www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 15:07:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921190
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
[
341
]
342
343
344
345
346
...
395
Szerző
Téma: Népautók (Megtekintve 4225802 alkalommal)
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2167 Dátum:
2006 Július 25, 20:47:56 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:44:50
Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Miért is ? A Trabiban, nem egyszerre mozognak (bár az 2 ütem)
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2166 Dátum:
2006 Július 25, 20:47:52 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:44:50
Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Hogyne lehetne,pl Trabi
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2165 Dátum:
2006 Július 25, 20:46:55 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:44:42
Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...
Sejtem,mert egy Vespa mániás haverom is nagyon készül,amúgy mikor is lesz ez?Jut eszembe úgy néz ki hogy lesz egy Vespám
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2164 Dátum:
2006 Július 25, 20:46:51 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:44:50
Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Igen, de a simákon van kipuf öntvény, utána 1 cső a dobba, az SC-n meg egyből 4 cső be a dobba a hengerfejből a-la hangolt leömlő
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2163 Dátum:
2006 Július 25, 20:45:56 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:44:42
Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2162 Dátum:
2006 Július 25, 20:45:34 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:44:18
Pedig ez általában pont fordítva szok lenni
Tudom. Mondtam, hogy különös fajta vok...
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2161 Dátum:
2006 Július 25, 20:44:50 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:32:58
Ehhez tartozó Urban Legend :
Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.
Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2160 Dátum:
2006 Július 25, 20:44:42 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:43:46
na az nem semmi
fényképeket mindenről kérünk
Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2159 Dátum:
2006 Július 25, 20:44:18 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:42:43
Az a probl, hogy én az akülönös 850 rajongó vagyok, akinek csak a limo tetszik. A többinek sztem nem olyan eltalált a formája...
Pedig ez általában pont fordítva szok lenni
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2158 Dátum:
2006 Július 25, 20:43:46 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:41:24
Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
na az nem semmi
fényképeket mindenről kérünk
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2157 Dátum:
2006 Július 25, 20:43:21 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:41:24
Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
Ja, és a generátor volt a szíj feszítője !
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2156 Dátum:
2006 Július 25, 20:42:43 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:40:22
Igen? Hát akkor az lehet az bizony... Én 2 éve láttam, azóta el kellett volna készülnie. Állítólag mindene megvan.
Nem akarod megvenni? Elkéreckedném tőled egyszer-egyszer
De a használtautón egy piros van, nem is eredeti kerékkel, amik kicsit még gányak is, valahogy nem olyan vásárlásgerjesztő, de biztos pöpec lehet, ha 1 misit kérnek érte. (vagy a fö tudja)
Az a probl, hogy én az akülönös 850 rajongó vagyok, akinek csak a limo tetszik. A többinek sztem nem olyan eltalált a formája...
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2155 Dátum:
2006 Július 25, 20:41:24 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:35:41
Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is
Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2154 Dátum:
2006 Július 25, 20:40:59 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:35:41
Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is
Kis elfogultságot érzek
De tényleg gyönyörűek a régi Fityók,az 500-as pedig bejött nekik
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2153 Dátum:
2006 Július 25, 20:40:22 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:25:00
Csak nem a fiat850.hu-n hírdetett félkész sárgáról beszélsz ?
Igen? Hát akkor az lehet az bizony... Én 2 éve láttam, azóta el kellett volna készülnie. Állítólag mindene megvan.
Nem akarod megvenni? Elkéreckedném tőled egyszer-egyszer
De a használtautón egy piros van, nem is eredeti kerékkel, amik kicsit még gányak is, valahogy nem olyan vásárlásgerjesztő, de biztos pöpec lehet, ha 1 misit kérnek érte. (vagy a fö tudja)
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2152 Dátum:
2006 Július 25, 20:38:03 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:32:58
Ehhez tartozó Urban Legend :
A F.I.A.T.(merthogy igy helyes) saját mérnökképző intézményében (egyetem ?) tanított Vittorio Jano, sok híres olasz motor (kéttengelyes fiatok, Lancia Lamba V4-ese), tervezője. Az egyik végzősöknek kiadott vizsgafeladat volt egy egyszerű 2 hengeres 4ütemű benzinmotor tervezése. Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.
Ez jól hangzik
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2151 Dátum:
2006 Július 25, 20:35:41 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:26:01
Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot
Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2150 Dátum:
2006 Július 25, 20:32:58 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:26:01
Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot
Ehhez tartozó Urban Legend :
A F.I.A.T.(merthogy igy helyes) saját mérnökképző intézményében (egyetem ?) tanított Vittorio Jano, sok híres olasz motor (kéttengelyes fiatok, Lancia Lamba V4-ese), tervezője. Az egyik végzősöknek kiadott vizsgafeladat volt egy egyszerű 2 hengeres 4ütemű benzinmotor tervezése. Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2149 Dátum:
2006 Július 25, 20:29:48 »
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 20:28:04
Meg hogy korszerüt is alkossanak,hátratolták a motort.
Ezt eljátszották a Csehszlovákok a Skodánál is
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2148 Dátum:
2006 Július 25, 20:28:04 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:26:01
Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot
Meg hogy korszerüt is alkossanak,hátratolták a motort.
Tóth Zoltán
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2147 Dátum:
2006 Július 25, 20:26:01 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:24:12
Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....
Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2146 Dátum:
2006 Július 25, 20:25:15 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 25, 20:24:12
Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2145 Dátum:
2006 Július 25, 20:25:00 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:07:03
,... a másik nem működőt 2 éve láttam Keszthelyen szétszedve egy garázs mélyén. Talán elkül az is hamar.
Csak nem a fiat850.hu-n hírdetett félkész sárgáról beszélsz ?
Süni
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2144 Dátum:
2006 Július 25, 20:24:12 »
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 17:37:54
Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)
<beszúrt kép törölve>
Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2143 Dátum:
2006 Július 25, 20:18:08 »
Idézetet írta: Lente - 2006 Július 25, 20:09:59
én inkább a 2 évben hiszek...
Az biztos hogy néhány autó ignyéli a több éves felújítást,de amit tegnap beszúrtam kék roncs,az fél év alatt talpraállt és azóta sem volt komoly baj a karosszériával,mondjuk akkor(10 éve) egy szériaközeli 1000-es Mininek építettük,de azóta lóerő megduplázva,sportfutómű,meg egyéb finomítások kerültek bele,ja és 8 évig télen-nyáron ment a kocsi,mostmár csal nyáron
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2142 Dátum:
2006 Július 25, 20:09:59 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 20:00:44
Azért az ilyen autókat nem szokták elkapkodni,igazság szerint egy Bogarat,vagy Minit is lehet évekig építeni,de kb fél év minimum kell egy normális felújításhoz
én inkább a 2 évben hiszek...
Lente
Hozzászólások: 807
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2141 Dátum:
2006 Július 25, 20:07:03 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:38:56
ez is topolino :-))
ezt újságban "talált leletként" szokták mondani valahogy angolul
Mellesleg a használtauto.hu-n árulnak most egy Fiat 850 spidert!! M.o szerintem egyetlen működő példány, a másik nem működőt 2 éve láttam Keszthelyen szétszedve egy garázs mélyén. Talán elkül az is hamar.
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2140 Dátum:
2006 Július 25, 20:00:44 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:58:46
ahogy az öreg gyuri bá'-t ismerem leggyorsabban 2 év múlva lesz ebből autó, de lesz... :-))
Azért az ilyen autókat nem szokták elkapkodni,igazság szerint egy Bogarat,vagy Minit is lehet évekig építeni,de kb fél év minimum kell egy normális felújításhoz
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2139 Dátum:
2006 Július 25, 19:58:46 »
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 19:54:02
Tudom,már mondtad.
Azért kérdeztem!
Egyébként meg ezekböl még mindig lehet faintos autot faragni!
ahogy az öreg gyuri bá'-t ismerem leggyorsabban 2 év múlva lesz ebből autó, de lesz... :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2138 Dátum:
2006 Július 25, 19:54:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:51:21
de igen!!
ulrich mellette lakott a télen
Tudom,már mondtad.
Azért kérdeztem!
Egyébként meg ezekböl még mindig lehet faintos autot faragni!
Tóth Zoltán
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2137 Dátum:
2006 Július 25, 19:53:25 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:51:21
hát van, de táblalemezből mindent meg lehet csinálni...
de igen!!
ulrich mellette lakott a télen
hogyne lehetne,kell egy ügyes lakatos és annyi
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2136 Dátum:
2006 Július 25, 19:51:21 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 19:47:38
Akkor se sok marad belőle
azért van baja rendesen
hát van, de táblalemezből mindent meg lehet csinálni...
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 19:48:35
Ugye Te nem segitesz?
de igen!!
ulrich mellette lakott a télen
[melléklet törölve a rendszer által]
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2135 Dátum:
2006 Július 25, 19:48:35 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:46:27
ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....
Ugye Te nem segitesz?
Tóth Zoltán
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2134 Dátum:
2006 Július 25, 19:47:38 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:46:27
ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....
(mielőtt tökönszúrod magad, a korhadt részeket vágják ki belőle, oszt pótolják :-))
Akkor se sok marad belőle
azért van baja rendesen
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2133 Dátum:
2006 Július 25, 19:46:27 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Július 25, 19:40:11
erősen "pajta" állapotban
ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....
(mielőtt tökönszúrod magad, a korhadt részeket vágják ki belőle, oszt pótolják :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2132 Dátum:
2006 Július 25, 19:40:11 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:38:56
ez is topolino :-))
erősen "pajta" állapotban
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2131 Dátum:
2006 Július 25, 19:38:56 »
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 17:37:54
Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)
ez is topolino :-))
[melléklet törölve a rendszer által]
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2130 Dátum:
2006 Július 25, 19:03:55 »
Idézetet írta: Hiver - 2006 Július 25, 14:22:38
en is egyre inkabb 500-asban gondolkozom, most lattam is egyet, amit meg szeretnek nezni
nincs kedved hetvegen eljonni velem?
Hát nem tudom,én 500-ast tuti nem mernék kint hagyni a bőrtető miatt,de lehet rá csináltatni,sőt szerintem kapni is a bőrtető helyére műanyag fix tetőt.
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2129 Dátum:
2006 Július 25, 18:59:28 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Július 24, 22:38:16
Ez nem Skoda kormány ?
Dehogynem,eredeti 120-as
Gondolom sejted hogy nem ez volt az egyetlen gányolás rajta
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Petyó
Hozzászólások: 1020
1962
Re: Népautók
«
Hozzászólás #2128 Dátum:
2006 Július 25, 18:01:34 »
Idézetet írta: vagabond - 2006 Július 25, 17:37:54
Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)
A lengyelek gyártották a Topolinot is. Mellette egy Syrena.
Petyó
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
[
341
]
342
343
344
345
346
...
395
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...