www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 09:46:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3099 3100 3101 3102 3103 [3104] 3105 3106 3107 3108 3109 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27909174 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #17661 Dátum: 2006 December 01, 17:25:45 »

javitlak
mert apdnél ahengerfejben forog agázolja=nincs effektive adagolo) ezért is hajlamos melegedésre

van is a kasztni alatt egy gázolaj hűtő !
Süni
« Hozzászólás #17660 Dátum: 2006 December 01, 17:25:18 »

javitlak
mert apdnél ahengerfejben forog agázolja=nincs effektive adagolo) ezért is hajlamos melegedésre


És akkor mi szabályozza a mennyiséget ?  Huh  Van egy PD TDi oktató DVD-m. Biztonsági másolat ?  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17659 Dátum: 2006 December 01, 17:24:13 »

Az.  Wink  (PD TDi : pumpe-düse, hengerenként egy adagoló-porlasztó egység, csak a VW csoport használja, illetve használta, mert leálltak róla, áttértek a common-rail-re. TDCi : common-rail diesel, egy db nagynyomású pumpa, ami egy "közös csőbe", common rail-be nyomja a gázolajat állandó nyomással, és ebből a csőből jut a nafta az égéstérbe piezo elektromos befecskendezőkön keresztül)
javitlak
mert apdnél ahengerfejben forog agázolja=nincs effektive adagolo) ezért is hajlamos melegedésre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17658 Dátum: 2006 December 01, 17:22:14 »


Aircult, te eladtad a bra-t fiatalúr elejéről?
most délután jött szembe az alagútban a narancs FKF-es bogi, egy olyannal az elején Smiley
Süni
« Hozzászólás #17657 Dátum: 2006 December 01, 17:18:40 »

jo akkr tdci vagy mi a gyáz az Grin
Az.  Wink  (PD TDi : pumpe-düse, hengerenként egy adagoló-porlasztó egység, csak a VW csoport használja, illetve használta, mert leálltak róla, áttértek a common-rail-re. TDCi : common-rail diesel, egy db nagynyomású pumpa, ami egy "közös csőbe", common rail-be nyomja a gázolajat állandó nyomással, és ebből a csőből jut a nafta az égéstérbe piezo elektromos befecskendezőkön keresztül)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17656 Dátum: 2006 December 01, 16:37:01 »

és be is van kötve?
  a tüzoltó készülék ? be! Tongue

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17655 Dátum: 2006 December 01, 16:34:20 »

aha Grin

és be is van kötve?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17654 Dátum: 2006 December 01, 16:31:28 »

A GTi-XR3i-összehasonlításban nem is vitáztam, ott csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy nem ugyanavval a műszaki paraméterekkel rendelkeznek.
PD mondeo nincs.
jo akkr tdci vagy mi a gyáz az Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17653 Dátum: 2006 December 01, 16:30:25 »

aha Grin
Itt nincs már mese,ezt a meccset le kell jáccani! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17652 Dátum: 2006 December 01, 16:29:14 »

vagy a ferrari matricától lett gyorsabb ami a garázsajtón van ? 
aha Grin

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17651 Dátum: 2006 December 01, 16:26:36 »

vagy a ferrari matricától lett gyorsabb ami a garázsajtón van ? 

 Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #17650 Dátum: 2006 December 01, 16:26:15 »

nemtom én ültem már gti ben xr3 ban gti jobban meggyözött


pd-mondeoba
pd passatban mind kettö 1 helyen let hergelve és itt is meggyözzöt passat

A GTi-XR3i-összehasonlításban nem is vitáztam, ott csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy nem ugyanavval a műszaki paraméterekkel rendelkeznek.
PD mondeo nincs.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17649 Dátum: 2006 December 01, 16:24:49 »

  akkó jó Grin figyejjen csak

vagy a ferrari matricától lett gyorsabb ami a garázsajtón van ? 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17648 Dátum: 2006 December 01, 16:23:47 »

  akkó jó Grin figyejjen csak

gyorsulni akarsz ?

de ahoz minek a poroltó ? ballaszt ?  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17647 Dátum: 2006 December 01, 16:20:43 »

Azért azt ne felejtsd el, hogy 90 előtt az XR3i-k a szutyok CVH-val jöttek ki 105 LE-vel, és 90 után meg a Zetec 1.8 16v 105, vagy 130 LE. Ezek nem ellenfelei egy KR-es 139LE-s Golfnak. Ami említhető, az az RS2000, ami DOHC 16V, 150LE. Végül egy klubtag szép CVH-ja :

<beszúrt kép törölve>

További képek itt :
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?t=1085

Komoly megoldások : 2db duplatorkú karbi, hidrotőke helyére állítható tőke, stb, stb. Mellesleg a srác Neckarsulm-ban az AUDI-nál (!) motorfejlesztő mérnök...
nemtom én ültem már gti ben xr3 ban gti jobban meggyözött


pd-mondeoba
pd passatban mind kettö 1 helyen let hergelve és itt is meggyözzöt passat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17646 Dátum: 2006 December 01, 16:17:27 »

Itt van,de nem szol,én meg nem moszerolok!! Grin
  akkó jó Grin figyejjen csak

Süni
« Hozzászólás #17645 Dátum: 2006 December 01, 16:15:21 »

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.
Azért azt ne felejtsd el, hogy 90 előtt az XR3i-k a szutyok CVH-val jöttek ki 105 LE-vel, és 90 után meg a Zetec 1.8 16v 105, vagy 130 LE. Ezek nem ellenfelei egy KR-es 139LE-s Golfnak. Ami említhető, az az RS2000, ami DOHC 16V, 150LE. Végül egy klubtag szép CVH-ja :



További képek itt :
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?t=1085

Komoly megoldások : 2db duplatorkú karbi, hidrotőke helyére állítható tőke, stb, stb. Mellesleg a srác Neckarsulm-ban az AUDI-nál (!) motorfejlesztő mérnök...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17644 Dátum: 2006 December 01, 16:12:13 »

melyik az a kicsoda aki mindig mindenkit le akar gyorsulni? Huh
Itt van,de nem szol,én meg nem moszerolok!! Grin

Tóth Zoltán
Süni
« Hozzászólás #17643 Dátum: 2006 December 01, 16:08:26 »

Egyébként meg meg kell nézni az autók értékvesztését. Egy Escort a Golffal szemben. Egy Sierra vagy Mondeo (car of the year!) a Passattal szemben.

Tudom, hogy az emberek hülyék, de azért ez mond valamit.

Escort 1.6 és 1.8 D a Golf 1.6 D ellen. Csak műszakilag. Öntöttvas hengerfej????????????   Shocked
Az 1.6d nagyon jó kis motor, soha nincs semmi baja, ellenben az 1.8 (ami ennek a továbbfejlesztése) képes bármikor, bármilyen állapotában széttépni a vezérműszíjet. És ez igaz akár 1000 km-t futott szíjra is !
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17642 Dátum: 2006 December 01, 16:07:54 »

melyik az a kicsoda aki mindig mindenkit le akar gyorsulni? Huh

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17641 Dátum: 2006 December 01, 16:07:19 »

szét fikázza !  Evil Grin

lehet Roll Eyes Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #17640 Dátum: 2006 December 01, 16:05:45 »


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.
Az a helyzet, hogy teljesen igazad van, és nem is tudok veled vitatkozni ! Meglepőnek hangzik ez egy Ford-klub tag szájából, de hangsúlyozom, nekem csak az Escort MK2 tetszik. A CVH-k elleni mélységes utálatomat már kifelyeztem a Ford fórumon is, de majdnem széttéptek  Grin. A Focusrol azonban tudnod kell, hogy a 98-99-esek már veszélyesen rohadnak ! Kis VW ellenesség : mikor nagy dirrel durral kijött a VR6-os motor, akkor elfelejtették megemlíteni, hogy a 40-es évektől ilyen motorral volt az összes Lancia. Wink Az OHV motor egyébként a mai napig is fut a Fiestákban, Fusion-ökben, Ka-kban.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #17639 Dátum: 2006 December 01, 16:04:14 »

http://www.vw-scene.de/html/de/content/Websites/LUFTGEKUEHLT/ItsMyDrive

Kár,hogy a német nem megy annyira mint az angol..azért jó lenne tudni mit ír az autómról ennyit Cheesy

szét fikázza !  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17638 Dátum: 2006 December 01, 15:57:29 »

http://www.vw-scene.de/html/de/content/Websites/LUFTGEKUEHLT/ItsMyDrive

Kár,hogy a német nem megy annyira mint az angol..azért jó lenne tudni mit ír az autómról ennyit Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17637 Dátum: 2006 December 01, 15:47:14 »

én is zereltem sierrát lés szerintem majdnem lada!!persze nem hasonlitok!tényleg nekmis olyan volt h ez ato de merev minden elenszenves volt!

Egyébként meg meg kell nézni az autók értékvesztését. Egy Escort a Golffal szemben. Egy Sierra vagy Mondeo (car of the year!) a Passattal szemben.

Tudom, hogy az emberek hülyék, de azért ez mond valamit.

Escort 1.6 és 1.8 D a Golf 1.6 D ellen. Csak műszakilag. Öntöttvas hengerfej????????????   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17636 Dátum: 2006 December 01, 15:43:48 »


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.
én is szereltem sierrát és szerintem majdnem lada!!persze nem hasonlitok!tényleg nekem is olyan volt h ez auto de merev minden elenszenves volt!
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 01, 15:46:13 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17635 Dátum: 2006 December 01, 14:53:49 »

Miért vagy Ford ellenes ?


Ezt már egyszer elkezdtük, ne menjünk bele. Szerintem egyszerűen rosszak, akár műszakilag, akár esztétikailag, akár minőségileg. Egy lépéssel mindig le vannak maradva, amikor elterjed az elsőkerékhajtás és a közönség ezt igényelte akkor kijöttek a Sierra-val, egy ócska (megbízható, de korszerűtlen) motorral. Az Escort ohv motorral jött sokáig. Sőt a pár évvel ezelőtti Fiesta még volt OHV. A VW eleve nem gyártott vizes OHV motort, azonnal látták a zsákutcát.
A műanyagok milyenek? A 2 literes Sierrám műszerfal repedéseibe beleesett egy magnókazetta. Ajtókárpit 3 év alatt zörgőssé válik, minden műanyag patent eltörik. Akkor tették bele a DOHC 2.0 (120 LE) amikor már minden épkézláb autóban ekkora teljesítményű motor volt.

Nem mondom, volt egy-két nagy dobásuk, mint a Cossie-k, akár a Sierra akár az Escort, de ez kevés az üdvösséghez.

Az első igazi autójuk a Focus, ez eltekintve sok pici szarságtól megüti egy Golf III szintjét...de egy generációval újabb. Pl. cseréltél már első izzót Focusban? A szerviz 7500 Ft-ot számol munkadíjnak. Szerintem leveszik a lököst és kiemelik a lámpatestet.

De hagsúlyozom, az én viszolygásom szubjektív, azok alapján alakítottam ki, amiket szereltem és az XR3-asom és a Sierrám, ami volt...amíg meg nem szabadultam tőle.
Nekem soha többet nem lesz Fordom, az biztos.

Ja, még valami: nagyon jó a marketingejük, hogy eladták a hülyéknek a CVH motor konstrukciót is. 20 évig örültek neki!  Az egyetlen sütés abban a motorban a hidrotőke volt, ez a CVH maszlag meg egy lejárt dolog, már az olaszok 5 évvel 1980 előtt ilyet csináltak a Lanciákban, csak elfelejtették megmarketingelni.

Ülj bele egy Golf II GTi 16V-be és egy korabeli XR3i-be. Menj egy kört, érezd az autót, a rugalmasságát, a kasztnit, a féket (a VW-é sem világverő!) és az egészet. Az egyetlen, ahol tud vesrenyezni az ülés, elég jó ülése van az XR3-asnak. Talán jobb, mint a GTi-nek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17634 Dátum: 2006 December 01, 14:52:09 »

Nekem meg ez jön be.

Hemi V8, esetleg egy plusz supercharger. Simán tudnak belőle 1000 lóerőset csinálni.

De a "sima" 500 körüli Nm-rel és 500 lóerővel sem kispálya. Amikor alapjáraton dorombol...

Dodge Charger R/T   R6T = Road and Track, ez volt a sport változat, ebből alakították ki a versenyváltozatot.
Nekem is majdnem ez a kedvenc amerikaim!! Grin
A csúcs a Plymouth Barracuda, ennek a gépnek a testvér modellje, csak az mégszebb Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süni
« Hozzászólás #17633 Dátum: 2006 December 01, 14:32:30 »

A Charger-hez képest ez egy igazi kotvadék. Igazi FORD.  Evil  Wink Nézd meg az arányait, hasonlítsd össze a Charger vonalvezetésével, orr kiképzésével, tetővonalával. Arányaival.

Miért vagy Ford ellenes ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17632 Dátum: 2006 December 01, 14:19:19 »

Charger

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #17631 Dátum: 2006 December 01, 14:19:06 »

Hol kapható a kocsi padlójára barna színű padlókárpit? A T3 aljára szeretnék.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17630 Dátum: 2006 December 01, 14:18:13 »

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)
<beszúrt kép törölve>


A Charger-hez képest ez egy igazi kotvadék. Igazi FORD.  Evil  Wink Nézd meg az arányait, hasonlítsd össze a Charger vonalvezetésével, orr kiképzésével, tetővonalával. Arányaival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17629 Dátum: 2006 December 01, 14:15:36 »

kis koromba ez volt a kedvencem meg egy dömper hasonlítanak is egymásra Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17628 Dátum: 2006 December 01, 14:13:51 »

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)
<beszúrt kép törölve>

   á igen most jó! nagyon jó nagyon jó

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17627 Dátum: 2006 December 01, 13:59:05 »


nincs annyi pénz.. Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17626 Dátum: 2006 December 01, 13:58:40 »


Hú, bazeg, ugye csak viccelsz, bolondozol? Ez a Subaru Leone alapjaira épült belpiacos pickup. Iszonyat ronda és ebben még turbo sem volt.

Azt hittem egy EVO 7 vagy 8-at linkelsz be, mint rizsrakéta.

ismerős trabantján ilyen felni  van
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17625 Dátum: 2006 December 01, 13:57:05 »

Ha nem ebben,majd másban Wink

www.nol.hu    Grin Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17624 Dátum: 2006 December 01, 13:55:48 »


Jövőre remélem barnában is benne lesz. Wink

Ha nem ebben,majd másban Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #17623 Dátum: 2006 December 01, 13:52:22 »

Ez számomra olyan mint egy (kis) El Camino. Az is nagy kedvencem, de ebből még kevesebbet látni Európában. Nem tudom, lehet perverz vagyok, de gerjedek a platókra.
Hát egy doka meg egy pritsche után... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #17622 Dátum: 2006 December 01, 13:50:50 »

Nekem meg ez jön be.

Hemi V8, esetleg egy plusz supercharger. Simán tudnak belőle 1000 lóerőset csinálni.

De a "sima" 500 körüli Nm-rel és 500 lóerővel sem kispálya. Amikor alapjáraton dorombol...

Dodge Charger R/T   R6T = Road and Track, ez volt a sport változat, ebből alakították ki a versenyváltozatot.

Ilyen stílusba nekem meg a Ford Gran Torino (Starsky & Hutch style)

Oldalak: 1 ... 3099 3100 3101 3102 3103 [3104] 3105 3106 3107 3108 3109 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.