www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 14:56:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3039 3040 3041 3042 3043 [3044] 3045 3046 3047 3048 3049 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30692739 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20121 Dátum: 2007 Január 03, 19:28:45 »

azs baszki
te hallod ha rólad írnak?
 Grin

persze
Holló
« Hozzászólás #20120 Dátum: 2007 Január 03, 19:26:57 »

azs baszki
te hallod ha rólad írnak?
 Grin
Holló
« Hozzászólás #20119 Dátum: 2007 Január 03, 19:25:59 »

a lenyeg az hogy elfelejtettem befizetni a biztositast s igy sem a buszomon sem a bogaramon nincs biztositas.de sajna nem is tudom hasznalni a kocsikat mert majd csak ev kozepen lesznek mukodokepesek. nem akarok biztositot valtani.de mi lenne ha nem fizetnem be a biztositast mert most nincs is nagyon penzem.hanem majd ev kozben kotni ujat vagy akkor befizetni.ezt szeretnem megtudni hogy mik a kovetkezmenyek
lehet, hogy az lenne a megoldás, hogy most felmondod, aztán ha kell kötsz újat
többe nem fog kerülni
úgyis 1 egész évet kell kifizetni
ha meg a juniornak van igaza még pízedbe is fog kerülni
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20118 Dátum: 2007 Január 03, 19:25:38 »

tfh bogárról van szó, éves biztosításod van. amúgy meg igenis büntetnek
lejelenti az ocsmányirodának oszt szépen kivonják a forgalombol végleg, én a futóval jártam igy

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20117 Dátum: 2007 Január 03, 19:24:47 »

nemfizetés:

a kifizetett időszak utolsó napja + 30 nap, és megszűnik a szerződés
ha volt bónusz, az ugrott
önkormányzat bármikor kivonhatja a gépet a forgalomból
új szerződést ebben az esetben bármikor meg lehet kötni, de csak ugyanannál a biztosítónál.
hab a tortán, hogy visszamenőleg is ki kell fizetni a biztosítás díját

szóval nem jó bolt az ilyesmi
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #20116 Dátum: 2007 Január 03, 19:23:10 »

a lenyeg az hogy elfelejtettem befizetni a biztositast s igy sem a buszomon sem a bogaramon nincs biztositas.de sajna nem is tudom hasznalni a kocsikat mert majd csak ev kozepen lesznek mukodokepesek. nem akarok biztositot valtani.de mi lenne ha nem fizetnem be a biztositast mert most nincs is nagyon penzem.hanem majd ev kozben kotni ujat vagy akkor befizetni.ezt szeretnem megtudni hogy mik a kovetkezmenyek
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20115 Dátum: 2007 Január 03, 19:22:54 »

nekem konkrétan meg akarta szüntetni az enzsől, mert nem fizettem
és azért nem fizettem, mert csekkem be volt fizetve, csak valahol elkalódott a pénz
aztán mondtam (mivel már szinte kurvaanyáztunk) hogy szarok az egészre, inkább befizettem még 1x csak felejtsük már el az egészet
5 bogarasnak "tünt" így el a biztosítási pénze, de én húztam legtovább
mikor?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20114 Dátum: 2007 Január 03, 19:22:46 »

Akkor most pl mt is kell fizetni pl egy 91 es 605 ös Peugeotra ????
1, 22800 Ft
2,..
Holló
« Hozzászólás #20113 Dátum: 2007 Január 03, 19:22:23 »

tfh bogárról van szó, éves biztosításod van. amúgy meg igenis büntetnek
nekem konkrétan meg akarta szüntetni az enzsől, mert nem fizettem
és azért nem fizettem, mert csekkem be volt fizetve, csak valahol elkalódott a pénz
aztán mondtam (mivel már szinte kurvaanyáztunk) hogy szarok az egészre, inkább befizettem még 1x csak felejtsük már el az egészet
5 bogarasnak "tünt" így el a biztosítási pénze, de én húztam legtovább
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20112 Dátum: 2007 Január 03, 19:21:36 »


Külföldről behozott járművek forgalomba helyezése 2007. január 1-től


2007.01.03. szerda  12:19

Tájékoztató, az EGT tagállamokból behozott közúti járművek magyarországi forgalomba helyezésének 2007. január 1-től történő változásairól


A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény valamint a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosítására kiadott 89/2006. (XII.26) számú rendelet 2007. január 1-jével hatályba lépő módosításinak hatályba lépését követően az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes államból (továbbiakban: származási ország)– a származási országban kiadott érvényes forgalmi engedéllyel és rendszámmal rendelkező – járművek magyar rendszámmal való ellátása teljes körűen, jármű-konstrukciós korlátozás nélkül, az alábbiak szerint válik lehetővé.

A területileg illetékes közlekedési hatóság, az származási ország - ból /Svájc nem tartozik az EGT tagállamai közé/ behozott jármű forgalomba helyezési engedélyének kiadásához, a 91/2004.(VI. 12.) I. Fejezet 3.1 pont szerinti „Egyedi forgalomba helyezés engedély 22.800.- Ft.” díj felszámítása mellett, szemle keretében ellenőrzi a jármű konstrukciós adatait.

A hatóság a szemlén az alábbiakat ellenőrzi illetve határozza meg, hogy :

a jármű tulajdonosa rendelkezik-e a származási ország illetékes hatósága által kiadott okmányokkal (eredeti, vagy a kibocsátó hatóság által hitelesített másolattal), amelyek igazolják, a jármű tulajdonjogát (beleértve az üzemben tartás jogát is), valamint a forgalomban való részvétel jogosultságát (ideértve a származási országban alkalmazott közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi ellenőrzési rendszer szerinti okmányokat és azok érvényességét is), továbbá rendelkezik-e érvényes rendszámmal, /az ideiglenes forgalmi engedélyt és rendszámot is az eljárás során érvényesnek kell tekinteni/,
a vámtarifaszámot,
a méret és tömegadatokat,
a vontatási adatokat,
a teljesítményadatokat,
a jármű környezetvédelmi osztályba sorolását.
A hatóság a szemlével egy eljárásban időszakos vizsgálati technológia elvégzésével ellenőrzi /az időszakos vizsgadíj felszámolásával/ azt is, hogy a jármű megfelel-e a már forgalomba helyezett járművekre vonatkozó közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi követelményeknek, ez vonatkozik a származási országokban forgalomba helyezett amerikai járművekre is.

Amennyiben a jármű nem felel meg a már forgalomba helyezett járművekre vonatkozó közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi követelményeknek /pl.: a katalizátor nem működik, valamint a primer biztonsági berendezések nem megfelelően működnek/, a járművet határozatban közlekedésre alkalmatlannak minősíti.

A nem megfelelő eredménnyel zárult, alkalmatlan minősítésű jármű a kijavítás után, a közúti közlekedésben csak ismételt sikeres időszakos vizsgálatot követően vehet részt.

A származási országokon kívülről, /harmadik országból/ származó gépjárművek továbbra is csak abban az esetben helyezhetők forgalomba, ha EURO IV. szerinti jóváhagyással rendelkeznek.
 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #20111 Dátum: 2007 Január 03, 19:18:25 »

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)

Emlékszik valaki?Hogy az egyik sportcsarnokos talin a Metabond is főszponzor volt!!
Van videom róla.A tali közepén már fájt a vállam az óriási VHS kamerától!!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20110 Dátum: 2007 Január 03, 19:18:10 »

ez sem igaz
szerinted ha nincs fizetve, akkor a biztosító megelőlegezi neked?
tfh bogárról van szó, éves biztosításod van. amúgy meg igenis büntetnek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #20109 Dátum: 2007 Január 03, 19:17:07 »

csak év végén lehet váltani. ébv közben csak tulajváltáskor lehet új biztosítást kötni
ez sem igaz
szerinted ha nincs fizetve, akkor a biztosító megelőlegezi neked?
Holló
« Hozzászólás #20108 Dátum: 2007 Január 03, 19:16:21 »

régebben, ha biztosítót akartam váltani és nem volt kedvem a megszüntető eljárást kérni, egyszerűen nem fizettem és pár hónap alatt elhajtottak
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20107 Dátum: 2007 Január 03, 19:16:06 »

s ev kozben lehet kotni ujat?

csak év végén lehet váltani. ébv közben csak tulajváltáskor lehet új biztosítást kötni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20106 Dátum: 2007 Január 03, 19:15:39 »

szerintem pedig megszüntetik a kötvényt
segédmotornál igen, de felette nem szűnik meg automatikusan. kérdezzük meg AZSt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #20105 Dátum: 2007 Január 03, 19:15:33 »

szerintem pedig megszüntetik a kötvényt
s ev kozben lehet kotni ujat?
Holló
« Hozzászólás #20104 Dátum: 2007 Január 03, 19:15:01 »

sztem büntetnek
szerintem pedig megszüntetik a kötvényt
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #20103 Dátum: 2007 Január 03, 19:14:39 »

sztem büntetnek
ez biztos?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20102 Dátum: 2007 Január 03, 18:54:41 »

hello
mi van ha nem fizettem be a biztositast? s majd csak ev kozepen akarom hasznalni az autot?
sztem büntetnek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #20101 Dátum: 2007 Január 03, 18:51:32 »

hello
mi van ha nem fizettem be a biztositast? s majd csak ev kozepen akarom hasznalni az autot?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #20100 Dátum: 2007 Január 03, 16:25:16 »

250 ml egy doboz és 5-10%-os keverési arányt ír, tehát egy doboz 2.5-5 liter motorolajhoz elegendő.

Én egy vadi új motorba nem tenném, hanem 1000-2000 km (bejáratás) után, esetleg.

nézegettem a vaterát is, van olyan, hogy "METABOND Old Spezial" direkt öreg motorhoz. kérdés, hogy megér ennyit? mondjuk két olajcsere ára... talán egy próbát mindenképp

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20099 Dátum: 2007 Január 03, 16:08:57 »

Ezt tessék elolvasni. Legalább a végén a kék kereteset.
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/miura/

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #20098 Dátum: 2007 Január 03, 16:08:13 »

A vátóba is érdemes tenni?
Nem baj, hogy ott sűrű az olaj?

http://akciosbolt.hu/category.php?bid=79b34765b51e1362fe3cb69d9f13a9ee
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #20097 Dátum: 2007 Január 03, 15:50:42 »

emlékeim bogárba fél doboz kell
illetve 1 doboz elegendő a motorba + a váltóba

A vátóba is érdemes tenni?
Nem baj, hogy ott sűrű az olaj?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20096 Dátum: 2007 Január 03, 15:36:53 »

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)

250 ml egy doboz és 5-10%-os keverési arányt ír, tehát egy doboz 2.5-5 liter motorolajhoz elegendő.

Én egy vadi új motorba nem tenném, hanem 1000-2000 km (bejáratás) után, esetleg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #20095 Dátum: 2007 Január 03, 15:20:38 »

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)

emlékeim bogárba fél doboz kell
illetve 1 doboz elegendő a motorba + a váltóba

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #20094 Dátum: 2007 Január 03, 14:53:36 »

A legnagyobb negatívuma az, hogy nincs igazán bevizsgálva, nem lehet tudni, hogy milyen egyéb kölcsönhatásba, reakcióba vagy csak fizikai kapcsolatba lép bizonyos szerkezeti elemekkel vagy akár az olajjal.
A sokéves tapasztalat (Metabond) és a nagyon sok vásárló (Restore) azt bizonyítja, hogy komoly fennakadást nem okoz, de nem szabad csodákat remélni.
A másik bizonytalanság, hogy a motor kopásának (tulajdonképpen pillanatnyi illesztésének) függvényében lehet a szer hatékony és teljesen hatástalan is. Az egyértelmű, hogy egy szétkopott motort nem fog megjavítani...és egy teljesen új motor nem lesz tőle mégjobb.

Voltak olyan vélemények, hogy bizonyos kopottsági állapotoknál pl. a hengerfal olajtároló hónolási nyomait pontosan elfedi, tulképpen tükrösíti és így a hengerfal kopását így elősegíti...erre mondta a cég tribológusa, hogy nem egy nagyságrendbe esik a hónolási mélység és a szemcseméret...ráadásul a kenőhatása jobb, mint a kenőolajnak.  Ezek feltételezések, pro és kontra, nehezen bizonyítható.

A metabond próbatestes kisérlete meggyőző (biztos láttátok már), de az is igaz, hogy ott a keverési arány nem a javsolt 5-10%-os...

Nekem több ismerősöm használt a Metabond-ot és a Restore-t is, általában jó véleménnyel voltak róla...de kevés az az ember aki vesz viszonylag nagy összegért valamit és aztán azt mondja, á, nem ért semmit....  Wink

Akkor érdemes beletenni egy új motorba?
Egy doboz mennyi olajhoz elegendő? (pl. Metabond)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20093 Dátum: 2007 Január 03, 14:52:25 »

Amikor a diplomamunkámat írtam (1994) többször voltam a veszprémi szénhidrogénipari kutatóintézetben, ott egy fogyasztóvédelmi ügy kapcsán pont a Metabondot vizsgálták, de a vizsgálat csak arra irányult, hogy a vásárolt anyag hamisítvány, vagy megegyezik a gyártó által is forgalmazott adalékokkal.
Nem volt hamisítvány és valóban volt benne valami "hatóanyag", de nem vizsgálták meg, hogy mi. "Szilárd kenőanyag" volt a meghatározás, de ez lehet az egyszerű kéntől a teflonon (politetra-fluoretilén) keresztül molibdén-diszulfidig minden.

biztos nem teflon, az csak rárakódik a felületre, ez meg magát a felületet cseszteti
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20092 Dátum: 2007 Január 03, 14:49:56 »

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?


Amikor a diplomamunkámat írtam (1994) többször voltam a veszprémi szénhidrogénipari kutatóintézetben, ott egy fogyasztóvédelmi ügy kapcsán pont a Metabondot vizsgálták, de a vizsgálat csak arra irányult, hogy a vásárolt anyag hamisítvány, vagy megegyezik a gyártó által is forgalmazott adalékokkal.
Nem volt hamisítvány és valóban volt benne valami "hatóanyag", de nem vizsgálták meg, hogy mi. "Szilárd kenőanyag" volt a meghatározás, de ez lehet az egyszerű kéntől a teflonon (politetra-fluoretilén) keresztül molibdén-diszulfidig minden.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20091 Dátum: 2007 Január 03, 14:45:35 »

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?


A legnagyobb negatívuma az, hogy nincs igazán bevizsgálva, nem lehet tudni, hogy milyen egyéb kölcsönhatásba, reakcióba vagy csak fizikai kapcsolatba lép bizonyos szerkezeti elemekkel vagy akár az olajjal.
A sokéves tapasztalat (Metabond) és a nagyon sok vásárló (Restore) azt bizonyítja, hogy komoly fennakadást nem okoz, de nem szabad csodákat remélni.
A másik bizonytalanság, hogy a motor kopásának (tulajdonképpen pillanatnyi illesztésének) függvényében lehet a szer hatékony és teljesen hatástalan is. Az egyértelmű, hogy egy szétkopott motort nem fog megjavítani...és egy teljesen új motor nem lesz tőle mégjobb.

Voltak olyan vélemények, hogy bizonyos kopottsági állapotoknál pl. a hengerfal olajtároló hónolási nyomait pontosan elfedi, tulképpen tükrösíti és így a hengerfal kopását így elősegíti...erre mondta a cég tribológusa, hogy nem egy nagyságrendbe esik a hónolási mélység és a szemcseméret...ráadásul a kenőhatása jobb, mint a kenőolajnak.  Ezek feltételezések, pro és kontra, nehezen bizonyítható.

A metabond próbatestes kisérlete meggyőző (biztos láttátok már), de az is igaz, hogy ott a keverési arány nem a javsolt 5-10%-os...

Nekem több ismerősöm használt a Metabond-ot és a Restore-t is, általában jó véleménnyel voltak róla...de kevés az az ember aki vesz viszonylag nagy összegért valamit és aztán azt mondja, á, nem ért semmit....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20090 Dátum: 2007 Január 03, 14:23:46 »

Ezek elsődleges célja a súrlódás csökkentése, éspedig a száraz súrlódást határsúrlódássá alakítani. A határsúrlódás esetében a két felület között valamiylen szilárd mikroszemcsés anyag biztosít "kenőanyagot", technikai fluidumnak is nevezik ezeket. Amikor ez az anyag, amelynek a szemcsemérete 1-4 mikron között van a kenési helyekre jut a fizikai nyomás a hőmérséklettel párosulva a felületbe nyomja ás ott fizikailag, adszorpcióval vagy kemiszorpcióval megtapad. Ekkor még nem az igazi a dolog, mert a felület elég egyenetlen, de egy-két száz kilométer alatt az egymáson elmozduló testek szépen kialakítják a felületet. Mérhető súrlódáscsökkenés jön létre.

Bizonyos esetekben azért növelik a kompressziót, mert a felület mikrokopásait eltömítik és a gyűrű-hengerfal kapcsolat (tömítés) jobb lesz. Sajnos, ha a kopás ezen a mértéken túl van, akkor ezek a szerek nem segítenek...erre szoktam mondani, hogy egy próbát megér.

Az ilyen szereket (először PTFE azaz teflon adalékosat) a II. Világháborúban használták, a mai szerekben valamiféle kerámia adalék van. Mindeki maszatol össze-vissza, nem lehet tudni, hogy mi van bennük valójában.

Ez a leírás azt sugallja, hogy érdemes lehet betenni egy öreg, de nem rossz állapotú motorba is.
Mik a negatívumaik?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20089 Dátum: 2007 Január 03, 14:21:17 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh

Elmúlt 3 hónap átlaga, bennefoglalva pl. prémiumokat, egyebeket.
A gyakorlatban a 3 havi minimum fizu. Wink
Nyuginyugi, a hozzám hasonlók fizetik ezt is, úh. joggal bujtogatok. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Süni
« Hozzászólás #20088 Dátum: 2007 Január 03, 13:02:37 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh
Elmúlt 3 hónap átlaga kell.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20087 Dátum: 2007 Január 03, 12:46:32 »

Gázár támogatós papíron a nettó havi kereset kell, igaz? Elég, ha összegszerűen a december havi fizunkat befirkantom?
 Huh

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20086 Dátum: 2007 Január 03, 12:42:58 »

köccönöm
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20085 Dátum: 2007 Január 03, 12:35:15 »

A kocsim hirdetéséhez hova tudnék feltenni videót?


gyere msnre, megdumáljuk

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20084 Dátum: 2007 Január 03, 12:04:08 »

a gázár támogatós papírt meddig lehet most visszaküldeni 4 vagy 8 -adika?

Úgy emléxem: 8-ig....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #20083 Dátum: 2007 Január 03, 11:57:51 »

ez a használtauto.hu-s?
ha kell vkinek a komplett kocsi akkor közösben szívesen megveszem vele, de nekem se helyem se tudásom nicns egy donor tartására...sajnos
Nem hiszem, de ha kell leeredetvizsgáltatom eked és a vas nálam marad. A többi a tiéd.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #20082 Dátum: 2007 Január 03, 11:53:10 »

a gázár támogatós papírt meddig lehet most visszaküldeni 4 vagy 8 -adika?
Oldalak: 1 ... 3039 3040 3041 3042 3043 [3044] 3045 3046 3047 3048 3049 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.