www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 22:40:16
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121
Hozzaszólás
218
Témában írta
1606
Felhasználó
Legújabb tag:
Stoye
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
Szerző
Téma: Népautók (Megtekintve 3504820 alkalommal)
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #206 Dátum:
2006 Február 17, 14:36:02 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 14:28:46
Ez az elmélet amit írsz. Szerintem ilyen autóknál senki nem foglalkozik motorcsere engedélyeztetéssel. Táblácskákat (úgy mint motorszám, katszniszám) pedig cserélgetik, ha úgy van kedvük. Ha átmegy az eredetvizsgán akkor jó és senkinek nem lesz vele gondja, ha pedig nem akkor már mindegy mit magyarázol: motorcsere, kasztnicsere, leesett a tábla és visszatettem a kasztnira motorra, ez úgy is le tud esni, mert lelökte valaki az évek alatt. Ekkor azt mondja majd a "jogszabály", hogy a törvényes azonosító meg lett sértve engedély nélkül és te most "hű de bűnös vagy".
Ha jól tudom nálunk nem régóta kezdett el terjedni (ha egyáltalán elkezdett) az a nézet, hogy a motor az autó része.
A lényeg, hogy legyen eredetvizsga és a többi már másik mese.
hidd el, azért kellett foglalkozni motorcsere engedélyezéssel korábban is...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #205 Dátum:
2006 Február 17, 14:28:46 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 13:17:43
HA a kasztni cserélhető, mert törik, vagy úgy sérül, viszont az alváz és a motorszám megegyezik a forgalmi adataival, akkor az nem gáz ugye, mert az a felcsavarozott cucc akár le is eshet, vagy valaki vandál módon megrongálhatja az autót stb. Ha meg motort cseréltek rajta, akkor azt úgyis be kellett jelenteni, akkor meg elméletileg ez nem lehet buktatója az eredetiségvizsgának.
Ezt a felcsavarozott táblácskát egyébként hol kell keresni az autóban?
Ez az elmélet amit írsz. Szerintem ilyen autóknál senki nem foglalkozik motorcsere engedélyeztetéssel. Táblácskákat (úgy mint motorszám, katszniszám) pedig cserélgetik, ha úgy van kedvük. Ha átmegy az eredetvizsgán akkor jó és senkinek nem lesz vele gondja, ha pedig nem akkor már mindegy mit magyarázol: motorcsere, kasztnicsere, leesett a tábla és visszatettem a kasztnira motorra, ez úgy is le tud esni, mert lelökte valaki az évek alatt. Ekkor azt mondja majd a "jogszabály", hogy a törvényes azonosító meg lett sértve engedély nélkül és te most "hű de bűnös vagy".
Ha jól tudom nálunk nem régóta kezdett el terjedni (ha egyáltalán elkezdett) az a nézet, hogy a motor az autó része.
A lényeg, hogy legyen eredetvizsga és a többi már másik mese.
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #204 Dátum:
2006 Február 17, 13:17:43 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 12:32:11
Alvázas autó, magyarul van egy alváz, amin van futómű, motor, ülések meg a kasztni is (nem tudom, hogyan mondja szépen egy gépész). Alvázszáma van az alváznak beütve a 70-es évek közepétől, nem tudom mikortól pontosan. Ugyanaz az a szám van egy kis alutáblán felszegecselve a kasztnira, ami ugyebár akár cserélhetőnek is tekinthető. A régi R4-eken csak az volt.
Egy kis R4 anatómia, így válik szét az alváz és a kasztni:
<beszúrt kép törölve>
Ez az alváz motorral, kasztni nékül:
<beszúrt kép törölve>
Néhány technikai kérdésem lenne.
HA a kasztni cserélhető, mert törik, vagy úgy sérül, viszont az alváz és a motorszám megegyezik a forgalmi adataival, akkor az nem gáz ugye, mert az a felcsavarozott cucc akár le is eshet, vagy valaki vandál módon megrongálhatja az autót stb. Ha meg motort cseréltek rajta, akkor azt úgyis be kellett jelenteni, akkor meg elméletileg ez nem lehet buktatója az eredetiségvizsgának.
Ezt a felcsavarozott táblácskát egyébként hol kell keresni az autóban?
Köszi:berkaba
berkaba
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #203 Dátum:
2006 Február 17, 12:50:13 »
kasztni cserélhető
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Typ117
Hozzászólások: 18387
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #202 Dátum:
2006 Február 17, 12:35:37 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 12:32:11
bogi is ilyen
csak ott mindig is volt alvázszám
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #201 Dátum:
2006 Február 17, 12:32:11 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Február 17, 11:12:00
nem vagyok otthon az R4-ben, de a kaszni egyben van az alvázzal? mert akkor nyilván más az alvázszám, ha cserélték...
Alvázas autó, magyarul van egy alváz, amin van futómű, motor, ülések meg a kasztni is (nem tudom, hogyan mondja szépen egy gépész). Alvázszáma van az alváznak beütve a 70-es évek közepétől, nem tudom mikortól pontosan. Ugyanaz az a szám van egy kis alutáblán felszegecselve a kasztnira, ami ugyebár akár cserélhetőnek is tekinthető. A régi R4-eken csak az volt.
Egy kis R4 anatómia, így válik szét az alváz és a kasztni:
Ez az alváz motorral, kasztni nékül:
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Petyó
Hozzászólások: 1020
1962
Re: Népautók
«
Hozzászólás #200 Dátum:
2006 Február 17, 12:07:27 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:34:28
Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
Üdv:berkaba
Szerencsére én mind
i
g olyan autót akarok megvenni ami már a kutyának sem kell ezért max. a felét vagyok hajlandó fizetni, és azt is csak akkor ha nagyon beleszerelmesedtem.
Petyó
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #199 Dátum:
2006 Február 17, 11:59:56 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:56:01
Én nem tom mennyi lenne egy ilyen autóra a biztosítás és hogy hogyan lehet annak tételét csökkenteni. Azt tudom, hogy én az életkorom alapján, meg, hogy még nem volt saját autóm nem tartozom az éppen kedvezményes kategóriába.
Üdv:berkaba
25 év felett köthető kedvezményes biztosítás, kérdezd Martint, hogy off autóval mit tud kezdeni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #198 Dátum:
2006 Február 17, 11:56:01 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Február 17, 11:37:09
igen jól.
de a súlyadó tényleg nem nagy tétel!
Amin sokat lehet spórolni, az a biztosítás. nem mindegy hogy negyedévente 25 vagy egész évre 15 a kedvezményes, a klubtagsággal együtt
Én nem tom mennyi lenne egy ilyen autóra a biztosítás és hogy hogyan lehet annak tételét csökkenteni. Azt tudom, hogy én az életkorom alapján, meg, hogy még nem volt saját autóm nem tartozom az éppen kedvezményes kategóriába.
Üdv:berkaba
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #197 Dátum:
2006 Február 17, 11:53:56 »
Teljesen igazatok van a vizsgáztatással kapcsolatban, majd meglátom, hogy az eladó mit szól hozzá? Remélem belemegy, ha nem akkor nem veszem meg, úgyis van még három, amiről infókat kapok majd.
ABF-932
Hozzászólások: 10122
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Népautók
«
Hozzászólás #196 Dátum:
2006 Február 17, 11:38:12 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:34:28
Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
Üdv:berkaba
Basszameg, akkor ne adja el, üljön a romjain és fényezze a lába körmét! Vagy számíttassa be roncsként Újótóba, aztán lessen, amikor levonják tőle az eredetvizsga díját! Mégegyszer: hol abban a logika, hogy veszek egy kiló mákot, de ha átbasznak, én vagyok a hibás?
Bácsi Győző
Typ117
Hozzászólások: 18387
1969
Re: Népautók
«
Hozzászólás #195 Dátum:
2006 Február 17, 11:37:09 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:32:58
Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
Berkaba
igen jól.
de a súlyadó tényleg nem nagy tétel!
Amin sokat lehet spórolni, az a biztosítás. nem mindegy hogy negyedévente 25 vagy egész évre 15 a kedvezményes, a klubtagsággal együtt
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #194 Dátum:
2006 Február 17, 11:35:50 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:32:58
Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
Berkaba
én azt hittem minősített veteránról beszélsz, hogy minősíttetni akarod. nyilván a kora alapján nincs semmi különös.
eredetvizsgát meg igenis állja ő, ha valami tré van vele, az az ő sara, nem a tiéd!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
ABF-932
Hozzászólások: 10122
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Népautók
«
Hozzászólás #193 Dátum:
2006 Február 17, 11:34:51 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:32:58
Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
Berkaba
És a használati értékén nem ront vagy javít egy veterán papír...
Bácsi Győző
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #192 Dátum:
2006 Február 17, 11:34:28 »
Idézetet írta: Petyó - 2006 Február 17, 11:23:26
Szerintem is egy autó akkor forgalomképes ha van törzskönyve és eredetvizsgája. Egyébként nem eladható azaz nincs ára sem.
Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
Üdv:berkaba
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #191 Dátum:
2006 Február 17, 11:32:58 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Február 17, 11:23:01
ingyen nem adnak kedvezményt..ha nemakarsz súlyadót fizetni, ne is használd mind
i
g a kocsid..szóval ezzel sztem óvatosan. másik, mennyit spórolnál vele? évi 10 rugó? megér ez ennyit?
Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
Berkaba
Petyó
Hozzászólások: 1020
1962
Re: Népautók
«
Hozzászólás #190 Dátum:
2006 Február 17, 11:23:26 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2006 Február 17, 11:19:23
Nekem meg az a véleményem, hogy az eredetvizsga díja az eladót terhel, elvégre neki kell bizonyítani, hogy a portéka legális.i
Szerintem is egy autó akkor forgalomképes ha van törzskönyve és eredetvizsgája. Egyébként nem eladható azaz nincs ára sem.
Petyó
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #189 Dátum:
2006 Február 17, 11:23:01 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:18:29
Ne őrjíts meg! nem lehet majd használni őket? pedig némelyik sokkal megbízhatóbb, mint a mai két év múlva úgy is bedöglik vm autók.
Az alvázszám csavarozva van az autóra, ha jól tudom, úgyhogy ez a probléma megoldható, ha elég okos volt a tulaja
Berkaba
ingyen nem adnak kedvezményt..ha nemakarsz súlyadót fizetni, ne is használd mind
i
g a kocsid..szóval ezzel sztem óvatosan. másik, mennyit spórolnál vele? évi 10 rugó? megér ez ennyit?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
ABF-932
Hozzászólások: 10122
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Népautók
«
Hozzászólás #188 Dátum:
2006 Február 17, 11:19:23 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Február 17, 10:57:27
szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.
veteránvizsgát minek?
Nekem meg az a véleményem, hogy az eredetvizsga díja az eladót terhel, elvégre neki kell bizonyítani, hogy a portéka legális.i
Bácsi Győző
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #187 Dátum:
2006 Február 17, 11:18:29 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Február 17, 11:11:05
most az éves súlyadóra gondolsz? (ahogy tudom, be fognak vezetni egy csomó szigorítást OT-s autókra, tehát csak papírral igazolt találkozóra mehetsz vele, stb) ha elmúlt 25 éves, akkor nemkell veteránvizsga, mehet rá a kedvezményes kötelező biztosítás, más kedvezményről nemtudok
Ne őrjíts meg! nem lehet majd használni őket? pedig némelyik sokkal megbízhatóbb, mint a mai két év múlva úgy is bedöglik vm autók.
Az alvázszám csavarozva van az autóra, ha jól tudom, úgyhogy ez a probléma megoldható, ha elég okos volt a tulaja
Berkaba
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #186 Dátum:
2006 Február 17, 11:12:00 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:10:26
Tündér vagy, tehát ilyen szempontból nem gázos az autó!
A kasznicserével bukhat az eredetiségvizsgán?
berkaba
nem vagyok otthon az R4-ben, de a kaszni egyben van az alvázzal? mert akkor nyilván más az alvázszám, ha cserélték...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #185 Dátum:
2006 Február 17, 11:11:05 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 11:00:37
Majdan szeretnék rá, mert azzal sok ktget meg lehet spórolni (adók szempontjából)
, én legalábbis így tudom
Berkaba
most az éves súlyadóra gondolsz? (ahogy tudom, be fognak vezetni egy csomó szigorítást OT-s autókra, tehát csak papírral igazolt találkozóra mehetsz vele, stb) ha elmúlt 25 éves, akkor nemkell veteránvizsga, mehet rá a kedvezményes kötelező biztosítás, más kedvezményről nemtudok
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #184 Dátum:
2006 Február 17, 11:10:26 »
Idézetet írta: Zoli - 2006 Február 17, 11:03:12
Lehet '80-as kasznicserével. Annyi pénzt megér, ha papírok rendben. A belseje is elmegy, de az első ülések ebben sem gyáriak.
A gépjármű nyilvántartásbeli adatai
Rendszám:
ccj-768
Gyártmány:
RENAULT
Típus:
4 GTL
Szín:
KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll?
Nem
KGFB* adat:
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
Egyéb:
A lekérdezett jármű forgalomban van
Tündér vagy, tehát ilyen szempontból nem gázos az autó!
A kasznicserével bukhat az eredetiségvizsgán?
berkaba
Bocsi, hülye vagyok, mert ha vette a forgalmit akkor simán bukhat
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Február 17, 11:12:44 írta berkaba
»
Zoli
Hozzászólások: 8688
Re: Népautók
«
Hozzászólás #183 Dátum:
2006 Február 17, 11:03:12 »
Lehet '80-as kasznicserével. Annyi pénzt megér, ha papírok rendben. A belseje is elmegy, de az első ülések ebben sem gyáriak.
A gépjármű nyilvántartásbeli adatai
Rendszám:
ccj-768
Gyártmány:
RENAULT
Típus:
4 GTL
Szín:
KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll?
Nem
KGFB* adat:
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
Egyéb:
A lekérdezett jármű forgalomban van
http://hapsi96.blogspot.hu/
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #182 Dátum:
2006 Február 17, 11:00:37 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Február 17, 10:57:27
szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.
veteránvizsgát minek?
Majdan szeretnék rá, mert azzal sok ktget meg lehet spórolni (adók szempontjából)
, én legalábbis így tudom
Berkaba
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #181 Dátum:
2006 Február 17, 10:57:27 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 10:54:31
Ezeket szerinted úgy kiküszödölhetem, hogy együtt megyünk el az eredetiségvizsgát megcsináltatni? Akkor ez az autó valószínűleg a veterán vizsgán sem menne át, igaz?
Köszi:berkaba
szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.
veteránvizsgát minek?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #180 Dátum:
2006 Február 17, 10:54:31 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 10:34:33
Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.
Ezeket szerinted úgy kiküszödölhetem, hogy együtt megyünk el az eredetiségvizsgát megcsináltatni? Akkor ez az autó valószínűleg a veterán vizsgán sem menne át, igaz?
Köszi:berkaba
BlackP
Hozzászólások: 27018
Re: Népautók
«
Hozzászólás #179 Dátum:
2006 Február 17, 10:40:51 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 10:34:33
Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.
eredetvizsgás szopásról én is tudnék mesélni...én már csak tiszta autót fogok venni, ha még fogok, ez tuti
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #178 Dátum:
2006 Február 17, 10:34:33 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 17, 09:33:29
Ha meg nem vállalja be akkor élből bukta van, mert akkor vm csúnyán hibádzik! Max. együtt elmegyünk eredetvizsgáztatni én meg utána kifizetem a ktgét, ha átmegy az autó.
Remélem nem lesz vele gáz, mert elég szép, bár én nem piroskára gondoltam eredetibe, de ez tetszik.
Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #177 Dátum:
2006 Február 17, 09:33:29 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 17, 09:27:48
Jónak néz ki! Valóban igaz, ha a papíros és valós évjárat között kétely merül fel akkor mindenképpen az eladó intézze az eredetvizsgát és ha megvan akkor viheted. Ha csak az első sárvédő rohad akkor ez ne riasszon el, az úgyis rohad mindegyiken idővel. Ki lehet könnyen javítani aztán jó vastag alvázvédő és király lesz.
Oksi!
Ha meg nem vállalja be akkor élből bukta van, mert akkor vm csúnyán hibádzik! Max. együtt elmegyünk eredetvizsgáztatni én meg utána kifizetem a ktgét, ha átmegy az autó.
Remélem nem lesz vele gáz, mert elég szép, bár én nem piroskára gondoltam eredetibe, de ez tetszik.
Köszi:berkaba
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #176 Dátum:
2006 Február 17, 09:27:48 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 16, 20:25:51
Ezt meg tudnátok kuksizni nekem?Szerintetek milyen? Van már elég sok válogatnivalóm, amit a kedves bogarasok is segítettek összegyűjteni, ezt meg én találtam. úgyhogy igyekszem majd a legjobbat kiválasztani.
Szerintetek az első kerékdob rohad, vagy csak koszos? Az nagyon gáz, ha ott rohad?
Jónak néz ki! Valóban igaz, ha a papíros és valós évjárat között kétely merül fel akkor mindenképpen az eladó intézze az eredetvizsgát és ha megvan akkor viheted. Ha csak az első sárvédő rohad akkor ez ne riasszon el, az úgyis rohad mindegyiken idővel. Ki lehet könnyen javítani aztán jó vastag alvázvédő és király lesz.
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
r4hu
Hozzászólások: 183
én már nem akarok debreceni diák lenni...
Re: Népautók
«
Hozzászólás #175 Dátum:
2006 Február 16, 22:58:20 »
ez a piros újabb mint '80, a hátsóajtó zsanéron látszik, ha ez nem zavar, és átmegy a kocsi az eredetvizsgán, vedd meg mindenképpen, a doblemez rohadás nem érdekes, szakember megcsinálja izibe, a porlasztó külső oldalán (ha nem cserélték) látszik az évfolyam meg a műanyag elemeken ilyen kör alakú sugáirányban nyilazott préseléseken vagy miken, de ne monddd meg az eladónak milyen okos vagy ha rájössz hogy mondjuk '93-as júgó (és átmegy az eredetvizsgán...) a (2.) fele vételárat ugye akkor fizeted... de 135.000,-huf jó mindenképpen a 230.000,- km ne zavarjon...
R4/F4 1.4
http://r4hu.blogspot.com/
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #174 Dátum:
2006 Február 16, 20:25:51 »
Idézetet írta: CsabaR4 - 2006 Február 15, 17:26:08
De drágán vettem tavaly Gabriel lengéscsillapítót!
Szia CsabaR4, Zoli!
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=466405&command=ugras&screenwidth=1024
Ezt meg tudnátok kuksizni nekem?Szerintetek milyen? Van már elég sok válogatnivalóm, amit a kedves bogarasok is segítettek összegyűjteni, ezt meg én találtam. úgyhogy igyekszem majd a legjobbat kiválasztani.
Szerintetek az első kerékdob rohad, vagy csak koszos? Az nagyon gáz, ha ott rohad?
Köszi:berkaba
Strano
Hozzászólások: 1785
Mana mou Ellas
Re: Népautók
«
Hozzászólás #173 Dátum:
2006 Február 16, 14:31:43 »
Idézetet írta: berkaba - 2006 Február 16, 13:48:00
Van műszaki a renaultocskán? Milyen színű?
Köszi:berkaba
Világoskék, nemsokára lejár a műszaki, de minden nap azzal járnak. Az állapota nem tudom milyen. Hamarosan csinálok róla képeket is.
Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #172 Dátum:
2006 Február 16, 13:48:00 »
Idézetet írta: Strano - 2006 Február 16, 09:29:57
Nemsokára tudok egy eladó R4-est, pontosabb infók nemsokára.
Van műszaki a renaultocskán? Milyen színű?
Köszi:berkaba
Strano
Hozzászólások: 1785
Mana mou Ellas
Re: Népautók
«
Hozzászólás #171 Dátum:
2006 Február 16, 09:29:57 »
Nemsokára tudok egy eladó R4-est, pontosabb infók nemsokára.
Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
CsabaR4
Hozzászólások: 214
Re: Népautók
«
Hozzászólás #170 Dátum:
2006 Február 15, 17:26:08 »
Idézetet írta: Geret - 2006 Február 15, 14:04:48
Kigyűjtöttem a munkahelyemen kapható R4 cuccokat a teljesség igénye nélkül:
De drágán vettem tavaly Gabriel lengéscsillapítót!
1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #169 Dátum:
2006 Február 15, 16:38:23 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 Február 15, 11:57:20
szerintem inkább bogarat vagyél! egy 67 elötti masina (vagy 64 elött)
meghálálja a gondoskodást... persze a többi népautói is nagyon hálás tud lenni, de nem tudnak úgy dorombolni, mint egy bogarantyúúú
Aranyos vagy! Bevallom régen én is bogarat szerettem volna, de azt mondták, hogy nagyon drága és a fenntartása is elég ktges. Aztán jártam egy nyáron Horvátország északi részén, ahol mindenkinek R4-e volt. az összes városka azzal volt teli és beleszerettem, pedig finoman szólva is egyszerű kisautó. Azóta, ha látok egyet a városban, akkor mindig megdobog a szívem, ezért is kezdtem el keresgélni. A másik kedvencem a Mitsu Colt, de az na
gy
on drága és amúgy is szeretem a "vénségeket", úgyhogy R4 mellett döntöttem.
Üdv: berkaba
berkaba
Hozzászólások: 200
Re: Népautók
«
Hozzászólás #168 Dátum:
2006 Február 15, 14:58:11 »
Idézetet írta: Zoli - 2006 Február 15, 14:54:27
Még beszélünk...
Ezek egész jó árak!
Üdv:berkaba
Zoli
Hozzászólások: 8688
Re: Népautók
«
Hozzászólás #167 Dátum:
2006 Február 15, 14:54:27 »
Idézetet írta: Geret - 2006 Február 15, 14:04:48
Kigyűjtöttem a munkahelyemen kapható R4 cuccokat a teljesség igénye nélkül:
6.900 Elsõ sárvédõ
2.950 Elsö sárvédö hátsó háromszögletü rész
2.900 Elsö kerék mögötti javítóelem doblemezhez
4.100 Elsö sárvédötartó lemezcsík
6.200 Hátsó sárvédõ
16.700 Fél padlólemez
1.750 Hátsó fékmunkahenger
1.900 Első fékmunkahenger
13.200 Fõfékhenger
1.100 Gumifékcsõ hátsó
1.300 Gumifékcső első
2.800 Remsa fékbetét 82-/86-
5.500 Hátsó fékpofa
4.500 Első fékpofa
3.900/db Féktárcsa(BRADI)
9.255/db Fékdob első
10.300/db Fékdob hátsó
5.250 Kerékcsapágy(SNR)
7.500 Kerékcsapágy(SNR)
24.800 Kuplung(Csapágy, Tárcsa, Nyomólap)
5.500/db Hátsó lengéscsillapító(GABRIEL)
7.900/db Első lengéscsill(GABRIEL)
9.800 Vízpumpa(SIL)
500-800/db Gyújtáskábel(MECRA)
Még beszélünk...
http://hapsi96.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Népautós fórumok
> Téma:
Népautók
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...