www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:02:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5288091 alkalommal)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #4981 Dátum: 2009 Február 17, 12:23:36 »

Ez a busz nem lehet forgalmi akadály sehol:
http://belsoseg.blog.hu/2009/02/17/kicsit_mas_hippibusz
 Grin
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4980 Dátum: 2009 Február 17, 12:20:35 »

szót kéne ejteni arról is, hogy az utasteret hogyan lehet hő és zaj ellen szigetelni...

hifis hang/hőszigetelő anyagot használt már valaki ilyenre ? (dynamite?)

Asse lenne rossz... és mondjuk összeszedegetni a tapasztalatokat és a főoldalra rakni, mert akkor ha legközelebb felmerül nem kell a fórumban keresgélni. (csak azt tudom, hogy Hanyi tapasztalt fűtés ügyben, csak már vagy ötször írt ide okosságot, oszt sose nem találom).

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4979 Dátum: 2009 Február 17, 12:18:27 »

Szia, nem szeretnem itt a forumon nagyon targyalni a pritsche arat  Smiley nem szeretnem fikazas targyava tenni a vasat  Wink
kb 5000 euro, de meg nem pontos, mert a szallitas szervezes alatt van.
Udv Tibor

ennyire emlékeztem én is  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #4978 Dátum: 2009 Február 17, 12:06:22 »

ára?  Wink

Szia, nem szeretnem itt a forumon nagyon targyalni a pritsche arat  Smiley nem szeretnem fikazas targyava tenni a vasat  Wink
kb 5000 euro, de meg nem pontos, mert a szallitas szervezes alatt van.
Udv Tibor
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4977 Dátum: 2009 Február 17, 12:02:29 »

Picit biztos Cheesy mindent rést ki kell nyomni kipufogó pasztával  Grin
Ahhoz képest, hogy az itteniek kb. talán 10-20%-as használja télen a buszt elég sok szó esik a fűtésről (ez is egy rendszeres téma). Lassan össze kéne dobni egy tuti leírást a busz fűtéséről. Bár már valaki írt a csövek manipulálásáról, de a hőcserélő benzin kályha téma nekem pl kicsit hiányos. (meg a benzinkályháim is, eddig 4 db van Cheesy)

szót kéne ejteni arról is, hogy az utasteret hogyan lehet hő és zaj ellen szigetelni...

hifis hang/hőszigetelő anyagot használt már valaki ilyenre ? (dynamite?)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4976 Dátum: 2009 Február 17, 12:01:19 »

szeríntem ez a jó vétel

http://www.hasznaltauto.hu/2742467_westfalia_vw_1982

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4975 Dátum: 2009 Február 17, 11:56:50 »

Jo sokan irtatok, hogy toljak meg kepeket a pritsche-rol, tessek:
ára?  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #4974 Dátum: 2009 Február 17, 11:53:16 »

Jo sokan irtatok, hogy toljak meg kepeket a pritsche-rol, tessek:




Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4973 Dátum: 2009 Február 17, 11:45:04 »

ühüm... akkor itt is alapból a turbina fújja a levegőt...

a hőcserélő és a csővek külső szigetelésével lehet javítani a hatásfokon ?

Picit biztos Cheesy mindent rést ki kell nyomni kipufogó pasztával  Grin
Ahhoz képest, hogy az itteniek kb. talán 10-20%-as használja télen a buszt elég sok szó esik a fűtésről (ez is egy rendszeres téma). Lassan össze kéne dobni egy tuti leírást a busz fűtéséről. Bár már valaki írt a csövek manipulálásáról, de a hőcserélő benzin kályha téma nekem pl kicsit hiányos. (meg a benzinkályháim is, eddig 4 db van Cheesy)

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4972 Dátum: 2009 Február 17, 11:26:50 »

Meg fogsz lepődni, de pont úgy működik mint a bogáré. Van egy venti a főtengelyen, ami tolja be a levegőt a fűtéscsőbe és a kipufogó hője melegíti fel azt. És lehet egy elektromos venti is ami álló (vagy alapjáraton járó) motor mellett is elegendő levegőt tol.
Az más tészta, hogy az ilyen fűtés egy buszban nem sokat ér. Ha teljesen tökéletes állapotban van akkor ér valamit, de meg sem közelíti a vizes fűtést. És a typ1 motor fűtése sem ér semmit egy buszban.

ühüm... akkor itt is alapból a turbina fújja a levegőt...

a hőcserélő és a csővek külső szigetelésével lehet javítani a hatásfokon ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4971 Dátum: 2009 Február 17, 11:21:19 »

...
itt a kipuff csővek adják át a hőt? (mi keringteti a friss levegőt?)
mostmár sejtem, hogy miért szívárog csak a levegő(hiába nyomja 6db elektromos ventillátor) és miért nem tolja mint a bogár

Meg fogsz lepődni, de pont úgy működik mint a bogáré. Van egy venti a főtengelyen, ami tolja be a levegőt a fűtéscsőbe és a kipufogó hője melegíti fel azt. És lehet egy elektromos venti is ami álló (vagy alapjáraton járó) motor mellett is elegendő levegőt tol.
Az más tészta, hogy az ilyen fűtés egy buszban nem sokat ér. Ha teljesen tökéletes állapotban van akkor ér valamit, de meg sem közelíti a vizes fűtést. És a typ1 motor fűtése sem ér semmit egy buszban.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4970 Dátum: 2009 Február 17, 11:16:00 »

az enyém miért nem volt jó?  Grin

az az előbb még nem láttam  Tongue


most a képeket lesve, veszem észre, hogy picit más elven működik mint a bogáré...


itt a kipuff csővek adják át a hőt? (mi keringteti a friss levegőt?)
mostmár sejtem, hogy miért szívárog csak a levegő(hiába nyomja 6db elektromos ventillátor) és miért nem tolja mint a bogár

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4969 Dátum: 2009 Február 17, 11:10:36 »

ez a typ4  Wink

<beszúrt kép törölve>
az enyém miért nem volt jó?  Grin


amúgy pedig typ 4 hőcserélőből is kettő fajta van
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 11:12:17 írta Bill »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4968 Dátum: 2009 Február 17, 11:09:52 »

Tény, hogy régen buziztam már typ1 hőcserélőt, de ezen miért van hátul kimenet a szívócső előmelegítőnek?
azbesztamegbaszta, hogy észre sem vettem!  Shocked Shocked Shocked


..................
Akkor a lenti jó 1.6ra ezexerint. Oder van különbség az 1.2 1.3 1.6 között? 1.5 1.7? Cheesy
jó 1,6-ra, elméletileg nincs különbség az 1,2; 1,3; 1,6 között, csak az évjáratok során volt változás (a korai typ1 hőcserélő nem így néz ki) (1,2-nél arra kell ügyelni, hogy közelebb esnek egymáshoz, de nem ez volt a kérdés)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4967 Dátum: 2009 Február 17, 11:09:15 »

ez a typ4  Wink


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4966 Dátum: 2009 Február 17, 10:43:27 »

na ez typ 4, látod a különbséget? (ne kelljen már magyarázkodni)  Grin Grin Grin Grin
De magyarázd el, nem értem Tongue  Grin  Evil
Akkor a lenti jó 1.6ra ezexerint. Oder van különbség az 1.2 1.3 1.6 között? 1.5 1.7? Cheesy

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4965 Dátum: 2009 Február 17, 10:30:04 »

Tény, hogy régen buziztam már typ1 hőcserélőt, de ezen miért van hátul kimenet a szívócső előmelegítőnek?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4964 Dátum: 2009 Február 17, 09:58:29 »

Életemben nem láttam élőben typ4et... együtt másfajtával meg végképp. Mi a különbség? Ez 1.6? vagy mi?

na ez typ 4, látod a különbséget? (ne kelljen már magyarázkodni)  Grin Grin Grin Grin


« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 17, 10:00:12 írta Bill »
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4963 Dátum: 2009 Február 17, 09:51:47 »

ez kurvára nem typ4-es hőcserélő, csaxólok

Életemben nem láttam élőben typ4et... együtt másfajtával meg végképp. Mi a különbség? Ez 1.6? vagy mi?

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4962 Dátum: 2009 Február 17, 09:43:34 »


ez kurvára nem typ4-es hőcserélő, csaxólok
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4961 Dátum: 2009 Február 17, 09:27:55 »

Elég rapszódikusan működik a buszom indexe, sokszor egyáltalán nem működik a jobbra irányjelzés. A szerelőm azt mondta, hogy indexkart kellene cserélnem, az a gond.
Szóval ha ez így van, akkor keresek eladó, biztosan jó indexkart T2b buszba.
Relé milyen? Nekem az rakoncátlankodik állandóan (most egy T2a ficeg kábelkötözővel rögzítve, kicsit faszább, meg halkabb Cheesy).
Plusz keresek hátsó ajtóhoz és motorházajtóhoz zárat kulccsal.

Bristyán Gábor


A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető zizzo
Hozzászólások: 532


NeoHippi

« Hozzászólás #4960 Dátum: 2009 Február 17, 09:25:02 »

keresek typ4 hőcserélőt (használható állapotban)

60000- 40000 ft-s ajánlatok nem játszanak  Lips Sealed

http://www.vatera.hu/vw_t2_typ_4_es_hocserelo_jo_allapotu_124551611.html

(Laszlo Porst vwadventure@gmail.com)

A rock n roll, a sebesség megszállottja vagy!
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #4959 Dátum: 2009 Február 17, 08:15:27 »


Köszönöm.

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4958 Dátum: 2009 Február 17, 07:01:15 »

Elado, VW T1 Pritsche 1966-os, fellelt rendkívül szép rozsdamentes állapotban, bosnyák papírokkal, budapesti átvétellel, érdeklödni mail-ben!
<beszúrt kép törölve>


mennyi?
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #4957 Dátum: 2009 Február 17, 03:28:23 »

Elado, VW T1 Pritsche 1966-os, fellelt rendkívül szép rozsdamentes állapotban, bosnyák papírokkal, budapesti átvétellel, érdeklödni mail-ben!


Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4956 Dátum: 2009 Február 16, 23:00:35 »

a műszerfal ha a jobb oszloptól a baloszlopig gondolkozunk akkor az A nál nem rücsis de ha a műszeregység befoglaló keretéről beszélünk akkor az
ugyanúgy mint a B-nél csak más a fűtéscsap vezérlők kiosztása
szval dont panic
Köszi, röstelltem megkérdezni hogy kellene kinéznie, olyan állapotban volt, örültem, hogy a színét meg tudtam állapítani. Hajszál vékony festék volt rajta, alapozásnak nyomát se láttam. Drótkoronggal megkínáltam, aztán budaprímer rozsdagátló alapozó, szórógitt, és két réteg fényes nitró. Most már nekem is tetszik.  Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #4955 Dátum: 2009 Február 16, 22:49:15 »

szevasztok type 1 es hez1.6 keresek 296os vezérmütengelyt ,jo használt is .

alkatrészekben Robi! (de szerintem kisebb is elég, nem kell mindig Ernőre hallgatni)  Grin
Nem elérhető robgt
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #4954 Dátum: 2009 Február 16, 22:34:41 »

szevasztok type 1 es hez1.6 keresek 296os vezérmütengelyt ,jo használt is .
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 16, 22:41:56 írta robgt »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4953 Dátum: 2009 Február 16, 22:18:31 »

úgy irtam, nem?
Khömmm... izé... szóval a privátomra ha válaszolnál, megköszönném... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4952 Dátum: 2009 Február 16, 22:17:46 »

úgy irtam, nem?
persze,csak biztos ami biztos...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4951 Dátum: 2009 Február 16, 22:15:36 »

az ár az egypárra (2db-re)értendö?
úgy irtam, nem?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4950 Dátum: 2009 Február 16, 22:07:37 »

Vazz csomó ideig törtem a fejem, hogy rücsi vagy sem, aztán MA lefújtam fényes feketére. 
a műszerfal ha a jobb oszloptól a baloszlopig gondolkozunk akkor az A nál nem rücsis de ha a műszeregység befoglaló keretéről beszélünk akkor az
ugyanúgy mint a B-nél csak más a fűtéscsap vezérlők kiosztása
szval dont panic

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4949 Dátum: 2009 Február 16, 22:06:01 »

Jelezném, hogy CU motorhoz van 2 db ( 1 pár, jobb és bal ) új (NOS) hőcserélőm. Az ára 40 000 Ft, melyet az elkövetkezendő 20 évre egyszer kell kifizetni. Tehát nem felújitott, vagy hegesztgetett, hanem új. Alku van, kicsi.
az ár az egypárra (2db-re)értendö?

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4948 Dátum: 2009 Február 16, 21:59:27 »

az ajé is rücsis és fekete

Vazz csomó ideig törtem a fejem, hogy rücsi vagy sem, aztán MA lefújtam fényes feketére. 

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4947 Dátum: 2009 Február 16, 21:57:10 »

Jelezném, hogy CU motorhoz van 2 db ( 1 pár, jobb és bal ) új (NOS) hőcserélőm. Az ára 40 000 Ft, melyet az elkövetkezendő 20 évre egyszer kell kifizetni. Tehát nem felújitott, vagy hegesztgetett, hanem új. Alku van, kicsi.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4946 Dátum: 2009 Február 16, 21:17:50 »

műszerfal ami pillangótól pillangóig tart
múszercsoport, amit négy csavar tart a műszerfalban

vagy nem?
ebben lehet igazad van
akor az

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4945 Dátum: 2009 Február 16, 21:14:57 »

nem
én a műszerfalról

műszerfal ami pillangótól pillangóig tart
múszercsoport, amit négy csavar tart a műszerfalban

vagy nem?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4944 Dátum: 2009 Február 16, 21:13:28 »

tényleg ?

szerintem CU (nem hidrotőkés)

speciel a CU a hidrotőkés

de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a hengerfejhez csatlakozó rész másmilyen
a gallér felett van még egy kilógó csődarab, vagy nincs
meg ha jól nemléxem, a gallér is másmilyen
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4943 Dátum: 2009 Február 16, 21:12:50 »

Na várjunk csak!
én most a müszerfal fém részéről beszélek Wink
Ti is? Huh
nem
én a műszerfalról

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #4942 Dátum: 2009 Február 16, 21:11:28 »

igen,hibátlan
Na várjunk csak!
én most a müszerfal fém részéről beszélek Wink
Ti is? Huh
Oldalak: 1 ... 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.