www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 04:20:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 15
Nyomtatás
Szerző Téma: Germanlook, Eurolook, Racelook  (Megtekintve 133110 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #412 Dátum: 2008 Január 18, 11:44:02 »

Tedd be a zapi turbina mögé  Grin Grin Grin

  nincs több zapi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #411 Dátum: 2008 Január 18, 11:17:33 »

a kipuff mellett van, szal onnan illlene mennie  és fog is
Tedd be a zapi turbina mögé  Grin Grin Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #410 Dátum: 2008 Január 18, 11:03:00 »

annyira nem tom, hogy typ4-ben hol van az olaj hűtő, typ1-ben nekem a turbinaházba van.
Stunt eccer azt mondta, hogy az a hűtő felület simén leadja a hőt még akkor is, ha áll a kocsi és nem hűti a menetszél!

a kipuff mellett van, szal onnan illlene mennie  és fog is

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #409 Dátum: 2008 Január 17, 20:56:55 »

hát vhogy észrevettem...pedig ide nagyon ritkán járok, semmi olyanról nincs szó ami érdekel  Evil amúgy nézegettem régen én is amerikában kb. 5 éve dívik ez a műszerfal de nekem SZERENCSÉRE nem gyün be, jó az a kis lapos ami van Cheesy

@leon, typ4 lesz, elég fura volna ha a turbina mögé raknám..
meg termsoztátot sem akarok mert az már annyi hibalehetőség a rendszerben hogy ihajjj...és ezért kérdezgetek mert ha nem muszáj eszembe sincs szétcsövezni a kocsit, mint tudjuk ami elromolhat el is romlik

@vwoodoo, már így is bajban vagyok soxor a hátával, pont melákkal tárgyaltuk vmikor hogy lehet kapni az extra olajteknőt, na azzal itthon folyton szikrázna  a háta úh ha van értelme ha nincs azt az élet megoldotta mert olyanom nem lesz.

meg első hűtőről azt modnják hogy az pályán kiváló de városban szart sem hűt, ezért van sok kocsiban 2 hűtő, a hátsó jell-en ventillátoros
annyira nem tom, hogy typ4-ben hol van az olaj hűtő, typ1-ben nekem a turbinaházba van.
Stunt eccer azt mondta, hogy az a hűtő felület simén leadja a hőt még akkor is, ha áll a kocsi és nem hűti a menetszél!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #408 Dátum: 2008 Január 17, 20:53:45 »

valoszinü

hát vhogy észrevettem...pedig ide nagyon ritkán járok, semmi olyanról nincs szó ami érdekel  Evil amúgy nézegettem régen én is amerikában kb. 5 éve dívik ez a műszerfal de nekem SZERENCSÉRE nem gyün be, jó az a kis lapos ami van Cheesy

@leon, typ4 lesz, elég fura volna ha a turbina mögé raknám..
meg termsoztátot sem akarok mert az már annyi hibalehetőség a rendszerben hogy ihajjj...és ezért kérdezgetek mert ha nem muszáj eszembe sincs szétcsövezni a kocsit, mint tudjuk ami elromolhat el is romlik

@vwoodoo, már így is bajban vagyok soxor a hátával, pont melákkal tárgyaltuk vmikor hogy lehet kapni az extra olajteknőt, na azzal itthon folyton szikrázna  a háta úh ha van értelme ha nincs azt az élet megoldotta mert olyanom nem lesz.

meg első hűtőről azt modnják hogy az pályán kiváló de városban szart sem hűt, ezért van sok kocsiban 2 hűtő, a hátsó jell-en ventillátoros

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #407 Dátum: 2008 Január 17, 20:48:47 »

Ő vállból indítózik...És??? Grin

inkább mellből  Evil te vwoodoo ez ugyanaz a csaj nem??
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 17, 20:55:23 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #406 Dátum: 2008 Január 17, 20:46:04 »

na Zoli utánanézem a dolgoknak és a bejövö ág kerestrmecete és a kimenöé változik szoval nem egyezik az átmérö ,számitáso szerint 10cm en ként 1 mm kel csökenteni az átméröt (oda visza)azért hogy legyen olajnyomás

ez nagyon hasznos köszönöm szépen!! 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #405 Dátum: 2008 Január 17, 18:43:44 »

Evil ahhh ugysem látja meg... Cool

valoszinü

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #404 Dátum: 2008 Január 17, 18:42:53 »

Ezt kár volt betenned, mert Bogara_zo sokkot kap
Evil ahhh ugysem látja meg... Cool
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #403 Dátum: 2008 Január 17, 18:40:58 »

TUDOM MÁR....
ez kellene neked Wink!
csak az ára...
[

Ezt kár volt betened mert Bogara-zo sokkot kap

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #402 Dátum: 2008 Január 17, 18:39:00 »

nem lene rosz csak ez gagyi szerintem

TUDOM MÁR....
ez kellene neked Wink!
csak az ára...
http://www.vatera.hu/porsche_boxter_komplett_muszerfal_50500896.html
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #401 Dátum: 2008 Január 17, 18:13:03 »

sztem vmi házi barkács... bár gyanítom h vmi porsche-ról utánzat...
<beszúrt kép törölve>

nem lene rosz csak ez gagyi szerintem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #400 Dátum: 2008 Január 17, 18:12:07 »

ez milyne müszerfal , hogy igy kiál ?
sztem vmi házi barkács... bár gyanítom h vmi porsche-ról utánzat...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #399 Dátum: 2008 Január 17, 18:10:22 »

Ő meg biztos a barátnője...! Grin
Idézet

ez milyne müszerfal , hogy igy kiál ?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #398 Dátum: 2008 Január 17, 18:08:48 »

Ő vállból indítózik...És??? Grin

Ő meg biztos a barátnője...! Grin
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #397 Dátum: 2008 Január 17, 17:59:39 »

soha nem fogtam marokra egy kocsi kulcsit és nem döltem elöre hogy beinduljon ez nagyon gáz kép
(DE A GÁZT AZT NYOMJA)

Ő vállból indítózik...És??? Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #396 Dátum: 2008 Január 17, 17:38:00 »

yaaa,meg amikor vmi csapadék ráesik szélvédőre úgy megijjed h hátrábbül inkább 1m-el Grin

soha nem fogtam marokra egy kocsi kulcsit és nem döltem elöre hogy beinduljon ez nagyon gáz kép
(DE A GÁZT AZT NYOMJA)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #395 Dátum: 2008 Január 17, 17:33:58 »

ez az a csaj aki csukot szemel sikitva megy bele a keresztezödésbe
yaaa,meg amikor vmi csapadék ráesik szélvédőre úgy megijjed h hátrábbül inkább 1m-el Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #394 Dátum: 2008 Január 17, 17:30:46 »

<beszúrt kép törölve>
TE RÁMERNÉD BÍZNI A BOGARAD?? Néézd má milyen görcsösen-gyilkos mozdulattal akarja beindítani.... Undecided Cry
minggyá beletörik szegény kulcs...

ez az a csaj aki csukot szemel sikitva megy bele a keresztezödésbe

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #393 Dátum: 2008 Január 17, 17:29:38 »

inkabb a csaj kelene mint az olajhuto


TE RÁMERNÉD BÍZNI A BOGARAD?? Néézd má milyen görcsösen-gyilkos mozdulattal akarja beindítani.... Undecided Cry
minggyá beletörik szegény kulcs...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #392 Dátum: 2008 Január 17, 17:24:48 »

Alu cső??? Azt hogy érted?
Vagyfémhálósra gondoltál?

olyan minta klima csö ( mi nem egyet csináltunk már versenyautora szoval van már tapasztalat , amugy meg kel mérni egy huzamost táv után kb 30 fok ban az olyan kocsikban egy olajnyomást (a hütö környékén ))

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #391 Dátum: 2008 Január 17, 17:24:16 »

<beszúrt kép törölve>

ez a picit hűtő is érdekes... ennek is van értelme??
inkabb a csaj kelene mint az olajhuto

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #390 Dátum: 2008 Január 17, 17:20:14 »



ez a picit hűtő is érdekes... ennek is van értelme??
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #389 Dátum: 2008 Január 17, 17:18:35 »

ja és fontos lene a menö ágon aluminium csöböl csinálni hogy a keresztmecet változásmiadt ne menyen az olajnyomás
Alu cső??? Azt hogy érted?
Vagyfémhálósra gondoltál?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #388 Dátum: 2008 Január 17, 17:17:25 »

azt azért ne felejcsétek el hogy ahány bordás a hütö anyiszor a fojadék vált irányt (90 fok) azért az jelentös ,és még ha bent hagyátok a gyárit és elöre csövezitek kb 3m csö majd ott ujab rakás irányváltás (90 fok) majd 3 méter visza (megnézném az olajnyomást akármilyen pumpával ha már megmelegedet az olaj)
hát öreg... én nem értek hozzá az fix, de mennyi bogáron van front hűtő... itthon is...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #387 Dátum: 2008 Január 17, 17:02:11 »

ja és fontos lene a menö ágon aluminium csöböl csinálni hogy a keresztmecet változásmiadt ne menyen az olajnyomás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #386 Dátum: 2008 Január 17, 17:00:09 »

Na meg mennyire rohadt jól néz már ki a fekete spoiler mögött az ezüst olajhűtő!  Cool

Hagyd meg a gyári hűtőtis, amit a turbina hűt, így ha városban 40 fokban állsz dugóban is hül az olajad!
Typ4-es motorra lehet azt csinálni,mint ami xoyox-nak meg nekem lesz, hogy nagypumpa-külső szűrővel egybeépítve, szűrő elé szendvics adapter,
amiben van termosztát! És onnan mehet előre a cső! Eccerű és nagyccerű!
Kérdés, hogy mi a jó csőméret! ???

azt azért ne felejcsétek el hogy ahány bordás a hütö anyiszor a fojadék vált irányt (90 fok) azért az jelentös ,és még ha bent hagyátok a gyárit és elöre csövezitek kb 3m csö majd ott ujab rakás irányváltás (90 fok) majd 3 méter visza (megnézném az olajnyomást akármilyen pumpával ha már megmelegedet az olaj)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #385 Dátum: 2008 Január 17, 16:58:25 »

na Zoli utánanézem a dolgoknak és a bejövö ág kerestrmecete és a kimenöé változik szoval nem egyezik az átmérö ,számitáso szerint 10cm en ként 1 mm kel csökenteni az átméröt (oda visza)azért hogy legyen olajnyomás
igen?
2m előre, 2m hátra!
Akkor tűhegynyi leegyen a vége?  Grin
Na detényleg... 10cm-enként 1mm minusz???
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #384 Dátum: 2008 Január 17, 16:56:46 »

Na meg mennyire rohadt jól néz már ki a fekete spoiler mögött az ezüst olajhűtő!  Cool

Hagyd meg a gyári hűtőtis, amit a turbina hűt, így ha városban 40 fokban állsz dugóban is hül az olajad!
Typ4-es motorra lehet azt csinálni,mint ami xoyox-nak meg nekem lesz, hogy nagypumpa-külső szűrővel egybeépítve, szűrő elé szendvics adapter,
amiben van termosztát! És onnan mehet előre a cső! Eccerű és nagyccerű!
Kérdés, hogy mi a jó csőméret! ???
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #383 Dátum: 2008 Január 17, 16:55:04 »

ezt hallottam már több helyről.
de akkor germánéknál pl. miért van kint elöl? olyannyira ragaszkodnak az első olajhűtőhöz hogy még a kamei-t is folyton kiluggatják érte  Grin de amúgy tényleg, minden kocsin úgy van  Huh

Az elsőhűtéses a divatosabb-mert gondolom h ott nagyobb hűtést kap, viszont ekkor kell egy nagynyomású o.pumpa is ami szállítja... +sztem nagyobb mennyiség kell bele....
Viszont ha megnézed akár depos 2, 2,4es 'bömbi' motorokat inkább a motor alatti v oldalt elhelyezett hűtést preferálják...

ha én egyszer bővítem-és lehet nem is o sokára- akkor biztos nem tenném motor alá... így is elég lapos lesz gondolom tiéd is.. egyszercsak nagysebességgel rádmegy egy fekvő.r és elfolysz...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #382 Dátum: 2008 Január 17, 16:54:58 »

na Zoli utánanézem a dolgoknak és a bejövö ág kerestrmecete és a kimenöé változik szoval nem egyezik az átmérö ,számitáso szerint 10cm en ként 1 mm kel csökenteni az átméröt (oda visza)azért hogy legyen olajnyomás

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #381 Dátum: 2008 Január 17, 16:51:52 »

Mert egy GS autó száguld, és elég neki a menetszél! Smiley  Valójában ezek a ventillátoros szerkezetek újabb fejlesztések, és inkább amerikában terjedtek el.

ezt hallottam már több helyről.
de akkor germánéknál pl. miért van kint elöl? olyannyira ragaszkodnak az első olajhűtőhöz hogy még a kamei-t is folyton kiluggatják érte  Grin de amúgy tényleg, minden kocsin úgy van  Huh
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #380 Dátum: 2008 Január 17, 16:31:28 »

A méret változó, a "csövek" (kanyarulatok) számától függ. Általában a motor közelébe a kocsi alá teszik valami védettebb helyre. Van egy jó megoldás, mikor Lada fűtőházba barkácsolják be Smiley


ezt hallottam már több helyről.
de akkor germánéknál pl. miért van kint elöl? olyannyira ragaszkodnak az első olajhűtőhöz hogy még a kamei-t is folyton kiluggatják érte  Grin de amúgy tényleg, minden kocsin úgy van  Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #379 Dátum: 2008 Január 17, 16:29:21 »

A méret változó, a "csövek" (kanyarulatok) számától függ. Általában a motor közelébe a kocsi alá teszik valami védettebb helyre. Van egy jó megoldás, mikor Lada fűtőházba barkácsolják be Smiley

és ezt pl. hova illik rakni? mert amiket eddig néztem elsők az értelem szerűen szélesek hogy elöl elférjen, de ez a négyszög feeling hova megy? meg mekkora lehet élőben? ilyen 20x20 cm kb? Huh
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #378 Dátum: 2008 Január 17, 16:23:41 »

Igen, ez a megoldás jó. Sok féle kivitel van, érdemes szerintem a felsőbb osztályból választani, mert ha az olajkör megszakad   Cry

és ezt pl. hova illik rakni? mert amiket eddig néztem elsők az értelem szerűen szélesek hogy elöl elférjen, de ez a négyszög feeling hova megy? meg mekkora lehet élőben? ilyen 20x20 cm kb? Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #377 Dátum: 2008 Január 17, 16:15:13 »

Igen, ez a megoldás jó. Sok féle kivitel van, érdemes szerintem a felsőbb osztályból választani, mert ha az olajkör megszakad   Cry
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #376 Dátum: 2008 Január 17, 16:05:31 »

A legjobb megoldás ami egy ventillátorral és hőérzékelővel van egybeszerelve. Ezt a motortéren kívül szinte bárhova teheted, nem kell hozzá 6 méter cső, és menetszél Smiley


az ilyen pl?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #375 Dátum: 2008 Január 17, 15:53:56 »

A legjobb megoldás ami egy ventillátorral és hőérzékelővel van egybeszerelve. Ezt a motortéren kívül szinte bárhova teheted, nem kell hozzá 6 méter cső, és menetszél Smiley

olajhűtőről szeretnék tapasztalatokat, tudást, ötletet...

miért jó ha kiviszem előre? miért nem jó? kell-e ennyi olaj, vagy nem kell?? hova rakjam az ölajhűtőt ha nem előre? kell-e 2 hűtő vagy elég 1? esetleg azt az egyet hova illik rakni és miért?
veszekedjetek légyszi, én meg kihámozom belőle a tutit  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #374 Dátum: 2008 Január 17, 15:45:46 »

olajhűtőről szeretnék tapasztalatokat, tudást, ötletet...

miért jó ha kiviszem előre? miért nem jó? kell-e ennyi olaj, vagy nem kell?? hova rakjam az ölajhűtőt ha nem előre? kell-e 2 hűtő vagy elég 1? esetleg azt az egyet hova illik rakni és miért?
veszekedjetek légyszi, én meg kihámozom belőle a tutit  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #373 Dátum: 2008 Január 15, 10:08:54 »

már nem? ezt nem tudtam....
abból indultam ki h kereslet=kínálat... de csak megjött ezek szerint rá a vevő...

megtartom magamnak,most mas projekt van,nem a felni csere...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 15
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.