www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 12:06:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2968 2969 2970 2971 2972 [2973] 2974 2975 2976 2977 2978 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30784960 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #22961 Dátum: 2007 Február 02, 17:39:59 »

szépek, gratula
mennyi idősek?
Vasárnapiak, 5 nap.
Kössz
Holló
« Hozzászólás #22960 Dátum: 2007 Február 02, 17:34:54 »

Basset hound
Mind a kettő marad nálunk.  Cheesy
Apa anya gyerekek, meg a Béla a vizsla.  Grin
szépek, gratula
mennyi idősek?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22959 Dátum: 2007 Február 02, 17:26:08 »

Csak kicsit titokzatos Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #22958 Dátum: 2007 Február 02, 17:18:28 »

fajtájuk?
Basset hound
Mind a kettő marad nálunk.  Cheesy
Apa anya gyerekek, meg a Béla a vizsla.  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22957 Dátum: 2007 Február 02, 17:16:14 »

Aha, négyen voltak, de sajna kettő halva született.
Viszont ez a kettő nagyon bitang.  Grin
fajtájuk?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #22956 Dátum: 2007 Február 02, 17:15:37 »

tieid?
mármint nem úgy értem, hogy te vagy apjuk  Grin
Aha, négyen voltak, de sajna kettő halva született.
Viszont ez a kettő nagyon bitang.  Grin
Holló
« Hozzászólás #22955 Dátum: 2007 Február 02, 17:09:21 »

Én meg megnézem őket a kazánházban, hogy jól vannak-e.  Grin Grin Grin


tieid?
mármint nem úgy értem, hogy te vagy apjuk  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22954 Dátum: 2007 Február 02, 16:29:17 »

3.(Até SORRY!!)
nem semmi Wink
nem állnék neki Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #22953 Dátum: 2007 Február 02, 16:14:28 »

Nem nézi valaki a Discovery-n a Junkyard c. műsort. Mindkét csapatnak emelő szerkezetet kellett építenie és egy hídról kellett felemelni két autó roncsot. Na milyen roncsok voltak? 2 Karmann Ghia. Az egyik 67 előtti a másik 67 utáni. A karosszéria, ajtók, motorblokkok, kerekek, lökhárítók, kormány és dísztárcsák. Szinte minden alkatrésze ott volt... Cry

Láttam én is!! HORROR!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22952 Dátum: 2007 Február 02, 15:42:44 »

húgecc,
a legújabb tag nem szotyi :-))
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=666



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22951 Dátum: 2007 Február 02, 15:25:23 »

Mivel itt semmi nem OFF,itt küldök pár képet Maresznak,egy szigetszentmikloson épülö templom tetöszerkezetéröl.

Én is köszönöm, ha már szakmám... állítólag....  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #22950 Dátum: 2007 Február 02, 15:15:20 »

Én meg megnézem őket a kazánházban, hogy jól vannak-e.  Grin Grin Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22949 Dátum: 2007 Február 02, 14:53:55 »

3.(Até SORRY!!)

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22948 Dátum: 2007 Február 02, 14:52:36 »

2.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #22947 Dátum: 2007 Február 02, 14:50:22 »

Mivel itt semmi nem OFF,itt küldök pár képet Maresznak,egy szigetszentmikloson épülö templom tetöszerkezetéröl.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #22946 Dátum: 2007 Február 02, 14:13:04 »

Megéri, mert a súlyadóból és a zöldkártyából (most már tudjuk, hogy az sem kell) 1-2 év alatt visszajön!
én úgy értelmeztem, hogy zöldkártyázni el kell menni és egy értéket be kell állítsanak, szóval szerintem költségben ez is ugyanannyi. vagy én értem félre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22945 Dátum: 2007 Február 02, 14:11:07 »

Tény. Csak az OT kiváltása elég sokba kerül ugytudom.

Megéri, mert a súlyadóból és a zöldkártyából (most már tudjuk, hogy az sem kell) 1-2 év alatt visszajön!
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22944 Dátum: 2007 Február 02, 14:10:01 »

Tény. Csak az OT kiváltása elég sokba kerül ugytudom.
Már nem emlékszem rá, de nem volt valami egetverő összeg.
Azt hiszem a rendszám, az új forgalmi, meg a vizsaga (kb. 20000Ft.) volt.
A rendszám meg a forgalmi ugyan annyi, mint bármely másik autónál.
De OT-t csak a központi okmány irodában adnak ki!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22943 Dátum: 2007 Február 02, 13:55:49 »

Ha szétforgatja, ha nem fizetni kell érte!
Azért az évi 600-700 km-ért minek fizessek? Főleg, ha OT-sra nem is kell!

Tény. Csak az OT kiváltása elég sokba kerül ugytudom.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22942 Dátum: 2007 Február 02, 13:28:07 »

Most beszéltem a MAVAMSZ-al és azt mondták,
hogy NEM kell zöldkártya az OT-s autókra, és ezt a rendőrök is tudják!!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22941 Dátum: 2007 Február 02, 13:25:59 »

És az a jó az egészben, hogy ki van írva, hogy a mérés folyamán keletkezett károkért felelőségen nem vállalnak!   


Én meg nem vállalok felelősséget a kezük, pofájuk épségéért....  Tongue Roll Eyes Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #22940 Dátum: 2007 Február 02, 13:24:45 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.

Ha szétforgatja, ha nem fizetni kell érte!
Azért az évi 600-700 km-ért minek fizessek? Főleg, ha OT-sra nem is kell!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #22939 Dátum: 2007 Február 02, 13:02:08 »

Grin ;Dkezzel probaltam de semmit nem moccan, ebből arra következtetek h van meg benne anyag Grin
üdvw
cseréjjé greg-el sárvédőt

Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #22938 Dátum: 2007 Február 02, 12:49:17 »

/55 v 50 gumi kell vagy megfogod ivet és kézel kifele segitesz egy picit !
vagy keskeny hid Evil Grin

 Grin ;Dkezzel probaltam de semmit nem moccan, ebből arra következtetek h van meg benne anyag Grin
üdvw
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #22937 Dátum: 2007 Február 02, 12:48:10 »

Nem nézi valaki a Discovery-n a Junkyard c. műsort. Mindkét csapatnak emelő szerkezetet kellett építenie és egy hídról kellett felemelni két autó roncsot. Na milyen roncsok voltak? 2 Karmann Ghia. Az egyik 67 előtti a másik 67 utáni. A karosszéria, ajtók, motorblokkok, kerekek, lökhárítók, kormány és dísztárcsák. Szinte minden alkatrésze ott volt... Cry

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22936 Dátum: 2007 Február 02, 11:59:03 »

ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "

az fasza.
ha jól letekerik a CO-t, akkor a NOx szint lesz kurva magas sokkal mérgezőbb gáz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22935 Dátum: 2007 Február 02, 11:08:22 »

"A másik csoport az 1969. julius 1. előtt gyártott „öreg” autók esete:
Amennyiben a mérőműszer adatbázisában nem szerepel a gyári beállítási adat, lehetőség van a rendeleti érték alapján a zöldkártya kiadására. A rendelet szerint ezeknél az autóknál csak CO-t kell mérni ( HC-t azaz szénhidrogént nem!!) "
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #22934 Dátum: 2007 Február 02, 10:17:05 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
bármire kiadják? nem a gyári értéknek kell megfelelni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22933 Dátum: 2007 Február 02, 10:15:08 »

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
erről a gyakorlatban viszont foglamuk sincs, hogy így kéne tegyenek..
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #22932 Dátum: 2007 Február 02, 10:11:28 »

Én elmondtam a felügyeletes embernek, hogy tipikus példáját láthatjuk annak a szabályalkotásnak, amikor egy valaki az íróasztal mögül megalkot egy szabályrendszert, nagyon kitalálja, csak a valós életben nem alkalmazható, fizikai korlátai vannak.

Pl. van ez a 6 perces 3000-es fordulaton pörgetés, a mérés megkezdése előtt. A typ1-es motornak itt kezd rászabályozni a röpsúly teljesen és ad már neki 23-28 fokos előgyújtást. Mivel itt ez mechanikus, nem áll az előgyújtás, mint a digitális motorelektronikáknál, tartod a gázpedát, de az előgyújtás mászkál és a fordulatszám változik, azonos gázpedál állásnál kezd jobban pörögni, stb.. A rendszer kis tűrése miatt kiszaladsz a 3000 +/- 200 fordulatból és újra kezdődik ez a mérési szakasz, amit nem lehet átlépni. Aki a 400-as tűrést megalkotta, az még nem ptóbálta meg tartani a gázt egy mechanikus előgyújtás szabályozású autón soha életében. csak azt nem értem, hogy miért nem hívják be Misibácsit, az 50 éves autószerelőt, akinek van igazi tapasztalata, nem csak 3 diplomája meg 1000 konferencia részvétele amit a semmiről tartott egy 5 diplomás "szakember".

1969 elötti autókat nem forgatnak szét. Teljesen mindegy mi az érték, ki kell adni a zöldkártyát.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22931 Dátum: 2007 Február 02, 10:09:12 »

És az a jó az egészben, hogy ki van írva, hogy a mérés folyamán keletkezett károkért felelőségen nem vállalnak!   

Hasonló, veszettül pörgetett módszerrel nyírtak ki a tatabányai Autóklub műszaki állomáson 4-5 kocsit, mert, hogy ez az előírás...
Egy Távhős ismerősnek is majd szétesett a kocsija, mert olyan fordulatszámra akarták felpörgetni, amit a szabályozó elektronika nem engedett, leszabályozott...
De azért jónéhányszor megpróbálták derekasan... Majd a tulaj szólt, hogy akkor ennyi, hagyják békén, viszi máshova....

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22930 Dátum: 2007 Február 02, 10:05:56 »

én az audikocsimnál kaptam agyvérzést mikor 20-szor (nem túlzás) kellet halálbatiporni szerencsétlent mert 5200 helyett 5230-at forgott maxon, és a kib***tt program így nem értékelte a mérést, mimeg optimistán mindig újrakezdtük hogy most majd jó lesz.
azt nem lett, jött az alternatív megoldás, még az indexkapcsoló is izzott szegény autóban nem csak a turbó.

Én elmondtam a felügyeletes embernek, hogy tipikus példáját láthatjuk annak a szabályalkotásnak, amikor egy valaki az íróasztal mögül megalkot egy szabályrendszert, nagyon kitalálja, csak a valós életben nem alkalmazható, fizikai korlátai vannak.

Pl. van ez a 6 perces 3000-es fordulaton pörgetés, a mérés megkezdése előtt. A typ1-es motornak itt kezd rászabályozni a röpsúly teljesen és ad már neki 23-28 fokos előgyújtást. Mivel itt ez mechanikus, nem áll az előgyújtás, mint a digitális motorelektronikáknál, tartod a gázpedát, de az előgyújtás mászkál és a fordulatszám változik, azonos gázpedál állásnál kezd jobban pörögni, stb.. A rendszer kis tűrése miatt kiszaladsz a 3000 +/- 200 fordulatból és újra kezdődik ez a mérési szakasz, amit nem lehet átlépni. Aki a 400-as tűrést megalkotta, az még nem ptóbálta meg tartani a gázt egy mechanikus előgyújtás szabályozású autón soha életében. csak azt nem értem, hogy miért nem hívják be Misibácsit, az 50 éves autószerelőt, akinek van igazi tapasztalata, nem csak 3 diplomája meg 1000 konferencia részvétele amit a semmiről tartott egy 5 diplomás "szakember".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #22929 Dátum: 2007 Február 02, 09:57:04 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

Hasonló, veszettül pörgetett módszerrel nyírtak ki a tatabányai Autóklub műszaki állomáson 4-5 kocsit, mert, hogy ez az előírás...
Egy Távhős ismerősnek is majd szétesett a kocsija, mert olyan fordulatszámra akarták felpörgetni, amit a szabályozó elektronika nem engedett, leszabályozott...
De azért jónéhányszor megpróbálták derekasan... Majd a tulaj szólt, hogy akkor ennyi, hagyják békén, viszi máshova....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #22928 Dátum: 2007 Február 02, 09:40:59 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?

Nem, viszont a kedvezmény (adó, pl.) törvény szerint csak arra jár. Jellemzően magyar megoldás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22927 Dátum: 2007 Február 02, 09:35:40 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

én az audikocsimnál kaptam agyvérzést mikor 20-szor (nem túlzás) kellet halálbatiporni szerencsétlent mert 5200 helyett 5230-at forgott maxon, és a kib***tt program így nem értékelte a mérést, mimeg optimistán mindig újrakezdtük hogy most majd jó lesz.
azt nem lett, jött az alternatív megoldás, még az indexkapcsoló is izzott szegény autóban nem csak a turbó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22926 Dátum: 2007 Február 02, 09:34:56 »

husszúnadrágban kellett volna menned:)


Azbeszt gatyában.

Egyébként van nagyon jó kontaktom a Közlekedés Felügyeletnél....aminek most a neve Nemzeti Közlekedési Hatóság, említettem neki, hogy milyen okos egy 35 éves léghűtéses autót 6 percig forgatni a maximális fordulatszámának75%-án..."hogy elérje üzemi hőfokát a katalizátor".
Annyit tudott hozzáfűzni, hogy "nem lett pontosan átgondolva a rendszer". Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #22925 Dátum: 2007 Február 02, 09:31:06 »

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.
husszúnadrágban kellett volna menned:)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22924 Dátum: 2007 Február 02, 09:26:07 »

hát igen, a rendőr szerintem azt sem tudja hogy néz ki egy minősitési igazolólap.

Anno hallottam valakiről aki látott olyat az unokatesója ismerősének a rokonánál hogy amikor még lehetett súlyadómentességet kapni veterán autóra, otthon ügyesen szerkesztett "igazolásokkal" kérvényezték sorban az adóhivatalnál a kedvezményt, és meg is kapták.
Aztán később mikor előkerült pár igazi igazolás is, akkor arról folyt a vita, melyik az eredeti papír, mert az igaziból kevesebb volt és azokkal szívóztak.
aztán be is szüntették a kedvezményt mert nem tudták kideríteni ki kivel van.
akkor véletlenül az én autóm is kapott kedvezményt, de nem tudom hogy történt, nem emlékszem, 5 évnél régebben volt, tán igaz sem volt  Grin

Mivel én köztudottan k*rva gazdag vagyok én befizetem a súlyadót, nem érdekel, de nagyon fájlaltam, amikor a zk-nál 6 percig 3200-as fordulaton forgatták az autót a júniusi 32 fokban és olyan meleg levegő jött ki az autó alól, hogy leégett a lábamról a szőr. Mondtam is az embernek, hogy cirkusznak vége, kapcsolók off állásba, és ilyen módon az én öreg autómon soha nem lesz zöldkártya.

És találtunk egy másik módot zöldkártyára.  Wink   Tipikus magyar történet ez is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #22923 Dátum: 2007 Február 02, 09:19:12 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?
hát igen, a rendőr szerintem azt sem tudja hogy néz ki egy minősitési igazolólap.

Anno hallottam valakiről aki látott olyat az unokatesója ismerősének a rokonánál hogy amikor még lehetett súlyadómentességet kapni veterán autóra, otthon ügyesen szerkesztett "igazolásokkal" kérvényezték sorban az adóhivatalnál a kedvezményt, és meg is kapták.
Aztán később mikor előkerült pár igazi igazolás is, akkor arról folyt a vita, melyik az eredeti papír, mert az igaziból kevesebb volt és azokkal szívóztak.
aztán be is szüntették a kedvezményt mert nem tudták kideríteni ki kivel van.
akkor véletlenül az én autóm is kapott kedvezményt, de nem tudom hogy történt, nem emlékszem, 5 évnél régebben volt, tán igaz sem volt  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #22922 Dátum: 2007 Február 02, 09:14:43 »

Akkor most arra keressünk választ, hogy mi a minősített veterán. Csak az OT forgalmi rsz-ú?
tudtommal lehet minősített, de nem váltja ki az OT-s rendszámot. itt nincs semmi kedvezmény

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 2968 2969 2970 2971 2972 [2973] 2974 2975 2976 2977 2978 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.