www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 12:50:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2974 2975 2976 2977 2978 [2979] 2980 2981 2982 2983 2984 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27969725 alkalommal)
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #22661 Dátum: 2007 Január 30, 13:49:45 »

Hát ez nem semmi!  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=dmfIFfQb1-Q
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22660 Dátum: 2007 Január 30, 13:11:47 »

Azt írtad, utálod a tuningot. Erre kérdeztem, vajon kávét szoktál-e inni.  Smiley De ezek szerint nem jött be.

nemfigyelem mit is csináltam már megint  Cool Grin
kv-t azt nem magos a véremnyomása  Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22659 Dátum: 2007 Január 30, 12:57:07 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....

BigBug, te nem szoktál inni kávét?  Smiley

nemfigyelem mit is csináltam már megint  Cool Grin
kv-t azt nem magos a véremnyomása  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22658 Dátum: 2007 Január 30, 12:46:25 »


Én hirtelen az Elisere gondoltam, de ez Esprit.
A pályán jó hosszú egyenes volt? Mert vannak olyan pályák, ahol az Formula1-esek se érik el a 320-at 600 kilóval, és 900 lóerővel.
Pölö a Hungaroringen hiába is akarnának 320-al menni! Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22657 Dátum: 2007 Január 30, 12:29:25 »

Ez a kocsi volt az:

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22656 Dátum: 2007 Január 30, 12:04:52 »

Nézegettem a TV-ben a "Fifth gear" műsort, ahol azt tűzték ki célul, hogy 100 ezer font alatt kihozzanak egy olyan autót, ami képes 200 mérföld/óra feletti sebességre.
Elmentek és vettek egy Lotus-t valami 23 ezer fontért (9 milka). Előtte persze megnézték meg megszakértették és megállapították, hogy jó. Kifizették és elindultak vele haza. 5 mérföld után szétesett a váltó. Tréler. Váltót megcsináltatták, motort feltuningolták (asszem valami 400LE -re). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, motor megfő, dől az olaj. Tréleren haza. Motor megcsinál 2000 fontért (800 ezer forint). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, váltó szétesik. Tréleren haza. Váltó megcsinál. Közben motorba nitro szett beszerel. Pályára ki. Első kör. 1-ben elkapar, 2-ben elkapar, 3-ban elkapar, 4-ben szétesik a kuplung. Szétszedik, megcsinálják. Pályára ki és a 600LE-s motorral pont elérték a gyári végsebességet mielőtt végleg elfüstölt a kuplung.
Aztán hazamentek és eladták a kocsit. Összesen valami 34 ezer fontot költöttek el rá (13,5 misi) és nem érték el a céljukat.

Érdekes, hogy közben elvitték egy szélcsatornába a kocsit és az első dolguk volt leszedni - az egyébként gyári - hátsó szárnyat, mert többet ártott mint használt.

Na, ez egy jó kis tuning történet.

Egyébként elmesélték, hogy 10%-os végsebességnövekedéshez 33%-os teljesítmény növelés szükséges. Tehát, ha a 140LE-s autódnak 200 a vége, akkor durván akkor 190LE-re kell feltuningolnod, hogy 220-at tudjon.
A 200 mérföld/órás (320 km/ó) sebességeket egyébként 700LE-s verdákkal érték el.
Szerintem egy olyan könnyű, kicsi autónak, mint a Lotus megfelelő váltó áttételezéssel már egy 400-450 lovas motorral tudni kéne a 320-at, persze baromi hosszú, egyenes szakaszon, mondjuk az aerodinamika nagyon sokat számít.
Porsche 959 87-ben 450lóval 315-öt tudott.
100 ezer fontból vehetett volna egy pár éves Diablót, vagy Murcielagot, vagy valami Brabus Mercit, és megvan a 320.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22655 Dátum: 2007 Január 30, 11:42:52 »

Egyébként a tuning motorral van szívás bőven...

Nézegettem a TV-ben a "Fifth gear" műsort, ahol azt tűzték ki célul, hogy 100 ezer font alatt kihozzanak egy olyan autót, ami képes 200 mérföld/óra feletti sebességre.
Elmentek és vettek egy Lotus-t valami 23 ezer fontért (9 milka). Előtte persze megnézték meg megszakértették és megállapították, hogy jó. Kifizették és elindultak vele haza. 5 mérföld után szétesett a váltó. Tréler. Váltót megcsináltatták, motort feltuningolták (asszem valami 400LE -re). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, motor megfő, dől az olaj. Tréleren haza. Motor megcsinál 2000 fontért (800 ezer forint). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, váltó szétesik. Tréleren haza. Váltó megcsinál. Közben motorba nitro szett beszerel. Pályára ki. Első kör. 1-ben elkapar, 2-ben elkapar, 3-ban elkapar, 4-ben szétesik a kuplung. Szétszedik, megcsinálják. Pályára ki és a 600LE-s motorral pont elérték a gyári végsebességet mielőtt végleg elfüstölt a kuplung.
Aztán hazamentek és eladták a kocsit. Összesen valami 34 ezer fontot költöttek el rá (13,5 misi) és nem érték el a céljukat.

Érdekes, hogy közben elvitték egy szélcsatornába a kocsit és az első dolguk volt leszedni - az egyébként gyári - hátsó szárnyat, mert többet ártott mint használt.

Na, ez egy jó kis tuning történet.

Egyébként elmesélték, hogy 10%-os végsebességnövekedéshez 33%-os teljesítmény növelés szükséges. Tehát, ha a 140LE-s autódnak 200 a vége, akkor durván akkor 190LE-re kell feltuningolnod, hogy 220-at tudjon.
A 200 mérföld/órás (320 km/ó) sebességeket egyébként 700LE-s verdákkal érték el.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22654 Dátum: 2007 Január 30, 11:17:20 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....




Kompatibilitási probléma, Gene Berg nem gondolta, hogy a 044-es hengerfejnek egy kicsit áthelyezik a gyertyát, hogy ne repedjen át a menet, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22653 Dátum: 2007 Január 30, 11:11:54 »

http://www.fn.hu/index.php?id=10&cid=154612
 Sad Sad Sad
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #22652 Dátum: 2007 Január 30, 11:04:27 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....

BigBug, te nem szoktál inni kávét?  Smiley

Ez csak egy példa százból, a gyári rendszer kicsit jobban ki van találva....  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22651 Dátum: 2007 Január 30, 10:48:23 »

és a tuninggal sem értek egyet gyilkosságnak tartom

kurva nagy ember lenne itt a 2000-es években az aki 10-20-30 éves mérnöki munkával kifejlesztett motort
fórumos beszélgetések és némi szerelgetés után jobbra megcsinál és tartósabbra
tény hogy vannak tipushibák és a mai lehetőségekkel és némi tapasztalattal ezeket ki lehet küszöbölni
de sztem itt kéne legyen a dolog vége
ja és ez az én véleményem akinek nem tetszik nyalja ki  Smiley

van szmájli


Még mielőtt kinyalnám a segged elmondom, hogy senki nem állította, hogy a tuninggal jobb és tartósabb motort tud csinálni, viszont erősebbet, az biztos. Nekem már ennyi elég is.

Egyébként a tuning motorral van szívás bőven, pl. Maresz említette, hogy a hide-out csőtől nem lehet levenni a szelepfedelet...nekem meg a Gene Berg rövid szívócső úgy beletakar a 044-es hengerfej gyertyanyílásába, hogy egy esztergált speciális kulccsal tudom csak kicsavarni a gyertyát, a gyári motorhoz meg jó majdnem bármi. És nagyon könnyű még így is eltörni a gyertya porcelánját, ha útközben valami lenne a gyertyával (legalább kettővel) már hívnám is az autómentőt....
Ez csak egy példa százból, a gyári rendszer kicsit jobban ki van találva....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #22650 Dátum: 2007 Január 30, 10:16:52 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)
és ha a szöveget is elolvasod, kiderül, hogy két rugót árul, meg alkatrészeket

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22649 Dátum: 2007 Január 30, 09:55:26 »

Praise the lowered!! Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22648 Dátum: 2007 Január 30, 01:22:57 »

es ki ír be also határt??? Grin ;Dföleg szegeny bogarasok közül?


ha reálisat ír be az ember akkor talán, mer ki az aki elad egy olyan golfo 50k ért?  Ha van akkor már meg is vettem Grin,  de sajna ez csak urbánus legenda
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22647 Dátum: 2007 Január 30, 01:18:18 »

na igen de ha beírod az alsó határt akkor kiszűrted..

es ki ír be also határt??? Grin ;Dföleg szegeny bogarasok közül?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22646 Dátum: 2007 Január 30, 01:10:54 »

Sokan ezt csinálják a kiemelt hirdetés helyett. Ha valaki rákeres egy Golfra, akkor felül fog megjelenni, mivel ár alapján listázzák a kocsikat.....

na igen de ha beírod az alsó határt akkor kiszűrted..
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22645 Dátum: 2007 Január 30, 01:06:13 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)
Sokan ezt csinálják a kiemelt hirdetés helyett. Ha valaki rákeres egy Golfra, akkor felül fog megjelenni, mivel ár alapján listázzák a kocsikat.....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22644 Dátum: 2007 Január 30, 01:01:08 »

mi az a rakatt ??

Too many nekem is megjelent:-)


rákatintottam Grin Grin Grin bitos sokan nézték eccere nagyot csobbant ez a hirdetes.... Grin(de már bejött)
akkor se kéne ez a muanyag tütü ha ennyiert adnák:) eladnám és építenék belöle szép bogarkat Cool
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22643 Dátum: 2007 Január 30, 00:49:03 »

Remélem elsőnek a bogaraknál :-)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22642 Dátum: 2007 Január 30, 00:46:43 »

mi az a rakatt ??

Too many nekem is megjelent:-)

valami nem kerek arra felé, vagy most lendül fel a használtautó piac  Grin
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22641 Dátum: 2007 Január 30, 00:44:07 »

mi az a rakatt ??

Too many nekem is megjelent:-)
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22640 Dátum: 2007 Január 30, 00:35:59 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)

rakatt és ezt írta:D
Too many connections
üdvw
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22639 Dátum: 2007 Január 30, 00:31:40 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)
RNIE
« Hozzászólás #22638 Dátum: 2007 Január 30, 00:06:56 »

köcce a válaszokat
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22637 Dátum: 2007 Január 29, 23:47:42 »

nekem most az az empi van a CJ-n, ami régen a 412-esem 1,8-asán volt

A többi átjárhatóságról én nem tudok,  de akkor CU, CJ, 412 1,8-a megegyező végek (eddig)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #22636 Dátum: 2007 Január 29, 23:31:21 »

A CJ és CU nak igen a többiről nem tudok

nekem most az az empi van a CJ-n, ami régen a 412-esem 1,8-asán volt
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22635 Dátum: 2007 Január 29, 23:28:01 »

bocs hogy offolok Grin:minden typ4 nek ugyanolyan a kipuffcsatlakozása?
A CJ és CU nak igen a többiről nem tudok
Leon 1303
« Hozzászólás #22634 Dátum: 2007 Január 29, 23:12:50 »

én sem senkire  Grin  csak nem szeretek tartozni (kölcsön kenyér)
Leon 1303
« Hozzászólás #22633 Dátum: 2007 Január 29, 23:11:36 »

Szerintem feködjél le, lassan mindenkiben ellenséget látsz, és mindenkinek nekitámadsz. Vár a szivecskés taqaró :-)
Jah...                                             a lényeg, hogy a csajoknak tetszik  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22632 Dátum: 2007 Január 29, 23:10:03 »

remélem nem baj hogy nem haragszom leonra  és a 303-ok is teccenek  Kiss

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22631 Dátum: 2007 Január 29, 23:06:45 »

Tati! Ha tudnád, hogy mi a véleményem a műanyagodról, biztos nem szólnál hozzám (nincs smile) de annyira nem vagyok degecfalvi

Szerintem feködjél le, lassan mindenkiben ellenséget látsz, és mindenkinek nekitámadsz. Vár a szivecskés taqaró :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #22630 Dátum: 2007 Január 29, 23:02:31 »

 én nem neked építettem hanem magamnak    a tetszés indexért meg nemaggódok kiállíthatjuk a te autódat is az új kerekekkel
ezt már én is leírtam...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22629 Dátum: 2007 Január 29, 23:00:01 »

Tati! Ha tudnád, hogy mi a véleményem a műanyagodról, biztos nem szólnál hozzám (nincs smile) de annyira nem vagyok degecfalvi
 én nem neked építettem hanem magamnak    a tetszés indexért meg nemaggódok kiállíthatjuk a te autódat is az új kerekekkel

RNIE
« Hozzászólás #22628 Dátum: 2007 Január 29, 22:58:34 »

Gonzo,MÓDOSÍTÁS gomb megvan? Wink
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22627 Dátum: 2007 Január 29, 22:57:20 »

nekem tatié is teccik naonis ;)továbbrais tertom azt a véleményem,hogy minél több különbözö bogár,annál jobb,és az a jo,hogy mindenki ki tudja élni magát a bogárral ;)BUSSZAL,és ha ezt nem tenék,tennétek meg,akkor egy-egy rajzáson,kinn álnának,a csupa ugyanolyan autok,esetleg évjáratonként különbözöek,max!!és ha akarnál egy bogarat,akkor eldöntöd az évjáratot,megvan a lista,hogy mennyi az eredeti alkatrész hozzá,oszt van egy rendes"listaár"és csak pénz kérdés az egyész!!!deviszont sokkal unalmasabb;)igyviszont elég szinesvolt a hungaroring legutobbis,és bizony énis szivesen nézegettem öket!!és tuti,hogy bizony voltak vasak,amiket énsem nagyra becsültem,de a gazdája tuti;)
persze ebbe a szines sorba,nagyonis beleférnek,sött kellenek is a gyári gépek is!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #22626 Dátum: 2007 Január 29, 22:53:54 »

Tati! Ha tudnád, hogy mi a véleményem a műanyagodról, biztos nem szólnál hozzám (nincs smile) de annyira nem vagyok degecfalvi
nekem tatié is teccik naonis ;)továbbrais tertom azt a véleményem,hogy minél több különbözö bogár,annál jobb,és az a jo,hogy mindenki ki tudja élni magát a bogárral ;)BUSSZAL,és ha ezt nem tenék,tennétek meg,akkor egy-egy rajzáson,kinn álnának,a csupa ugyanolyan autok,esetleg évjáratonként különbözöek,max!!és ha akarnál egy bogarat,akkor eldöntöd az évjáratot,megvan a lista,hogy mennyi az eredeti alkatrész hozzá,oszt van egy rendes"listaár"és csak pénz kérdés az egyész!!!deviszont sokkal unalmasabb;)igyviszont elég szinesvolt a hungaroring legutobbis,és bizony énis szivesen nézegettem öket!!és tuti,hogy bizony voltak vasak,amiket énsem nagyra becsültem,de a gazdája tuti;)

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22625 Dátum: 2007 Január 29, 22:52:33 »

ha mindenkinek ugyanaz tetszene akkor egyfélét gyártanának
én speciel típusidegen cumót nem teszek az autóimra
de elfogadom hogy van aki igen
csak nem tetszik
és a tuninggal sem értek egyet gyilkosságnak tartom

kurva nagy ember lenne itt a 2000-es években az aki 10-20-30 éves mérnöki munkával kifejlesztett motort
fórumos beszélgetések és némi szerelgetés után jobbra megcsinál és tartósabbra
tény hogy vannak tipushibák és a mai lehetőségekkel és némi tapasztalattal ezeket ki lehet küszöbölni
de sztem itt kéne legyen a dolog vége
ja és ez az én véleményem akinek nem tetszik nyalja ki  Smiley

van szmájli

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
RNIE
« Hozzászólás #22624 Dátum: 2007 Január 29, 22:49:31 »

Tati! Ha tudnád, hogy mi a véleményem a műanyagodról, biztos nem szólnál hozzám (nincs smile)
de van  Evil Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #22623 Dátum: 2007 Január 29, 22:46:15 »

  há persze hogy nem találtok 5 képet , én se tennék fel ilyet az autómra  álküllős Grin  Wink 
Tati! Ha tudnád, hogy mi a véleményem a műanyagodról, biztos nem szólnál hozzám (nincs smile) de annyira nem vagyok degecfalvi
RNIE
« Hozzászólás #22622 Dátum: 2007 Január 29, 22:44:26 »

bocs hogy offolok Grin:minden typ4 nek ugyanolyan a kipuffcsatlakozása?
Oldalak: 1 ... 2974 2975 2976 2977 2978 [2979] 2980 2981 2982 2983 2984 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.