www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 20:20:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
[
296
]
297
298
299
300
301
...
395
Szerző
Téma: Népautók (Megtekintve 4226773 alkalommal)
gumibogi
Hozzászólások: 13418
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3967 Dátum:
2006 December 19, 21:52:32 »
Idézetet írta: Vagabond - 2006 December 19, 21:51:06
Huvazze!!!de jo.
Nekem még a hös korbol volt eredeti Fiat motoros Zsigám.
De jo kis gép volt
nekem is 1972-es IT-s
zengőgumi
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3966 Dátum:
2006 December 19, 21:51:06 »
Idézetet írta: Süni - 2006 December 19, 21:44:53
Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)
Huvazze!!!de jo.
Nekem még a hös korbol volt eredeti Fiat motoros Zsigám.
De jo kis gép volt
Tóth Zoltán
gumibogi
Hozzászólások: 13418
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3965 Dátum:
2006 December 19, 21:50:46 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 December 19, 21:49:07
a felnije tiszta wolfrace
jól látod kedves sárgabogaras barátom.
ha Sompi ezt látná bizta hizna a mája....
zengőgumi
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3964 Dátum:
2006 December 19, 21:50:14 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 19, 21:49:23
Hibátla gép
De úgy érzem ki fogok én egyezni haver 2103-asával(ha egyszer elkészül)
kép meh elmaradt
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3963 Dátum:
2006 December 19, 21:49:53 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 December 19, 21:49:07
a felnije tiszta wolfrace
Az nem tiszta,hanem az Wolfrace
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3962 Dátum:
2006 December 19, 21:49:23 »
Idézetet írta: Süni - 2006 December 19, 21:44:53
Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)
Hibátla gép
De úgy érzem ki fogok én egyezni haver 2103-asával(ha egyszer elkészül)
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Typ117
Hozzászólások: 18490
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3961 Dátum:
2006 December 19, 21:49:07 »
Idézetet írta: Süni - 2006 December 19, 21:44:53
Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)
a felnije tiszta wolfrace
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3960 Dátum:
2006 December 19, 21:44:53 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 19, 18:40:47
A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor
Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3959 Dátum:
2006 December 19, 19:28:49 »
Rulez ezt figyeld
:
http://cgi.ebay.co.uk/mini-clubman-rear-bumper_W0QQitemZ250063611789QQihZ015QQcategoryZ43122QQrdZ1QQcmdZViewItem
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3958 Dátum:
2006 December 19, 18:51:33 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 19, 18:45:43
Persze, az nekem is
)) Najó, legyen VFTS
De 93-94 körül, mikor tavriát árultak, még 1 évet lehetett olyan szép régi Ladát is venni.
Állítólag a tavria még szörnyen büdös is belül...
Nemtom,nem emlékszem,de szerintem nem büdösebb mint bármilyen más autó
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3957 Dátum:
2006 December 19, 18:45:43 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 19, 18:40:47
A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor
Persze, az nekem is
)) Najó, legyen VFTS
De 93-94 körül, mikor tavriát árultak, még 1 évet lehetett olyan szép régi Ladát is venni.
Állítólag a tavria még szörnyen büdös is belül...
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3956 Dátum:
2006 December 19, 18:40:47 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 19, 18:35:32
Amikor ez új volt (93-95 nemtom), nézegettem nagyon, mutattam apunak, hogy van új kocsi 500 ezerért. Az akkori folyton rossz warnyú helyett... Meg volt akkor az Aleko is kicsit többért. Állítólag az sokkal jobb. Persze a kockalada az igazi
a későbbi dolgok valahogy nemtom... nem annyira jók.
És 94-ben behoztak Mo-ra újra duplalámpás ezerötös Ladákat! Néha láttam is a neten eladót. Az az igazi
A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3955 Dátum:
2006 December 19, 18:35:32 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 19, 18:11:22
Egy igazi szar
Amikor ez új volt (93-95 nemtom), nézegettem nagyon, mutattam apunak, hogy van új kocsi 500 ezerért. Az akkori folyton rossz warnyú helyett... Meg volt akkor az Aleko is kicsit többért. Állítólag az sokkal jobb. Persze a kockalada az igazi
a későbbi dolgok valahogy nemtom... nem annyira jók.
És 94-ben behoztak Mo-ra újra duplalámpás ezerötös Ladákat! Néha láttam is a neten eladót. Az az igazi
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3954 Dátum:
2006 December 19, 18:11:22 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 19, 13:40:43
Ez meg az elődje:
Egy igazi szar
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3953 Dátum:
2006 December 19, 18:10:46 »
Idézetet írta: partizán - 2006 December 19, 12:48:21
biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.
ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.
Jó kilátások
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3952 Dátum:
2006 December 19, 17:11:50 »
Idézetet írta: partizán - 2006 December 19, 16:10:55
ma nyomultam egy jobbat a fityóval. Sajna eléggé kóvályog az úton 60-70 környékén.:(Ráadásul meg beéérés van fékezésnél, csúnya hang. Meg kellene nézetni, de nincs se időm se kedvem, se pénzem.
Lehet, nincs lengécsillapítása már.
A coupé is ilyen volt, főleg takony időben, vizes úton, egyszerűen 30-al nem lehetett a sávban tartani országúton. Aztán kiderült, elfolytak a hátsó lengéscsillapítók. Mindkét kocsinak szinte azonos a futóműkialakítása, elöl, hátul független, elöl keresztlaprugó fent, alsó lengőkar, közte a függőcsapszeg. Emaitt kóvályoghat szegény rendesen. A sok állás meg ilyennek eleve nem tett jót.
Milyen beérés van???
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3951 Dátum:
2006 December 19, 16:10:55 »
ma nyomultam egy jobbat a fityóval. Sajna eléggé kóvályog az úton 60-70 környékén.:(Ráadásul meg beéérés van fékezésnél, csúnya hang. Meg kellene nézetni, de nincs se időm se kedvem, se pénzem.
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3950 Dátum:
2006 December 19, 15:37:56 »
Én jobbat tudok. Barátnőm nővérének volt ilyenje, és a főfékhenger tartálya a pótkerék közepén bújik át a motortérben. Egy erősebb fékezésnél elszabadult a kerék, letépte a tartályt. Szép volt a következő kanyar...
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3949 Dátum:
2006 December 19, 14:10:55 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 19, 13:40:43
Ez meg az elődje:
így most már beugrott. végig az enesu féle záporjózsi és ütődött utódja járt az eszemben...
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3948 Dátum:
2006 December 19, 13:40:43 »
Ez meg az elődje:
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3947 Dátum:
2006 December 19, 13:39:09 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2006 December 19, 13:36:13
jéé. azt hittem, mindnek hátul volt a motorja, csak a kopoltyúkat falazták be...mindig tanul az ember!
A törésteszt: :-)
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3946 Dátum:
2006 December 19, 13:36:13 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 19, 13:31:44
A Tavriának már nem. Ott elöl. De a gyár ugyanaz volt. :-)
jéé. azt hittem, mindnek hátul volt a motorja, csak a kopoltyúkat falazták be...mindig tanul az ember!
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3945 Dátum:
2006 December 19, 13:35:47 »
Amit még hozzátennék, hogy meg kell különböztetni a kezdeti első szériásokat, ahol még figyeltek arra, hogy jó legyen. Akkor tényleg várni kellett rá. De ahogy multak az évek, a hetvenes évek közepén már szinte azonnal adták. Aztán egy időre leállitották a forgalmazást, mert a minőség katasztrofális volt, majd még a kopoltyú nélkülit megpróbálták egy ideig, de a végén már azt sem lehetett eladni. Inkább trabantot vettek az emberek. A szüleim egyszer akartak ilyet venni, de végülis hála istennek nem tették. Lehet, hogy a korai pár db jó volt, de mivel összesen csak 22e db került be az országba, ezért érdekes, hogy csak pár darab maradt meg. Igen sokat kidobtak a méh-be, mert javithatatlanok voltak, nem volt hozzá alkatrész sem.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3944 Dátum:
2006 December 19, 13:31:44 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2006 December 19, 13:29:34
nem hátul van a motorja nekije??
A Tavriának már nem. Ott elöl. De a gyár ugyanaz volt. :-)
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3943 Dátum:
2006 December 19, 13:29:34 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 19, 13:18:58
az ütközés első pillanatában leszakad a Tavria motorházteteje, és hátracsapódva beleáll a bábu fejébe
nem hátul van a motorja nekije??
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3942 Dátum:
2006 December 19, 13:18:58 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 December 15, 12:32:09
Ilyen alapon Trabira is lehetne fújolni...
Nem értem ezt a kissé ingerült beírást, mégha smile is van a végén...
Te sem szereted, ha beszólnak a Bogárnak, .... pedig megteszik...
Egy haveromnak volt, nem is volt rossz gép, csak kicsit hangos volt, meg lassú, de elvitte mindenhová...
TBK:
Mint irtam, ezt nem én találtam ki.
Akkoriban nagy dolognak számitott, hogy olcsón lehetett kapni, de trabant sokkal megbízhatóbb autó volt.
Idemásolok neked pár dolgot:
----------------------------------------------------------------------
Történt egyszer, hogy már a Zaporozsec átkeresztelése után, amikor a kozákkészítésű autókat Tavriának hívták, megkezdték a nyugat-európai forgalmazást. Ami jó dolog, hiszen a Tavria a nyugai autók árának töredékébe került. Ment is a bolt szépen, csak akkor kezdődtek a bajok, amikor a dílerek kezdtek beleroppanni a garanciális szervizelésbe.
Akkora volt a csődtömeg, hogy a
gyár végül jobbnak látta visszavásárolni a javíthatatlan autókat
, és a továbbiakban inkább Kelet-Európára koncentrált. A garanciális nyugati autókkal viszont nem tudtak mit kezdeni, ezért elhatározták, hogy töréstesztek segítségével pusztítanak el néhányat.
A bábu neki is ment a falnak, készült videofelvétel és a szenzorok jeleit számítógéppel értékelték ki. A mérnökök eleinte számítógéphibára gyanakodtak, amikor a jelekből azt lehetett kiolvasni, hogy az ütközést követő pillanatban a bábu teste megindul előre, majd ugyanolyan hirtelen megáll, még mielőtt a biztonsági öv megfoghatta volna.
Mindez különösen a fejre szerelt érzékelőknél volt érthetetlen. A rejtély a videofelvétel kielemzésekor oldódott meg. A képkockákon tisztán látszott, ahogy
az ütközés első pillanatában leszakad a Tavria motorházteteje, és hátracsapódva beleáll a bábu fejébe
.
A magyar vonatkozású érdekesség, hogy a 965-ös forgalmazását minőségi problémák miatt a KERMI nem engedélyezte.
Alkatrészutánpótlás botrányos volt, Pestre vagy Békéscsabára kellett járni alkatrészért (Pesten volt egy "márkabolt", Békéscsabán viszont az ottani Autókeres tudott katalógusból rendelni).
1980-ban megint változtattak az autón, megjelent a 968M típus. Változások: Új lökhárító,50 lóerős motor, más hátsó lámpák, Lada porlasztó.A homlokfalról eltűnt a bajusz, és a jellegzetes oldalsó "kopoltyúk" is.
Ez a fejlesztés azonban már nem tudta megmenteni a gyárat a csődtől.
A minőséggel való nemtörődömség, az apróbb jelentéktelen módosítások mind megbosszúlták magukat.
A gyár hosszú időre eltűnt a piacról bár az utóbbi évek talán hozhatnak némi reményt.
Magyarországon 1970 és 1982 között 22 000 darab Zaporozsec talált gazdára. Ennek ellenére elég kicsi a máig fennmaradt állomány.
Tiszteletet érdemelnek azok az emberek akik a sokszor kritikán aluli minőség ellenére is kitartottak emellett a típus mellett, és megmentettek valamit az utókornak!
-------------------------------------------------------------------------------
Általánosságban az a vélemény, hogy azért vették meg, mert a záporjóskát azonnal szállitotta a Merkur :-)
Forrás:
barátod a gugli
Rulezka
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3941 Dátum:
2006 December 19, 12:59:39 »
Idézetet írta: partizán - 2006 December 19, 12:48:21
biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.
ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.
nem rossz kilátás
aki érdekes járgányra költené a prémiumot: Piaggio Ape kisfurgon (papíron legálisan segédmotorkerékpárként)
http://www.vatera.hu/piaggio_ape700_furgon_16023179.html
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3940 Dátum:
2006 December 19, 12:48:21 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 18, 19:18:15
Sikerült átírni?
Biztosítás megvan? Uniqanaál kell fiat 500 clubbon kerszetül. A Lányi Marcitól kell egy papír hozzá.
biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.
ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
sparkafer
Hozzászólások: 13992
30-347-1939
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3939 Dátum:
2006 December 19, 12:38:17 »
Idézetet írta: sparkafer - 2006 December 16, 21:54:23
Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!
Ahogy néztem,4 gumi azért kéne rá!Akksit kell tölteni egy peppet,és mehet!
Márciusig van vizsgája!Ahhoz túl jó állapotú,hogy betolja a bontóba!(szerintem)
http://sparkafer.blogspot.hu/
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3938 Dátum:
2006 December 18, 19:18:15 »
Idézetet írta: partizán - 2006 December 18, 08:54:59
Remélem nyúzható lesz az 500as, mert azért van fent pesten! tegnap jött fel, ma esünk neki az átírásnak.
Sikerült átírni?
Biztosítás megvan? Uniqanaál kell fiat 500 clubbon kerszetül. A Lányi Marcitól kell egy papír hozzá.
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3937 Dátum:
2006 December 18, 08:56:47 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 December 16, 15:33:14
Már miért lnenne? Csak az 50-ért kínált futóműhibás jajdemegéri autóra mondtam, hogy hátha érdemesebb még körülnézni...
Téli verda lesz.
Mi másfél éve vettünk egy ilyen clio-t, csak 94es 1.4es klímás, stb volt.
Nagyon strapabíró gép, jó választás.
Az 50ezres két éves műszakis 127es fiat meg igenis olcsó, persze akinek roncsszállító a barátja, az más viszonyrendszerben gondolkozik.
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3936 Dátum:
2006 December 18, 08:54:59 »
Remélem nyúzható lesz az 500as, mert azért van fent pesten! tegnap jött fel, ma esünk neki az átírásnak. Fölfelé jövet valamiért a kormányműnél van egy kis szorulás, mint kiderült nem lehet zárni az ajtókat, de fő a bizalom.
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3935 Dátum:
2006 December 17, 21:06:53 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 16, 19:28:46
hátsó gondolatok mi?
Jóvan... nálam minden csoda tényleg csak 3 napig tart... najó max 3 hónapig, de akkor sokat mondtam.
Lesz garázs
Lesz garázs
Lesz garázs
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3934 Dátum:
2006 December 17, 18:14:09 »
Idézetet írta: sparkafer - 2006 December 16, 21:54:23
Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!
Nem is lenne rossz télre,lehetne csapatni vele
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
sparkafer
Hozzászólások: 13992
30-347-1939
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3933 Dátum:
2006 December 16, 21:54:23 »
Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!
http://sparkafer.blogspot.hu/
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3932 Dátum:
2006 December 16, 19:28:46 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 16, 19:21:31
pedig tavaly találtam egy szinte gyári állapotú 127-est Pécsen. 2 hétig csorgattam a nyálam...aztán valaki szerencsére megvette előlem.
(akkor tesómnak néztem autót az uno helyett, amit már rendberakott valaki, vagyis inkább magamnak úgy hoyg vegye ő meg tőlem az új kocsit és had legyen enyém az új szerzemény)
hátsó gondolatok mi?
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3931 Dátum:
2006 December 16, 19:21:31 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 16, 19:10:36
Egyértelmű,amúgy "bajnak" elég a Coupé,az öreg 127-el is csak a meló lenne,de ennek nem erről kell szóljon
pedig tavaly találtam egy szinte gyári állapotú 127-est Pécsen. 2 hétig csorgattam a nyálam...aztán valaki szerencsére megvette előlem.
(akkor tesómnak néztem autót az uno helyett, amit már rendberakott valaki, vagyis inkább magamnak úgy hoyg vegye ő meg tőlem az új kocsit és had legyen enyém az új szerzemény)
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3930 Dátum:
2006 December 16, 19:10:36 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 16, 19:02:56
Egyrészt... A másik, hogy igényli a gondozást és oda is kell figyelni rá, különben hamar odavágja az ember.
Egyértelmű,amúgy "bajnak" elég a Coupé,az öreg 127-el is csak a meló lenne,de ennek nem erről kell szóljon
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3929 Dátum:
2006 December 16, 19:02:56 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 December 16, 18:35:17
Semmi perc alatt meg lehetne ölni a pesti forgalomban
Egyrészt... A másik, hogy igényli a gondozást és oda is kell figyelni rá, különben hamar odavágja az ember.
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #3928 Dátum:
2006 December 16, 18:35:17 »
Idézetet írta: Lente - 2006 December 16, 18:08:55
Te is tudod, hogy
nem arra való
.
Mellesleg eszembe jutott már, talán még beszéltünk is róla.
Szóval amire nekem kell kocsi arra nyúzható, munkaautó kell, de ezt tudod, és már itt is ki lett beszélve. Az egy szép álom lenne csak, egy 500-assal járni minden nap 60 km-t 7végén meg 250-et.
Semmi perc alatt meg lehetne ölni a pesti forgalomban
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
[
296
]
297
298
299
300
301
...
395
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...