www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 16:05:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3062 3063 3064 3065 3066 [3067] 3068 3069 3070 3071 3072 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27860505 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #19141 Dátum: 2006 December 22, 09:00:44 »

ok, trosszul írtam, tudom, hogy volt, evo néven futott. szóval a zümmögőkre értettem, hogy az összes 50cc alatti volt.
Egyébként meg szerintem a mai napig bármelyik 50ccm-es motort le lehet vizsgáztatni nagymotornak ha a kritériumoknak megfelel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19140 Dátum: 2006 December 22, 08:54:46 »

Most nézegettem a 77 körüli Autó-Motor újságjhaimat, és abban van 250-es Simson.
ok, trosszul írtam, tudom, hogy volt, evo néven futott. szóval a zümmögőkre értettem, hogy az összes 50cc alatti volt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #19139 Dátum: 2006 December 22, 08:42:19 »

a karácsonyos topicodban, amit voltál szíves megnyitni
Nézzéémááászéjjjelöcsémmitnyitottam. 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19138 Dátum: 2006 December 22, 07:59:43 »

Valaki léccci segítsen!
Merre találok jópofa bogaras karácsonyi képeket, rajzokat?
Köszi

a karácsonyos topicodban, amit voltál szíves megnyitni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #19137 Dátum: 2006 December 22, 07:42:01 »

Most nézegettem a 77 körüli Autó-Motor újságjhaimat, és abban van 250-es Simson.
dzsunior okoskodik?  Grin az a 250-es volt a legnagyobb szinyó
apámnak volt is
1303LS
« Hozzászólás #19136 Dátum: 2006 December 22, 07:38:44 »

Valaki léccci segítsen!
Merre találok jópofa bogaras karácsonyi képeket, rajzokat?

Köszi
Süni
« Hozzászólás #19135 Dátum: 2006 December 22, 07:36:38 »

nemnem, minden simson 50cc alatt volt, az s51 4 sebességes is... ez a minősítés a tömeggyártás miatt kell, otthon bármit barkácsolhatsz belőle, mivel nincs forgalmi, amibe bejegyeznék az átalakítást. az egyik rigás spannak van komár chopperje igen durván áthegesztve, két lánc van összerakva, hogy elég hosszú legyen, stb és használja is. én nem mernék ráülni
Most nézegettem a 77 körüli Autó-Motor újságjhaimat, és abban van 250-es Simson.
1303LS
« Hozzászólás #19134 Dátum: 2006 December 22, 06:59:01 »




a szörny:



Ez környezetszennyezés. 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19133 Dátum: 2006 December 22, 01:58:53 »

a perecből ovállá, majd pereccé épített. mindenféle infúziók, meg lábak lógnak belőle a blökivel.

pontosítok 56os az autó valaha ovál volt...modernizálták és nagyablakossá vált...majd vissza lett alakitva perecnek
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19132 Dátum: 2006 December 21, 22:18:21 »

az az autó volt valaha perec? nem hiszem...

már csak a flexszel vágott szellőző miatt se (szóval se perec, se ovál)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19131 Dátum: 2006 December 21, 22:16:13 »

a perecből ovállá, majd pereccé épített. mindenféle infúziók, meg lábak lógnak belőle a blökivel.

az az autó volt valaha perec? nem hiszem...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #19130 Dátum: 2006 December 21, 21:35:36 »

Melyik? A pirosfaltdachosoválbogis?
Az év bogarasa lett,ha jól emlékszem!Egyébként üdvözöllek én is!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19129 Dátum: 2006 December 21, 21:20:48 »

És akkor a műszerfalat is "fiatalították"? Huh
minden találkozón van nála 500 fénykép az autóról és bárkinek elmeséli mi hogy volt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19128 Dátum: 2006 December 21, 21:19:20 »

én úgy tudom perecet fiatalítottak, majd visszaöregítette
És akkor a műszerfalat is "fiatalították"? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Holló
« Hozzászólás #19127 Dátum: 2006 December 21, 21:19:12 »

a kis média sztárunk művészke, alias kisratro ma megint a rtl-en a fábryba lesz megtekinthető Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19126 Dátum: 2006 December 21, 21:18:57 »

ez ki?
a radikális amputáció nevű punk formáció énekese, ha jól emléxem, amúgy Herr FP néven ír a rigás fórumba. bocsi, dobosa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #19125 Dátum: 2006 December 21, 21:15:28 »

a "svábin" is volt lábtartó, meg kapaszkodó, az is ment két személyesen, de utána betiltották, 50cc=1 ember


a szörny:
ez ki?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19124 Dátum: 2006 December 21, 21:12:57 »

Akkor egyre gondolunk! De az a bogi eredetileg ovál volt nem? Ha jól emléxem ovál műszerfala volt.
én úgy tudom perecet fiatalítottak, majd visszaöregítette

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19123 Dátum: 2006 December 21, 21:12:30 »

Persze hogy 50ccm, de a "B"-n volt lábtartó csonk a hátul ülőnek.Azt lehetett nagymotornak vizsgáztatni.
Annak a szörnynek a gazdályát meg javítóintézatbe utaltatnám.  Grin
a "svábin" is volt lábtartó, meg kapaszkodó, az is ment két személyesen, de utána betiltották, 50cc=1 ember


a szörny:




Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19122 Dátum: 2006 December 21, 21:12:19 »

a perecből ovállá, majd pereccé épített. mindenféle infúziók, meg lábak lógnak belőle a blökivel.
Akkor egyre gondolunk! De az a bogi eredetileg ovál volt nem? Ha jól emléxem ovál műszerfala volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19121 Dátum: 2006 December 21, 21:12:09 »

a blökivel.

Dzsoni Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19120 Dátum: 2006 December 21, 21:10:52 »

Melyik? A pirosfaltdachosoválbogis?
a perecből ovállá, majd pereccé épített. mindenféle infúziók, meg lábak lógnak belőle a blökivel.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19119 Dátum: 2006 December 21, 21:07:35 »

kdf 001 új tagunk az a bizonyos kdf 001 lehet?

Egyébként szia. 
Melyik? A pirosfaltdachosoválbogis?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #19118 Dátum: 2006 December 21, 21:07:32 »

nemnem, minden simson 50cc alatt volt, az s51 4 sebességes is... ez a minősítés a tömeggyártás miatt kell, otthon bármit barkácsolhatsz belőle, mivel nincs forgalmi, amibe bejegyeznék az átalakítást. az egyik rigás spannak van komár chopperje igen durván áthegesztve, két lánc van összerakva, hogy elég hosszú legyen, stb és használja is. én nem mernék ráülni
Persze hogy 50ccm, de a "B"-n volt lábtartó csonk a hátul ülőnek.Azt lehetett nagymotornak vizsgáztatni.
Annak a szörnynek a gazdályát meg javítóintézatbe utaltatnám.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19117 Dátum: 2006 December 21, 21:06:36 »

én szerválnék egy jó kis 50-es versenymotor blokkot, ez van 7LE, 3 sebesség, a váltás megoldható karral, csak rüki nincs., kormánymű bármilyen kocsiból jó, futóművet is lehet barkácsolni, szerintem kihozható az egész biztonságosan is.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19116 Dátum: 2006 December 21, 21:02:47 »

Konkrétan nem tudom, a minősíttetést az előbbi cikkben olvastam, a CM50-et meg az én időmben még nézték a rendőrök, mert a S50B simsonokban nem volt CM50 mert azt asszem naygmotorként is árulták.
nemnem, minden simson 50cc alatt volt, az s51 4 sebességes is... ez a minősítés a tömeggyártás miatt kell, otthon bármit barkácsolhatsz belőle, mivel nincs forgalmi, amibe bejegyeznék az átalakítást. az egyik rigás spannak van komár chopperje igen durván áthegesztve, két lánc van összerakva, hogy elég hosszú legyen, stb és használja is. én nem mernék ráülni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #19115 Dátum: 2006 December 21, 21:00:10 »

ööö, szerintem egy simsonból azt csinálsz amit akarsz minősítés nélkül, nem?
Konkrétan nem tudom, a minősíttetést az előbbi cikkben olvastam, a CM50-et meg az én időmben még nézték a rendőrök, mert a S50B simsonokban nem volt CM50 mert azt asszem naygmotorként is árulták.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19114 Dátum: 2006 December 21, 20:56:36 »

Minőssíttetni kell egy EU-s országban és csak onnantól mehet.

Motor nyakában is benne kellene lenni elvileg a CM50 beütésnek, csak ezt a mai motorokon nehezen ellenőrzi a rendőr.
ööö, szerintem egy simsonból azt csinálsz amit akarsz minősítés nélkül, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #19113 Dátum: 2006 December 21, 20:53:46 »

kdf 001 új tagunk az a bizonyos kdf 001 lehet?

Egyébként szia. 
1303LS
« Hozzászólás #19112 Dátum: 2006 December 21, 20:49:59 »

egy nullával kevesebbért még meg is érné. amúgy 50cc-s motor építéséhez nem kell kpm engedély, stb, szóval csinálhatsz iszonyat simson chooppert, akkor akár te is legyártathatod, egyszemélyesre, kezelő szerveket bontott golfból, vagy hasonló, simán összehozható töredék áron, talán még a műanyag is
Minőssíttetni kell egy EU-s országban és csak onnantól mehet.

Motor nyakában is benne kellene lenni elvileg a CM50 beütésnek, csak ezt a mai motorokon nehezen ellenőrzi a rendőr.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #19111 Dátum: 2006 December 21, 20:44:19 »

Ami megdöbbentő - ez a guruló szemétláda 3 millió  Shocked Shocked
egy nullával kevesebbért még meg is érné. amúgy 50cc-s motor építéséhez nem kell kpm engedély, stb, szóval csinálhatsz iszonyat simson chooppert, akkor akár te is legyártathatod, egyszemélyesre, kezelő szerveket bontott golfból, vagy hasonló, simán összehozható töredék áron, talán még a műanyag is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #19110 Dátum: 2006 December 21, 20:36:53 »

Nagy magyar valóság. 

Ami megdöbbentő - ez a guruló szemétláda 3 millió  Shocked Shocked
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19109 Dátum: 2006 December 21, 18:17:23 »

A megoldásra régebben jöttem rá.

Petyó
Nem elérhető Kris
Hozzászólások: 1024


« Hozzászólás #19108 Dátum: 2006 December 21, 17:58:42 »

tényleg thx  Cheesy Cheesy
ezt te ismerted ? vagy most jötél rá ?  Roll Eyes

Nem elérhető Kris
Hozzászólások: 1024


« Hozzászólás #19107 Dátum: 2006 December 21, 17:33:35 »

tényleg thx  Cheesy Cheesy

Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #19106 Dátum: 2006 December 21, 17:21:52 »

1113213211

Számokkal van leírva az előtte lévő sorban található számok száma és maga a szám.   Tongue
Ha két egyforma szám jön egymás után az "tömörítve" van egy magasabb számmá.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 21, 17:29:33 írta Petyó »

Petyó
Nem elérhető Kris
Hozzászólások: 1024


« Hozzászólás #19105 Dátum: 2006 December 21, 17:03:46 »

ide is beteszem nem tudom hogy kell megfejteni

1
11
21
1211
111221
312211
13112221

mi a következő sor ?
álitolag viszintesen kell haladni és összeadogatni 
és mi a logikája

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #19104 Dátum: 2006 December 21, 16:31:58 »

Szevwasztok! Valaki utánanézne ennek a rendszámnak a magyarorszag.hu-n?

                                                 CCR-624                                    Előre is köszi!
Holló
« Hozzászólás #19103 Dátum: 2006 December 21, 15:49:40 »

mert mi történt, na?!

azt mondja neki a csáje: most válaszoljon Péter, mert még meg sem szólalt
Művészkeválasza egy érdektelen kérdésre: nem
aztán: de jó én is beszélhettem meg valami olyasmi, hogy szokot otthon is énekelni
ennyi
Süni
« Hozzászólás #19102 Dátum: 2006 December 21, 13:38:35 »

Autó-Motor, 1977 : Karmann GF :



VW Acapulco :

Oldalak: 1 ... 3062 3063 3064 3065 3066 [3067] 3068 3069 3070 3071 3072 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.