www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 20:16:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 4226762 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #2167 Dátum: 2006 Július 25, 20:47:56 »

Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Miért is ? A Trabiban, nem egyszerre mozognak (bár az 2 ütem)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2166 Dátum: 2006 Július 25, 20:47:52 »

Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Hogyne lehetne,pl Trabi Wink

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2165 Dátum: 2006 Július 25, 20:46:55 »

Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...
Sejtem,mert egy Vespa mániás haverom is nagyon készül,amúgy mikor is lesz ez?Jut eszembe úgy néz ki hogy lesz egy Vespám

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #2164 Dátum: 2006 Július 25, 20:46:51 »

Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Igen, de a simákon van kipuf öntvény, utána 1 cső a dobba, az SC-n meg egyből 4 cső be a dobba a hengerfejből a-la hangolt leömlő  Wink
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2163 Dátum: 2006 Július 25, 20:45:56 »

Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #2162 Dátum: 2006 Július 25, 20:45:34 »

Pedig ez általában pont fordítva szok lenni Smiley
Tudom. Mondtam, hogy különös fajta vok... Wink
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #2161 Dátum: 2006 Július 25, 20:44:50 »

Ehhez tartozó Urban Legend :
 Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.

Hát sorosban ezt nem is igen lehet máshogy :-)
Különben tök vicces összevetni a 4 hengeres farossal. Ugyanúgy a motor mellett van a hűtés egy ékszíjjal tekert lapáton át... mindkettő oldalvezérelt, felülszelepelt, centrifugális olajtisztítós, még a szelepdekni is ugyanolyan magas szinte... csak a a pici fityún két külön leömlő van, a nagyon meg a másik oldalt a 4-es jön lefele.
Süni
« Hozzászólás #2160 Dátum: 2006 Július 25, 20:44:42 »

na az nem semmi Shocked fényképeket mindenről kérünk Grin
Állítólag egy Andrási út méretű részen végeláthatatlan sorban csak Vespa-k álltak...
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2159 Dátum: 2006 Július 25, 20:44:18 »

Az a probl, hogy én az akülönös 850 rajongó vagyok, akinek csak a limo tetszik. A többinek sztem nem olyan eltalált a formája... Lips Sealed
Pedig ez általában pont fordítva szok lenni Smiley

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2158 Dátum: 2006 Július 25, 20:43:46 »

Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
na az nem semmi Shocked fényképeket mindenről kérünk Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #2157 Dátum: 2006 Július 25, 20:43:21 »

Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
Ja, és a generátor volt a szíj feszítője !
Süni
« Hozzászólás #2156 Dátum: 2006 Július 25, 20:42:43 »

Igen? Hát akkor az lehet az bizony... Én 2 éve láttam, azóta el kellett volna készülnie. Állítólag mindene megvan.
Nem akarod megvenni? Elkéreckedném tőled egyszer-egyszer  Grin

De a használtautón egy piros van, nem is eredeti kerékkel, amik kicsit még gányak is, valahogy nem olyan vásárlásgerjesztő, de biztos pöpec lehet, ha 1 misit kérnek érte. (vagy a fö tudja)
Az a probl, hogy én az akülönös 850 rajongó vagyok, akinek csak a limo tetszik. A többinek sztem nem olyan eltalált a formája... Lips Sealed
Süni
« Hozzászólás #2155 Dátum: 2006 Július 25, 20:41:24 »

Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is  Smiley
Barátom tavaly az Imolai veteránbörzén látott DOHC vezérműszijas hengerfejjel ellátott 500-ast. Állítólag egy kisebb túristacsoport üvöltő német vette körül. Idén megyek én is, ha lesz ilyen kint, fényképezem !
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2154 Dátum: 2006 Július 25, 20:40:59 »

Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is  Smiley
Kis elfogultságot érzek Grin De tényleg gyönyörűek a régi Fityók,az 500-as pedig bejött nekik Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #2153 Dátum: 2006 Július 25, 20:40:22 »

Csak nem a fiat850.hu-n hírdetett félkész sárgáról beszélsz ?  Wink
Igen? Hát akkor az lehet az bizony... Én 2 éve láttam, azóta el kellett volna készülnie. Állítólag mindene megvan.
Nem akarod megvenni? Elkéreckedném tőled egyszer-egyszer  Grin

De a használtautón egy piros van, nem is eredeti kerékkel, amik kicsit még gányak is, valahogy nem olyan vásárlásgerjesztő, de biztos pöpec lehet, ha 1 misit kérnek érte. (vagy a fö tudja)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2152 Dátum: 2006 Július 25, 20:38:03 »

Ehhez tartozó Urban Legend :

A F.I.A.T.(merthogy igy helyes) saját mérnökképző intézményében (egyetem ?) tanított Vittorio Jano, sok híres olasz motor (kéttengelyes fiatok, Lancia Lamba V4-ese), tervezője. Az egyik végzősöknek kiadott vizsgafeladat volt egy egyszerű 2 hengeres 4ütemű benzinmotor tervezése. Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.
Ez jól hangzik Cheesy

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #2151 Dátum: 2006 Július 25, 20:35:41 »

Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot Evil

Nem gonoszkodik!!
Az úgy volt, hogy nem is volt tervbevéve, hogy csinálnak egy fapadosabb kis Fiatot. Előrukkolatk az ötvenes években a 600-assal, amikor szegény olaszok örültek, ha kis Vespára futotta. És nekik kissé drága népautó volt, azaz így nem lett az. Kénytelen voltak csinálni egy a vízhűtéses, 4hengeres farmotoros 600-asból egy egyszerűbb és kisebb és főleg sokkal olcsóbb népautócskát. Ez lett az első 500-as. És mivel ezt már meg bírták venni és befért a kis sikátorokba hazamenet, vették is rendesen. És aztán jöhettek a sportos vadállat 20 lóerős sport 500-asok, aztán mindenféle felfúrt és tuningolt abarthok, meg társaik 40 körüli lovakkal. Így aztán a 600-as sikertelenségéből lett az 500-as legendája. És a 60-as évek közepén az olaszok megengehették már a nagyobb és drágább népautót, a 850-est, amit elég könnyen kihoztak a 600-as alapjaira. És megcsinálták a csodaszép 850 coupét és a tengerparti csajozós spidert is  Smiley
Süni
« Hozzászólás #2150 Dátum: 2006 Július 25, 20:32:58 »

Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot Evil
Ehhez tartozó Urban Legend :

A F.I.A.T.(merthogy igy helyes) saját mérnökképző intézményében (egyetem ?) tanított Vittorio Jano, sok híres olasz motor (kéttengelyes fiatok, Lancia Lamba V4-ese), tervezője. Az egyik végzősöknek kiadott vizsgafeladat volt egy egyszerű 2 hengeres 4ütemű benzinmotor tervezése. Egyik nebuló felvázolt egy léghűtéses, a két dugattyút egyszerre mozgató motort.... Állítólag azonnal megkapta a diplomáját, a Torinói Olasz Autógyár pedig az 500-as motorját.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2149 Dátum: 2006 Július 25, 20:29:48 »

Meg hogy korszerüt is alkossanak,hátratolták a motort. Grin
Ezt eljátszották a Csehszlovákok a Skodánál is Grin

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2148 Dátum: 2006 Július 25, 20:28:04 »

Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot Evil
Meg hogy korszerüt is alkossanak,hátratolták a motort. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2147 Dátum: 2006 Július 25, 20:26:01 »

Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....
Aztán adtak a fejlesztésnek és kihozták a kéthengeres vadállatot Evil

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2146 Dátum: 2006 Július 25, 20:25:15 »

Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Süni
« Hozzászólás #2145 Dátum: 2006 Július 25, 20:25:00 »



,... a másik nem működőt 2 éve láttam Keszthelyen szétszedve egy garázs mélyén. Talán elkül az is hamar.
Csak nem a fiat850.hu-n hírdetett félkész sárgáról beszélsz ?  Wink
Süni
« Hozzászólás #2144 Dátum: 2006 Július 25, 20:24:12 »

Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)
<beszúrt kép törölve>
Na ja, csak ez és az újabb 500-as csak a nevükben egyeznek. Ennek még 4 hengeres vízhűtéses motorja volt....
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2143 Dátum: 2006 Július 25, 20:18:08 »

én inkább a 2 évben hiszek... Wink
Az biztos hogy néhány autó ignyéli a több éves felújítást,de amit tegnap beszúrtam kék roncs,az fél év alatt talpraállt és azóta sem volt komoly baj a karosszériával,mondjuk akkor(10 éve) egy szériaközeli 1000-es Mininek építettük,de azóta lóerő megduplázva,sportfutómű,meg egyéb finomítások kerültek bele,ja és 8 évig télen-nyáron ment a kocsi,mostmár csal nyáron

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #2142 Dátum: 2006 Július 25, 20:09:59 »

Azért az ilyen autókat nem szokták elkapkodni,igazság szerint egy Bogarat,vagy Minit is lehet évekig építeni,de kb fél év minimum kell egy normális felújításhoz
én inkább a 2 évben hiszek... Wink
Nem elérhető Lente
Hozzászólások: 807


« Hozzászólás #2141 Dátum: 2006 Július 25, 20:07:03 »

ez is topolino :-))

ezt újságban "talált leletként" szokták mondani valahogy angolul  Cheesy

Mellesleg a használtauto.hu-n árulnak most egy Fiat 850 spidert!! M.o szerintem egyetlen működő példány, a másik nem működőt 2 éve láttam Keszthelyen szétszedve egy garázs mélyén. Talán elkül az is hamar.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2140 Dátum: 2006 Július 25, 20:00:44 »

ahogy az öreg gyuri bá'-t ismerem leggyorsabban 2 év múlva lesz ebből autó, de lesz... :-))
Azért az ilyen autókat nem szokták elkapkodni,igazság szerint egy Bogarat,vagy Minit is lehet évekig építeni,de kb fél év minimum kell egy normális felújításhoz

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2139 Dátum: 2006 Július 25, 19:58:46 »

Tudom,már mondtad.
Azért kérdeztem!
Egyébként meg ezekböl még mindig lehet faintos autot faragni! Cheesy

ahogy az öreg gyuri bá'-t ismerem leggyorsabban 2 év múlva lesz ebből autó, de lesz... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2138 Dátum: 2006 Július 25, 19:54:02 »



de igen!!  Evil Evil Evil
ulrich mellette lakott a télen

Tudom,már mondtad.
Azért kérdeztem!
Egyébként meg ezekböl még mindig lehet faintos autot faragni! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2137 Dátum: 2006 Július 25, 19:53:25 »

hát van, de táblalemezből mindent meg lehet csinálni...

de igen!!  Evil Evil Evil
ulrich mellette lakott a télen

hogyne lehetne,kell egy ügyes lakatos és annyi

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2136 Dátum: 2006 Július 25, 19:51:21 »

Akkor se sok marad belőle Evil Grin azért van baja rendesen

hát van, de táblalemezből mindent meg lehet csinálni...

Ugye Te nem segitesz? Cheesy

de igen!!  Evil Evil Evil
ulrich mellette lakott a télen


[melléklet törölve a rendszer által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2135 Dátum: 2006 Július 25, 19:48:35 »

ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....  Evil






Ugye Te nem segitesz? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2134 Dátum: 2006 Július 25, 19:47:38 »

ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....  Evil





(mielőtt tökönszúrod magad, a korhadt részeket vágják ki belőle, oszt pótolják :-))
Akkor se sok marad belőle Evil Grin azért van baja rendesen

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2133 Dátum: 2006 Július 25, 19:46:27 »

erősen "pajta" állapotban Sad

ne rinyálj, már nekiláttak.
forog a flex....  Evil





(mielőtt tökönszúrod magad, a korhadt részeket vágják ki belőle, oszt pótolják :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2132 Dátum: 2006 Július 25, 19:40:11 »

ez is topolino :-))

erősen "pajta" állapotban Sad

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2131 Dátum: 2006 Július 25, 19:38:56 »

Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)

ez is topolino :-))


[melléklet törölve a rendszer által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2130 Dátum: 2006 Július 25, 19:03:55 »

en is egyre inkabb 500-asban gondolkozom, most lattam is egyet, amit meg szeretnek nezni
nincs kedved hetvegen eljonni velem?
Hát nem tudom,én 500-ast tuti nem mernék kint hagyni a bőrtető miatt,de lehet rá csináltatni,sőt szerintem kapni is a bőrtető helyére műanyag fix tetőt. Huh

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #2129 Dátum: 2006 Július 25, 18:59:28 »

Ez nem Skoda kormány ? Huh
Dehogynem,eredeti 120-as Grin Gondolom sejted hogy nem ez volt az egyetlen gányolás rajta Cry

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #2128 Dátum: 2006 Július 25, 18:01:34 »

Ezt meg én küldöm,ös 500-as(Topolino)
A lengyelek gyártották a Topolinot is. Mellette egy Syrena.

Petyó
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 6.378 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.