www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 12:48:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5262913 alkalommal)
Nem elérhető vs81
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #19100 Dátum: 2012 Március 04, 18:58:26 »

ÜdVW! Eladó egy T2b nagy tolótetős busz, erősen hiányos állapotban. Most nem tudom felújítani és nem akarom, hogy az udvaron egye meg a rozsda. Forgalmija megvan, végleg kivonva a forgalomból, de visszahelyezhető. Az ára 400e Ft, alkudni lehet, tábla PC-t, laptopot vagy egyéb dolgot is beszámítok. Részletes fotókat itt találtok: vs81.fotoalbum.hu Érdeklődni lehet a vs81@freemail.hu drótpostán.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19099 Dátum: 2012 Március 04, 17:28:30 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19098 Dátum: 2012 Március 04, 17:17:35 »

Mér ablakemelő se jó? Kiskalapács...  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19097 Dátum: 2012 Március 04, 15:58:44 »


Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19096 Dátum: 2012 Március 04, 15:46:00 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19095 Dátum: 2012 Március 04, 15:27:17 »

Ma magányos "buszébresztö turát" szerveztem itthon. Grin
El se forditottam jóformán az inditó kulcsot,máris stabil alapjáraton ketyegett a gép!
Mentem egy jó nagy karikát az öreggel,amit nagyon tudtam élvezni!
Szép az élet!!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 04, 15:42:17 írta sparkafer »

piccolotrumpet
« Hozzászólás #19094 Dátum: 2012 Március 04, 15:00:33 »

Ma magányos "buszébresztö turát" szerveztem itthon. Grin
Már csütörtökön felvettem a szopóálarcot  Cheesy ,mert a lemerült akksit elkezdtem tölteni!
Pénteken próbáltam 24 órás töltés után,de az öninditó kattanásán kivül nem történt semmi.
Jóvan,velem nem szórakázol,még 24 óra töltés.
Ma reggelre ez is megvolt,oszt megint csak kattanás és semmi.
Hirtelen felindulásból kitéptem az akksit,bele egy uj 70-akárhány amperórás 0 kilométeres darab,és inditás.
El se forditottam jóformán az inditó kulcsot,máris stabil alapjáraton ketyegett a gép!
Mentem egy jó nagy karikát az öreggel,amit nagyon tudtam élvezni!
Szép az élet!!
Na én is pont így jártam két hete. Feltöltöttem az aksit, aztán gyújtásnál teljesen leszívtam. Másnapra megint feltöltöttem, erre pöccre beindult a fagyos délelőtt. Járattam egy kicsit, gondoltam hátha a kondenzvíz már elpárolog a csövekből és másnapra útrakész leszek. Nagy büszkén kihúztam magam - röhögve - a parkolóban tologatott kocsik láttán. Még meg is beszéltem a szomszéddal, hogy milyen jól tettük, hogy a fagyban kivettük az aksit, most üzemkész a vas.
Erre másnap reggel ismét próbálom beindítani, hát csak halk morgást hallat... Na elég volt! Elmentem az aksishoz gondozás-mentesért, aki azt mondta elég a 74AH, mert nagyobbat úgysem fog feltölteni 10-20km-es utakon a generátor.
Na szuper!! Rakom bele, erre kiderül, hogy balpozitívost sikerült magamévá tenni, így 1cm híján nem ért el a kábel. Vissza...
Csere... Bekötés... Erre kiderül, hogy a német csereakksi 86AH, így magasabb az előző japán gyártmányúnál, tehát csak először kissé megdöntve tudtam bevarázsolni az anyósülés alá. Tűzvédelmi okokból ez viszont nem túl szerencsés, mert ha az ülésben eltörik a rugó és véletlenül összezár akkor éghet a kókuszforgács! Tehát maradt a gumiszőnyeg-szigetelés és máris üzembiztos lett a VWas. Végre nem kell idegeskednem, hogy beindul-e Grin
Nem elérhető pinocchio
Hozzászólások: 65


« Hozzászólás #19093 Dátum: 2012 Március 03, 17:42:52 »

Sziasztok!
Valakinek nincs elfekvőben zsalus ablaka t2-höz?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19092 Dátum: 2012 Március 03, 12:52:59 »

Ma magányos "buszébresztö turát" szerveztem itthon. Grin
Már csütörtökön felvettem a szopóálarcot  Cheesy ,mert a lemerült akksit elkezdtem tölteni!
Pénteken próbáltam 24 órás töltés után,de az öninditó kattanásán kivül nem történt semmi.
Jóvan,velem nem szórakázol,még 24 óra töltés.
Ma reggelre ez is megvolt,oszt megint csak kattanás és semmi.
Hirtelen felindulásból kitéptem az akksit,bele egy uj 70-akárhány amperórás 0 kilométeres darab,és inditás.
El se forditottam jóformán az inditó kulcsot,máris stabil alapjáraton ketyegett a gép!
Mentem egy jó nagy karikát az öreggel,amit nagyon tudtam élvezni!
Szép az élet!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #19091 Dátum: 2012 Március 02, 22:02:55 »

Tudna valaki küldeni egy fotót, vagy robbantott ábrát T2 busz hátsó fékének fékalaplemezéről?

Azt meg tudjátok mondani, hogy a T2 hátsó fékalaplemeze adaptálható-e T3-ba?
1303LS
« Hozzászólás #19090 Dátum: 2012 Március 02, 19:46:58 »

mit kell füzni? Grin
Priv.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19089 Dátum: 2012 Március 02, 19:43:22 »

Ha SuhanóZsoltit megfűzöd még én is benne vagyok akár.
mit kell füzni? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #19088 Dátum: 2012 Március 02, 19:39:52 »

t2 p.pirt keresek ..........vagy roncsot:)
Ha SuhanóZsoltit megfűzöd még én is benne vagyok akár.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19087 Dátum: 2012 Március 02, 18:43:55 »

t2 p.pirt keresek ..........vagy roncsot:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Tihi
Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #19086 Dátum: 2012 Március 01, 19:58:17 »

Tudna valaki küldeni egy fotót, vagy robbantott ábrát T2 busz hátsó fékének fékalaplemezéről?
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #19085 Dátum: 2012 Március 01, 16:39:35 »


Forest, te még teljesítmény adót is fizetsz, mert a neveden volt az autó JAN 1. én, duplán "jól jár" aki idén vásárol.
A

Adrian
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #19084 Dátum: 2012 Március 01, 16:03:09 »

én tavaly vettem Tongue.......tudom ...... vagyok ,ez van....

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19083 Dátum: 2012 Március 01, 15:58:10 »

1996-os 2.4 átírási költsége eredetvizsgával 58.650,-
Tavaly ugyanez 91.000,- volt....  Roll Eyes
én tavaly vettem Tongue.......tudom ...... vagyok ,ez van....

Süni
« Hozzászólás #19082 Dátum: 2012 Március 01, 11:11:31 »

korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék, de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt, az 1,9td motort azt kerülöm mint tüzet, 1,9 sima szívó motorokról, valakinek tapasztalata, esetleg motorkód szerint melyiket, melyiket ne ?
500e forint körüli kategóriáról beszélünk és tehergékáról (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg
1996-os 2.4 átírási költsége eredetvizsgával 58.650,-
Tavaly ugyanez 91.000,- volt....  Roll Eyes
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #19081 Dátum: 2012 Március 01, 10:47:50 »

Nálunk a cégnél vannak ilyen agyonharcolt t4 ek!
van 1.9 is amibe 600000km van sosem volt hozzányúlva a motorhoz!most már kicsi a kompresszió!
jártam vele 9 emberrel, hát lendületesen kell vele menni,gyorsulás nemnagyon van!!
2.4 egy kicsit érzékenyebb,de bírja az is!
500000 ért nem sok jóra számítanék!
korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék, de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt, az 1,9td motort azt kerülöm mint tüzet, 1,9 sima szívó motorokról, valakinek tapasztalata, esetleg motorkód szerint melyiket, melyiket ne ?
500e forint körüli kategóriáról beszélünk és tehergékáról (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg

Süni
« Hozzászólás #19080 Dátum: 2012 Március 01, 09:55:27 »

http://vancello.blog.hu/2012/02/29/asatas_8
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #19079 Dátum: 2012 Február 29, 21:30:41 »


free ride Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19078 Dátum: 2012 Február 29, 19:34:49 »

mi a bajod az 1,9 td vel? megy az ! csak ne próbálj előzni vele  Evil
az elmúlt mondjuk 4 éved tekintetében, köszi nem Smiley)))

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #19077 Dátum: 2012 Február 29, 19:18:40 »

korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék, de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt, az 1,9td motort azt kerülöm mint tüzet, 1,9 sima szívó motorokról, valakinek tapasztalata, esetleg motorkód szerint melyiket, melyiket ne ?
500e forint körüli kategóriáról beszélünk és tehergékáról (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg
mi a bajod az 1,9 td vel? megy az ! csak ne próbálj előzni vele  Evil

06208005898
Sompi
« Hozzászólás #19076 Dátum: 2012 Február 29, 16:39:40 »

lyaly!!

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #19075 Dátum: 2012 Február 29, 16:33:43 »

Az átírás kW alapú, nem?

Az autó későbbi fentartásához képest, elenyésző. Majd megbánod ha vánszorogsz felfelé a dombon.
http://www.hasznaltauto.hu/gepjarmu_atiratas
A

Adrian
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19074 Dátum: 2012 Február 29, 10:55:53 »

de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt,
 (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg
Az átírás kW alapú, nem?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19073 Dátum: 2012 Február 28, 21:53:53 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19072 Dátum: 2012 Február 28, 20:51:54 »

korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék,..........
akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg
jó választás....... Cheesy

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19071 Dátum: 2012 Február 28, 18:40:25 »

más buktató nagyon nincs szerintem,
ezek még elég megbízható vasak. (nincs még kettős tömegű lendkerék,meg hasonlók,mint a tdi-nél)
a 2.4D stabil 8,5 litere kb. 300e km-es tapasztalat, ha meg van pakolva,ha nem, ha kitiprod 120-al a lelkét,ha csak 90-nel mész,szinte mindig annyi volt Wink
egy 2,4-be belevertem én is kb 2 kilót, előtte egy ua perkins Lt-be meg még kb kettőt  Wink
azért kezdtem azzal, hogy van némi tapasztalat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19070 Dátum: 2012 Február 28, 18:30:29 »

Ez nagyon jó!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #19069 Dátum: 2012 Február 28, 16:32:30 »

igen, rád vártam  Wink
valami listát csinálnál, hogy a kasztnin kívül, mire kell odafigyelni az ilyesmi vásárlásakor ?
ötödik hengerben senki nem cserél izzítógyertyát, ok, féltengelyek, gömbcsuklók, ok, és még ?

más buktató nagyon nincs szerintem,
ezek még elég megbízható vasak. (nincs még kettős tömegű lendkerék,meg hasonlók,mint a tdi-nél)
a 2.4D stabil 8,5 litere kb. 300e km-es tapasztalat, ha meg van pakolva,ha nem, ha kitiprod 120-al a lelkét,ha csak 90-nel mész,szinte mindig annyi volt Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19068 Dátum: 2012 Február 28, 16:26:10 »

szerintem fogyasztása mindegyiknek (2.4 és 1.9 d) kb 8,5 liter a T4-ben, cserében az 1.9 harmatgyenge szerintem, ha még meg is pakolva a gép.
igen, rád vártam  Wink
valami listát csinálnál, hogy a kasztnin kívül, mire kell odafigyelni az ilyesmi vásárlásakor ?
ötödik hengerben senki nem cserél izzítógyertyát, ok, féltengelyek, gömbcsuklók, ok, és még ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #19067 Dátum: 2012 Február 28, 16:21:30 »

korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék, de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt, az 1,9td motort azt kerülöm mint tüzet, 1,9 sima szívó motorokról, valakinek tapasztalata, esetleg motorkód szerint melyiket, melyiket ne ?
500e forint körüli kategóriáról beszélünk és tehergékáról (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg

szerintem fogyasztása mindegyiknek (2.4 és 1.9 d) kb 8,5 liter a T4-ben, cserében az 1.9 harmatgyenge szerintem, ha még meg is pakolva a gép.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #19066 Dátum: 2012 Február 28, 15:46:58 »

korai t4 vásárlása merült fel a közvetlen környezetemben, én a 2,4 szívó motoros mellett voksolnék, de kurvasok lesz az átírás, stb... költség a sok köbcenti miatt, az 1,9td motort azt kerülöm mint tüzet, 1,9 sima szívó motorokról, valakinek tapasztalata, esetleg motorkód szerint melyiket, melyiket ne ?
500e forint körüli kategóriáról beszélünk és tehergékáról (doka)

akinek van tapasztalata ez irányú, az kérem ossza meg

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #19065 Dátum: 2012 Február 28, 13:05:11 »

Sziasztok!

A buszom valenciában, én meg kezdek újra agyalni.....
Kérlek segítsetek, ha tgk buszt veszek, abba szabad oldalablakot vágnom és 2. üléssort berakni? 
Ha kell menetlevelet vezetni, az nem izgat.

Adrian

u.i. Kusztó hengert kereket elvihetnéd....

Basszus teljesen elfelejtettem, bocs..írj rám magánban címet, telefonszámot...



Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #19064 Dátum: 2012 Február 28, 13:04:00 »

<beszúrt kép törölve>

Üdvw

Az én buszom is ebben a garázsban áll a másik oldalon, nagyon jó kis társaság van ott lent...:-)



Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19063 Dátum: 2012 Február 27, 21:58:57 »

Nincs ott defekt Smiley
Nem is a gumira gondoltam... Cool   Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19062 Dátum: 2012 Február 27, 21:55:45 »

Defekt? Ismerek egy jó gumist.  Roll Eyes
Nincs ott defekt Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19061 Dátum: 2012 Február 27, 21:52:22 »

<beszúrt kép törölve>
Defekt? Ismerek egy jó gumist.  Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.