www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 04:06:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133046 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #252 Dátum: 2008 Január 04, 12:16:40 »

errol lene valami jobb kep vagy rajz vagy leiras.
most cserek valtot lehet bekene rakni valami ilyesmit

így néz ki szétszedve:


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #251 Dátum: 2008 Január 04, 12:12:54 »

az első tornyokat is kössd össze!! úgy az igazi!

jó, szerzek gyorsan előre 2 tornyot... Tongue

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #250 Dátum: 2008 Január 04, 12:12:26 »

Én is ezt mondtam még valahol az első hozzászólások közt ebben a topikban.

tudom  Grin azért dobtam be, hgoy halljak egy lelkesebb hozzáállást is  Grin nekme tök meggyőző meg tényleg jókat írnak róla..csak kérdés, hogy napi szinten mennyire pénzkidobás..de úgy látom szerintetek az, én meg hiszek nektek

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #249 Dátum: 2008 Január 04, 10:03:19 »

na újból bedobom a témát, mert érdekel..jókat olvasni róla. csak azt nemtom, hogy napi szinten van e nagy jelentősége.. mit gondoltok?
az első tornyokat is kössd össze!! úgy az igazi!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #248 Dátum: 2008 Január 03, 23:12:03 »

szerintem ennek max. egy rally- vagy túraversenybogárban van értelme. de ez csak a saját megérzésem.
Én is ezt mondtam még valahol az első hozzászólások közt ebben a topikban.


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #247 Dátum: 2008 Január 03, 22:46:37 »

na újból bedobom a témát, mert érdekel..jókat olvasni róla. csak azt nemtom, hogy napi szinten van e nagy jelentősége.. mit gondoltok?
szerintem ennek max. egy rally- vagy túraversenybogárban van értelme. de ez csak a saját megérzésem.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #246 Dátum: 2008 Január 03, 21:57:48 »

na újból bedobom a témát, mert érdekel..jókat olvasni róla. csak azt nemtom, hogy napi szinten van e nagy jelentősége.. mit gondoltok?
errol lene valami jobb kep vagy rajz vagy leiras.
most cserek valtot lehet bekene rakni valami ilyesmit

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #245 Dátum: 2008 Január 03, 21:46:30 »

na újból bedobom a témát, mert érdekel..jókat olvasni róla. csak azt nemtom, hogy napi szinten van e nagy jelentősége.. mit gondoltok?

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #244 Dátum: 2008 Január 03, 11:53:48 »

Ez már olyan kövér, hogy inkább vaddisznó Evil

Az még jobb: Ottokár a vaddisznó! Hihihi!
 Evil Evil Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #243 Dátum: 2008 Január 03, 11:47:40 »

És a lúd... meg a kövérség.....  Wink Grin Cool Roll Eyes Evil

Ez már olyan kövér, hogy inkább vaddisznó Evil

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #242 Dátum: 2008 Január 03, 11:09:38 »

És a lúd... meg a kövérség.....  Wink Grin Cool Roll Eyes Evil

én ellibáznék 220 lóval  Grin lúdazzon akinek van rá pénze Azn

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #241 Dátum: 2008 Január 03, 07:29:22 »

tök mindegy. Én WRX-t raknék bele, a béka lámpás imreza alatt fejlődött legtöbbet a technika, még a '08 STI is azokra az alapokra építkezik. Megbízhatóbb motor mint a GT volt, ugyanúgy 220LE. Laza Ecutec és 280...az sti-ből a régebbi "csak" 265...azt akarom kinyögni, hogy bőven elég a wrx is mert ha véletlen valaki még bátorkodni akar, gond nélkül húzható az is az egekbe. De bogárba legyne már elég a 220 LE  Evil

Normogonak tök igaza van, egy wrx motor megvan turboval, kábelköteggelk, coolerrel mindennel 400-450e Ft körül, az STI min 800

És a lúd... meg a kövérség.....  Wink Grin Cool Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #240 Dátum: 2008 Január 02, 18:39:34 »


zorró

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #239 Dátum: 2008 Január 02, 16:12:18 »

Racelúkba beléje :

http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=e66ce9cf6ef7219dc78ebbf2692a90b8&s=2902
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #238 Dátum: 2008 Január 02, 15:17:01 »

Szerintem a Gene Berg cikk módosított bogár váltókra gondol. Megerősített váltóház stb.
Előtúrtam:
vw depo 2003/2 32.old
,,Mit csinált maga ezzel a kocsival Mr.Gene Berg?!" -,,Semmit,csak... bejárattam egy kicsit..."
abban a cikkben inkább a szelephimbáról meg a Brutál 58as karbikról van szó...
Azért kív. lennék hogyan-mibe piszkált bele legelőször a motorba...
Azt mondta h 80-85mph-t simán tartotta ,többi korábbi 70mph hoz képest!

Azt írják cikkben h Dyno testen Berg motor 8500as fordulaton 315 LE volt  58mm es ,Bad Boy'-al!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #237 Dátum: 2008 Január 02, 14:52:16 »

Szerintem a Gene Berg cikk módosított bogár váltókra gondol. Megerősített váltóház stb.
Ilyenek, mint ez:

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #236 Dátum: 2008 Január 02, 13:23:07 »

mit értesz typ4 váltója alatt??
Utánnanéztem mielőtt hülyeséget mondanék, AM-kódút alkalmaztak legtöbben 2,4 2,7motorhoz is, 228as kupplungal VW TRANSPORTERből Wink!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #235 Dátum: 2008 Január 02, 13:14:59 »

És a 200 lóerős motor ugyanúgy szétszabná a váltót, mint a 280 LE. Úgyhogy az még egy kis pénz........ Grin

jaja, eza rákfene, a motor viszonylag fogható áron megvan, de mire köré építed a bogárnak tűnő izét, az kész horror...és akkor még mindig nem biztos hogy működni is fog ahogy kell...bár fék, váltó, futómű egy erősebb typ1-4 motorhoz is elengedhetetlen

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #234 Dátum: 2008 Január 02, 13:13:34 »

Emberek, én nem értem.... régen a depóban az egyik Gene Berg-es cikkben olvastam h a bogarak váltója 300lóerőt is elbírna!! Akkor meg mi ez a sok nyavalya a váltó körül, fogalmazza már meg vki pontosan...
Azt értem h egy subaru v más motorhoz közbetét kell, de a typ4 esek váltója sem bírja a kiképzést????

mit értesz typ4 váltója alatt??

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #233 Dátum: 2008 Január 02, 13:12:25 »

És a 200 lóerős motor ugyanúgy szétszabná a váltót, mint a 280 LE. Úgyhogy az még egy kis pénz........ Grin
Emberek, én nem értem.... régen a depóban az egyik Gene Berg-es cikkben olvastam h a bogarak váltója 300lóerőt is elbírna!! Akkor meg mi ez a sok nyavalya a váltó körül, fogalmazza már meg vki pontosan...
Azt értem h egy subaru v más motorhoz közbetét kell, de a typ4 esek váltója sem bírja a kiképzést????
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #232 Dátum: 2008 Január 02, 13:10:38 »

És a 200 lóerős motor ugyanúgy szétszabná a váltót, mint a 280 LE. Úgyhogy az még egy kis pénz........ Grin
ja meg kuplung, fékek, futómű, egyéb merevítések, ülés, stb...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #231 Dátum: 2008 Január 02, 13:03:54 »

És a 200 lóerős motor ugyanúgy szétszabná a váltót, mint a 280 LE. Úgyhogy az még egy kis pénz........ Grin

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #230 Dátum: 2008 Január 02, 12:37:00 »

Ha már Subaru motor, akkor inkább WRX Sti... nem????  Grin

tök mindegy. Én WRX-t raknék bele, a béka lámpás imreza alatt fejlődött legtöbbet a technika, még a '08 STI is azokra az alapokra építkezik. Megbízhatóbb motor mint a GT volt, ugyanúgy 220LE. Laza Ecutec és 280...az sti-ből a régebbi "csak" 265...azt akarom kinyögni, hogy bőven elég a wrx is mert ha véletlen valaki még bátorkodni akar, gond nélkül húzható az is az egekbe. De bogárba legyne már elég a 220 LE  Evil

Normogonak tök igaza van, egy wrx motor megvan turboval, kábelköteggelk, coolerrel mindennel 400-450e Ft körül, az STI min 800
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 02, 12:39:12 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #229 Dátum: 2008 Január 02, 12:34:18 »

Ha valaki Subaru Turbós bogáron töri a fejét Wink
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=694261&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1152

Egyébként csak jobb kormányos gépeket hirdetnek, nagy meló lehet átalakítani egy jobbkormányost balosra?
Gondolom bogárnál nem, de orrmotoros autóknál már bőven van mit fúrni faragni!
Mondjuk szívem szerint én útra tenném ezt a Legacyt, a felnik se kutyák Grin

Nem veszélyes. Pesten vannak nipponék (www.nipponracing.hu) ők ebből élnek, halomra hozzák a subarukat, evokat, celica gt 4-kat japánból. ismerem őket, múltkor megkérdeztem, 250-t mondtak egy impreza átalakításra..szvsz bőven megéri..mondjuk egy japán belpiacos sti (kint már a GT = csíklámpás is volt STI néven) lepapírozva, átépítve megvan 3 millából bőven. és abban van egy két plusz okosság..Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #228 Dátum: 2008 Január 02, 12:12:57 »

Ha már Subaru motor, akkor inkább WRX Sti... nem????  Grin

Ez is egy 200-220 ló közti turbómotor, talán elég lenne egy bogárhoz Grin, szerintem egy STI motor jó állapotban inkább kétszer ennyibe lenne, mint ez a gép.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #227 Dátum: 2008 Január 02, 12:06:03 »

Ha valaki Subaru Turbós bogáron töri a fejét Wink
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=694261&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1152

Egyébként csak jobb kormányos gépeket hirdetnek, nagy meló lehet átalakítani egy jobbkormányost balosra?
Gondolom bogárnál nem, de orrmotoros autóknál már bőven van mit fúrni faragni!
Mondjuk szívem szerint én útra tenném ezt a Legacyt, a felnik se kutyák Grin

Ha már Subaru motor, akkor inkább WRX Sti... nem????  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #226 Dátum: 2008 Január 02, 12:03:15 »

Ha valaki Subaru Turbós bogáron töri a fejét Wink
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=694261&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1152

Egyébként csak jobb kormányos gépeket hirdetnek, nagy meló lehet átalakítani egy jobbkormányost balosra?
Gondolom bogárnál nem, de orrmotoros autóknál már bőven van mit fúrni faragni!
Mondjuk szívem szerint én útra tenném ezt a Legacyt, a felnik se kutyák Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #225 Dátum: 2008 Január 02, 08:59:03 »

hát kár volt feladni igen...csak rengeteg pénz és semmi garancia hogy valaha is használhatóan fog működni.
Kint is ezzel nyüglődnek a legtöbbet, mindegy hogy milyen szinten, de egyedi próbálkozás-barkácsolás az összes subaru átalakítás, kinek hogy sikerül.
Nálam a váltón eleve megdőlt a projekt, mert közbetét létezik (bár 3 éve még amerikában is alig-alig voltak), de halomra enné a gyárit. Ha gyártatsz hozzá az minimum fél milla, és akkor óvatosat becsültem. (annak meg mi értelme hogy ott ülsz 220 pónin és 3.ban mered előszörlepadlózni) Ezeken kívül még gyártatni kellene hűtőket méretre, plusz meg kell oldani az egész hűtést, becsövezni az alvázat stb (mert nem akartam volna hogy látni lehessen bármit is ergo hátsó ablakos rally cross style kilőve), ha ezzel mind meggvagy akkor jön a legnagyobb bukó, be kell kábelezni a kocsit. Erre itthon nem biztos hogy van ember. És ez csak ami így hirtelen előre látszik, nyilván menet közben még annyi malőr lehet...szóval ez van, lány vagyok, de feladtam  Grin
meghát tényleg túraautót szeretnék, és ez minden lett vona csak az nem. de azért nagyon sajnálom  Azn
hat igen, nincsen olyan recept (plane olyan ami elerheto aron lenne) hogy megveszek ezt azt es zsir gepem van.
egyebkent szerintem nem is erdemes belemenni tul dorva tuningba, mert rajon az ember hogy mindig van gyorsabb, erosebb auto...szerintem a lenyeg, ahogy te is mondtad, hogy egy jol autozhato bogarat osszerakjon az ember, ami jobban megy hamarabb megall mint egy gyari es mivel hatsokerekes igy igen nagy elvezetet nyujt... vigyorog az ember amikor kozlekedik vele Smiley
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #224 Dátum: 2008 Január 01, 17:17:09 »

Tetszenek a kepek, kar volt leallni a projectel.  Sad
Jol nezett ki a motor igy lancon logva meg plane Grin


hát kár volt feladni igen...csak rengeteg pénz és semmi garancia hogy valaha is használhatóan fog működni.
Kint is ezzel nyüglődnek a legtöbbet, mindegy hogy milyen szinten, de egyedi próbálkozás-barkácsolás az összes subaru átalakítás, kinek hogy sikerül.
Nálam a váltón eleve megdőlt a projekt, mert közbetét létezik (bár 3 éve még amerikában is alig-alig voltak), de halomra enné a gyárit. Ha gyártatsz hozzá az minimum fél milla, és akkor óvatosat becsültem. (annak meg mi értelme hogy ott ülsz 220 pónin és 3.ban mered előszörlepadlózni) Ezeken kívül még gyártatni kellene hűtőket méretre, plusz meg kell oldani az egész hűtést, becsövezni az alvázat stb (mert nem akartam volna hogy látni lehessen bármit is ergo hátsó ablakos rally cross style kilőve), ha ezzel mind meggvagy akkor jön a legnagyobb bukó, be kell kábelezni a kocsit. Erre itthon nem biztos hogy van ember. És ez csak ami így hirtelen előre látszik, nyilván menet közben még annyi malőr lehet...szóval ez van, lány vagyok, de feladtam  Grin
meghát tényleg túraautót szeretnék, és ez minden lett vona csak az nem. de azért nagyon sajnálom  Azn
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 01, 17:19:54 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #223 Dátum: 2008 Január 01, 16:43:45 »

Tetszenek a kepek, kar volt leallni a projectel.  Sad
Jol nezett ki a motor igy lancon logva meg plane Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #222 Dátum: 2008 Január 01, 15:06:37 »

.

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #221 Dátum: 2008 Január 01, 15:05:22 »

..

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #220 Dátum: 2008 Január 01, 15:04:34 »

bár lehet már nem írogatnék itt a fórumon Roll Eyes


[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #219 Dátum: 2008 Január 01, 15:02:07 »

én is elindultam egy bő 3 éve ezen az úton..aztán sajnos megfeneklett a projekt /$$$/ amit azóta is nagyon sajnálok, mert elviseltem volna  Evil
eddig jutottam:

[melléklet törölve az admin által]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #218 Dátum: 2008 Január 01, 14:56:07 »

Ertem, de gondolom nem is kerult 1 millioba az atalakitas....egy amerikaban megepitett motor legalabb ennyibe kerul.
Nekem 1.8 motorom van Smiley)
Es megszallottan imadom ha uvolt a turbo az autoban. Mekkora volt a max toltonyomas ?


csak jelképes 0,3-0,4 BAR körül..de lógott a turbó tengelye, noymta az olajat stb stb stb...hiába, nem viccből kerül annyiba egy turbos motor. Mindent cserélni kell, szívó alkatrészből semmit sem tudsz felhasználni, teljesen más az igénybevétel.
Nekem is volt offos turbos szörnyem, imádtam, pláne mikor rákerült a BOV (olyan 1-1,5bar közötti nyomással Evil), azóta főleg nem tudok kikerülni a turbo bűvköréből  Grin
ha egyszer megnyerem a lottót, első építendő autó egy STI powered 1303 játszós lesz...
volt egy francia újságom, rendes hivatalos mérésekkel stb..volt benne impreza GT 255 LE, Impreza powered bogár gyári 220LE, meg a REmmele bogár /ugyan még nem a 3.0L verzió, hanem 2.8 vagy 2.9/...meg még sokan mások...a turbos bogár szönyű mit művelt, bőven verte a Remmelét is, sőt a GT-t is állórajtból!. és tök utcai kocsi volt, semmit nem láttál, hűtés okosan eldugva..annyi baja volt, hogy 0-100 5,9 sec  Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #217 Dátum: 2007 December 31, 18:16:56 »

alapvetően igen, de 1.3-as "gyors" bogár amúgy nem gyors kocsi...egy 1.6os bogár szintjén ment kb.
rengeteg baja volt, megbízhatatlan, olaj és benzinzabáló, néha torpanó szörnyeteg...magyarul egy nagy rakás fos. az alapötlet jó lett volna, a mai napig nagyon hegyeznék egy turbos bogárra (imádom a turbot amúgy), csak azt komolyan meg kell tervezni, meg ilyen régi technikánál kell min egy 1.8-as köbcenti sztem hogy legyen értelme a dolognak az egyediségen kívül is. bár a füttyögős hangját imádtam, azóta sem sipított így semmi a hátam mögött  Grin
világszínvonalon is elég kevés turbos bogár működik úgy hogy nincs vele folyamatos szívás...nem véletlen rakják inkább a subaru motorokat ha már turbo a cél...
Ertem, de gondolom nem is kerult 1 millioba az atalakitas....egy amerikaban megepitett motor legalabb ennyibe kerul.
Nekem 1.8 motorom van Smiley)
Es megszallottan imadom ha uvolt a turbo az autoban. Mekkora volt a max toltonyomas ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #216 Dátum: 2007 December 31, 18:13:24 »

úgy emlékszem a Barkas is
Igen.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #215 Dátum: 2007 December 31, 17:51:50 »

es mi nem volt jo benne, ha a tied volt a leggyorsabb ?
mindenki ezt szeretne, nem ?


alapvetően igen, de 1.3-as "gyors" bogár amúgy nem gyors kocsi...egy 1.6os bogár szintjén ment kb.
rengeteg baja volt, megbízhatatlan, olaj és benzinzabáló, néha torpanó szörnyeteg...magyarul egy nagy rakás fos. az alapötlet jó lett volna, a mai napig nagyon hegyeznék egy turbos bogárra (imádom a turbot amúgy), csak azt komolyan meg kell tervezni, meg ilyen régi technikánál kell min egy 1.8-as köbcenti sztem hogy legyen értelme a dolognak az egyediségen kívül is. bár a füttyögős hangját imádtam, azóta sem sipított így semmi a hátam mögött  Grin
világszínvonalon is elég kevés turbos bogár működik úgy hogy nincs vele folyamatos szívás...nem véletlen rakják inkább a subaru motorokat ha már turbo a cél...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #214 Dátum: 2007 December 31, 17:23:16 »

ja, de ez nagyon hosszú mese, úh hagyjuk is Lips Sealed
viszont egy (elég rövid) ideig biztos ez volt a leggyorsabb 1.3-as az országban  Evil
es mi nem volt jo benne, ha a tied volt a leggyorsabb ?
mindenki ezt szeretne, nem ?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #213 Dátum: 2007 December 31, 16:30:53 »

úgy emlékszem a Barkas is
igen

Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.