www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 20:48:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27773324 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #130381 Dátum: 2014 Szeptember 22, 22:21:54 »

Igen, 8+1 személyes kisbusz, ami vezethető B kategóriás jogsival, és csakis a saját gyerekeink, dolgozóink szállítására van mind a kettő.

hát én továbbra is azt állítom hogy nem kisbusz hanem személygépkocsi ,és csak akkor leszek meggyőzve ha a forgalmit itt látom bemásolva és abban az lesz Undecided de lehet még akkor sem

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #130380 Dátum: 2014 Szeptember 22, 22:02:23 »

szerintem is személygépkocsi ,nem kisbusz
Igen, 8+1 személyes kisbusz, ami vezethető B kategóriás jogsival, és csakis a saját gyerekeink, dolgozóink szállítására van mind a kettő.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #130379 Dátum: 2014 Szeptember 22, 20:43:29 »

Nézd meg a forgalmi engedélyeket. Látatlanban 9 személyes személygépkocsinak gondolom mindkettőt. Magáncélra (belső használatra) úgy használod a személygépkocsidat menetlevél nélkül (mindegy, hogy jogi személy a tulajdonos), ahogy akarod.
szerintem is személygépkocsi ,nem kisbusz

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #130378 Dátum: 2014 Szeptember 22, 11:58:50 »

En peldaul orultem, hogy elkeszult a kocsid es a kepek alapjan is tetszett, aztan eloben is megcsodaltam, tenyleg szep! Viszont nem fogok 1-2 szavas/szmajlis "kommenteket" idepruntyogni mindenre, mert egyreszt erre altalaban nincs idom, masreszt en nem igy forumozok. Folosleges ezen szomorkodni, attol meg olvastuk es lattuk 100+ -an. :-)
ok-ok-ok. írtam, hogy vannak kivételek. Te is közéjük tartozol, tudom, hogy szeretsz!  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130377 Dátum: 2014 Szeptember 22, 11:56:41 »

mindenki szart rá.  Lips Sealed
En peldaul orultem, hogy elkeszult a kocsid es a kepek alapjan is tetszett, aztan eloben is megcsodaltam, tenyleg szep! Viszont nem fogok 1-2 szavas/szmajlis "kommenteket" idepruntyogni mindenre, mert egyreszt erre altalaban nincs idom, masreszt en nem igy forumozok. Folosleges ezen szomorkodni, attol meg olvastuk es lattuk 100+ -an. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #130376 Dátum: 2014 Szeptember 22, 07:32:04 »

Íme a 261/2011 KOrmányrendelet:
"22. § (1)44 A díj ellenében közúti árutovábbítást végző tehergépjármű fuvarlevéllel, a díj ellenében személyszállítást végző autóbusz - közforgalmú menetrend szerinti személyszállítás kivételével - autóbusz-menetlevéllel vehet részt a forgalomban."

Mivel igazolom, hogy nem díj ellenében szállítok?
Nézd meg a forgalmi engedélyeket. Látatlanban 9 személyes személygépkocsinak gondolom mindkettőt. Magáncélra (belső használatra) úgy használod a személygépkocsidat menetlevél nélkül (mindegy, hogy jogi személy a tulajdonos), ahogy akarod.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #130375 Dátum: 2014 Szeptember 22, 07:07:53 »

Én írásban kérnék állásfoglalást a Közlekedésfelügyelettől.
Íme a 261/2011 KOrmányrendelet:
"22. § (1)44 A díj ellenében közúti árutovábbítást végző tehergépjármű fuvarlevéllel, a díj ellenében személyszállítást végző autóbusz - közforgalmú menetrend szerinti személyszállítás kivételével - autóbusz-menetlevéllel vehet részt a forgalomban."

Mivel igazolom, hogy nem díj ellenében szállítok?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #130374 Dátum: 2014 Szeptember 21, 22:30:58 »

DE ERRŐL KI D KI IGAZOLÁST????

Én írásban kérnék állásfoglalást a Közlekedésfelügyelettől.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #130373 Dátum: 2014 Szeptember 21, 21:54:49 »

Tisztelt Urak!

Segítség kellene. Mikor menetlevél köteles egy 9 személyes kisbusz?
Iskolagondnok lettem, és a járművek felügyelete is feladatom.
2 kisbusz van adva: az egyik a suli nevén van, az ÁLLÍTÓLAG menetlevél köteles, vezetjük is. Csak a saját diákjainkat, áruinkat szállítjuk, bérfuvarozást, üzletszerű személyszállítást nem végzünk vele.
A másik az egyházközségé, ugyanolyan kisbusz mint a sulié (9 személyes Vivaro), ez ÁLLÍTÓLAG nem menetlevél köteles (ez év júniusáig nem is vezettünk, sosem volt gond belőle...), ezt is ugyanolyan kondíciókkal használjuk, mint a suliét. Idén júniustól menetlevelet csak a belső elszámolás miatt vezetünk, nem mindegy, milyen forrásból tankoljuk a két buszt, így szétválasztható a dolog. A rend éber őre igazoltatáskor a sráctól, aki éppen vezette az egyház buszát (az a karbantartónk, aki egyébként autóra is szokott ülni) kérte a menetlevelet is, a srác oda is adta az egyébként szabványos nyomtatványt, amit csak házi célra használunk (ugye lábjegyzetekkel, ki hova ment, miért...), na amikor meglátta, hogy hogy "tele van firkálva", majdnem bünti lett, egyelőre csak ejnyebejnye.
Itteni közlekedési alosztályon is csak hümmögés volt nem kaptam egyértelmű választ, vagyis annyit mondtak, hogy a PTK xy paragrafusa izé cikkelye alapján, ha nem üzletszerű fuvarozást folytatok, akkor nem vagyok köteles menetlevelet vezetni. DE ERRŐL KI D KI IGAZOLÁST???? Mert ha én elkezdek törvénycikkellyel dobálózni, fix, hogy a közeg mellre szívja a jogi okítást, és elkezdi mantrázni az égőkészlet-elakadásjelző-elsősegély-csomag szentháromságot, ami a szopórollerre helyeztetés egyenes előszobája... Tongue

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130372 Dátum: 2014 Szeptember 21, 18:40:27 »

az AS41 az öntvény fajtája, ami állítólag jóféle.
aztán azt építesz rá, amit akarsz.
varázsló a blogján kifejtette már az okosságot.
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/AS41


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130371 Dátum: 2014 Szeptember 21, 14:06:20 »

köszönöm...
bár előbbre  nem jutottam:-)
azt hittem mérvadó
mert hogy előszeretettel hirdetik igy hogy AS 41 motorblokk
az AS41 az öntvény fajtája, ami állítólag jóféle.
aztán azt építesz rá, amit akarsz.
varázsló a blogján kifejtette már az okosságot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #130370 Dátum: 2014 Szeptember 21, 12:57:31 »

köszönöm...
bár előbbre  nem jutottam:-)
azt hittem mérvadó
mert hogy előszeretettel hirdetik igy hogy AS 41 motorblokk




Akármekkorát.
A kései 1200-es hengerek is már a nagyobb 1600-os kölső átmérővel készültek.
1303LS
« Hozzászólás #130369 Dátum: 2014 Szeptember 21, 12:50:26 »

szakik.. tudható hogy az AS41 jelű blokk mekkora motort takarhat?
Akármekkorát.
A kései 1200-es hengerek is már a nagyobb 1600-os kölső átmérővel készültek.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #130368 Dátum: 2014 Szeptember 21, 12:30:41 »

szakik.. tudható hogy az AS41 jelű blokk mekkora motort takarhat?
1303LS
« Hozzászólás #130367 Dátum: 2014 Szeptember 21, 08:07:15 »

vili, vili, te szopni jársz ide....
Baszki, és tényleg volt 1303J.  Shocked
Komolyan azt hittem, hogy ez is valami internetes baromság.  Cool
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #130366 Dátum: 2014 Szeptember 20, 20:11:28 »

rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek

Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.

* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.

http://www.superbeetles.com/faq.htm
Én az 1900-as motoros 5 sebességes dél-afrikai bogarat szeretném egyszer látni-kipróbálni (az NGA-féle könyvben szerepel így ezzel a felszereltséggel a limitált szériák között...). Gondolom, nem tévedek, ha azt mondom, a legerősebb gyári bogarat Dél-Afrikában gyártották, ha még kis szériában is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #130365 Dátum: 2014 Szeptember 20, 18:21:35 »

vili, vili, te szopni jársz ide....

de élvezi!!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130364 Dátum: 2014 Szeptember 20, 18:13:28 »

vili, vili, te szopni jársz ide....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #130363 Dátum: 2014 Szeptember 20, 15:09:21 »

Elszomorodtam.  Embarrassed Most beszéltem az adonyi kipufogós (fűtésdobos) szakival és arról tájékoztatott, hogy typ4 fűtésdobot nem javít, csak és kizárólag typ1-est. Most már ezt is tudom, tudjuk. Adminok, a "hasznos információk" oldal vonatkozó fejezetéből ez kimaradt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130362 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:22:58 »

Egyszer se próbálj beszólni OFFolásért.
Ugye megvan, melyik topikban vagyunk ?

De ugy latom neked tenyleg elkél a forditas, mer' nem erted...

"Superbitlit nem gyartottak Mexikoban, cserebe gyartottak Nemetorszagban, Ausztraliaban es Szarajevoban (Jugoszlavia). Az Afrikaban gyartott keverek bogar tartalmaz 1303 elemeket, de az nem szuperbitli."
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 20, 10:28:40 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #130361 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:15:10 »

Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
"that was produced in South Africa from 1975 to 1978"

Ausztrália picit délebbre van Szarajevó meg picit északabbra.
1303LS
« Hozzászólás #130360 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:12:53 »

"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."

júnóóó.
Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #130359 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:10:24 »

Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."

júnóóó.
1303LS
« Hozzászólás #130358 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:08:27 »

"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."
Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #130357 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:00:32 »

Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
Így olvas a Vili...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #130356 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:54:57 »

Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #130355 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:43:35 »

rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek

Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.

* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.

http://www.superbeetles.com/faq.htm
Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
1303LS
« Hozzászólás #130354 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:42:34 »

Es a forditas Vilinek, te pöts ? Grin

Ime:

Egyszer se próbálj beszólni OFFolásért.
Annyi eszed nincs, hogy a saját szabályodat betartsd, inkább kötekedsz velem. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130353 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:01:33 »

rágugliztam.

Es a forditas Vilinek, te pöts ? Grin

Ime:

Idézet
A tésztát kb fél cm vastagságúra nyújtjuk, egyforma négyzetekre vágjuk. A négyzetek közepébe 1-1 teáskanál túró tölteléket halmozunk, majd a négyzetek sarkait átlósan összefogjuk, és jó szorosan összenyomjuk. (én össze is csavarom!)

Zsírozott tepsibe egymástól nem túl nagy távolságra helyezzük a batyukat. Nőni fog, de a batyuk könnyen szétválaszthatóak!

A fenti adag kb egy nagy gáz tepsivel lesz. Ritkán sütök ennyit, általában dupla adaghoz kezdek hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 20, 09:03:17 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130352 Dátum: 2014 Szeptember 20, 08:55:15 »

ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))
rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek

Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.

* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.

http://www.superbeetles.com/faq.htm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130351 Dátum: 2014 Szeptember 20, 08:53:23 »

Valahol olvastam hogy de.
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.
ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130350 Dátum: 2014 Szeptember 20, 06:05:33 »

a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..
Gyilkos ajtó cool. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130349 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:44:21 »

a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130348 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:40:36 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130347 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:39:38 »

,

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130346 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:34:36 »

Ma egy kicsit jobb autókat sikerült fényképezni!
Igaz csak telefon volt nálam, mert teljesen véletlenül botlottam beléjük.
Sajnos már csak a végén, mert már sokan elmentek, és indultak haza..
De így is nagyszerű élmény volt hallani, érezni ezt az érzést!
Nem mindennap látni ennyi és ilyen kocsit eggyütt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #130345 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:30:59 »

oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130344 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:24:33 »

oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
Valahol olvastam hogy de.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130343 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:09:21 »

A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.
oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130342 Dátum: 2014 Szeptember 19, 17:20:45 »

bubiszélvédőst jugóban????
na, neszopass!
A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.