www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:33:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Közösségi Fórum
>
Lomtár
> Téma:
Germanlook, Eurolook, Racelook
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
Szerző
Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook (Megtekintve 133335 alkalommal)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #212 Dátum:
2007 December 31, 16:29:24 »
Idézetet írta: gumibogi - 2007 December 31, 16:18:52
C5-is pl...... OFF vége
úgy emlékszem a Barkas is
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #211 Dátum:
2007 December 31, 16:18:52 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2007 December 31, 15:41:25
a citrom BX mekkora szopó.
ott a kézifék az első kereket fogja.
van is nagy pislogás, amikor az ember először próbál egy kanyart kézifékkel bevenni...
C5-is pl...... OFF vége
zengőgumi
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #210 Dátum:
2007 December 31, 15:51:58 »
ja, vagy ugyanúgy citrom xm akár merci..van matek mire ballal taposod be a kézifék pedálját, aztán balkézzel kotorszáol a műszerfal alatt hogy ki tudd engedni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #209 Dátum:
2007 December 31, 15:41:25 »
a citrom BX mekkora szopó.
ott a kézifék az első kereket fogja.
van is nagy pislogás, amikor az ember először próbál egy kanyart kézifékkel bevenni...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #208 Dátum:
2007 December 31, 15:28:11 »
Idézetet írta: KIZS - 2007 December 31, 14:47:28
a BMW is ilyen, legalábbis az enyim ilyen volt
de a kéziféket soha sem használtam...
miért? gázra fordult??
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #207 Dátum:
2007 December 31, 14:47:28 »
Idézetet írta: Süni - 2007 December 27, 23:46:01
A Porschékon azért van hátul akkora (vagy nagyobb) mint elől, mert benne van a tárcsa agyrészében a kézifékhez a dobfék. Maga a fogófelület effektív kicsi.
a BMW is ilyen, legalábbis az enyim ilyen volt
de a kéziféket soha sem használtam...
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #206 Dátum:
2007 December 31, 14:42:44 »
Idézetet írta: Tyrsec - 2007 December 30, 22:57:10
ahogy en tudom a feken kivul turbot is rakott fel a kocsidra, csak valamiert nem jott be a dolog...
ja, de ez nagyon hosszú mese, úh hagyjuk is
viszont egy (elég rövid) ideig biztos ez volt a leggyorsabb 1.3-as az országban
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Tyrsec
Hozzászólások: 277
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #205 Dátum:
2007 December 30, 22:57:10 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 01:32:22
volt corsa is sztem, corsa B gsi tutira. huuu, még anno nagyon rég ha emléxel a "lightnings" nevű szörnyű csapatra, ott volt a srácc akinek a nagy port kavart piros typ4 turbosa van/volt. ő csinálta anno. nem is láttam, elvitte, visszahozta, fasza lett, ennyi. ezért nemtok róla érdemben többet niylatkozni.
ahogy en tudom a feken kivul turbot is rakott fel a kocsidra, csak valamiert nem jott be a dolog...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #204 Dátum:
2007 December 28, 14:41:17 »
mindig tanul az ember
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #203 Dátum:
2007 December 27, 23:46:01 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 01:37:00
minden. és tényleg jót lassul ahhoz képest. a dobokhoz mérve összehasonlíthatatlan. csak sajnos elég hamar megcsúszik az orra...sztem nem viccből van a porschékon hátul majdnem akkora tárcsa mint elöl..szal ezért is szeretném upgradelni majd, hogy jobb legyen a balansz.
Bár tudom hogy még függ a főfékhegertől stb.től is a fékhatás, fékerő, pedálerő..ez sem egy egyszerű terület, na. ezért örülnék ha nem kéte atomjaiból összevadászni, hanem egy lehető legkomplettebb rendszert találni.
A Porschékon azért van hátul akkora (vagy nagyobb) mint elől, mert benne van a tárcsa agyrészében a kézifékhez a dobfék. Maga a fogófelület effektív kicsi.
Süni
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #202 Dátum:
2007 December 27, 23:44:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 01:32:22
volt corsa is sztem, corsa B gsi tutira.
C Corsaban volt először tárcsa hátul.
Tha
Hozzászólások: 188
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #201 Dátum:
2007 December 27, 23:36:25 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 02:07:48
perui bogár perui nénivel
a bogit blokkolnám a nénit meg megblokkolnám de nagyon
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #200 Dátum:
2007 December 26, 12:47:40 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 02:53:40
na ez a minőségi munka...
grrrr
ez jobbkormányos grrr
figyeljétek hogy a másik oldalon van az ablaktörlőmotor meg a venti doboza!
Amúgy jó munka, okos, hogy ide tette az olajszűrőt!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #199 Dátum:
2007 December 26, 02:53:40 »
na ez a minőségi munka...
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #198 Dátum:
2007 December 26, 02:51:52 »
meg még ez nagyon hasolnó ahhoz amit az előbb linekltél:
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #197 Dátum:
2007 December 26, 02:47:08 »
ugyanaz
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #196 Dátum:
2007 December 26, 02:46:00 »
ez is gyönyörű:
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #195 Dátum:
2007 December 26, 02:43:06 »
aztaaa, ez komoly lesz tényleg!!
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #194 Dátum:
2007 December 26, 02:38:19 »
Ez sem lesz gyenge.
[melléklet törölve az admin által]
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #193 Dátum:
2007 December 26, 02:23:41 »
okos orrmotoros
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #192 Dátum:
2007 December 26, 02:22:40 »
vegyes
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #191 Dátum:
2007 December 26, 02:20:17 »
Idézetet írta: vw1966 - 2007 December 26, 02:17:12
fúj
mondjuk ezek nekem se jöttek be.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #190 Dátum:
2007 December 26, 02:19:50 »
ezt megint nem tudtam.
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #189 Dátum:
2007 December 26, 02:17:39 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 02:14:58
A fúrás-faragás biztos, meglesz. És ez ráadásul Peruban volt.
Peruban amúgy elég keményen nyomják ezt a bogaras témát....az ember nem is gondolná, de fényévekkel előttünk járnak
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #188 Dátum:
2007 December 26, 02:17:12 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 02:16:53
race
fúj
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #187 Dátum:
2007 December 26, 02:16:53 »
race
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #186 Dátum:
2007 December 26, 02:14:58 »
A fúrás-faragás biztos, meglesz. És ez ráadásul Peruban volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 02:16:46 írta Süsü
»
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #185 Dátum:
2007 December 26, 02:12:16 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 02:09:50
Nem gyenge, a kocsi se, de a gazdája sem.
az a kemény, hogy azok ilyen 2001 körüli képek..szal a bogár akkori évjárat és még "trendi" ma is... a néniről nemtom hogy trendi-e még ma is
jó fúrást-faragást!!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #184 Dátum:
2007 December 26, 02:11:22 »
Meg lesz, nekem meg szelepvezetőket kell cserélnem. Mert 10000 km-es motortól sokallom a 6dl/1000 km-es olajfogyasztást.
GNX-967
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #183 Dátum:
2007 December 26, 02:09:50 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2007 December 26, 02:07:48
perui bogár perui nénivel
Nem gyenge, a kocsi se, de a gazdája sem.
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #182 Dátum:
2007 December 26, 02:09:34 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 02:08:11
Meg kérdem a haveromat, januárba megyek hozzá. Ugrasztom ki én is a motoromat
. Hengerfejet újítok. Ő nálam is nagyobb "játékos". Már vagy 20 éve bogarakból él (tuning+felújítás+trike) a Buggy nagy része is az ő munkája.
király, az hasznos info lenne, köszönöm!! Meg azért a féket is leinfozhatnád, ha már arra jársz
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #181 Dátum:
2007 December 26, 02:08:11 »
Meg kérdem a haveromat, januárba megyek hozzá. Ugrasztom ki én is a motoromat
. Hengerfejet újítok. Ő nálam is nagyobb "játékos". Már vagy 20 éve bogarakból él (tuning+felújítás+trike) a Buggy nagy része is az ő munkája.
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #180 Dátum:
2007 December 26, 02:07:48 »
perui bogár perui nénivel
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #179 Dátum:
2007 December 26, 02:05:30 »
na búcsúzóul pár kép még a kőkorszakból
[melléklet törölve az admin által]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #178 Dátum:
2007 December 26, 02:03:07 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 01:59:50
Azt nem tudtam, hogy a typ 4 kevesebbet pörgik mint a typ1. Én is olyan 120-130as utazóról hallottam, több személytől is. Az én motorom 5500ig tud elforogni, de a kényelmes az a 3000. Elvileg ott kell lennie az utazónak a 3000es fordulat tájékán.
így gondolnám én is...pont ezért keveslem a 110-t. mert hiába nem volt jól összerakva, de ha kiforogta magát (más kérdés hogy hogy) de az áttétel attól nem változik. csak abban reménykedem hogy a tengely miatt megnő bőven felfelé a jóízűen használható tartomány, viszont utazóban akkorsem hiszem hogy jó neki a 3000-3500nél több, ami ezzel az áttétellel ezek szerint olyan 110-130-t jelent. ha ez egy 20km/h-val feljebb lenne, tök elégedett lennék..menejn úgy 130-t hogy ha dobbantani kell még ne legyen üveghang.
utána tudsz járni valahol ennek az áttételesdinek?? ha már kint a motor..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #177 Dátum:
2007 December 26, 01:59:50 »
Azt nem tudtam, hogy a typ 4 kevesebbet pörgik mint a typ1. Én is olyan 120-130as utazóról hallottam, több személytől is. Az én motorom 5500ig tud elforogni, de a kényelmes az a 3000. Elvileg ott kell lennie az utazónak a 3000es fordulat tájékán. Ezzel a váltóval óra szerint 147-re jön ki a vége ami életbe valamivel kevesebb (majd GPS-el bemérem). 100 alatt 3-4 km/h-t csal föflele.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 02:03:51 írta Süsü
»
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #176 Dátum:
2007 December 26, 01:50:19 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 01:44:56
Az enyém rövid váltóval 90nél forog 3000 és közel pontos az órám. Én azt hittem hosszúváltóval megdobja az utazó sebességet. És végre? Mondjuk én úgy tudom, hogy a szárazféltengelyes negyedik fokozata hoszabb mint az olajosé és azzal kell kiegészíteni még a hosszú végáttételt, úgy fasza lesz.
hát figy, akkor ha kb. hitelesek az adataink, akkor végre is kell elgyen nyilván különbség, mert már 3000 rpm-en van ugye 20 km/h. sokkal többet nem mentem vele, mert egy nem 100%osan összerakott friss motorral jártam ezt a szezont és nem volt szívem kínozni. meg nem is éreztem kényelmesnek, tengely nélkül a typ4-nek 3000nél már jóval közelebb van a vége mint egy typ1-nek, legalábbis ez nem nagyon akart jóízűen többet forogni. de mondom, elég bután volt összerakva a motor, több sebből vérzett, szal nem biztos hogy objektív az értékelés.
nekem hudák azt mondta, hogy ezzel így pont 3,875ös lesz mint a szárazaknak...de könnyen lehet,hogy igazad van mert sokan járkálnak 130-140es utazóval (legalábbis elmondás alapján) ami így kb. 4500-5000 rpm, annyival nem biztos hogy lenne szívem lehajszolni mondjuk olaszországig meg vissza
«
Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:53:46 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #175 Dátum:
2007 December 26, 01:44:56 »
Az enyém rövid váltóval 90nél forog 3000 és közel pontos az órám. Én azt hittem hosszúváltóval megdobja az utazó sebességet. És végre? Mondjuk én úgy tudom, hogy a szárazféltengelyes negyedik fokozata hoszabb mint az olajosé és azzal kell kiegészíteni még a hosszú végáttételt, úgy fasza lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:47:02 írta Süsü
»
GNX-967
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #174 Dátum:
2007 December 26, 01:39:02 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 01:35:56
miért mi a gond vele?
hát így 110nél forog 3000-t. nagoyn sok mindenkit kérdezgettem, mondjuk elég ellentmondásosak a válaszok is, de ennyit többen modntak félhosszú váltós typ1 tulajok...nemtom. nagyjából jónak tűnik a km órám is meg a 205/40x17 sincs fényévekre a gyári mérettől...szal nagy csoda nincs. azért azt reméletm hogy egy picurival még hosszabb lesz a 4-ik
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Germanlook, Eurolook, Racelook
«
Hozzászólás #173 Dátum:
2007 December 26, 01:37:00 »
Idézetet írta: Süsü - 2007 December 26, 01:35:32
Jah tényleg a GSI. És kézifék is fasza?
minden. és tényleg jót lassul ahhoz képest. a dobokhoz mérve összehasonlíthatatlan. csak sajnos elég hamar megcsúszik az orra...sztem nem viccből van a porschékon hátul majdnem akkora tárcsa mint elöl..szal ezért is szeretném upgradelni majd, hogy jobb legyen a balansz.
Bár tudom hogy még függ a főfékhegertől stb.től is a fékhatás, fékerő, pedálerő..ez sem egy egyszerű terület, na. ezért örülnék ha nem kéte atomjaiból összevadászni, hanem egy lehető legkomplettebb rendszert találni.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 01:47:24 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Közösségi Fórum
>
Lomtár
> Téma:
Germanlook, Eurolook, Racelook
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...