www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 16:33:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2975 2976 2977 2978 2979 [2980] 2981 2982 2983 2984 2985 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30791799 alkalommal)
Leon 1303
« Hozzászólás #22681 Dátum: 2007 Január 30, 21:31:51 »

  biztos hogy b ? és csak baloldalt van rajta guruló ajtó!
A "b" nem felső indexeset jelent?
és jobb kormányos...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22680 Dátum: 2007 Január 30, 21:29:53 »

rtl-en T2b-vel járkáll a faszi, tiszta AZS pofa  Grin
  biztos hogy b ? és csak baloldalt van rajta guruló ajtó!

Leon 1303
« Hozzászólás #22679 Dátum: 2007 Január 30, 21:27:41 »

rtl-en T2b-vel járkáll a faszi, tiszta AZS pofa  Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22678 Dátum: 2007 Január 30, 21:26:44 »

Help! Nem tudja valaki t2b-n hol van az antenna gyári helye? Huh

ezt kérdeem én is !  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22677 Dátum: 2007 Január 30, 21:21:44 »

Help! Nem tudja valaki t2b-n hol van az antenna gyári helye? Huh És nem tudájtok a busz AZS-narancssárga Cool  színkódját? A thesambán nem találtam!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető öcsi bogara
Hozzászólások: 121


csoda bogár

« Hozzászólás #22676 Dátum: 2007 Január 30, 21:06:22 »

[ird meg amit tudsz priviben s ha tudok segitek Huh

azt gas nak írta kicsi bogár csak esetlen még a forumra

csak a bogár na meg én
Holló
« Hozzászólás #22675 Dátum: 2007 Január 30, 21:03:57 »

T2a/b ben volt gyárilag rádió antenna ?
az nem, csak pár indexel  több
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #22674 Dátum: 2007 Január 30, 21:01:14 »

T2a/b ben volt gyárilag rádió antenna ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22673 Dátum: 2007 Január 30, 20:35:25 »

A 200 mérföld/órás (320 km/ó) sebességeket egyébként 700LE-s verdákkal érték el.

Meg a Hayabushaval :-), közelt se 700 Le :-)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22672 Dátum: 2007 Január 30, 20:08:12 »

Ebbe is beleöltek pár misit tök feleslegesen...
Nem is engedném kiszállni az elkövetőt...

Bácsi Győző
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22671 Dátum: 2007 Január 30, 19:51:51 »

ismeri valaki péntek strausz mihályt ?  győri

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #22670 Dátum: 2007 Január 30, 19:51:36 »

Helló!Azt hallottam,hogy Ausztriában Burgenlandban,itt a Magyar határ közelében is van egy ilyen pszihikai eset mint a Marton Papa.Állítólag semmit el nem ad,csak rohasztja,a kuriózum léghűtéses tipusokat.A Porsche Fushsok és egyéb ritka alkatrészek szanaszét dobálva hevernek a földön.
Nem tudja valaki pontossan hol van ez? Huh


egy pl itt van

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #22669 Dátum: 2007 Január 30, 18:27:51 »

Hát nem biztos hogy ezt így legálisan lehet... Undecided
De menj be a központi adatnyilvántartóba, és jól kenj meg mindenkit... Grin Grin Grin
Talán az segít. Cool Evil Evil
gazdaságosabb megoldás?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #22668 Dátum: 2007 Január 30, 17:12:03 »

üdvw!
Aztata akarnám ööö mekkérdezni ööö
valaki tudna segíteni?
Egy autónak a tulajdonosát keresem az autó adatait ismerem,
a tulajdonos elérhetősését, hogyan tudnám kideríteni???
Okmány Irodánál nem akartak segíteni, mondván, hogy mondjam meg a tulajdonos
nevét, anyja nevét, szül. idejét.
Ha ezeket tudnám nem tőlük kérdezném:)

Ha valakinek van ötlete kerem jelezze.
Köszi!!

Hát nem biztos hogy ezt így legálisan lehet... Undecided
De menj be a központi adatnyilvántartóba, és jól kenj meg mindenkit... Grin Grin Grin
Talán az segít. Cool Evil Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #22667 Dátum: 2007 Január 30, 16:20:32 »

14.20 M1-M7 közös szakasz, AVG-312 pre67 szürke színben,   .hu matrica a jobb oldalüvegen.

Zoli Partizán haverja....vagy lehet Szilágyi Palika Barátok köztből
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #22666 Dátum: 2007 Január 30, 16:01:54 »

üdvw!
Aztata akarnám ööö mekkérdezni ööö
valaki tudna segíteni?
Egy autónak a tulajdonosát keresem az autó adatait ismerem,
a tulajdonos elérhetősését, hogyan tudnám kideríteni???
Okmány Irodánál nem akartak segíteni, mondván, hogy mondjam meg a tulajdonos
nevét, anyja nevét, szül. idejét.
Ha ezeket tudnám nem tőlük kérdezném:)

Ha valakinek van ötlete kerem jelezze.
Köszi!!

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süni
« Hozzászólás #22665 Dátum: 2007 Január 30, 14:59:44 »

14.20 M1-M7 közös szakasz, AVG-312 pre67 szürke színben,   .hu matrica a jobb oldalüvegen.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #22664 Dátum: 2007 Január 30, 14:14:43 »

Helló!Azt hallottam,hogy Ausztriában Burgenlandban,itt a Magyar határ közelében is van egy ilyen pszihikai eset mint a Marton Papa.Állítólag semmit el nem ad,csak rohasztja,a kuriózum léghűtéses tipusokat.A Porsche Fushsok és egyéb ritka alkatrészek szanaszét dobálva hevernek a földön.
Nem tudja valaki pontossan hol van ez? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2007 Január 30, 14:19:38 írta Narancs »
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22663 Dátum: 2007 Január 30, 14:09:10 »

Azt írtad, utálod a tuningot. Erre kérdeztem, vajon kávét szoktál-e inni.  Smiley De ezek szerint nem jött be.

A kávé a vérnyomást emeli a tuning a turbónyomást.
Nagyon hasonlóak.
 Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22662 Dátum: 2007 Január 30, 14:08:19 »


Ebbe is beleöltek pár misit tök feleslegesen...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #22661 Dátum: 2007 Január 30, 13:49:45 »

Hát ez nem semmi!  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=dmfIFfQb1-Q
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #22660 Dátum: 2007 Január 30, 13:11:47 »

Azt írtad, utálod a tuningot. Erre kérdeztem, vajon kávét szoktál-e inni.  Smiley De ezek szerint nem jött be.

nemfigyelem mit is csináltam már megint  Cool Grin
kv-t azt nem magos a véremnyomása  Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22659 Dátum: 2007 Január 30, 12:57:07 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....

BigBug, te nem szoktál inni kávét?  Smiley

nemfigyelem mit is csináltam már megint  Cool Grin
kv-t azt nem magos a véremnyomása  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22658 Dátum: 2007 Január 30, 12:46:25 »


Én hirtelen az Elisere gondoltam, de ez Esprit.
A pályán jó hosszú egyenes volt? Mert vannak olyan pályák, ahol az Formula1-esek se érik el a 320-at 600 kilóval, és 900 lóerővel.
Pölö a Hungaroringen hiába is akarnának 320-al menni! Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22657 Dátum: 2007 Január 30, 12:29:25 »

Ez a kocsi volt az:

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #22656 Dátum: 2007 Január 30, 12:04:52 »

Nézegettem a TV-ben a "Fifth gear" műsort, ahol azt tűzték ki célul, hogy 100 ezer font alatt kihozzanak egy olyan autót, ami képes 200 mérföld/óra feletti sebességre.
Elmentek és vettek egy Lotus-t valami 23 ezer fontért (9 milka). Előtte persze megnézték meg megszakértették és megállapították, hogy jó. Kifizették és elindultak vele haza. 5 mérföld után szétesett a váltó. Tréler. Váltót megcsináltatták, motort feltuningolták (asszem valami 400LE -re). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, motor megfő, dől az olaj. Tréleren haza. Motor megcsinál 2000 fontért (800 ezer forint). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, váltó szétesik. Tréleren haza. Váltó megcsinál. Közben motorba nitro szett beszerel. Pályára ki. Első kör. 1-ben elkapar, 2-ben elkapar, 3-ban elkapar, 4-ben szétesik a kuplung. Szétszedik, megcsinálják. Pályára ki és a 600LE-s motorral pont elérték a gyári végsebességet mielőtt végleg elfüstölt a kuplung.
Aztán hazamentek és eladták a kocsit. Összesen valami 34 ezer fontot költöttek el rá (13,5 misi) és nem érték el a céljukat.

Érdekes, hogy közben elvitték egy szélcsatornába a kocsit és az első dolguk volt leszedni - az egyébként gyári - hátsó szárnyat, mert többet ártott mint használt.

Na, ez egy jó kis tuning történet.

Egyébként elmesélték, hogy 10%-os végsebességnövekedéshez 33%-os teljesítmény növelés szükséges. Tehát, ha a 140LE-s autódnak 200 a vége, akkor durván akkor 190LE-re kell feltuningolnod, hogy 220-at tudjon.
A 200 mérföld/órás (320 km/ó) sebességeket egyébként 700LE-s verdákkal érték el.
Szerintem egy olyan könnyű, kicsi autónak, mint a Lotus megfelelő váltó áttételezéssel már egy 400-450 lovas motorral tudni kéne a 320-at, persze baromi hosszú, egyenes szakaszon, mondjuk az aerodinamika nagyon sokat számít.
Porsche 959 87-ben 450lóval 315-öt tudott.
100 ezer fontból vehetett volna egy pár éves Diablót, vagy Murcielagot, vagy valami Brabus Mercit, és megvan a 320.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22655 Dátum: 2007 Január 30, 11:42:52 »

Egyébként a tuning motorral van szívás bőven...

Nézegettem a TV-ben a "Fifth gear" műsort, ahol azt tűzték ki célul, hogy 100 ezer font alatt kihozzanak egy olyan autót, ami képes 200 mérföld/óra feletti sebességre.
Elmentek és vettek egy Lotus-t valami 23 ezer fontért (9 milka). Előtte persze megnézték meg megszakértették és megállapították, hogy jó. Kifizették és elindultak vele haza. 5 mérföld után szétesett a váltó. Tréler. Váltót megcsináltatták, motort feltuningolták (asszem valami 400LE -re). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, motor megfő, dől az olaj. Tréleren haza. Motor megcsinál 2000 fontért (800 ezer forint). Pályára ki, első kör. Nagy gáz, váltó szétesik. Tréleren haza. Váltó megcsinál. Közben motorba nitro szett beszerel. Pályára ki. Első kör. 1-ben elkapar, 2-ben elkapar, 3-ban elkapar, 4-ben szétesik a kuplung. Szétszedik, megcsinálják. Pályára ki és a 600LE-s motorral pont elérték a gyári végsebességet mielőtt végleg elfüstölt a kuplung.
Aztán hazamentek és eladták a kocsit. Összesen valami 34 ezer fontot költöttek el rá (13,5 misi) és nem érték el a céljukat.

Érdekes, hogy közben elvitték egy szélcsatornába a kocsit és az első dolguk volt leszedni - az egyébként gyári - hátsó szárnyat, mert többet ártott mint használt.

Na, ez egy jó kis tuning történet.

Egyébként elmesélték, hogy 10%-os végsebességnövekedéshez 33%-os teljesítmény növelés szükséges. Tehát, ha a 140LE-s autódnak 200 a vége, akkor durván akkor 190LE-re kell feltuningolnod, hogy 220-at tudjon.
A 200 mérföld/órás (320 km/ó) sebességeket egyébként 700LE-s verdákkal érték el.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22654 Dátum: 2007 Január 30, 11:17:20 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....




Kompatibilitási probléma, Gene Berg nem gondolta, hogy a 044-es hengerfejnek egy kicsit áthelyezik a gyertyát, hogy ne repedjen át a menet, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #22653 Dátum: 2007 Január 30, 11:11:54 »

http://www.fn.hu/index.php?id=10&cid=154612
 Sad Sad Sad
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #22652 Dátum: 2007 Január 30, 11:04:27 »

Vagy a tuning alkatrész elszabva....

BigBug, te nem szoktál inni kávét?  Smiley

Ez csak egy példa százból, a gyári rendszer kicsit jobban ki van találva....  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22651 Dátum: 2007 Január 30, 10:48:23 »

és a tuninggal sem értek egyet gyilkosságnak tartom

kurva nagy ember lenne itt a 2000-es években az aki 10-20-30 éves mérnöki munkával kifejlesztett motort
fórumos beszélgetések és némi szerelgetés után jobbra megcsinál és tartósabbra
tény hogy vannak tipushibák és a mai lehetőségekkel és némi tapasztalattal ezeket ki lehet küszöbölni
de sztem itt kéne legyen a dolog vége
ja és ez az én véleményem akinek nem tetszik nyalja ki  Smiley

van szmájli


Még mielőtt kinyalnám a segged elmondom, hogy senki nem állította, hogy a tuninggal jobb és tartósabb motort tud csinálni, viszont erősebbet, az biztos. Nekem már ennyi elég is.

Egyébként a tuning motorral van szívás bőven, pl. Maresz említette, hogy a hide-out csőtől nem lehet levenni a szelepfedelet...nekem meg a Gene Berg rövid szívócső úgy beletakar a 044-es hengerfej gyertyanyílásába, hogy egy esztergált speciális kulccsal tudom csak kicsavarni a gyertyát, a gyári motorhoz meg jó majdnem bármi. És nagyon könnyű még így is eltörni a gyertya porcelánját, ha útközben valami lenne a gyertyával (legalább kettővel) már hívnám is az autómentőt....
Ez csak egy példa százból, a gyári rendszer kicsit jobban ki van találva....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #22650 Dátum: 2007 Január 30, 10:16:52 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)
és ha a szöveget is elolvasod, kiderül, hogy két rugót árul, meg alkatrészeket

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #22649 Dátum: 2007 Január 30, 09:55:26 »

Praise the lowered!! Evil


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22648 Dátum: 2007 Január 30, 01:22:57 »

es ki ír be also határt??? Grin ;Dföleg szegeny bogarasok közül?


ha reálisat ír be az ember akkor talán, mer ki az aki elad egy olyan golfo 50k ért?  Ha van akkor már meg is vettem Grin,  de sajna ez csak urbánus legenda
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22647 Dátum: 2007 Január 30, 01:18:18 »

na igen de ha beírod az alsó határt akkor kiszűrted..

es ki ír be also határt??? Grin ;Dföleg szegeny bogarasok közül?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22646 Dátum: 2007 Január 30, 01:10:54 »

Sokan ezt csinálják a kiemelt hirdetés helyett. Ha valaki rákeres egy Golfra, akkor felül fog megjelenni, mivel ár alapján listázzák a kocsikat.....

na igen de ha beírod az alsó határt akkor kiszűrted..
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22645 Dátum: 2007 Január 30, 01:06:13 »

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1024622&command=ugras&screenwidth=1024

A srác valamit eléggé elírt az áron (ha csak nem lopott s reggelre el is akarja adni:-)
Sokan ezt csinálják a kiemelt hirdetés helyett. Ha valaki rákeres egy Golfra, akkor felül fog megjelenni, mivel ár alapján listázzák a kocsikat.....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22644 Dátum: 2007 Január 30, 01:01:08 »

mi az a rakatt ??

Too many nekem is megjelent:-)


rákatintottam Grin Grin Grin bitos sokan nézték eccere nagyot csobbant ez a hirdetes.... Grin(de már bejött)
akkor se kéne ez a muanyag tütü ha ennyiert adnák:) eladnám és építenék belöle szép bogarkat Cool
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #22643 Dátum: 2007 Január 30, 00:49:03 »

Remélem elsőnek a bogaraknál :-)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #22642 Dátum: 2007 Január 30, 00:46:43 »

mi az a rakatt ??

Too many nekem is megjelent:-)

valami nem kerek arra felé, vagy most lendül fel a használtautó piac  Grin
Oldalak: 1 ... 2975 2976 2977 2978 2979 [2980] 2981 2982 2983 2984 2985 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.205 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.