www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:09:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5277382 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16781 Dátum: 2011 Február 18, 12:32:53 »

Nekem piros-fekete, mint azt a kép is mutatja (hátha elbizonytalanodsz egy picit :-))
De szerintem a felsorolt 3 variáció közül a piros ablakig felette fehér.


emlékeim szerint te  kipróbáltál pár verziót Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16780 Dátum: 2011 Február 18, 10:06:24 »


szerintem a második. van ilyenről fotód egyébként?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #16779 Dátum: 2011 Február 18, 09:59:16 »

Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #16778 Dátum: 2011 Február 18, 08:42:14 »

Nekem piros-fekete, mint azt a kép is mutatja (hátha elbizonytalanodsz egy picit :-))
De szerintem a felsorolt 3 variáció közül a piros ablakig felette fehér.


még mindig aztmondom,hogy piros és az ablakoknál fekete......
de az adott verziók közül,a csak a tető fehér verzio....jol fog neki álni
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16777 Dátum: 2011 Február 18, 08:26:44 »

rajta a szórógitt a buszon, és be van már ködölve fekete jelölő festékkel, szóval visszacsiszolásnál tartunk....

...el kéne döntenem a színét

1 teli piros - ez volt az eredeti tervem
2 fehér tető - a fényező rá akar beszélni, mert szerinte ahol sérült volt a tető (a tetőn szállított cuccok behorpasztgatták) és bár tökéletes a lakatosmunka és  alá is dolgoz rendesen félő hogy megtörik szerinte azon a ponton a fény....egy világos színnél ezzel nem lehet gond
3 az ablakokig piros felül fehér

nekem mindhárom tetszik

ja kopoltyút széjjelvágatom belülről, lefújatom és úgy teszem vissza, máshogy ez nem lesz jó erre jutottam
még mindig aztmondom,hogy piros és az ablakoknál fekete......
de az adott verziók közül,a csak a tető fehér verzio....jol fog neki álni

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #16776 Dátum: 2011 Február 18, 08:20:40 »

Mivel legtöbb t2 a 3. verziót tudhatja magáénak, én a 2-ra szavazok. És egy kicsit közelebb van a tűzoltóhoz.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16775 Dátum: 2011 Február 18, 00:16:23 »

erre szavaznék  Wink
Én is  Wink

Rulezka
« Hozzászólás #16774 Dátum: 2011 Február 17, 23:23:46 »

3 az ablakokig piros felül fehér

erre szavaznék  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16773 Dátum: 2011 Február 17, 22:58:08 »

rajta a szórógitt a buszon, és be van már ködölve fekete jelölő festékkel, szóval visszacsiszolásnál tartunk....

...el kéne döntenem a színét

1 teli piros - ez volt az eredeti tervem
2 fehér tető - a fényező rá akar beszélni, mert szerinte ahol sérült volt a tető (a tetőn szállított cuccok behorpasztgatták) és bár tökéletes a lakatosmunka és  alá is dolgoz rendesen félő hogy megtörik szerinte azon a ponton a fény....egy világos színnél ezzel nem lehet gond
3 az ablakokig piros felül fehér

nekem mindhárom tetszik

ja kopoltyút széjjelvágatom belülről, lefújatom és úgy teszem vissza, máshogy ez nem lesz jó erre jutottam
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16772 Dátum: 2011 Február 17, 22:22:31 »

ha nem akarod az a oszlopot basztatni akkor alátétezés stb... szmb ..
de mivel nyilván ezen túl vagy, nem okoskodnék tovább , eseteleg személyesen
majd megmutatom, sok fejfájást okozott ez nekem, jó lenne valami fasza megoldás. Álmaimban a lányom könnyed mozdulattal csukja be az ajót  Grin

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16771 Dátum: 2011 Február 17, 22:19:36 »

Már mutattad és én úgy emlékszem, hogy az A oszlop áll szarul és talán a síkja sem stimmel.
Vecsésen van lakatos akivel szerintem beszélhetnél. Hátha vállalja. Festéked maradt?
dobozos színt választottam  Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16770 Dátum: 2011 Február 17, 21:06:00 »

jobb oldali, nagyon durván! Belülről nem is lehet becsukni  Cry
ha nem akarod az a oszlopot basztatni akkor alátétezés stb... szmb ..
de mivel nyilván ezen túl vagy, nem okoskodnék tovább , eseteleg személyesen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #16769 Dátum: 2011 Február 17, 20:57:06 »

Más is mondta már, de félek, nehogy olyan helyen engedjen, ahol nem számítok rá. Sokat segítene, ha az oszlop 2-3 milkóval hátrébb tudna vándorolni, mert a zár lekapta róla a festéket. Majd képelek, talán videózok is, hogy mennyire kell bebaszni az ajtót.
Már mutattad és én úgy emlékszem, hogy az A oszlop áll szarul és talán a síkja sem stimmel.
Vecsésen van lakatos akivel szerintem beszélhetnél. Hátha vállalja. Festéked maradt?
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16768 Dátum: 2011 Február 17, 20:53:59 »

Fadarabok, gumilapkák, olajemelő.  Roll Eyes
Más is mondta már, de félek, nehogy olyan helyen engedjen, ahol nem számítok rá. Sokat segítene, ha az oszlop 2-3 milkóval hátrébb tudna vándorolni, mert a zár lekapta róla a festéket. Majd képelek, talán videózok is, hogy mennyire kell bebaszni az ajtót.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16767 Dátum: 2011 Február 17, 20:48:24 »

melyik ajtő ? stb stb ...

jobb oldali, nagyon durván! Belülről nem is lehet becsukni  Cry

Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #16766 Dátum: 2011 Február 17, 20:38:48 »



http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Rulezka
« Hozzászólás #16765 Dátum: 2011 Február 17, 20:35:53 »


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16764 Dátum: 2011 Február 17, 20:33:52 »

Fadarabok, gumilapkák, olajemelő.  Roll Eyes
itt az oktatóvideó  Grin
http://auto.indavideo.hu/video/Minosegellenorzes__a_Trabi_gyarban
1303LS
« Hozzászólás #16763 Dátum: 2011 Február 17, 20:24:05 »

ha már szóba hoztam, nincs valakinek használható ötlete a probléma orvoslására? Elsősorban a szakszerű megoldásokra gondoltam, de minden ötlet, akár sufni tuning is szóba jöhet.

Köszi
Fadarabok, gumilapkák, olajemelő.  Roll Eyes
Süni
« Hozzászólás #16762 Dátum: 2011 Február 17, 20:23:37 »

hány hengerfej csere volt közben?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16761 Dátum: 2011 Február 17, 20:21:10 »

ha már szóba hoztam, nincs valakinek használható ötlete a probléma orvoslására? Elsősorban a szakszerű megoldásokra gondoltam, de minden ötlet, akár sufni tuning is szóba jöhet.

Köszi
melyik ajtő ? stb stb ...

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16760 Dátum: 2011 Február 17, 20:19:46 »

nagyon bosszantó tud lenni, amikor a gyönyörű buszod ajtaját úgy kell bebaszni, mint a budiét, meg az állandó súrlódástól megnyúlt gumi itt-ott elszakad stb.… Kérdem én egy fényezett autónál ezt, hogy lehet orvosolni? Az iparos meg csak széttárja kezét…   


ha már szóba hoztam, nincs valakinek használható ötlete a probléma orvoslására? Elsősorban a szakszerű megoldásokra gondoltam, de minden ötlet, akár sufni tuning is szóba jöhet.

Köszi

Rulezka
« Hozzászólás #16759 Dátum: 2011 Február 17, 19:54:08 »

hány hengerfej csere volt közben?
nekem 386e van a t4ben,de eddig 1-ről sem tudok...
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #16758 Dátum: 2011 Február 17, 16:05:21 »

300-400e km ne futott volna,de láttam már 666666 km futottat is, sőt 700-800e km futott t4et is, egyik se volt ennek ellenére szakadék állapotú.
hány hengerfej csere volt közben?
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #16757 Dátum: 2011 Február 17, 15:22:26 »

Üdv Mindenkinek!

Az, hogy nem írok, nem jelenti azt, hogy nem olvasok :-)
A témához tartozik, ha ugyanott fényezik, ahol kasztnizták, nem mutogatnak majd egymásra az iparosok, ha valami balul sül el, persze ez nem jelenti azt, hogy a végén tökéletesen elégedett leszel. Egy ügyes lakatos tudja a módját annak is, hogy lehet a lemezeket egyengetni, és ha muszáj, inkább lecseréli a fél oldalát, minthogy egy vödör gittet rákenjen a festő. Fényezés előtt mindenképp próbáld be az (ÚJ!)  kédereket!  Ne kérdezd ennek mi a módja, de nagyon bosszantó tud lenni, amikor a gyönyörű buszod ajtaját úgy kell bebaszni, mint a budiét, meg az állandó súrlódástól megnyúlt gumi itt-ott elszakad stb.… Kérdem én egy fényezett autónál ezt, hogy lehet orvosolni? Az iparos meg csak széttárja kezét…   
Persze, ha elég precízek, ezzel nem lesz gond, de érdemes megemlíteni.

A kédereket említetted már nekem személyesen is. Gumi ott volt náluk és elvileg úgy csinálták meg az ajtókat, hogy ezek beférjenek, de ezt majd én is megnézem.
Ugyan az lesz a fényezős, aki lakatolta és akkor tényleg nem mutogathat senkire. Smiley
Köszi a tanácsokat! Akkor úgy tűnik, hogy az ár nem olyan vészesen sok mint, ahogy tűnt.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Sompi
« Hozzászólás #16756 Dátum: 2011 Február 17, 13:12:28 »

szia
nekem épp syncro van, de vasárnap elkel
nekem nyáron csak városi használatban 8 literrel simán eljártam vele, télen 8,5 városon
belül
de pl M0-on 210 cm magas utánfutóval, benne 600 kg motyóval sem evett 9 felett, inkább ha nem toltam neki csak 70-et akkor simán 7-7,5 fogyasztott

persze extrén példaként, mikor Greiz-ből (németo.) trélerrel minit hoztam akkor többet evett,de odafelé végig tempomat 120-130+ sebesség.. amúgy 140 a vége asyncronak, ott kezdődik a piros tartomány, én így 140 fölé sosem nyomtam
ilyen extrém, tréleres esetben azért 12-14 közt kajált...

mondjuk a sima 2,4D azt mondják alig eszik valamit, extrém példaként 6l körülit is hallottam 90-es fix utazótempomál 2 fővel. Az ipse ausztriában megtankolt, végig sztráda, és párisznál azt hitte elromlott a tankjeladó és ezt tankolt, s megdöbbent hogy még nem üres a tank... h atalálsz szép 2,4D-t ami nem munkásszállító volt... akkor az olcsóbb választás lehet. de kevés van ilyenből. kevés az ami legalább 300-400e km ne futott volna,de láttam már 666666 km futottat is, sőt 700-800e km futott t4et is, egyik se volt ennek ellenére szakadék állapotú.


(többieknek: most ha lehet hanyagoljuk a szájkaratét, hogy trélerrel mennyivel és hol lehet menni stb.. az a gyorshajtás már elévült különben is  Cheesy )

köszönöm szépen!
Rulezka
« Hozzászólás #16755 Dátum: 2011 Február 17, 13:02:32 »

köszönöm! Smiley

syncro sokkal többet eszik????
szia
nekem épp syncro van, de vasárnap elkel
nekem nyáron csak városi használatban 8 literrel simán eljártam vele, télen 8,5 városon
belül
de pl M0-on 210 cm magas utánfutóval, benne 600 kg motyóval sem evett 9 felett, inkább ha nem toltam neki csak 70-et akkor simán 7-7,5 fogyasztott

persze extrén példaként, mikor Greiz-ből (németo.) trélerrel minit hoztam akkor többet evett,de odafelé végig tempomat 120-130+ sebesség.. amúgy 140 a vége asyncronak, ott kezdődik a piros tartomány, én így 140 fölé sosem nyomtam
ilyen extrém, tréleres esetben azért 12-14 közt kajált...

mondjuk a sima 2,4D azt mondják alig eszik valamit, extrém példaként 6l körülit is hallottam 90-es fix utazótempomál 2 fővel. Az ipse ausztriában megtankolt, végig sztráda, és párisznál azt hitte elromlott a tankjeladó és ezt tankolt, s megdöbbent hogy még nem üres a tank... h atalálsz szép 2,4D-t ami nem munkásszállító volt... akkor az olcsóbb választás lehet. de kevés van ilyenből. kevés az ami legalább 300-400e km ne futott volna,de láttam már 666666 km futottat is, sőt 700-800e km futott t4et is, egyik se volt ennek ellenére szakadék állapotú.


(többieknek: most ha lehet hanyagoljuk a szájkaratét, hogy trélerrel mennyivel és hol lehet menni stb.. az a gyorshajtás már elévült különben is  Cheesy )
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 13:06:43 írta Rulezka »
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #16754 Dátum: 2011 Február 17, 10:53:59 »

picit!
de ha lekötöd nyáron a hajtást akkor ugyan ott vagy!
köszönöm! Smiley

syncro sokkal többet eszik????

Sompi
« Hozzászólás #16753 Dátum: 2011 Február 17, 10:00:08 »

2.4 szívóD
örök élet meg egy nap!
köszönöm! Smiley

syncro sokkal többet eszik????
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 10:01:51 írta Sompi »
Süni
« Hozzászólás #16752 Dátum: 2011 Február 17, 09:57:10 »

Cheesy  .no igen... teljesen láma vagyok T4-ben...melyik motorban érdemes gondolkodni??
2.4 szívóD
örök élet meg egy nap!
Sompi
« Hozzászólás #16751 Dátum: 2011 Február 17, 09:49:18 »

Más színű kasznielemek, cserélt indexburák, telefontartó, állófűtés, vonóhorog, 117.000,- km. Persze. Az ülés és a kormány az én T5-ösömbe 400.000,- km -nél is így nézett ki. Jól át kell nézetni, valamiért nincs kép a belső hátsó részéről .

 Cheesy  .no igen... teljesen láma vagyok T4-ben...melyik motorban érdemes gondolkodni??
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #16750 Dátum: 2011 Február 17, 09:46:31 »

Más színű kasznielemek, cserélt indexburák, telefontartó, állófűtés, vonóhorog, 117.000,- km. Persze. Az ülés és a kormány az én T5-ösömbe 400.000,- km -nél is így nézett ki. Jól át kell nézetni, valamiért nincs kép a belső hátsó részéről .

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Sompi
« Hozzászólás #16749 Dátum: 2011 Február 17, 09:39:22 »

...vélemény????

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_syncro_7dj_1f5_9_4x4-4509432

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_caravelle_comfortline_1_gazd8_szemelyes_szgk-4495412

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t4/volkswagen_transporter_t4_caravelle_gl_7dk_3k2_8_ujabb_model.102_le.ac.abs-4438771
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 17, 09:47:07 írta Sompi »
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #16748 Dátum: 2011 Február 17, 09:33:23 »

jóóóóózsibáááááá Evil.....

a@vaéééletbeeeee Grin Grin Grin Grin


Grin


Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #16747 Dátum: 2011 Február 17, 00:09:25 »

persze ez nem jelenti azt, hogy a végén tökéletesen elégedett leszel.
jóóóóózsibáááááá Evil.....

a@vaéééletbeeeee Grin Grin Grin Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #16746 Dátum: 2011 Február 16, 23:26:02 »

nem volt nagyon gatya, de gyanítom a végeredmény valami hasonló lesz  Wink

<beszúrt kép törölve>
ez is Ausztriában van már  Cry
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #16745 Dátum: 2011 Február 16, 23:21:22 »



egy jó fényezést szerény tapasztalataim szerint 200 kiló körül jön ki ,ez nem metálfény és a busz méreteit is vegyük figyelembe 
senkit nem bántanék meg, de ezek az 50 ezres tételek elég komolytalanok számomra(kb. 15 éve költöttem ezt az összeget fényezőre egy bogárnál), az aktuális, naprakész árakon csak a festék és a segédanyagok nem jönnek ki ebből a pénzből és ahogy elnézem a képeidet, ez nem az a Pistike rátaknyol egy-két foltot munka volt idáig, megérdemel a vas egy méltó fényezést is  Wink

(bár most vmiért nem jár erre, de ajánlom neked Istennyila haveromat a témában +  az ő képeit a blogomban : http://car-tarsak.blogspot.com/2011/01/volkswagen-transporter-t2a-1970-munka.html  )
Üdv Mindenkinek!

Az, hogy nem írok, nem jelenti azt, hogy nem olvasok :-)
A témához tartozik, ha ugyanott fényezik, ahol kasztnizták, nem mutogatnak majd egymásra az iparosok, ha valami balul sül el, persze ez nem jelenti azt, hogy a végén tökéletesen elégedett leszel. Egy ügyes lakatos tudja a módját annak is, hogy lehet a lemezeket egyengetni, és ha muszáj, inkább lecseréli a fél oldalát, minthogy egy vödör gittet rákenjen a festő. Fényezés előtt mindenképp próbáld be az (ÚJ!)  kédereket!  Ne kérdezd ennek mi a módja, de nagyon bosszantó tud lenni, amikor a gyönyörű buszod ajtaját úgy kell bebaszni, mint a budiét, meg az állandó súrlódástól megnyúlt gumi itt-ott elszakad stb.… Kérdem én egy fényezett autónál ezt, hogy lehet orvosolni? Az iparos meg csak széttárja kezét…   
Persze, ha elég precízek, ezzel nem lesz gond, de érdemes megemlíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 16, 23:23:03 írta Istennyila »

Nem elérhető VWRC
Hozzászólások: 136

« Hozzászólás #16744 Dátum: 2011 Február 16, 22:53:25 »

Hello!Néztem a képeket a buszodról,van valami lövésem a fényezéshez hát azért egy pár kiló gittet fel kell húzni rá mire szépek lesznek a felületek.Nekem egy gyári buszom van de az is olyan mint az ökörhúggyozás.Úgyhogy szerintemse sok érte ez a pénz a nagy felületek miatt csak az anyagköltségre számolhatsz 100e Ft-t.(Gitt,csiszpapír,szórógitt,festék és amit még nem is írtam.) Szerintem ne csináltasd kóklerekkel 2 frööccsér mert nincs annál borzalmasabb mint amikor kimész a garázsba és minden alkalommal legszívesebben körbehuggyoznád a buszodat.Persze ha már kiadsz ennyi pénzt akkor azért követeld meg a minőséget.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #16743 Dátum: 2011 Február 16, 21:08:43 »

a világon annyi pénz nincs  Roll Eyes Grin
de van annyi  Grin
csak kinek lenne érdeke ideadni Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #16742 Dátum: 2011 Február 16, 21:00:38 »

úú, ez nem semmi  Cheesy
nem biztos hogy fel mertem volna hajtani azokra a csónakokra
a világon annyi pénz nincs  Roll Eyes Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.