www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:23:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226428 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #3967 Dátum: 2006 December 19, 21:52:32 »

Huvazze!!!de jo.
Nekem még a hös korbol volt eredeti Fiat motoros Zsigám.
De jo kis gép volt Cheesy
nekem is 1972-es IT-s Smiley

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #3966 Dátum: 2006 December 19, 21:51:06 »

Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)


Huvazze!!!de jo.
Nekem még a hös korbol volt eredeti Fiat motoros Zsigám.
De jo kis gép volt Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #3965 Dátum: 2006 December 19, 21:50:46 »

a felnije tiszta wolfrace Smiley
jól látod kedves sárgabogaras barátom.
ha Sompi ezt látná bizta hizna a mája.... Cheesy

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3964 Dátum: 2006 December 19, 21:50:14 »

Hibátla gép Shocked
De úgy érzem ki fogok én egyezni haver 2103-asával(ha egyszer elkészül) Evil
kép meh elmaradt Huh

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3963 Dátum: 2006 December 19, 21:49:53 »

a felnije tiszta wolfrace Smiley
Az nem tiszta,hanem az Wolfrace

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3962 Dátum: 2006 December 19, 21:49:23 »

Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)


Hibátla gép Shocked
De úgy érzem ki fogok én egyezni haver 2103-asával(ha egyszer elkészül) Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #3961 Dátum: 2006 December 19, 21:49:07 »

Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)


a felnije tiszta wolfrace Smiley
Süni
« Hozzászólás #3960 Dátum: 2006 December 19, 21:44:53 »


A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor Evil Evil
Gruppe B-s szélesítésekkel, vagy hegyire építve ! Hmmmmmmmmmmm (szájnyalogatós szmájli)

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3959 Dátum: 2006 December 19, 19:28:49 »

Rulez ezt figyeld Evil:
http://cgi.ebay.co.uk/mini-clubman-rear-bumper_W0QQitemZ250063611789QQihZ015QQcategoryZ43122QQrdZ1QQcmdZViewItem

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3958 Dátum: 2006 December 19, 18:51:33 »

Persze, az nekem is Smiley)) Najó, legyen VFTS  Evil
De  93-94 körül, mikor tavriát árultak, még 1 évet lehetett olyan szép régi Ladát is venni.
Állítólag a tavria még szörnyen büdös is belül... 
Nemtom,nem emlékszem,de szerintem nem büdösebb mint bármilyen más autó

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3957 Dátum: 2006 December 19, 18:45:43 »


A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor Evil Evil
Persze, az nekem is Smiley)) Najó, legyen VFTS  Evil
De  93-94 körül, mikor tavriát árultak, még 1 évet lehetett olyan szép régi Ladát is venni.
Állítólag a tavria még szörnyen büdös is belül... 
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3956 Dátum: 2006 December 19, 18:40:47 »

Amikor ez új volt (93-95 nemtom), nézegettem nagyon, mutattam apunak, hogy van új kocsi 500 ezerért. Az akkori folyton rossz warnyú helyett... Meg volt akkor az Aleko is kicsit többért. Állítólag az sokkal jobb. Persze a kockalada az igazi Smiley a későbbi dolgok valahogy nemtom... nem annyira jók.
És 94-ben behoztak Mo-ra újra duplalámpás ezerötös Ladákat! Néha láttam is a neten eladót. Az az igazi Smiley

A Tavriák nagyon szemetek.Rengeteg baj van/volt velük.Állandóan túrni kell őket....sajnos volt hozzá szerencsénk(na nem saját)Nekem Ladák közül az 1200-as tetszil leginkább,becsövezve,kagylókkal,sper,tolós meg komoly motor Evil Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3955 Dátum: 2006 December 19, 18:35:32 »

Egy igazi szar
Amikor ez új volt (93-95 nemtom), nézegettem nagyon, mutattam apunak, hogy van új kocsi 500 ezerért. Az akkori folyton rossz warnyú helyett... Meg volt akkor az Aleko is kicsit többért. Állítólag az sokkal jobb. Persze a kockalada az igazi Smiley a későbbi dolgok valahogy nemtom... nem annyira jók.
És 94-ben behoztak Mo-ra újra duplalámpás ezerötös Ladákat! Néha láttam is a neten eladót. Az az igazi Smiley
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3954 Dátum: 2006 December 19, 18:11:22 »

Ez meg az elődje:

Egy igazi szar

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3953 Dátum: 2006 December 19, 18:10:46 »

biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.Sad

ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.Smiley
Jó kilátások Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3952 Dátum: 2006 December 19, 17:11:50 »

ma nyomultam egy jobbat a fityóval. Sajna eléggé kóvályog az úton 60-70 környékén.:(Ráadásul meg beéérés van fékezésnél, csúnya hang. Meg kellene nézetni, de nincs se időm se kedvem, se pénzem.
Lehet, nincs lengécsillapítása már.
A coupé is ilyen volt, főleg takony időben, vizes úton, egyszerűen 30-al nem lehetett a sávban tartani országúton. Aztán kiderült, elfolytak a hátsó lengéscsillapítók. Mindkét kocsinak szinte azonos a futóműkialakítása, elöl, hátul független, elöl keresztlaprugó fent, alsó lengőkar, közte a függőcsapszeg. Emaitt kóvályoghat szegény rendesen. A sok állás meg ilyennek eleve nem tett jót.
Milyen beérés van???
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3951 Dátum: 2006 December 19, 16:10:55 »

ma nyomultam egy jobbat a fityóval. Sajna eléggé kóvályog az úton 60-70 környékén.:(Ráadásul meg beéérés van fékezésnél, csúnya hang. Meg kellene nézetni, de nincs se időm se kedvem, se pénzem.

Süni
« Hozzászólás #3950 Dátum: 2006 December 19, 15:37:56 »

Én jobbat tudok. Barátnőm nővérének volt ilyenje, és a főfékhenger tartálya a pótkerék közepén bújik át a motortérben. Egy erősebb fékezésnél elszabadult a kerék, letépte a tartályt. Szép volt a következő kanyar...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3949 Dátum: 2006 December 19, 14:10:55 »

Ez meg az elődje:

így most már beugrott. végig az enesu féle záporjózsi és ütődött utódja járt az eszemben...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3948 Dátum: 2006 December 19, 13:40:43 »

Ez meg az elődje:
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3947 Dátum: 2006 December 19, 13:39:09 »

jéé. azt hittem, mindnek hátul volt a motorja, csak a kopoltyúkat falazták be...mindig tanul az ember! Wink Cheesy

A törésteszt: :-)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3946 Dátum: 2006 December 19, 13:36:13 »

A Tavriának már nem. Ott elöl. De a gyár ugyanaz volt. :-)

jéé. azt hittem, mindnek hátul volt a motorja, csak a kopoltyúkat falazták be...mindig tanul az ember! Wink Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3945 Dátum: 2006 December 19, 13:35:47 »

Amit még hozzátennék, hogy meg kell különböztetni a kezdeti első szériásokat, ahol még figyeltek arra, hogy jó legyen. Akkor tényleg várni kellett rá. De ahogy multak az évek, a hetvenes évek közepén már szinte azonnal adták. Aztán egy időre leállitották a forgalmazást, mert a minőség katasztrofális volt, majd még a kopoltyú nélkülit megpróbálták egy ideig, de a végén már azt sem lehetett eladni. Inkább trabantot vettek az emberek. A szüleim egyszer akartak ilyet venni, de végülis hála istennek nem tették. Lehet, hogy a korai pár db jó volt, de mivel összesen csak 22e db került be az országba, ezért érdekes, hogy csak pár darab maradt meg. Igen sokat kidobtak a méh-be, mert javithatatlanok voltak, nem volt hozzá alkatrész sem.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3944 Dátum: 2006 December 19, 13:31:44 »

nem hátul van a motorja nekije??  Huh

A Tavriának már nem. Ott elöl. De a gyár ugyanaz volt. :-)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3943 Dátum: 2006 December 19, 13:29:34 »

az ütközés első pillanatában leszakad a Tavria motorházteteje, és hátracsapódva beleáll a bábu fejébe

nem hátul van a motorja nekije??  Huh
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3942 Dátum: 2006 December 19, 13:18:58 »

Ilyen alapon Trabira is lehetne fújolni...
Nem értem ezt a kissé ingerült beírást, mégha smile is van a végén...
Te sem szereted, ha beszólnak a Bogárnak, .... pedig megteszik...
Egy haveromnak volt, nem is volt rossz gép, csak kicsit hangos volt, meg lassú, de elvitte mindenhová...

TBK: Mint irtam, ezt nem én találtam ki.

Akkoriban nagy dolognak számitott, hogy olcsón lehetett kapni, de trabant sokkal megbízhatóbb autó volt.

Idemásolok neked pár dolgot:
----------------------------------------------------------------------
Történt egyszer, hogy már a Zaporozsec átkeresztelése után, amikor a kozákkészítésű autókat Tavriának hívták, megkezdték a nyugat-európai forgalmazást. Ami jó dolog, hiszen a Tavria a nyugai autók árának töredékébe került. Ment is a bolt szépen, csak akkor kezdődtek a bajok, amikor a dílerek kezdtek beleroppanni a garanciális szervizelésbe.

Akkora volt a csődtömeg, hogy a gyár végül jobbnak látta visszavásárolni a javíthatatlan autókat, és a továbbiakban inkább Kelet-Európára koncentrált. A garanciális nyugati autókkal viszont nem tudtak mit kezdeni, ezért elhatározták, hogy töréstesztek segítségével pusztítanak el néhányat.

A bábu neki is ment a falnak, készült videofelvétel és a szenzorok jeleit számítógéppel értékelték ki. A mérnökök eleinte számítógéphibára gyanakodtak, amikor a jelekből azt lehetett kiolvasni, hogy az ütközést követő pillanatban a bábu teste megindul előre, majd ugyanolyan hirtelen megáll, még mielőtt a biztonsági öv megfoghatta volna.

Mindez különösen a fejre szerelt érzékelőknél volt érthetetlen. A rejtély a videofelvétel kielemzésekor oldódott meg. A képkockákon tisztán látszott, ahogy az ütközés első pillanatában leszakad a Tavria motorházteteje, és hátracsapódva beleáll a bábu fejébe.

A magyar vonatkozású érdekesség, hogy a 965-ös forgalmazását minőségi problémák miatt a KERMI nem engedélyezte.

Alkatrészutánpótlás botrányos volt, Pestre vagy Békéscsabára kellett járni alkatrészért (Pesten volt egy "márkabolt", Békéscsabán viszont az ottani Autókeres tudott katalógusból rendelni).

1980-ban megint változtattak az autón, megjelent a 968M típus. Változások: Új lökhárító,50 lóerős motor, más hátsó lámpák, Lada porlasztó.A homlokfalról eltűnt a bajusz, és a jellegzetes oldalsó "kopoltyúk" is.
Ez a fejlesztés azonban már nem tudta megmenteni a gyárat a csődtől. A minőséggel való nemtörődömség, az apróbb jelentéktelen módosítások mind megbosszúlták magukat. A gyár hosszú időre eltűnt a piacról bár az utóbbi évek talán hozhatnak némi reményt.

Magyarországon  1970 és 1982 között 22 000 darab Zaporozsec talált gazdára. Ennek ellenére elég kicsi a máig fennmaradt állomány.
Tiszteletet érdemelnek azok az emberek akik a sokszor kritikán aluli minőség ellenére is kitartottak emellett a típus mellett, és megmentettek valamit az utókornak!

-------------------------------------------------------------------------------

Általánosságban az a vélemény, hogy azért vették meg, mert a záporjóskát azonnal szállitotta a Merkur :-)

Forrás: barátod a gugli
Rulezka
« Hozzászólás #3941 Dátum: 2006 December 19, 12:59:39 »

biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.Sad

ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.Smiley
nem rossz kilátás  Wink


aki érdekes járgányra költené a prémiumot: Piaggio Ape kisfurgon (papíron legálisan segédmotorkerékpárként)
http://www.vatera.hu/piaggio_ape700_furgon_16023179.html
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3940 Dátum: 2006 December 19, 12:48:21 »

Sikerült átírni?
Biztosítás megvan? Uniqanaál kell fiat 500 clubbon kerszetül. A Lányi Marcitól kell egy papír hozzá.


biztosítás megvan, átírás nincs, mert Újpesten nincs időpont csak jövőre.Sad

ja, ilyenek a munkahelyi kilátásaim.Smiley

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #3939 Dátum: 2006 December 19, 12:38:17 »

Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!
Ahogy néztem,4 gumi azért kéne rá!Akksit kell tölteni egy peppet,és mehet!
Márciusig van vizsgája!Ahhoz túl jó állapotú,hogy betolja a bontóba!(szerintem)

Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3938 Dátum: 2006 December 18, 19:18:15 »

Remélem nyúzható lesz az 500as, mert azért van fent pesten! tegnap jött fel, ma esünk neki az átírásnak.
Sikerült átírni?
Biztosítás megvan? Uniqanaál kell fiat 500 clubbon kerszetül. A Lányi Marcitól kell egy papír hozzá.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3937 Dátum: 2006 December 18, 08:56:47 »

Már miért lnenne? Csak az 50-ért kínált futóműhibás jajdemegéri autóra mondtam, hogy hátha érdemesebb még körülnézni...
Téli verda lesz.


Mi másfél éve vettünk egy ilyen clio-t, csak 94es 1.4es klímás, stb volt.
Nagyon strapabíró gép, jó választás.

Az 50ezres két éves műszakis 127es fiat meg igenis olcsó, persze akinek roncsszállító a barátja, az más viszonyrendszerben gondolkozik.Smiley

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #3936 Dátum: 2006 December 18, 08:54:59 »

Remélem nyúzható lesz az 500as, mert azért van fent pesten! tegnap jött fel, ma esünk neki az átírásnak. Fölfelé jövet valamiért a kormányműnél van egy kis szorulás, mint kiderült nem lehet zárni az ajtókat, de fő a bizalom.Smiley

Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3935 Dátum: 2006 December 17, 21:06:53 »

Grin Grin hátsó gondolatok mi? Evil
Jóvan... nálam minden csoda tényleg csak 3 napig tart... najó max 3 hónapig, de akkor sokat mondtam.  Cool
Lesz garázs Smiley
Lesz garázs Smiley
Lesz garázs Smiley
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3934 Dátum: 2006 December 17, 18:14:09 »

Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!
Nem is lenne rossz télre,lehetne csapatni vele Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #3933 Dátum: 2006 December 16, 21:54:23 »

Urak !Ez a Fiat 30-ért elhozható!Itt van Gyálon a szomszédomban!

Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3932 Dátum: 2006 December 16, 19:28:46 »

pedig tavaly találtam egy szinte gyári állapotú 127-est Pécsen. 2 hétig csorgattam a nyálam...aztán valaki szerencsére megvette előlem.
(akkor tesómnak néztem autót az uno helyett, amit már rendberakott valaki, vagyis inkább magamnak úgy hoyg vegye ő meg tőlem az új kocsit és had legyen enyém az új szerzemény)
Grin Grin hátsó gondolatok mi? Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3931 Dátum: 2006 December 16, 19:21:31 »

Egyértelmű,amúgy "bajnak" elég a Coupé,az öreg 127-el is csak a meló lenne,de ennek nem erről kell szóljon Smiley
pedig tavaly találtam egy szinte gyári állapotú 127-est Pécsen. 2 hétig csorgattam a nyálam...aztán valaki szerencsére megvette előlem.
(akkor tesómnak néztem autót az uno helyett, amit már rendberakott valaki, vagyis inkább magamnak úgy hoyg vegye ő meg tőlem az új kocsit és had legyen enyém az új szerzemény)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3930 Dátum: 2006 December 16, 19:10:36 »

Egyrészt... A másik, hogy igényli a gondozást és oda is kell figyelni rá, különben hamar odavágja az ember.
Egyértelmű,amúgy "bajnak" elég a Coupé,az öreg 127-el is csak a meló lenne,de ennek nem erről kell szóljon Smiley

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #3929 Dátum: 2006 December 16, 19:02:56 »

Semmi perc alatt meg lehetne ölni a pesti forgalomban
Egyrészt... A másik, hogy igényli a gondozást és oda is kell figyelni rá, különben hamar odavágja az ember.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #3928 Dátum: 2006 December 16, 18:35:17 »

Te is tudod, hogy nem arra való.
Mellesleg eszembe jutott már, talán még beszéltünk is róla.
Szóval amire nekem kell kocsi arra nyúzható, munkaautó kell, de ezt tudod, és már itt is ki lett beszélve. Az egy szép álom lenne csak, egy 500-assal járni minden nap 60 km-t 7végén meg 250-et.
Semmi perc alatt meg lehetne ölni a pesti forgalomban

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 6.386 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.