, hogy nem pont azonos évjáratúnak kell lennie a kiegészitőnek, hanem inkább harmónikusnak. Ezek a kapcsolók, műszerek nem illenek bele a bogárba, és bizony valljuk be, igencsak messze vannak a széptől. Amikor megveszel egy autót, akkor eszedbe nem jutna kivágni pl a műszerfalat. Azonban ahogy múlik az idő, 5-10 év után a falusi tuning csodákra volt képes. Az egykor csillogű szép autóba belefurtak oda nem illő dolgokat. Az is tény, hogy gyári kiegészitő kapcsolót itthon nem vehettél. Csak ezeket. Tény, hogy a kort minősiti ez. Kint ezért megvették az emberek a Hella kapcsolót a Hella ködlámpához. Amikor a boltban kérted, és mondtad, hogy bogarad van, akkor ahhoz adtak kapcsolót. Nálunk örültél ha valamit kaptál egyáltalán.
Azaz nem lenézem ezeket a megoldásokat, látom rajta az igyekezetet, de azért nem hagynám benne.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #6955 Dátum: 2006 November 08, 09:28:32 »

Gratulálok a kocsihoz, igazi jó vétel volt, kis legendával, kis patinával, kis kókánnyal. Wink
Fasza nagyon, szép autót lehet ebből!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6954 Dátum: 2006 November 08, 08:03:56 »

Gratulálok Skodi!
Sok örömet hozzá, jó vásár volt! Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #6953 Dátum: 2006 November 08, 07:49:45 »

Hello Skodi!

Gratulálok én is az új szerzeményhez! HOsszú barátságot vele.

OR

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6952 Dátum: 2006 November 08, 07:46:41 »

Ízlések és pofonok. Én nem barkácsolok ilyeneket a sajátomba, de nem is kell, én már elérhető áron kapok gyári cuccokat.
Trabant fesszab: apámé a nyolcvanas években évekig zsiguli fesszabbal ment, mást nem lehetett szerezni. A kocsinak meg mennie kellett...

Ha figyelmesen elolvasod amit irtam, akkor rájössz, hogy azt akartam leirni, hogy attól, hogy valamikor alkatrészhiány volt, és ment a sufnituning, még nem kell most is úgyhagyni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #6951 Dátum: 2006 November 08, 07:12:12 »

Na hazajött Herbie:)


Gratula hozzá! 
Gurulgasstok kishazánk útjain, egymás kedVWére!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6950 Dátum: 2006 November 07, 23:30:05 »

Ne haragudj, de ez a szememben gány. Soha nem épitenék be trabant fesszabot, wartburg, skoda felnit, meg hasonló nem belevaló dolgot a kocsimba. A bogár akkor marad tartós, megbizható autó, ha az ilyen sufnituning dolgokat kiszeded belőle, és visszaalakitod eredeti állapotra. Ezen kivül valami rettenetesen ronda is.  Grin
Ízlések és pofonok. Én nem barkácsolok ilyeneket a sajátomba, de nem is kell, én már elérhető áron kapok gyári cuccokat.
Trabant fesszab: apámé a nyolcvanas években évekig zsiguli fesszabbal ment, mást nem lehetett szerezni. A kocsinak meg mennie kellett...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6949 Dátum: 2006 November 07, 23:28:20 »

ezt a kocsi cuccai közt találtuk,mondta az öreg hogy 1x volt bogár talin,biztos onnan származik  Shocked
Meg volt 1999 nyarán is, Nyíregyházán a Platánban találkozón, az 1. nyírségi talin.
Onnan volt baromi ismerős a kocsi.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6948 Dátum: 2006 November 07, 23:27:13 »

szerintem is, ezek legfeljebb arra jók, hogy lefotózni: "ilyen volt, amikor megvettük".  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6947 Dátum: 2006 November 07, 23:23:59 »

Szerintem nem kizárólag hungarian look gány ez.Fejemet rá, hogy labanc sógoréknál is volt egy-két ezermester.
Hogy mondjam... Nekem ezek a megoldások ezeket a vidéki ezermestereket idézik fel, akik bármit meg tudtak javítani, sokszor alkatrészhiánnyal is küszködve.
Nekünk volt egy szomszéd bácsi, aki fillérekért rakott nekünk rendbe bicajokat úgy, hogy raktáron lévő jó állapotú, de használt cuccokat javított fel precízen, és azokat építette be. Van ennek egy fílingje. Amit vagy éreztél már, vagy soha meg nem érted...

Ne haragudj, de ez a szememben gány. Soha nem épitenék be trabant fesszabot, wartburg, skoda felnit, meg hasonló nem belevaló dolgot a kocsimba. A bogár akkor marad tartós, megbizható autó, ha az ilyen sufnituning dolgokat kiszeded belőle, és visszaalakitod eredeti állapotra. Ezen kivül valami rettenetesen ronda is.  Grin
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #6946 Dátum: 2006 November 07, 23:22:52 »

ezt a kocsi cuccai közt találtuk,mondta az öreg hogy 1x volt bogár talin,biztos onnan származik  Shocked

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6945 Dátum: 2006 November 07, 23:18:52 »

Elnézést, de a hungarian look tuning soha nem lesz muzeális. Aranyos volt a bácsika, hogy ezt igy belegányolta, de ezt bennehagyni szörnyűség lenne :-)
Szerintem nem kizárólag hungarian look gány ez.Fejemet rá, hogy labanc sógoréknál is volt egy-két ezermester.
Hogy mondjam... Nekem ezek a megoldások ezeket a vidéki ezermestereket idézik fel, akik bármit meg tudtak javítani, sokszor alkatrészhiánnyal is küszködve.
Nekünk volt egy szomszéd bácsi, aki fillérekért rakott nekünk rendbe bicajokat úgy, hogy raktáron lévő jó állapotú, de használt cuccokat javított fel precízen, és azokat építette be. Van ennek egy fílingje. Amit vagy éreztél már, vagy soha meg nem érted...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6944 Dátum: 2006 November 07, 23:16:55 »

Gratulálok a 65-ös bogihoz! Igazán jó kiindulópont. Az összes "extra" ellenére nagyon szimpatikus kis autó. Meglátod, milyen jó érzés lesz, ahogy szép fokozatosan visszaépíted eredetire. Kicsit emlékeztet a mi két családtagunkra:
65 novemberi:

63 januári:

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6943 Dátum: 2006 November 07, 23:15:54 »

Igenis! 

Valami házigány kis szovjet magnó:) Nem megy a motorja, pedig az erősítő az jó. Tuccoltam volna:)


Lehet, hogy az ékszij szállt el csak. Nekem van Blaupunktom, amit allulról lehet a műszerfal alá szerelni.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6942 Dátum: 2006 November 07, 23:15:14 »

vazze, ilyen nekem is kell
jaja, nekem is bejön az 5let

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6941 Dátum: 2006 November 07, 23:14:22 »

Mondjuk ott a pont.
NGA ezeket nagyon vágja. Ha már sikerült ilyen előéletű autót vennetek, maradjatok az eredetiségnél. Modjuk én ezeket a bácsi féle megoldásokat direkt bent hagynám - lassan muzeális jellegű dolgok ezek a cuccok...

Elnézést, de a hungarian look tuning soha nem lesz muzeális. Aranyos volt a bácsika, hogy ezt igy belegányolta, de ezt bennehagyni szörnyűség lenne :-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6940 Dátum: 2006 November 07, 23:13:53 »

mondjuk a csomagtérbe is bele kéne kukkolni,ottjártamkor még nem tudtam hogyan nyílik Wink
Ez lehet, hogy már sehogy...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #6939 Dátum: 2006 November 07, 23:13:37 »

Most akor lesz fotó végre a magnóról? 

Igenis!  

Valami házigány kis szovjet magnó:) Nem megy a motorja, pedig az erősítő az jó. Tuccoltam volna:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #6938 Dátum: 2006 November 07, 23:12:40 »

mondjuk a csomagtérbe is bele kéne kukkolni,ottjártamkor még nem tudtam hogyan nyílik Wink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6937 Dátum: 2006 November 07, 23:10:52 »

Házigány. Ezt a feliratot fel ne rakd a 65-ösre! Azon nem volt felirat!
Mondjuk ott a pont.
NGA ezeket nagyon vágja. Ha már sikerült ilyen előéletű autót vennetek, maradjatok az eredetiségnél. Modjuk én ezeket a bácsi féle megoldásokat direkt bent hagynám - lassan muzeális jellegű dolgok ezek a cuccok...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #6936 Dátum: 2006 November 07, 23:10:30 »

Bratyóé 71-es gép, már állólámpás. De ezt a csíkot fel ne barmold a tietekre! Soha nem volt ilyen a bogarakon!
hehe,bratyón én az én bratyómat értettem(Skodi) de mind 1 értem a lényeget Grin
akkor a díszcsík marad

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6935 Dátum: 2006 November 07, 23:09:08 »

oké,akkor a polcra kerül  Smiley

Na azért :-)
Oldalak: 1 ... 1012 1013 1014 1015 1016 [1017] 1018 1019 1020 1021 1022 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.