www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:15:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3101 3102 3103 3104 3105 [3106] 3107 3108 3109 3110 3111 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30764054 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17641 Dátum: 2006 December 01, 16:07:19 »

szét fikázza !  Evil Grin

lehet Roll Eyes Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #17640 Dátum: 2006 December 01, 16:05:45 »


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.
Az a helyzet, hogy teljesen igazad van, és nem is tudok veled vitatkozni ! Meglepőnek hangzik ez egy Ford-klub tag szájából, de hangsúlyozom, nekem csak az Escort MK2 tetszik. A CVH-k elleni mélységes utálatomat már kifelyeztem a Ford fórumon is, de majdnem széttéptek  Grin. A Focusrol azonban tudnod kell, hogy a 98-99-esek már veszélyesen rohadnak ! Kis VW ellenesség : mikor nagy dirrel durral kijött a VR6-os motor, akkor elfelejtették megemlíteni, hogy a 40-es évektől ilyen motorral volt az összes Lancia. Wink Az OHV motor egyébként a mai napig is fut a Fiestákban, Fusion-ökben, Ka-kban.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17639 Dátum: 2006 December 01, 16:04:14 »

http://www.vw-scene.de/html/de/content/Websites/LUFTGEKUEHLT/ItsMyDrive

Kár,hogy a német nem megy annyira mint az angol..azért jó lenne tudni mit ír az autómról ennyit Cheesy

szét fikázza !  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17638 Dátum: 2006 December 01, 15:57:29 »

http://www.vw-scene.de/html/de/content/Websites/LUFTGEKUEHLT/ItsMyDrive

Kár,hogy a német nem megy annyira mint az angol..azért jó lenne tudni mit ír az autómról ennyit Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17637 Dátum: 2006 December 01, 15:47:14 »

én is zereltem sierrát lés szerintem majdnem lada!!persze nem hasonlitok!tényleg nekmis olyan volt h ez ato de merev minden elenszenves volt!

Egyébként meg meg kell nézni az autók értékvesztését. Egy Escort a Golffal szemben. Egy Sierra vagy Mondeo (car of the year!) a Passattal szemben.

Tudom, hogy az emberek hülyék, de azért ez mond valamit.

Escort 1.6 és 1.8 D a Golf 1.6 D ellen. Csak műszakilag. Öntöttvas hengerfej????????????   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17636 Dátum: 2006 December 01, 15:43:48 »


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.
én is szereltem sierrát és szerintem majdnem lada!!persze nem hasonlitok!tényleg nekem is olyan volt h ez auto de merev minden elenszenves volt!
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 01, 15:46:13 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17635 Dátum: 2006 December 01, 14:53:49 »

Miért vagy Ford ellenes ?


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17634 Dátum: 2006 December 01, 14:52:09 »

Nekem meg ez jön be.

Hemi V8, esetleg egy plusz supercharger. Simán tudnak belőle 1000 lóerőset csinálni.

De a "sima" 500 körüli Nm-rel és 500 lóerővel sem kispálya. Amikor alapjáraton dorombol...

Dodge Charger R/T   R6T = Road and Track, ez volt a sport változat, ebből alakították ki a versenyváltozatot.
Nekem is majdnem ez a kedvenc amerikaim!! Grin
A csúcs a Plymouth Barracuda, ennek a gépnek a testvér modellje, csak az mégszebb Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süni
« Hozzászólás #17633 Dátum: 2006 December 01, 14:32:30 »

A Charger-hez képest ez egy igazi kotvadék. Igazi FORD.  Evil  Wink Nézd meg az arányait, hasonlítsd össze a Charger vonalvezetésével, orr kiképzésével, tetővonalával. Arányaival.

Miért vagy Ford ellenes ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17632 Dátum: 2006 December 01, 14:19:19 »

Charger

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17631 Dátum: 2006 December 01, 14:19:06 »

Hol kapható a kocsi padlójára barna színű padlókárpit? A T3 aljára szeretnék.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17630 Dátum: 2006 December 01, 14:18:13 »

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)
<beszúrt kép törölve>


A Charger-hez képest ez egy igazi kotvadék. Igazi FORD.  Evil  Wink Nézd meg az arányait, hasonlítsd össze a Charger vonalvezetésével, orr kiképzésével, tetővonalával. Arányaival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17629 Dátum: 2006 December 01, 14:15:36 »

kis koromba ez volt a kedvencem meg egy dömper hasonlítanak is egymásra Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17628 Dátum: 2006 December 01, 14:13:51 »

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)
<beszúrt kép törölve>

   á igen most jó! nagyon jó nagyon jó

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17627 Dátum: 2006 December 01, 13:59:05 »


nincs annyi pénz.. Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17626 Dátum: 2006 December 01, 13:58:40 »


Hú, bazeg, ugye csak viccelsz, bolondozol? Ez a Subaru Leone alapjaira épült belpiacos pickup. Iszonyat ronda és ebben még turbo sem volt.

Azt hittem egy EVO 7 vagy 8-at linkelsz be, mint rizsrakéta.

ismerős trabantján ilyen felni  van
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17625 Dátum: 2006 December 01, 13:57:05 »

Ha nem ebben,majd másban Wink

www.nol.hu    Grin Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17624 Dátum: 2006 December 01, 13:55:48 »


Jövőre remélem barnában is benne lesz. Wink

Ha nem ebben,majd másban Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17623 Dátum: 2006 December 01, 13:52:22 »

Ez számomra olyan mint egy (kis) El Camino. Az is nagy kedvencem, de ebből még kevesebbet látni Európában. Nem tudom, lehet perverz vagyok, de gerjedek a platókra.
Hát egy doka meg egy pritsche után... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #17622 Dátum: 2006 December 01, 13:50:50 »

Nekem meg ez jön be.

Hemi V8, esetleg egy plusz supercharger. Simán tudnak belőle 1000 lóerőset csinálni.

De a "sima" 500 körüli Nm-rel és 500 lóerővel sem kispálya. Amikor alapjáraton dorombol...

Dodge Charger R/T   R6T = Road and Track, ez volt a sport változat, ebből alakították ki a versenyváltozatot.

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17621 Dátum: 2006 December 01, 13:50:31 »

mindez rendszámmal?
Vagy csak AF-es motorszámmal, lesz ami lesz alapon?

Ez Hartge átépítés volt és nem magyar rendszámos. Anno ez kapható volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17620 Dátum: 2006 December 01, 13:48:28 »

A múltkor a fékpadon volt egy régi E30-as BMW. Nem bírták lemérni, mert túlhajtotta a padot.
Kérdeztem az akcentussal (német?) beszélő srácot, hogy miféle technika, azt mondta, hogy Hartge tuning 745i-nek a 3500 ccm-es turbo motorja van benne, de két turbóval és szerinte 500 lóerős, vagy akörül. Erre mondta a fékpados, hogy 350-nél biztos sokkal több, mert már 4200-as fordulaton leakasztotta a fékpadot.  Shocked  Shocked

Milyen arcot vágnak az emberek, amikor 70 méteres gumicsíkot rajzolsz az autópálya gyorsítósávjára amíg fellövöd 70-ről 130-ra...

www.exvitermini.com  Itt van egy 1000kW-ig mérő fékpad, amin az átalakított Skyline-t úgy mérik, hogy a csomiban ül vagy 5 ember, és még így is majdnem letépi magát róla.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17619 Dátum: 2006 December 01, 13:48:00 »

A múltkor a fékpadon volt egy régi E30-as BMW. Nem bírták lemérni, mert túlhajtotta a padot.
Kérdeztem az akcentussal (német?) beszélő srácot, hogy miféle technika, azt mondta, hogy Hartge tuning 745i-nek a 3500 ccm-es turbo motorja van benne, de két turbóval és szerinte 500 lóerős, vagy akörül. Erre mondta a fékpados, hogy 350-nél biztos sokkal több, mert már 4200-as fordulaton leakasztotta a fékpadot.  Shocked  Shocked

Milyen arcot vágnak az emberek, amikor 70 méteres gumicsíkot rajzolsz az autópálya gyorsítósávjára amíg fellövöd 70-ről 130-ra...
mindez rendszámmal?
Vagy csak AF-es motorszámmal, lesz ami lesz alapon?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17618 Dátum: 2006 December 01, 13:46:55 »

Az volt a nagy szó, mikor az egyik orvos lecserélte a Zsigáját egy második gen Civicre.
Az a korház a város szélén volt.
Blazsej doktor.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17617 Dátum: 2006 December 01, 13:46:31 »

A múltkor a fékpadon volt egy régi E30-as BMW. Nem bírták lemérni, mert túlhajtotta a padot.
Kérdeztem az akcentussal (német?) beszélő srácot, hogy miféle technika, azt mondta, hogy Hartge tuning 745i-nek a 3500 ccm-es turbo motorja van benne, de két turbóval és szerinte 500 lóerős, vagy akörül. Erre mondta a fékpados, hogy 350-nél biztos sokkal több, mert már 4200-as fordulaton leakasztotta a fékpadot.  Shocked  Shocked

Milyen arcot vágnak az emberek, amikor 70 méteres gumicsíkot rajzolsz az autópálya gyorsítósávjára amíg fellövöd 70-ről 130-ra...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17616 Dátum: 2006 December 01, 13:46:18 »

És a Mentők? A Skoda 1202-kkel? 3 rész hijján megvan a teljes sorozat :-)
Az volt a nagy szó, mikor az egyik orvos lecserélte a Zsigáját egy második gen Civicre.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17615 Dátum: 2006 December 01, 13:45:50 »

Fúúú ! Meg volt a cseh kórházas ! Asszem Kórház a város szélén ! Azt is mindig néztem! De a Minden lében két kanál is ott volt a Ferrarival, meg az Astonnal .
Igen és szerintem itt a vége. Nem ugrik be több, jobb sorozat. Hogy vártuk a keddeket, jön a folytatás.
Majd begurult Udo Brinkmann a fehér Cabrio-val. De komoly volt. az már a kapitalizmus előszele volt.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #17614 Dátum: 2006 December 01, 13:45:38 »

Mindenkinek szeretném ajánlani a legfrissebb VW Scene német VW-s újságot,van benne egy szép fehér bogár,tudtam az első magyar is ilyen nagy nemzetközi lapban Wink
<beszúrt kép törölve>


Jövőre remélem barnában is benne lesz. Wink
Süni
« Hozzászólás #17613 Dátum: 2006 December 01, 13:45:30 »

Ez számomra olyan mint egy (kis) El Camino. Az is nagy kedvencem, de ebből még kevesebbet látni Európában. Nem tudom, lehet perverz vagyok, de gerjedek a platókra.
Ráadásul ez targatetős ! Komoly.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17612 Dátum: 2006 December 01, 13:45:01 »

Fúúú ! Meg volt a cseh kórházas ! Asszem Kórház a város szélén ! Azt is mindig néztem! De a Minden lében két kanál is ott volt a Ferrarival, meg az Astonnal .

És a Mentők? A Skoda 1202-kkel? 3 rész hijján megvan a teljes sorozat :-)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17611 Dátum: 2006 December 01, 13:44:25 »

Ez számomra olyan mint egy (kis) El Camino. Az is nagy kedvencem, de ebből még kevesebbet látni Európában. Nem tudom, lehet perverz vagyok, de gerjedek a platókra.
És szerintem műszakilag ezek az autók igen jól kitalált szerkezetek voltak. Csak elporladt a karosszéria.
Süni
« Hozzászólás #17610 Dátum: 2006 December 01, 13:43:48 »

Szerettem a posztkommunista maradványt: Nők a pult mögött.
Mihala, a kiscsaj. Akkora feje volt a göndör hajával mint egy mikrofon!

Fúúú ! Meg volt a cseh kórházas ! Asszem Kórház a város szélén ! Azt is mindig néztem! De a Minden lében két kanál is ott volt a Ferrarival, meg az Astonnal .
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17609 Dátum: 2006 December 01, 13:43:27 »


Hú, bazeg, ugye csak viccelsz, bolondozol? Ez a Subaru Leone alapjaira épült belpiacos pickup. Iszonyat ronda és ebben még turbo sem volt.

Azt hittem egy EVO 7 vagy 8-at linkelsz be, mint rizsrakéta.
Ez számomra olyan mint egy (kis) El Camino. Az is nagy kedvencem, de ebből még kevesebbet látni Európában. Nem tudom, lehet perverz vagyok, de gerjedek a platókra.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17608 Dátum: 2006 December 01, 13:41:21 »

<beszúrt kép törölve>
Én pedig egy ilyen rizsrakétát vállanék be. Mint Jackie Chan!
Lehet edzett ezzel az ágyugolyó futamra.



Hú, bazeg, ugye csak viccelsz, bolondozol? Ez a Subaru Leone alapjaira épült belpiacos pickup. Iszonyat ronda és ebben még turbo sem volt.

Azt hittem egy EVO 7 vagy 8-at linkelsz be, mint rizsrakéta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17607 Dátum: 2006 December 01, 13:39:38 »

boooooooooooocs
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17606 Dátum: 2006 December 01, 13:39:19 »

<beszúrt kép törölve>
Én pedig egy ilyen rizsrakétát vállanék be. Mint Jackie Chan!
Lehet edzett ezzel az ágyugolyó futamra.

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17605 Dátum: 2006 December 01, 13:38:42 »


Én pedig egy ilyen rizsrakétát vállanék be. Mint Jackie Chan!
Lehet edzett ezzel az ágyugolyó futamra.
RNIE
« Hozzászólás #17604 Dátum: 2006 December 01, 13:34:59 »

Idézet
Nekem meg ez jön be.
General Lee Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17603 Dátum: 2006 December 01, 13:31:47 »

Nekem meg ez jön be.

Hemi V8, esetleg egy plusz supercharger. Simán tudnak belőle 1000 lóerőset csinálni.

De a "sima" 500 körüli Nm-rel és 500 lóerővel sem kispálya. Amikor alapjáraton dorombol...

Dodge Charger R/T   R6T = Road and Track, ez volt a sport változat, ebből alakították ki a versenyváltozatot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17602 Dátum: 2006 December 01, 13:30:41 »

furcsa ez a felni...

ez a jó benne Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 3101 3102 3103 3104 3105 [3106] 3107 3108 3109 3110 3111 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.