www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:13:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133245 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #212 Dátum: 2007 December 31, 16:29:24 »

C5-is pl...... OFF vége

úgy emlékszem a Barkas is

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #211 Dátum: 2007 December 31, 16:18:52 »

a citrom BX mekkora szopó.
ott a kézifék az első kereket fogja.
van is nagy pislogás, amikor az ember először próbál egy kanyart kézifékkel bevenni...
C5-is pl...... OFF vége

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #210 Dátum: 2007 December 31, 15:51:58 »

ja, vagy ugyanúgy citrom xm akár merci..van matek mire ballal taposod be a kézifék pedálját, aztán balkézzel kotorszáol a műszerfal alatt hogy ki tudd engedni  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #209 Dátum: 2007 December 31, 15:41:25 »

a citrom BX mekkora szopó.
ott a kézifék az első kereket fogja.
van is nagy pislogás, amikor az ember először próbál egy kanyart kézifékkel bevenni...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #208 Dátum: 2007 December 31, 15:28:11 »

a BMW is ilyen, legalábbis az enyim ilyen volt
de a kéziféket soha sem használtam...

miért? gázra fordult??  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #207 Dátum: 2007 December 31, 14:47:28 »

A Porschékon azért van hátul akkora (vagy nagyobb) mint elől, mert benne van a tárcsa agyrészében a kézifékhez a dobfék. Maga a fogófelület effektív kicsi.

a BMW is ilyen, legalábbis az enyim ilyen volt
de a kéziféket soha sem használtam...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #206 Dátum: 2007 December 31, 14:42:44 »

ahogy en tudom a feken kivul turbot is rakott fel a kocsidra, csak valamiert nem jott be a dolog...

ja, de ez nagyon hosszú mese, úh hagyjuk is Lips Sealed
viszont egy (elég rövid) ideig biztos ez volt a leggyorsabb 1.3-as az országban  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #205 Dátum: 2007 December 30, 22:57:10 »

volt corsa is sztem, corsa B gsi tutira. huuu, még anno nagyon rég ha emléxel a "lightnings" nevű szörnyű csapatra, ott volt a srácc akinek a nagy port kavart piros typ4 turbosa van/volt. ő csinálta anno. nem is láttam, elvitte, visszahozta, fasza lett, ennyi. ezért nemtok róla érdemben többet niylatkozni.

ahogy en tudom a feken kivul turbot is rakott fel a kocsidra, csak valamiert nem jott be a dolog...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #204 Dátum: 2007 December 28, 14:41:17 »

mindig tanul az ember Shocked

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #203 Dátum: 2007 December 27, 23:46:01 »

minden. és tényleg jót lassul ahhoz képest. a dobokhoz mérve összehasonlíthatatlan. csak sajnos elég hamar megcsúszik az orra...sztem nem viccből van a porschékon hátul majdnem akkora tárcsa mint elöl..szal ezért is szeretném upgradelni majd, hogy jobb legyen a balansz.
Bár tudom hogy még függ a főfékhegertől stb.től is a fékhatás, fékerő, pedálerő..ez sem egy egyszerű terület, na. ezért örülnék ha nem kéte atomjaiból összevadászni, hanem egy lehető legkomplettebb rendszert találni.
A Porschékon azért van hátul akkora (vagy nagyobb) mint elől, mert benne van a tárcsa agyrészében a kézifékhez a dobfék. Maga a fogófelület effektív kicsi.
Süni
« Hozzászólás #202 Dátum: 2007 December 27, 23:44:14 »

volt corsa is sztem, corsa B gsi tutira.

C Corsaban volt először tárcsa hátul.
Nem elérhető Tha
Hozzászólások: 188


« Hozzászólás #201 Dátum: 2007 December 27, 23:36:25 »

perui bogár perui nénivel



a bogit blokkolnám a nénit meg megblokkolnám de nagyon Cheesy
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #200 Dátum: 2007 December 26, 12:47:40 »

na ez a minőségi munka...
grrrr
ez jobbkormányos grrr  Lips Sealed
figyeljétek hogy a másik oldalon van az ablaktörlőmotor meg a venti doboza!

Amúgy jó munka, okos, hogy ide tette az olajszűrőt!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #199 Dátum: 2007 December 26, 02:53:40 »

na ez a minőségi munka...

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #198 Dátum: 2007 December 26, 02:51:52 »

meg még ez nagyon hasolnó ahhoz amit az előbb linekltél:


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #197 Dátum: 2007 December 26, 02:47:08 »

ugyanaz

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #196 Dátum: 2007 December 26, 02:46:00 »

ez is gyönyörű:


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #195 Dátum: 2007 December 26, 02:43:06 »

aztaaa, ez komoly lesz tényleg!! Shocked



[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #194 Dátum: 2007 December 26, 02:38:19 »

Ez sem lesz gyenge.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #193 Dátum: 2007 December 26, 02:23:41 »

okos orrmotoros

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #192 Dátum: 2007 December 26, 02:22:40 »

vegyes

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #191 Dátum: 2007 December 26, 02:20:17 »

fúj
mondjuk ezek nekem se jöttek be.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #190 Dátum: 2007 December 26, 02:19:50 »

ezt megint nem tudtam.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #189 Dátum: 2007 December 26, 02:17:39 »

A fúrás-faragás biztos, meglesz. És ez ráadásul Peruban volt.
Peruban amúgy elég keményen nyomják ezt a bogaras témát....az ember nem is gondolná, de fényévekkel előttünk járnak

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #188 Dátum: 2007 December 26, 02:17:12 »

race


fúj
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #187 Dátum: 2007 December 26, 02:16:53 »

race


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #186 Dátum: 2007 December 26, 02:14:58 »

A fúrás-faragás biztos, meglesz. És ez ráadásul Peruban volt.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 02:16:46 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #185 Dátum: 2007 December 26, 02:12:16 »

Nem gyenge, a kocsi se, de a gazdája sem.

az a kemény, hogy azok ilyen 2001 körüli képek..szal a bogár akkori évjárat és még "trendi" ma is... a néniről nemtom hogy trendi-e még ma is  Grin

jó fúrást-faragást!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #184 Dátum: 2007 December 26, 02:11:22 »

Meg lesz, nekem meg szelepvezetőket kell cserélnem. Mert 10000 km-es motortól sokallom a 6dl/1000 km-es olajfogyasztást.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #183 Dátum: 2007 December 26, 02:09:50 »

perui bogár perui nénivel


Nem gyenge, a kocsi se, de a gazdája sem.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #182 Dátum: 2007 December 26, 02:09:34 »

Meg kérdem a haveromat, januárba megyek hozzá. Ugrasztom ki én is a motoromat Tongue. Hengerfejet újítok. Ő nálam is nagyobb "játékos". Már vagy 20 éve bogarakból él (tuning+felújítás+trike) a Buggy nagy része is az ő munkája.

király, az hasznos info lenne, köszönöm!! Meg azért a féket is leinfozhatnád, ha már arra jársz  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #181 Dátum: 2007 December 26, 02:08:11 »

Meg kérdem a haveromat, januárba megyek hozzá. Ugrasztom ki én is a motoromat Tongue. Hengerfejet újítok. Ő nálam is nagyobb "játékos". Már vagy 20 éve bogarakból él (tuning+felújítás+trike) a Buggy nagy része is az ő munkája.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #180 Dátum: 2007 December 26, 02:07:48 »

perui bogár perui nénivel



[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #179 Dátum: 2007 December 26, 02:05:30 »

na búcsúzóul pár kép még a kőkorszakból  Cheesy



[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #178 Dátum: 2007 December 26, 02:03:07 »

Azt nem tudtam, hogy a typ 4 kevesebbet pörgik mint a typ1. Én is olyan 120-130as utazóról hallottam, több személytől is. Az én motorom 5500ig tud elforogni, de a kényelmes az a 3000. Elvileg ott kell lennie az utazónak a 3000es fordulat tájékán.

így gondolnám én is...pont ezért keveslem a 110-t. mert hiába nem volt jól összerakva, de ha kiforogta magát (más kérdés hogy hogy) de az áttétel attól nem változik. csak abban reménykedem hogy a tengely miatt megnő bőven felfelé a jóízűen használható tartomány, viszont utazóban akkorsem hiszem hogy jó neki a 3000-3500nél több, ami ezzel az áttétellel ezek szerint olyan 110-130-t jelent. ha ez egy 20km/h-val feljebb lenne, tök elégedett lennék..menejn úgy 130-t hogy ha dobbantani kell még ne legyen üveghang.
utána tudsz járni valahol ennek az áttételesdinek?? ha már kint a motor.. Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #177 Dátum: 2007 December 26, 01:59:50 »

Azt nem tudtam, hogy a typ 4 kevesebbet pörgik mint a typ1. Én is olyan 120-130as utazóról hallottam, több személytől is. Az én motorom 5500ig tud elforogni, de a kényelmes az a 3000. Elvileg ott kell lennie az utazónak a 3000es fordulat tájékán. Ezzel a váltóval óra szerint 147-re jön ki a vége ami életbe valamivel kevesebb (majd GPS-el bemérem). 100 alatt 3-4 km/h-t csal föflele.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 02:03:51 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #176 Dátum: 2007 December 26, 01:50:19 »

Az enyém rövid váltóval 90nél forog 3000 és közel pontos az órám. Én azt hittem hosszúváltóval megdobja az utazó sebességet. És végre? Mondjuk én úgy tudom,  hogy a szárazféltengelyes negyedik fokozata hoszabb mint az olajosé és azzal kell kiegészíteni még a hosszú végáttételt, úgy fasza lesz.

hát figy, akkor ha kb. hitelesek az adataink, akkor végre is kell elgyen nyilván különbség, mert már 3000 rpm-en van ugye 20 km/h. sokkal többet nem mentem vele, mert egy nem 100%osan összerakott friss motorral jártam ezt a szezont és nem volt szívem kínozni. meg nem is éreztem kényelmesnek, tengely nélkül a typ4-nek 3000nél már jóval közelebb van a vége mint egy typ1-nek, legalábbis ez nem nagyon akart jóízűen többet forogni. de mondom, elég bután volt összerakva a motor, több sebből vérzett, szal nem biztos hogy objektív az értékelés.

nekem hudák azt mondta, hogy ezzel így pont 3,875ös lesz mint a szárazaknak...de könnyen lehet,hogy igazad van mert sokan járkálnak 130-140es utazóval (legalábbis elmondás alapján) ami így kb. 4500-5000 rpm, annyival nem biztos hogy lenne szívem lehajszolni mondjuk olaszországig meg vissza
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:53:46 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #175 Dátum: 2007 December 26, 01:44:56 »

Az enyém rövid váltóval 90nél forog 3000 és közel pontos az órám. Én azt hittem hosszúváltóval megdobja az utazó sebességet. És végre? Mondjuk én úgy tudom,  hogy a szárazféltengelyes negyedik fokozata hoszabb mint az olajosé és azzal kell kiegészíteni még a hosszú végáttételt, úgy fasza lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:47:02 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #174 Dátum: 2007 December 26, 01:39:02 »

miért mi a gond vele?


hát így 110nél forog 3000-t. nagoyn sok mindenkit kérdezgettem, mondjuk elég ellentmondásosak a válaszok is, de ennyit többen modntak félhosszú váltós typ1 tulajok...nemtom. nagyjából jónak tűnik a km órám is meg a 205/40x17 sincs fényévekre a gyári mérettől...szal nagy csoda nincs. azért azt reméletm hogy egy picurival még hosszabb lesz a 4-ik

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #173 Dátum: 2007 December 26, 01:37:00 »

Jah tényleg a GSI. És kézifék is fasza?

minden. és tényleg jót lassul ahhoz képest. a dobokhoz mérve összehasonlíthatatlan. csak sajnos elég hamar megcsúszik az orra...sztem nem viccből van a porschékon hátul majdnem akkora tárcsa mint elöl..szal ezért is szeretném upgradelni majd, hogy jobb legyen a balansz.
Bár tudom hogy még függ a főfékhegertől stb.től is a fékhatás, fékerő, pedálerő..ez sem egy egyszerű terület, na. ezért örülnék ha nem kéte atomjaiból összevadászni, hanem egy lehető legkomplettebb rendszert találni.
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:47:24 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.