www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 22:14:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395
Nyomtatás
Szerző Téma: Népautók  (Megtekintve 3504809 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #206 Dátum: 2006 Február 17, 14:36:02 »

Ez az elmélet amit írsz. Szerintem ilyen autóknál senki nem foglalkozik motorcsere engedélyeztetéssel. Táblácskákat (úgy mint motorszám, katszniszám) pedig cserélgetik, ha úgy van kedvük. Ha átmegy az eredetvizsgán akkor jó és senkinek nem lesz vele gondja, ha pedig nem akkor már mindegy mit magyarázol: motorcsere, kasztnicsere, leesett a tábla és visszatettem a kasztnira motorra, ez úgy is le tud esni, mert lelökte valaki az évek alatt. Ekkor azt mondja majd a "jogszabály", hogy a törvényes azonosító meg lett sértve engedély nélkül és te most "hű de bűnös vagy".
Ha jól tudom nálunk nem régóta kezdett el terjedni (ha egyáltalán elkezdett) az a nézet, hogy a motor az autó része.
A lényeg, hogy legyen eredetvizsga és a többi már másik mese.

hidd el, azért kellett foglalkozni motorcsere engedélyezéssel korábban is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #205 Dátum: 2006 Február 17, 14:28:46 »

HA a kasztni cserélhető, mert törik, vagy úgy sérül, viszont az alváz és a motorszám megegyezik a forgalmi adataival, akkor az nem gáz ugye, mert az a felcsavarozott cucc akár le is eshet, vagy valaki vandál módon megrongálhatja az autót stb. Ha meg motort cseréltek rajta, akkor azt úgyis be kellett jelenteni, akkor meg elméletileg ez nem lehet buktatója az eredetiségvizsgának.
Ezt a felcsavarozott táblácskát egyébként hol kell keresni az autóban?
Ez az elmélet amit írsz. Szerintem ilyen autóknál senki nem foglalkozik motorcsere engedélyeztetéssel. Táblácskákat (úgy mint motorszám, katszniszám) pedig cserélgetik, ha úgy van kedvük. Ha átmegy az eredetvizsgán akkor jó és senkinek nem lesz vele gondja, ha pedig nem akkor már mindegy mit magyarázol: motorcsere, kasztnicsere, leesett a tábla és visszatettem a kasztnira motorra, ez úgy is le tud esni, mert lelökte valaki az évek alatt. Ekkor azt mondja majd a "jogszabály", hogy a törvényes azonosító meg lett sértve engedély nélkül és te most "hű de bűnös vagy".
Ha jól tudom nálunk nem régóta kezdett el terjedni (ha egyáltalán elkezdett) az a nézet, hogy a motor az autó része.
A lényeg, hogy legyen eredetvizsga és a többi már másik mese.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #204 Dátum: 2006 Február 17, 13:17:43 »

Alvázas autó, magyarul van egy alváz, amin van futómű, motor, ülések meg a kasztni is (nem tudom, hogyan mondja szépen egy gépész). Alvázszáma van az alváznak beütve a 70-es évek közepétől, nem tudom mikortól pontosan. Ugyanaz az a szám van egy kis alutáblán felszegecselve a kasztnira, ami ugyebár akár cserélhetőnek is tekinthető. A régi R4-eken csak az volt.
Egy kis R4 anatómia, így válik szét az alváz és a kasztni:
<beszúrt kép törölve>
Ez az alváz motorral, kasztni nékül:
<beszúrt kép törölve>
Néhány technikai kérdésem lenne.
HA a kasztni cserélhető, mert törik, vagy úgy sérül, viszont az alváz és a motorszám megegyezik a forgalmi adataival, akkor az nem gáz ugye, mert az a felcsavarozott cucc akár le is eshet, vagy valaki vandál módon megrongálhatja az autót stb. Ha meg motort cseréltek rajta, akkor azt úgyis be kellett jelenteni, akkor meg elméletileg ez nem lehet buktatója az eredetiségvizsgának.
Ezt a felcsavarozott táblácskát egyébként hol kell keresni az autóban?

Köszi:berkaba

berkaba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #203 Dátum: 2006 Február 17, 12:50:13 »

kasztni cserélhető

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #202 Dátum: 2006 Február 17, 12:35:37 »


bogi is ilyen Smiley
csak ott mindig is volt alvázszám
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #201 Dátum: 2006 Február 17, 12:32:11 »

nem vagyok otthon az R4-ben, de a kaszni egyben van az alvázzal? mert akkor nyilván más az alvázszám, ha cserélték...
Alvázas autó, magyarul van egy alváz, amin van futómű, motor, ülések meg a kasztni is (nem tudom, hogyan mondja szépen egy gépész). Alvázszáma van az alváznak beütve a 70-es évek közepétől, nem tudom mikortól pontosan. Ugyanaz az a szám van egy kis alutáblán felszegecselve a kasztnira, ami ugyebár akár cserélhetőnek is tekinthető. A régi R4-eken csak az volt.
Egy kis R4 anatómia, így válik szét az alváz és a kasztni:

Ez az alváz motorral, kasztni nékül:

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #200 Dátum: 2006 Február 17, 12:07:27 »

Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
 Embarrassed
Üdv:berkaba


Szerencsére én mindig olyan autót akarok megvenni ami már a kutyának sem kell ezért max. a felét vagyok hajlandó fizetni, és azt is csak akkor ha nagyon beleszerelmesedtem.  Grin

Petyó
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #199 Dátum: 2006 Február 17, 11:59:56 »

Én nem tom mennyi lenne egy ilyen autóra a biztosítás és hogy hogyan lehet annak tételét csökkenteni. Azt tudom, hogy én az életkorom alapján, meg, hogy még nem volt saját autóm nem tartozom az éppen kedvezményes kategóriába.  Cry

Üdv:berkaba

25 év felett köthető kedvezményes biztosítás, kérdezd Martint, hogy off autóval mit tud kezdeni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #198 Dátum: 2006 Február 17, 11:56:01 »

igen jól.
de a súlyadó tényleg nem nagy tétel!
Amin sokat lehet spórolni, az a biztosítás. nem mindegy hogy negyedévente 25 vagy egész évre 15 a kedvezményes, a klubtagsággal együtt

Én nem tom mennyi lenne egy ilyen autóra a biztosítás és hogy hogyan lehet annak tételét csökkenteni. Azt tudom, hogy én az életkorom alapján, meg, hogy még nem volt saját autóm nem tartozom az éppen kedvezményes kategóriába.  Cry

Üdv:berkaba
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #197 Dátum: 2006 Február 17, 11:53:56 »

Teljesen igazatok van a vizsgáztatással kapcsolatban, majd meglátom, hogy az eladó mit szól hozzá? Remélem belemegy, ha nem akkor nem veszem meg, úgyis van még három, amiről infókat kapok majd.

  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #196 Dátum: 2006 Február 17, 11:38:12 »

Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
 Embarrassed
Üdv:berkaba

Basszameg, akkor ne adja el, üljön a romjain és fényezze a lába körmét! Vagy számíttassa be roncsként Újótóba, aztán lessen, amikor levonják tőle az eredetvizsga díját! Mégegyszer: hol abban a logika, hogy veszek egy kiló mákot, de ha átbasznak, én vagyok a hibás?

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #195 Dátum: 2006 Február 17, 11:37:09 »


Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
 

Berkaba

igen jól.
de a súlyadó tényleg nem nagy tétel!
Amin sokat lehet spórolni, az a biztosítás. nem mindegy hogy negyedévente 25 vagy egész évre 15 a kedvezményes, a klubtagsággal együtt
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #194 Dátum: 2006 Február 17, 11:35:50 »


Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
 

Berkaba

én azt hittem minősített veteránról beszélsz, hogy minősíttetni akarod. nyilván a kora alapján nincs semmi különös.

eredetvizsgát meg igenis állja ő, ha valami tré van vele, az az ő sara, nem a tiéd!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #193 Dátum: 2006 Február 17, 11:34:51 »


Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
 

Berkaba
És a használati értékén nem ront vagy javít egy veterán papír...

Bácsi Győző
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #192 Dátum: 2006 Február 17, 11:34:28 »

Szerintem is egy autó akkor forgalomképes ha van törzskönyve és eredetvizsgája. Egyébként nem eladható azaz nincs ára sem.  Grin

Ebben teljesen igazad van, de manapság már a vevőnek kell állni az eredetvizsgát, mert egyébként az eladó nem akarja eladni neki, mert az macera
 Embarrassed
Üdv:berkaba
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #191 Dátum: 2006 Február 17, 11:32:58 »

ingyen nem adnak kedvezményt..ha nemakarsz súlyadót fizetni, ne is használd mindig a kocsid..szóval ezzel sztem óvatosan. másik, mennyit spórolnál vele? évi 10 rugó? megér ez ennyit?

Akkor én ezt most félreértettem. Ha nem minősíttetem old timernek, de az évei száma alapján az lenne, akkor attól még használhatom minden nap, csak akkor kell ez az engedélyes balhé, ha annak minősíttetem. Most már remélem jól értem. Bocsi sokáig dolgoztam, úgyhogy kicsit nehéz a felfogásom
 

Berkaba
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #190 Dátum: 2006 Február 17, 11:23:26 »

Nekem meg az a véleményem, hogy az eredetvizsga díja az eladót terhel, elvégre neki kell bizonyítani, hogy a portéka legális.i

Szerintem is egy autó akkor forgalomképes ha van törzskönyve és eredetvizsgája. Egyébként nem eladható azaz nincs ára sem.  Grin

Petyó
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #189 Dátum: 2006 Február 17, 11:23:01 »

Ne őrjíts meg! nem lehet majd használni őket? pedig némelyik sokkal megbízhatóbb, mint a mai két év múlva úgy is bedöglik vm autók.

Az alvázszám csavarozva van az autóra, ha jól tudom, úgyhogy ez a probléma megoldható, ha elég okos volt a tulaja
Berkaba

ingyen nem adnak kedvezményt..ha nemakarsz súlyadót fizetni, ne is használd mindig a kocsid..szóval ezzel sztem óvatosan. másik, mennyit spórolnál vele? évi 10 rugó? megér ez ennyit?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #188 Dátum: 2006 Február 17, 11:19:23 »

szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.

veteránvizsgát minek?
Nekem meg az a véleményem, hogy az eredetvizsga díja az eladót terhel, elvégre neki kell bizonyítani, hogy a portéka legális.i

Bácsi Győző
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #187 Dátum: 2006 Február 17, 11:18:29 »

most az éves súlyadóra gondolsz? (ahogy tudom, be fognak vezetni egy csomó szigorítást OT-s autókra, tehát csak papírral igazolt találkozóra mehetsz vele, stb) ha elmúlt 25 éves, akkor nemkell veteránvizsga, mehet rá a kedvezményes kötelező biztosítás, más kedvezményről nemtudok

Ne őrjíts meg! nem lehet majd használni őket? pedig némelyik sokkal megbízhatóbb, mint a mai két év múlva úgy is bedöglik vm autók.

Az alvázszám csavarozva van az autóra, ha jól tudom, úgyhogy ez a probléma megoldható, ha elég okos volt a tulaja
Berkaba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #186 Dátum: 2006 Február 17, 11:12:00 »

Tündér vagy, tehát ilyen szempontból nem gázos az autó!   

A kasznicserével bukhat az eredetiségvizsgán?

berkaba

nem vagyok otthon az R4-ben, de a kaszni egyben van az alvázzal? mert akkor nyilván más az alvázszám, ha cserélték...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #185 Dátum: 2006 Február 17, 11:11:05 »

Majdan szeretnék rá, mert azzal sok ktget meg lehet spórolni (adók szempontjából)  Grin , én legalábbis így tudom

Berkaba


most az éves súlyadóra gondolsz? (ahogy tudom, be fognak vezetni egy csomó szigorítást OT-s autókra, tehát csak papírral igazolt találkozóra mehetsz vele, stb) ha elmúlt 25 éves, akkor nemkell veteránvizsga, mehet rá a kedvezményes kötelező biztosítás, más kedvezményről nemtudok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #184 Dátum: 2006 Február 17, 11:10:26 »

Lehet '80-as kasznicserével. Annyi pénzt megér, ha papírok rendben. A belseje is elmegy, de az első ülések ebben sem gyáriak.

 A gépjármű nyilvántartásbeli adatai
Rendszám:
ccj-768
Gyártmány:
RENAULT
Típus:
4 GTL
Szín:
KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll?
Nem
KGFB* adat:
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
Egyéb:
A lekérdezett jármű forgalomban van


Tündér vagy, tehát ilyen szempontból nem gázos az autó!   

A kasznicserével bukhat az eredetiségvizsgán?

berkaba

Bocsi, hülye vagyok, mert ha vette a forgalmit akkor simán bukhat
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 17, 11:12:44 írta berkaba »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #183 Dátum: 2006 Február 17, 11:03:12 »

Lehet '80-as kasznicserével. Annyi pénzt megér, ha papírok rendben. A belseje is elmegy, de az első ülések ebben sem gyáriak.

 A gépjármű nyilvántartásbeli adatai
Rendszám:
ccj-768
Gyártmány:
RENAULT
Típus:
4 GTL
Szín:
KÖZÉPPIROS
A jármű körözés alatt áll?
Nem
KGFB* adat:
A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki
Egyéb:
A lekérdezett jármű forgalomban van

Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #182 Dátum: 2006 Február 17, 11:00:37 »

szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.

veteránvizsgát minek?

Majdan szeretnék rá, mert azzal sok ktget meg lehet spórolni (adók szempontjából)  Grin , én legalábbis így tudom

Berkaba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #181 Dátum: 2006 Február 17, 10:57:27 »

Ezeket szerinted úgy kiküszödölhetem, hogy együtt megyünk el az eredetiségvizsgát megcsináltatni? Akkor ez az autó valószínűleg a veterán vizsgán sem menne át, igaz?

Köszi:berkaba

szerintem az jó megoldás, hogyha együtt mentek és te abban az esetben fizeted a vizsgálat díját, ha nagy A-t kap, vagy most mi van éppen, szóval teljesen tiszta és átírható, amúgymeg lehetsz jó hozzá és esetleg felezitek, ha nem lenne átírható.

veteránvizsgát minek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #180 Dátum: 2006 Február 17, 10:54:31 »

Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.

Ezeket szerinted úgy kiküszödölhetem, hogy együtt megyünk el az eredetiségvizsgát megcsináltatni? Akkor ez az autó valószínűleg a veterán vizsgán sem menne át, igaz?

Köszi:berkaba
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #179 Dátum: 2006 Február 17, 10:40:51 »

Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.

eredetvizsgás szopásról én is tudnék mesélni...én már csak tiszta autót fogok venni, ha még fogok, ez tuti

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #178 Dátum: 2006 Február 17, 10:34:33 »

Ha meg nem vállalja be akkor élből bukta van, mert akkor vm csúnyán hibádzik! Max. együtt elmegyünk eredetvizsgáztatni én meg utána kifizetem a ktgét, ha átmegy az autó.
Remélem nem lesz vele gáz, mert elég szép, bár én nem piroskára gondoltam eredetibe, de ez tetszik.  Cheesy
Értelmetlen és kellemetlen egy bukott eredetvizsgával járó herce-hurca. Nekem éppen sikerült kikerülni a dolgot és én is azt a hibát követtem el, hogy nem csináltattam meg a régi tulajjal az eredetvizsgát. Ilyenkor ha gáz van akkor az aktuális tulaj lelkén szárad a probléma és az akkor még ne te akarj lenni.
Aktakukacok által kitalált huszonéves autók szívatása szokott tetszeni némelyik eredetvizsgáztatónak, mások meg nem foglalkoznak vele komolyan. Az a gáz ha motorcsere és évjárat kavarás esete forog fenn. Tipikus árulkodó hirdetés: 1969-es 1100-es műanyag hűtőrácsos autó, az autó nem 1969-es, amúgy lehet jó, főleg ha papírja is jó. Vagy 1100-es autó 850-es papírokkal.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #177 Dátum: 2006 Február 17, 09:33:29 »

Jónak néz ki! Valóban igaz, ha a papíros és valós évjárat között kétely merül fel akkor mindenképpen az eladó intézze az eredetvizsgát és ha megvan akkor viheted. Ha csak az első sárvédő rohad akkor ez ne riasszon el, az úgyis rohad mindegyiken idővel. Ki lehet könnyen javítani aztán jó vastag alvázvédő és király lesz.

Oksi!

Ha meg nem vállalja be akkor élből bukta van, mert akkor vm csúnyán hibádzik! Max. együtt elmegyünk eredetvizsgáztatni én meg utána kifizetem a ktgét, ha átmegy az autó.
Remélem nem lesz vele gáz, mert elég szép, bár én nem piroskára gondoltam eredetibe, de ez tetszik.  Cheesy

Köszi:berkaba
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #176 Dátum: 2006 Február 17, 09:27:48 »

Ezt meg tudnátok kuksizni nekem?Szerintetek milyen? Van már elég sok válogatnivalóm, amit a kedves bogarasok is segítettek összegyűjteni, ezt meg én találtam. úgyhogy igyekszem majd a legjobbat kiválasztani.
Szerintetek az első kerékdob rohad, vagy csak koszos? Az nagyon gáz, ha ott rohad?
Jónak néz ki! Valóban igaz, ha a papíros és valós évjárat között kétely merül fel akkor mindenképpen az eladó intézze az eredetvizsgát és ha megvan akkor viheted. Ha csak az első sárvédő rohad akkor ez ne riasszon el, az úgyis rohad mindegyiken idővel. Ki lehet könnyen javítani aztán jó vastag alvázvédő és király lesz.

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető r4hu
Hozzászólások: 183


én már nem akarok debreceni diák lenni...

« Hozzászólás #175 Dátum: 2006 Február 16, 22:58:20 »

ez a piros újabb mint '80, a hátsóajtó zsanéron látszik, ha ez nem zavar, és átmegy a kocsi az eredetvizsgán, vedd meg mindenképpen, a doblemez rohadás nem érdekes, szakember megcsinálja izibe, a porlasztó külső oldalán (ha nem cserélték) látszik az évfolyam meg a műanyag elemeken ilyen kör alakú sugáirányban nyilazott préseléseken vagy miken, de ne monddd meg az eladónak milyen okos vagy ha rájössz hogy mondjuk '93-as júgó (és átmegy az eredetvizsgán...) a (2.) fele vételárat ugye akkor fizeted... de 135.000,-huf jó mindenképpen a 230.000,- km ne zavarjon...

Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #174 Dátum: 2006 Február 16, 20:25:51 »

De drágán vettem tavaly Gabriel lengéscsillapítót!

Szia CsabaR4, Zoli!

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=466405&command=ugras&screenwidth=1024   Shocked

Ezt meg tudnátok kuksizni nekem?Szerintetek milyen? Van már elég sok válogatnivalóm, amit a kedves bogarasok is segítettek összegyűjteni, ezt meg én találtam. úgyhogy igyekszem majd a legjobbat kiválasztani.

Szerintetek az első kerékdob rohad, vagy csak koszos? Az nagyon gáz, ha ott rohad?

Köszi:berkaba   Smiley

Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #173 Dátum: 2006 Február 16, 14:31:43 »

Van műszaki a renaultocskán? Milyen színű?

Köszi:berkaba  Wink


Világoskék, nemsokára lejár a műszaki, de minden nap azzal járnak. Az állapota nem tudom milyen. Hamarosan csinálok róla képeket is.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #172 Dátum: 2006 Február 16, 13:48:00 »

Nemsokára tudok egy eladó R4-est, pontosabb infók nemsokára.

Van műszaki a renaultocskán? Milyen színű?

Köszi:berkaba  Wink
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #171 Dátum: 2006 Február 16, 09:29:57 »

Nemsokára tudok egy eladó R4-est, pontosabb infók nemsokára.

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető CsabaR4
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #170 Dátum: 2006 Február 15, 17:26:08 »

Kigyűjtöttem a munkahelyemen kapható R4 cuccokat a teljesség igénye nélkül:
De drágán vettem tavaly Gabriel lengéscsillapítót!

1984 Renault 4 - Rönci
(1998 Renault Laguna Break)
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #169 Dátum: 2006 Február 15, 16:38:23 »

szerintem inkább bogarat vagyél! egy 67 elötti masina (vagy 64 elött)  Grin meghálálja a gondoskodást... persze a többi népautói is nagyon hálás tud lenni, de nem tudnak úgy dorombolni, mint egy bogarantyúúú Grin

Aranyos vagy! Bevallom régen én is bogarat szerettem volna, de azt mondták, hogy nagyon drága és a fenntartása is elég ktges. Aztán jártam egy nyáron Horvátország északi részén, ahol mindenkinek R4-e volt. az összes városka azzal volt teli és beleszerettem, pedig finoman szólva is egyszerű kisautó. Azóta, ha látok egyet a városban, akkor mindig megdobog a szívem, ezért is kezdtem el keresgélni. A másik kedvencem a Mitsu Colt, de az nagyon drága és amúgy is szeretem a "vénségeket", úgyhogy R4 mellett döntöttem.

Üdv: berkaba  Wink
Nem elérhető berkaba
Hozzászólások: 200


« Hozzászólás #168 Dátum: 2006 Február 15, 14:58:11 »

Még beszélünk...

Ezek egész jó árak!

Üdv:berkaba
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #167 Dátum: 2006 Február 15, 14:54:27 »

Kigyűjtöttem a munkahelyemen kapható R4 cuccokat a teljesség igénye nélkül:

6.900          Els&#245; sárvéd&#245;
2.950          Elsö sárvédö hátsó háromszögletü rész
2.900          Elsö kerék mögötti javítóelem doblemezhez
4.100           Elsö sárvédötartó lemezcsík
6.200          Hátsó sárvéd&#245;
16.700          Fél padlólemez
1.750          Hátsó fékmunkahenger
1.900          Első fékmunkahenger
13.200          F&#245;fékhenger
1.100          Gumifékcs&#245; hátsó
1.300          Gumifékcső első
2.800          Remsa fékbetét 82-/86-
5.500          Hátsó fékpofa
4.500          Első fékpofa
3.900/db       Féktárcsa(BRADI)
9.255/db          Fékdob első
10.300/db    Fékdob hátsó
5.250          Kerékcsapágy(SNR)
7.500           Kerékcsapágy(SNR)
24.800          Kuplung(Csapágy, Tárcsa, Nyomólap)
5.500/db          Hátsó lengéscsillapító(GABRIEL)
7.900/db          Első lengéscsill(GABRIEL)
9.800          Vízpumpa(SIL)
500-800/db   Gyújtáskábel(MECRA)



Még beszélünk...

Oldalak: 1 ... 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.