www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 21:14:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3038 3039 3040 3041 3042 [3043] 3044 3045 3046 3047 3048 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27793440 alkalommal)
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #20101 Dátum: 2007 Január 03, 18:51:32 »

hello
mi van ha nem fizettem be a biztositast? s majd csak ev kozepen akarom hasznalni az autot?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #20100 Dátum: 2007 Január 03, 16:25:16 »

250 ml egy doboz és 5-10%-os keverési arányt ír, tehát egy doboz 2.5-5 liter motorolajhoz elegendő.

Én egy vadi új motorba nem tenném, hanem 1000-2000 km (bejáratás) után, esetleg.

nézegettem a vaterát is, van olyan, hogy "METABOND Old Spezial" direkt öreg motorhoz. kérdés, hogy megér ennyit? mondjuk két olajcsere ára... talán egy próbát mindenképp

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20099 Dátum: 2007 Január 03, 16:08:57 »

Ezt tessék elolvasni. Legalább a végén a kék kereteset.
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/miura/

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #20098 Dátum: 2007 Január 03, 16:08:13 »

A vátóba is érdemes tenni?
Nem baj, hogy ott sűrű az olaj?

http://akciosbolt.hu/category.php?bid=79b34765b51e1362fe3cb69d9f13a9ee
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #20097 Dátum: 2007 Január 03, 15:50:42 »

emlékeim bogárba fél doboz kell
illetve 1 doboz elegendő a motorba + a váltóba

A vátóba is érdemes tenni?
Nem baj, hogy ott sűrű az olaj?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20096 Dátum: 2007 Január 03, 15:36:53 »

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)

250 ml egy doboz és 5-10%-os keverési arányt ír, tehát egy doboz 2.5-5 liter motorolajhoz elegendő.

Én egy vadi új motorba nem tenném, hanem 1000-2000 km (bejáratás) után, esetleg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #20095 Dátum: 2007 Január 03, 15:20:38 »

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)

emlékeim bogárba fél doboz kell
illetve 1 doboz elegendő a motorba + a váltóba

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #20094 Dátum: 2007 Január 03, 14:53:36 »

A legnagyobb negatívuma az, hogy nincs igazán bevizsgálva, nem lehet tudni, hogy milyen egyéb kölcsönhatásba, reakcióba vagy csak fizikai kapcsolatba lép bizonyos szerkezeti elemekkel vagy akár az olajjal.
A sokéves tapasztalat (Metabond) és a nagyon sok vásárló (Restore) azt bizonyítja, hogy komoly fennakadást nem okoz, de nem szabad csodákat remélni.
A másik bizonytalanság, hogy a motor kopásának (tulajdonképpen pillanatnyi illesztésének) függvényében lehet a szer hatékony és teljesen hatástalan is. Az egyértelmű, hogy egy szétkopott motort nem fog megjavítani...és egy teljesen új motor nem lesz tőle mégjobb.

Voltak olyan vélemények, hogy bizonyos kopottsági állapotoknál pl. a hengerfal olajtároló hónolási nyomait pontosan elfedi, tulképpen tükrösíti és így a hengerfal kopását így elősegíti...erre mondta a cég tribológusa, hogy nem egy nagyságrendbe esik a hónolási mélység és a szemcseméret...ráadásul a kenőhatása jobb, mint a kenőolajnak.  Ezek feltételezések, pro és kontra, nehezen bizonyítható.

A metabond próbatestes kisérlete meggyőző (biztos láttátok már), de az is igaz, hogy ott a keverési arány nem a javsolt 5-10%-os...

Nekem több ismerősöm használt a Metabond-ot és a Restore-t is, általában jó véleménnyel voltak róla...de kevés az az ember aki vesz viszonylag nagy összegért valamit és aztán azt mondja, á, nem ért semmit....  Wink

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20093 Dátum: 2007 Január 03, 14:52:25 »

Amikor a diplomamunkámat írtam (1994) többször voltam a veszprémi szénhidrogénipari kutatóintézetben, ott egy fogyasztóvédelmi ügy kapcsán pont a Metabondot vizsgálták, de a vizsgálat csak arra irányult, hogy a vásárolt anyag hamisítvány, vagy megegyezik a gyártó által is forgalmazott adalékokkal.
Nem volt hamisítvány és valóban volt benne valami "hatóanyag", de nem vizsgálták meg, hogy mi. "Szilárd kenőanyag" volt a meghatározás, de ez lehet az egyszerű kéntől a teflonon (politetra-fluoretilén) keresztül molibdén-diszulfidig minden.

biztos nem teflon, az csak rárakódik a felületre, ez meg magát a felületet cseszteti
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20092 Dátum: 2007 Január 03, 14:49:56 »

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?


Amikor a diplomamunkámat írtam (1994) többször voltam a veszprémi szénhidrogénipari kutatóintézetben, ott egy fogyasztóvédelmi ügy kapcsán pont a Metabondot vizsgálták, de a vizsgálat csak arra irányult, hogy a vásárolt anyag hamisítvány, vagy megegyezik a gyártó által is forgalmazott adalékokkal.
Nem volt hamisítvány és valóban volt benne valami "hatóanyag", de nem vizsgálták meg, hogy mi. "Szilárd kenőanyag" volt a meghatározás, de ez lehet az egyszerű kéntől a teflonon (politetra-fluoretilén) keresztül molibdén-diszulfidig minden.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20091 Dátum: 2007 Január 03, 14:45:35 »

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?


A legnagyobb negatívuma az, hogy nincs igazán bevizsgálva, nem lehet tudni, hogy milyen egyéb kölcsönhatásba, reakcióba vagy csak fizikai kapcsolatba lép bizonyos szerkezeti elemekkel vagy akár az olajjal.
A sokéves tapasztalat (Metabond) és a nagyon sok vásárló (Restore) azt bizonyítja, hogy komoly fennakadást nem okoz, de nem szabad csodákat remélni.
A másik bizonytalanság, hogy a motor kopásának (tulajdonképpen pillanatnyi illesztésének) függvényében lehet a szer hatékony és teljesen hatástalan is. Az egyértelmű, hogy egy szétkopott motort nem fog megjavítani...és egy teljesen új motor nem lesz tőle mégjobb.

Voltak olyan vélemények, hogy bizonyos kopottsági állapotoknál pl. a hengerfal olajtároló hónolási nyomait pontosan elfedi, tulképpen tükrösíti és így a hengerfal kopását így elősegíti...erre mondta a cég tribológusa, hogy nem egy nagyságrendbe esik a hónolási mélység és a szemcseméret...ráadásul a kenőhatása jobb, mint a kenőolajnak.  Ezek feltételezések, pro és kontra, nehezen bizonyítható.

A metabond próbatestes kisérlete meggyőző (biztos láttátok már), de az is igaz, hogy ott a keverési arány nem a javsolt 5-10%-os...

Nekem több ismerősöm használt a Metabond-ot és a Restore-t is, általában jó véleménnyel voltak róla...de kevés az az ember aki vesz viszonylag nagy összegért valamit és aztán azt mondja, á, nem ért semmit....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20090 Dátum: 2007 Január 03, 14:23:46 »

Ezek elsődleges célja a súrlódás csökkentése, éspedig a száraz súrlódást határsúrlódássá alakítani. A határsúrlódás esetében a két felület között valamiylen szilárd mikroszemcsés anyag biztosít "kenőanyagot", technikai fluidumnak is nevezik ezeket. Amikor ez az anyag, amelynek a szemcsemérete 1-4 mikron között van a kenési helyekre jut a fizikai nyomás a hőmérséklettel párosulva a felületbe nyomja ás ott fizikailag, adszorpcióval vagy kemiszorpcióval megtapad. Ekkor még nem az igazi a dolog, mert a felület elég egyenetlen, de egy-két száz kilométer alatt az egymáson elmozduló testek szépen kialakítják a felületet. Mérhető súrlódáscsökkenés jön létre.

Bizonyos esetekben azért növelik a kompressziót, mert a felület mikrokopásait eltömítik és a gyűrű-hengerfal kapcsolat (tömítés) jobb lesz. Sajnos, ha a kopás ezen a mértéken túl van, akkor ezek a szerek nem segítenek...erre szoktam mondani, hogy egy próbát megér.

Az ilyen szereket (először PTFE azaz teflon adalékosat) a II. Világháborúban használták, a mai szerekben valamiféle kerámia adalék van. Mindeki maszatol össze-vissza, nem lehet tudni, hogy mi van bennük valójában.

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20089 Dátum: 2007 Január 03, 14:21:17 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh

Elmúlt 3 hónap átlaga, bennefoglalva pl. prémiumokat, egyebeket.
A gyakorlatban a 3 havi minimum fizu. Wink
Nyuginyugi, a hozzám hasonlók fizetik ezt is, úh. joggal bujtogatok. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Süni
« Hozzászólás #20088 Dátum: 2007 Január 03, 13:02:37 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh
Elmúlt 3 hónap átlaga kell.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20087 Dátum: 2007 Január 03, 12:46:32 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20086 Dátum: 2007 Január 03, 12:42:58 »

köccönöm
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20085 Dátum: 2007 Január 03, 12:35:15 »

A kocsim hirdetéséhez hova tudnék feltenni videót?


gyere msnre, megdumáljuk

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #20084 Dátum: 2007 Január 03, 12:04:08 »

a gázár támogatós papírt meddig lehet most visszaküldeni 4 vagy 8 -adika?

Úgy emléxem: 8-ig....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #20083 Dátum: 2007 Január 03, 11:57:51 »

ez a használtauto.hu-s?
ha kell vkinek a komplett kocsi akkor közösben szívesen megveszem vele, de nekem se helyem se tudásom nicns egy donor tartására...sajnos
Nem hiszem, de ha kell leeredetvizsgáltatom eked és a vas nálam marad. A többi a tiéd.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20082 Dátum: 2007 Január 03, 11:53:10 »

a gázár támogatós papírt meddig lehet most visszaküldeni 4 vagy 8 -adika?
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20081 Dátum: 2007 Január 03, 11:49:04 »

A kocsim hirdetéséhez hova tudnék feltenni videót?
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20080 Dátum: 2007 Január 03, 10:53:14 »

Komplett autóval, rendszámmal, ideiglenesen kivonva. Kasten 100 000 Ft
ez a használtauto.hu-s?
ha kell vkinek a komplett kocsi akkor közösben szívesen megveszem vele, de nekem se helyem se tudásom nicns egy donor tartására...sajnos

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #20079 Dátum: 2007 Január 03, 10:48:33 »

T2a/b vagy T2b papírokat vennék!rendszámmal, motor és alvázszámmal, ha tudtok valakit légyszi szóljatok!
Komplett autóval, rendszámmal, ideiglenesen kivonva. Kasten 100 000 Ft
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20078 Dátum: 2007 Január 03, 10:33:05 »

Szerintem gyorsan törölj vissza a hozzászólásodból egy nevet, ne üsse a bokáját. Ja és nézz be a privát fiókba, ez a téma szerintem ott tárgyalandó... Wink PLÍZ!
sorry, nem tudtam hogy árgus szemek is figyelnek minket, bocsánat az érintettektől  Embarrassed

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #20077 Dátum: 2007 Január 03, 09:55:53 »

T2a/b vagy T2b papírokat vennék!rendszámmal, motor és alvázszámmal, ha tudtok valakit légyszi szóljatok!

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20076 Dátum: 2007 Január 03, 09:25:08 »

Éspedig? Hogyan működnek ezek?

Ezek elsődleges célja a súrlódás csökkentése, éspedig a száraz súrlódást határsúrlódássá alakítani. A határsúrlódás esetében a két felület között valamiylen szilárd mikroszemcsés anyag biztosít "kenőanyagot", technikai fluidumnak is nevezik ezeket. Amikor ez az anyag, amelynek a szemcsemérete 1-4 mikron között van a kenési helyekre jut a fizikai nyomás a hőmérséklettel párosulva a felületbe nyomja ás ott fizikailag, adszorpcióval vagy kemiszorpcióval megtapad. Ekkor még nem az igazi a dolog, mert a felület elég egyenetlen, de egy-két száz kilométer alatt az egymáson elmozduló testek szépen kialakítják a felületet. Mérhető súrlódáscsökkenés jön létre.

Bizonyos esetekben azért növelik a kompressziót, mert a felület mikrokopásait eltömítik és a gyűrű-hengerfal kapcsolat (tömítés) jobb lesz. Sajnos, ha a kopás ezen a mértéken túl van, akkor ezek a szerek nem segítenek...erre szoktam mondani, hogy egy próbát megér.

Az ilyen szereket (először PTFE azaz teflon adalékosat) a II. Világháborúban használták, a mai szerekben valamiféle kerámia adalék van. Mindeki maszatol össze-vissza, nem lehet tudni, hogy mi van bennük valójában.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20075 Dátum: 2007 Január 03, 09:10:50 »

Nem marketing duma, hogy kb. 100-200 km után kezdi el éreztetni a hatását. Ennek műszaki magyarázata van.

Éspedig? Hogyan működnek ezek?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20074 Dátum: 2007 Január 03, 09:04:11 »

Ma Vettem Restore-t, és beletöltöttem, majd mentem vele 70 km-t egyfolytában. Még eddig semmi változás

Nem marketing duma, hogy kb. 100-200 km után kezdi el éreztetni a hatását. Ennek műszaki magyarázata van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20073 Dátum: 2007 Január 03, 08:05:23 »

először: BUÉK nektek!
másodszor: Egy kedves ismerősömnek eszébe jutottam karácsony címén( jan 2án) és Bogaras könyvet akar nekem venni
a VWDepóban látott is két Bogaras könyvet, az egyik sárga elejű a másik fehér. Ha ismeritek ezeket a könyveket, akkor:
Az ő, ill én kérdésem melyiket ajánlanátok?
én a fehéret vettem meg de nem vagyok elájulva tőlle, sztem vedd meg a sárgát ha jól emlékszem az autodatás, részletesebb.

PéZsé
« Hozzászólás #20072 Dátum: 2007 Január 03, 07:59:09 »

Jó reggelt,

az éjjel "látogatóim" voltak,egy piros-fehér T2 meg egy telegrafittizett T3 "mi vagyunk..." felirattal az oldalán.

Első ránézésre meg van minden az autókon,de a hajnali 3:10es érkezést nem tartom jó ómennek,állitólag csak fotóztak.

Szándékaim pusztán preventivek,ha az emlitett autókról tud valaki valamit kérem privátban jelezze,diszkrét leszek.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #20071 Dátum: 2007 Január 02, 23:12:54 »

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #20070 Dátum: 2007 Január 02, 22:19:06 »

B.Ú.É.K.!
üdvw mindenkinek!
ennek a rendszámnak utána tudna nézni v.ki  CWD-737 köszönöm előre is

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: cwd-737
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: 1200 DE LUXE
Szín: BORDÓ
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20069 Dátum: 2007 Január 02, 21:30:04 »

hova lett a Stuntos topik? 
Közösségi: "nem akarok überokos lenni, de..." nevet kapta hosszas vajúdás után, úgy látom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20068 Dátum: 2007 Január 02, 21:29:40 »

Dedikált példány...  Cheesy

csak úgy az igazi ;-)))
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20067 Dátum: 2007 Január 02, 21:27:48 »

Ez szerencsére már megvan. Dedikált példány...  Cheesy
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20066 Dátum: 2007 Január 02, 21:20:16 »

először: BUÉK nektek!
másodszor: Egy kedves ismerősömnek eszébe jutottam karácsony címén( jan 2án) és Bogaras könyvet akar nekem venni
a VWDepóban látott is két Bogaras könyvet, az egyik sárga elejű a másik fehér. Ha ismeritek ezeket a könyveket, akkor:
Az ő, ill én kérdésem melyiket ajánlanátok?

pl: http://ws.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?ID=C7DDF5C69C2AB7E44D4838078E4A100EEF5560B113CF7C21E7DEC54408A68BFBFEF616&UserID=&SessionID=BF53C05B486F2056F89DA25A0FD6E42C3687D2ECCDC0&Page=1&SrcWord=bog%E1r&SrcField=sfMegNev&SrcOrder=oMegnev&CategoryID=GN,&BookID=128557&GotoBook=True&CBCategory=&CBStock=Checked&LastDays=7#BookMarker

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20065 Dátum: 2007 Január 02, 21:18:27 »

először: BUÉK nektek!
másodszor: Egy kedves ismerősömnek eszébe jutottam karácsony címén( jan 2án) és Bogaras könyvet akar nekem venni
a VWDepóban látott is két Bogaras könyvet, az egyik sárga elejű a másik fehér. Ha ismeritek ezeket a könyveket, akkor:
Az ő, ill én kérdésem melyiket ajánlanátok?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20064 Dátum: 2007 Január 02, 21:17:02 »

hova lett a Stuntos topik? 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20063 Dátum: 2007 Január 02, 21:09:25 »

buzik!  Grin

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20062 Dátum: 2007 Január 02, 19:33:11 »

Biztos az öreg bácsika lekezelte valami csodakenőccsel! Grin

szerintem gyógyszertárból hozott popsikrémmel
Oldalak: 1 ... 3038 3039 3040 3041 3042 [3043] 3044 3045 3046 3047 3048 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.