www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:27:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5283193 alkalommal)
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #11701 Dátum: 2009 December 23, 19:22:01 »


gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Oldi
Hozzászólások: 96


« Hozzászólás #11700 Dátum: 2009 December 23, 17:51:15 »

Hali!

Találtam egy régi szürke forgalmit a valamikori T2/A buszomét.

Ha segíthetek vele valakinek,-. kérek pü-t... Wink

Viszont Mindenkinek kívánnék békés boldog, megelégedett Ünnepet!! Smiley

Mindenhova odaérek, csak idő kérdése...
Nem elérhető KISFÜLÖP
Hozzászólások: 255


"A lég hűtsön mindenkit!" /#veteránportyázók/

« Hozzászólás #11699 Dátum: 2009 December 23, 17:04:47 »

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!
ÜdVW:KISFÜLÖP.

ÜdVW:KISFÜLÖP
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11698 Dátum: 2009 December 23, 16:52:29 »

Ma sikerült kipróbálni a priccsét!
gond nélkül megtettünk 3km legalább, utána folyamatosan leállt!
valószínű a karburátorban van kosz!nem takarítottuk még ki !
töltésjelző is eddig égett, már az sem ég!
kicsit a futóművén kell állítani, a fékek elég jónak tünnek!

viszont miután leállítom az autót sziszegő hangot hallani!lehet h a tank szív befelé levegőt?

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #11697 Dátum: 2009 December 23, 16:47:44 »

Ma sikerült kipróbálni a priccsét!
gond nélkül megtettünk 3km legalább, utána folyamatosan leállt!
valószínű a karburátorban van kosz!nem takarítottuk még ki !
töltésjelző is eddig égett, már az sem ég!
kicsit a futóművén kell állítani, a fékek elég jónak tünnek!

viszont miután leállítom az autót sziszegő hangot hallani!lehet h a tank szív befelé levegőt?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11696 Dátum: 2009 December 23, 15:55:11 »

Hát most hirtelen nem tudok a zsebembe nyúlni egy FTP helyért.Ennek nagyon örülök köszönöm szépen!

28-29.-én megoldom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #11695 Dátum: 2009 December 23, 15:54:16 »

adsz egy ftp elérhetőséget feltöltök neked buszkönyvet...vagy BigBugnak elküldtem lehet fenn van az oldalán
Hát most hirtelen nem tudok a zsebembe nyúlni egy FTP helyért.
DE: Mammutmail.com itt lehet küldeni nagy file-t.
az oldalamon nincs fent de lesz egy vip szekció aminek az elérése nem publikus de pl bszokinak megadom majd
a 2 ünnep között egészen biztosan
Ennek nagyon örülök köszönöm szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 16:18:59 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #11694 Dátum: 2009 December 23, 15:51:42 »

adsz egy ftp elérhetőséget feltöltök neked buszkönyvet...vagy BigBugnak elküldtem lehet fenn van az oldalán
az oldalamon nincs fent de lesz egy vip szekció aminek az elérése nem publikus de pl bszokinak megadom majd
a 2 ünnep között egészen biztosan

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11693 Dátum: 2009 December 23, 15:12:18 »

És akkor én miért nem találtam meg :S
Hogy keressek rá? Milyen német kulcsszavakkal érdemes?
Kerestem már, de 2 óra alatt nem találtam meg.

adsz egy ftp elérhetőséget feltöltök neked buszkönyvet...vagy BigBugnak elküldtem lehet fenn van az oldalán
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 15:13:49 írta vw1966 »
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #11692 Dátum: 2009 December 23, 15:06:55 »

van egy olyan érzésem netről letöltött cuccost árul....teli van ilyenekkel vatera pl
És akkor én miért nem találtam meg :S
Hogy keressek rá? Milyen német kulcsszavakkal érdemes?
Kerestem már, de 2 óra alatt nem találtam meg.
Egyébként a muki veterán autó felújító. Nem tűnt Google Mesternek...de ezt nem tudom alátámasztani.
Lehet, hogy eredeti másolata.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 15:13:19 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11691 Dátum: 2009 December 23, 14:55:25 »

VW Depo-ban egy muki árul T1 és Bogár teljes szervíz könyvet.
Elmondása szerint van két össszefogó könyv ami Bogárról illetve T1-ről szól és ezenkívül 15-20 kötet ami csak fékről, csak karburátorról csak valamiről szól.
Nem is adja olyan vészesen drágán, de ha az összeset nézzük akkor igen csak 6 jegyűvé válik a dolog.
Na a kérdés az az, hogy nincs-e meg valakinek, mert nekem elegendő lenne csak a fénymásolata.
van egy olyan érzésem netről letöltött cuccost árul....teli van ilyenekkel vatera pl
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #11690 Dátum: 2009 December 23, 14:50:24 »

VW Depo-ban egy muki árul T1 és Bogár teljes szervíz könyvet.
Elmondása szerint van két össszefogó könyv ami Bogárról illetve T1-ről szól és ezenkívül 15-20 kötet ami csak fékről, csak karburátorról csak valamiről szól.
Nem is adja olyan vészesen drágán, de ha az összeset nézzük akkor igen csak 6 jegyűvé válik a dolog.
Na a kérdés az az, hogy nincs-e meg valakinek, mert nekem elegendő lenne csak a fénymásolata.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 14:54:41 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #11689 Dátum: 2009 December 23, 14:08:29 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11688 Dátum: 2009 December 23, 13:22:44 »



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #11687 Dátum: 2009 December 23, 13:00:16 »

Piros vagy sárga KONI.

A sárga keményebb.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 23, 13:17:45 írta bszoki »

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11686 Dátum: 2009 December 23, 11:46:44 »

mostmár jó lenne tudni milyen keményebb lengéscsillapítót érdemes venni és hol  Roll Eyes
Piros vagy sárga KONI.

A sárga keményebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11685 Dátum: 2009 December 23, 11:46:11 »

Szerintem oldalszélben azért igenis számít, hogy milyen magasan van az autó teteje (és mélyen a súlypontja).
Azért érvényesül a fizika (erő-erőkar).

Egy viszonylag komoly ültetés 6-8 cm.  Nyilván érezhető, de a futómű keménysége a meghatározó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #11684 Dátum: 2009 December 23, 11:14:54 »


Ha kemény futóművet etszel alá, akkor ugyanugy nem dobálja a szél...de sajnos majdnem ugyanúgy ráz is.
Szerintem oldalszélben azért igenis számít, hogy milyen magasan van az autó teteje (és mélyen a súlypontja).
Azért érvényesül a fizika (erő-erőkar).
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11683 Dátum: 2009 December 23, 11:10:58 »

mostmár jó lenne tudni milyen keményebb lengéscsillapítót érdemes venni és hol  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #11682 Dátum: 2009 December 23, 10:45:55 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000
hosszúváltó -30 000


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #11681 Dátum: 2009 December 23, 10:34:59 »

számomra is az a logikus...ha ültetsz,általában,kenényebb lengéscsillapitot raksz,ennyi...az én paraszt logikám szerint is az fogja meg a "dőlést",nem pedig az aszfalt,mert lentebb van és nemtud tovább dölni Wink
aez pedig lehet ültetés nélkül is Wink



Nekünk nincs bennt keményebb lengéscsillapító, hanem a gyári van, és mivel levan tekerve majdnem teljesen az állítómag, megfeszül a torziós rúd meg a lengéscsillapító is.
Ezért pattog, meg ezért nem dől.
A magasságtól amugy szerintem is független, a futómű keménysége miatt jobb az útfekvés.(szerintem)
De amikor nemvolt ültetve, akkor szörnyű volt, negyon belengett.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #11680 Dátum: 2009 December 22, 23:04:47 »

Sokkal jobb lesz a menet tulajdonság, persze csak ültetés, nem keskenyítés mellett, mert a busznál egy kis oldalszél ide-oda dobálja az autót, ha ültetve van, akkor ez megszünik.
A kátyukat viszont egy csöppet jobban érzi Evil

Ha kemény futóművet etszel alá, akkor ugyanugy nem dobálja a szél...de sajnos majdnem ugyanúgy ráz is.
számomra is az a logikus...ha ültetsz,általában,kenényebb lengéscsillapitot raksz,ennyi...az én paraszt logikám szerint is az fogja meg a "dőlést",nem pedig az aszfalt,mert lentebb van és nemtud tovább dölni Wink
aez pedig lehet ültetés nélkül is Wink


mindamelett teccenek a földön kuszo buszok,ha két buszom lenne,tuti lent lenne az eggyik,viszont hogy csak egyvan és ültetett bogárral meg járok azért és érzem,hogy milyen(persze baromi jo és élvezem is Evil )de igy az egy buszomnál nem adnám föl azt a "luxust" Wink Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11679 Dátum: 2009 December 22, 19:21:34 »

Sokkal jobb lesz a menet tulajdonság, persze csak ültetés, nem keskenyítés mellett, mert a busznál egy kis oldalszél ide-oda dobálja az autót, ha ültetve van, akkor ez megszünik.
A kátyukat viszont egy csöppet jobban érzi Evil


Ha kemény futóművet etszel alá, akkor ugyanugy nem dobálja a szél...de sajnos majdnem ugyanúgy ráz is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #11678 Dátum: 2009 December 22, 18:25:12 »



Kár hogy hegeztett, szerintem a 2-dik fekvörendörnél széttörne Tongue

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #11677 Dátum: 2009 December 22, 18:15:59 »

Ha egy 100+ lóerős motor van a buszban nem jobb ha kicsit ül? Nemtudom azért kérdezem - a logika azt diktálná hogy egy ésszerű (hangsúlyozom nem a látvány miatt hanem menettulajdonságok javítása érdekében) ültetés javít az útfekvésen. Persze lehet nem így van. Hogy is van ez?

Sokkal jobb lesz a menet tulajdonság, persze csak ültetés, nem keskenyítés mellett, mert a busznál egy kis oldalszél ide-oda dobálja az autót, ha ültetve van, akkor ez megszünik.
A kátyukat viszont egy csöppet jobban érzi Evil
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #11676 Dátum: 2009 December 22, 14:15:15 »

Kedves Buszos Társaim!

 tegnapi nap során garázsbán tartott t3am tolóablakát KILOPTÁK (!) a tolóajtóból.

 zöld üveggel, lumar fekete fóliával volt felszerelve, elképzelésem sincs h a kocsit akarták elvinni, vagy tényleg csak az ablakomat.

 minden bennetalálható dolgom hiánytalanul megvan, az autót zárva hagyták.

 kérem amennyiben valaki tud valamit a hollétéről, vagy eladásra felajánlanák neki, jelentkezzen nállam.

 30/3021702

 köszönettel: dboxy

3 hete a kollegám t3-t lopták el.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11675 Dátum: 2009 December 22, 14:14:13 »

Ha egy 100+ lóerős motor van a buszban nem jobb ha kicsit ül? Nemtudom azért kérdezem - a logika azt diktálná hogy egy ésszerű (hangsúlyozom nem a látvány miatt hanem menettulajdonságok javítása érdekében) ültetés javít az útfekvésen. Persze lehet nem így van. Hogy is van ez?


A menettulajdonságokat nem az befolyásolja elsősorban, hogy a tömegközéppont lejjebb kerül 3-6 cm-rel (ésszerű ültetésről beszélünk, nem a használhatatlan show autókról), hanem az, ha a rugózásnak vagy nagyobb progresszivitása lesz (tehát a berugózáskor a keménysége egyre nagyobb) vagy erősebb kanyarstabilizátorokat teszünk bele (megfogja a karosszéria dőlést), vagy legalább tisztességes gátlókat.

A baj az az ültetéssel, hogy a futómű geometriája változik meg, így az egyenesfutás és kormányzási tulajdonságok is. És nem javulnak.  Wink


Egyébként a gyári sportosabb modellek (pl. GTi vagy M-es BMW-k, stb.) gyári ültetésekor (általában 1.5-4 cm-ig) sok dolgot cserélnek, nem csak beraknak egy rövidebb rugót és jóvan. Általában más lengőkarok (BMW) más rugós, más lengéscsillapítók vannak benne, gyakran még a szilentek keménysége is más.


Ezek a hasratett autók kizárólag (megkérdőjelezhető) optikai tuningosok, ahogy a rugóvágott vagy gagyi taiwani gewindével ültetett kársztájlingosok is.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #11674 Dátum: 2009 December 22, 13:41:01 »


 tegnapi nap során garázsbán tartott t3am tolóablakát KILOPTÁK (!) a tolóajtóból.


hát ez nagyon durva  Shocked Undecided
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #11673 Dátum: 2009 December 22, 13:37:02 »

Ha egy 100+ lóerős motor van a buszban nem jobb ha kicsit ül? Nemtudom azért kérdezem - a logika azt diktálná hogy egy ésszerű (hangsúlyozom nem a látvány miatt hanem menettulajdonságok javítása érdekében) ültetés javít az útfekvésen. Persze lehet nem így van. Hogy is van ez?

Az viszont sajnos objektív, hogy az ültetett gépek szarabbul mennek, rugóznak és rosszul irányíthatók.

Azért sajnos, mert én is ültetném (ha nem is a porba), de bevonz sok negatív dolgot is.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #11672 Dátum: 2009 December 22, 13:28:57 »

Ez nem T2b-hez van.
De valaki linkelt már be valamikor egy európai gyártótól nem hegesztett (úgy kovácsol, vagy öntött), tárcsafékes csonkot is, csak kicsit drága volt, ha jól emlékszem

t2
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=219965

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető dboxy
Hozzászólások: 28


'79 transporter - folyamatban....

« Hozzászólás #11671 Dátum: 2009 December 22, 13:21:14 »

Kedves Buszos Társaim!

 tegnapi nap során garázsbán tartott t3am tolóablakát KILOPTÁK (!) a tolóajtóból.

 zöld üveggel, lumar fekete fóliával volt felszerelve, elképzelésem sincs h a kocsit akarták elvinni, vagy tényleg csak az ablakomat.

 minden bennetalálható dolgom hiánytalanul megvan, az autót zárva hagyták.

 kérem amennyiben valaki tud valamit a hollétéről, vagy eladásra felajánlanák neki, jelentkezzen nállam.

 30/3021702

 köszönettel: dboxy
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #11670 Dátum: 2009 December 22, 13:20:05 »


Ez nem T2b-hez van.
De valaki linkelt már be valamikor egy európai gyártótól nem hegesztett (úgy kovácsol, vagy öntött), tárcsafékes csonkot is, csak kicsit drága volt, ha jól emlékszem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11669 Dátum: 2009 December 22, 11:11:50 »

Az viszont sajnos objektív, hogy az ültetett gépek szarabbul mennek, rugóznak és rosszul irányíthatók.

Azért sajnos, mert én is ültetném (ha nem is a porba), de bevonz sok negatív dolgot is.
mondjuk ha kalifornia part menti útján akarsz krúzolni, akkor királyos, ha meg pesten...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11668 Dátum: 2009 December 22, 11:02:28 »

Szubjektiv.
Az viszont sajnos objektív, hogy az ültetett gépek szarabbul mennek, rugóznak és rosszul irányíthatók.

Azért sajnos, mert én is ültetném (ha nem is a porba), de bevonz sok negatív dolgot is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #11667 Dátum: 2009 December 22, 09:31:01 »

Szubjektiv.


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11666 Dátum: 2009 December 22, 09:03:02 »

a szépség azért eléggé relatív Wink
Szubjektiv.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #11665 Dátum: 2009 December 22, 09:02:02 »

a szépség azért eléggé relatív Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #11664 Dátum: 2009 December 22, 00:23:45 »

Szerintem az ültetés nem szép.
Szerintem sem. Ezert van nekik kulon duzzogo topic, amit csak ok olvasnak ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #11663 Dátum: 2009 December 21, 23:59:26 »

Somogybabodon éjfél körül már rutinból terepjáró mögé kötötték a"személyautókat",hogy leérjenek a dombról.
8 óra eső 30-cm hig sár 100 terepjáró által átgyúrva.
Én lejöttem olyan vápákon keresztül hogy a lökhárítóm lekoccolt,rendszámom ottmaradt.
Fent kezdtek fogadásokat kötni rám...(ez egy transporter ez le fog menni!!)

Szerintem az ültetés nem szép.

Lehet egyedi,furcsa, de a buszod mástól is lehet egyedi, furcsa,szép.
"üssetek" Grin
RNIE
« Hozzászólás #11662 Dátum: 2009 December 21, 21:43:51 »

hű,akkor nem kell gerendátvagdosni? Cheesy
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.