www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 16, 00:51:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3472 3473 3474 3475 3476 [3477] 3478 3479 3480 3481 3482 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31716638 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2807 Dátum: 2006 Március 10, 23:26:14 »

nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint)

hazudok ;-))) óra szerint majdnem 90 volt ;-)))
kawa
« Hozzászólás #2806 Dátum: 2006 Március 10, 23:25:45 »

dejónektek hogy így értetek hozzááááá
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2805 Dátum: 2006 Március 10, 23:22:56 »

a félautomatával egy kicsit többet kell játszani, de azt is ki lehet tapasztalni.
nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint), és gyorsulási versenyen egy elég jó kéziváltós 150 méteren csak úgy másfél méterrel volt előrébb.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2804 Dátum: 2006 Március 10, 23:18:46 »

állitólag a félautomatánál 0 fok kell??

igen, én is úgy olvastam.

de mondom, nekem a tudományos elv sosem jött be, én fülre állítom a gyújtást...
félautomatánál meg a karbit is másképp kell állítani (pl. üresben magasabb fordulatszám kell, hogy amikor sebességbe teszed, akkor legyen 8-900 körül)
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2803 Dátum: 2006 Március 10, 23:15:58 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
alapjárat és gyujtásbeállitás gondom van.szivatóval mennyire lehet magasabb az alapjárat,mert az enyém nagyon pörög..
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2802 Dátum: 2006 Március 10, 23:13:09 »

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...
Ki lett cserélve gyergya ,kábelek megszakitóstb..7.5 fokon indul a la jobban,de csattog hidegen a kipufogó,5fokon is jól indul.de itt id döcögős a járása,és 0 fokon is megy bár kicsit nehezebben indul állitólag a félautomatánál 0 fok kell??
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2801 Dátum: 2006 Március 10, 23:02:29 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))

van ilyen!

node buszt akarok venni Cheesy

fogok is, mert busz nélkül félig halott vagyok... ááááhhhh

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2800 Dátum: 2006 Március 10, 22:53:06 »


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2799 Dátum: 2006 Március 10, 22:50:25 »

namármost nekem gyári értékre állítva még sosem volt jó a gép. sőt, stroboszkóppal vagy műszerrel beállított gyújtással se...

fül kell hozzá, meg a jobb kéz a motorra, meg érzék... aki pár éve ott volt almádiban, az tanúsíthatja


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2798 Dátum: 2006 Március 10, 22:42:32 »

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...

namármost nekem gyári értékre állítva még sosem volt jó a gép. sőt, stroboszkóppal vagy műszerrel beállított gyújtással se...

fül kell hozzá, meg a jobb kéz a motorra, meg érzék... aki pár éve ott volt almádiban, az tanúsíthatja
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2797 Dátum: 2006 Március 10, 22:38:39 »

Bogár gyujtásbeállitásról keresek adatot,ha a 3.-as henger felső holtponja esik a gyujtáselosztó jelöléséhez.
1974-es 1.3 as félautomata.
0 fok 5 fok vagy 7.5 fok??Mert mindegyiket próbáltam,de egyik sem igazán jó .
Hova állítsamm,?

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2796 Dátum: 2006 Március 10, 22:34:30 »

kivehető hátfal, motortér formája, a tank mérete, a csomagtartórész formája, alvázszám helye, fékfolyadéktartály helye, műszerek, stb., stb.

motortartó gerenda, gázpedál, első ülések, légszűrő, fűtő csatorna, ill fűtőrácsok, első ajtón belső zárógomb...
ne ne kezdjük egymás.....    Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy van pár dolog amiben különbözik az a meg a b. az a szebb, számomra nagyságrendekkel praktikusabb, és rohadt drága. müszaki előnyei olyan angyok szerintem nincsenek a b nek, de nem merek nyilatkozni... minden esetre könnyeb b-t vezetni... de nem jobb

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2795 Dátum: 2006 Március 10, 22:30:40 »

Halihó!

Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.

Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!

És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))

üdvw

én meg ma levizsgáztam sokmindenből, pl forgalmi vezetésből Vácott, és mivel saját autóval kellett, Freki koma hatalmas segítségével bogival villantottam oda. azt az arcot, mikor a sok szuyok off után a vizsgabiztos meglátta..... hát nálam be is kötötte magát, amit állítólag sehol máshol. minden esetre bogarat vezetni, áááhhhhh hatalmas volt Cheesy
meg legfőképp nem ki móka Cheesy

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2794 Dátum: 2006 Március 10, 22:27:42 »

tolóajtó full más, légbeömlő kopoltyú, géptérajtó, homloklemez alja, első sárvédőívek tök mások, fellépő küszöb T2an nincs pl, mi van még...

technikában meg full: fékszervó, kormánymű teljesen, váltó felfogatás rudazat stb... szellőzés (a T2a ban oldalanként szabályozható, b nél nem) és ezer apróság: pl ablaktörlő bajuszkapcsoló, belülről nyitható tolóajtózár stb stb....

kivehető hátfal, motortér formája, a tank mérete, a csomagtartórész formája, alvázszám helye, fékfolyadéktartály helye, műszerek, stb., stb.
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2793 Dátum: 2006 Március 10, 22:26:46 »

De ugye nem akarod lelőni a lámpákat onnan?????  Shocked

azok olyan karaj lámpák, hogy greg a kocsijából gombnyomásal azaz huzással ad tüzet az előtte várakozó hölgynek Cheesy Cheesy : D Cheesy Cheesy volt szerencsém Hektort hajszolni, háááát, eszement élményautó Tongue

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2792 Dátum: 2006 Március 10, 22:21:34 »

miért, külsőre mennyi különbség van? lökhárítók, tanksapi ajtó, indexek, kerekek. van még valami?

tolóajtó full más, légbeömlő kopoltyú, géptérajtó, homloklemez alja, első sárvédőívek tök mások, fellépő küszöb T2an nincs pl, mi van még...

technikában meg full: fékszervó, kormánymű teljesen, váltó felfogatás rudazat stb... szellőzés (a T2a ban oldalanként szabályozható, b nél nem) és ezer apróság: pl ablaktörlő bajuszkapcsoló, belülről nyitható tolóajtózár stb stb....

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2791 Dátum: 2006 Március 10, 22:17:07 »



baaaaz, ez kábé olyan, mintha pl Hanyi vagy bárki többet (még) inna Hortobágyon, és busszal indulna fürdeni a medencébe Smiley én pl ilyen dolgokra való hajlamom miatt nem merek inni Cheesy

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2790 Dátum: 2006 Március 10, 22:14:26 »

Bogár gyujtásbeállitásról keresek adatot,ha a 3.-as henger felső holtponja esik a gyujtáselosztó jelöléséhez.
1974-es 1.3 as félautomata.
0 fok 5 fok vagy 7.5 fok??Mert mindegyiket próbáltam,de egyik sem igazán jó .
Hova állítsamm,?
Nem elérhető doca
Hozzászólások: 137


Egyszer fenn, máskor lent...

« Hozzászólás #2789 Dátum: 2006 Március 10, 22:05:22 »

Talán nem pont ide való! Bocs.
http://www.nol.hu/viewattachment/view/396634/1/65/

Az Asperger szindrómások mozgása ügyetlen, szociálisan gátoltak, rossz társalkodók ....szenvedélyességgel vonzódnak általában
valami elvont dologhoz.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2788 Dátum: 2006 Március 10, 21:50:40 »

ez Stonnak

szegény sárgával nagyon csúnyán elbántak... azok a béemwé lemezfelnik alatta meg már az übergáz kategória
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2787 Dátum: 2006 Március 10, 20:05:48 »

Mi járatban vagy csak úgy voltatok nálam???

KicsiNellyvel mondjuk beszéltem volna személyesen is de majd a rajzáson meg teszem.

Üdvw
Arra kavartunk,nem volt konkrét ok,csak a Budafoki sarkán szoltam KicsiNellynek,hogy itt kell befordulni Hozzád,oszt már ott is voltunk.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2786 Dátum: 2006 Március 10, 19:57:33 »

Huh inkább ne...
no majd akko keresek neki eredeti állapotu gépekröl képet Grin

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2785 Dátum: 2006 Március 10, 19:57:09 »

Halihó!
Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.
Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!
És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))
üdvw

IBmeg!

Az enyém még aluszik.
Nem akar felkelni.
Valszeg csak 1én keltem fel.
Pedig már viszket a hátsóm.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2784 Dátum: 2006 Március 10, 19:55:36 »

ez Stonnak

 Huh inkább ne...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2783 Dátum: 2006 Március 10, 19:54:17 »

Valamit elBö...Tem. Grin
Mi járatban vagy csak úgy voltatok nálam???

KicsiNellyvel mondjuk beszéltem volna személyesen is de majd a rajzáson meg teszem.

Üdvw

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2782 Dátum: 2006 Március 10, 19:47:21 »

ez Stonnak

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2781 Dátum: 2006 Március 10, 19:35:23 »


Valamit elBö...Tem. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2780 Dátum: 2006 Március 10, 19:34:10 »

Halihó!

Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.

Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!

És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))
Ahoy Gumibogi.
Vótunk ma nálad KicsiNellyvel,Te + Huztál el Siofokra, Cheesy

üdvw

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2779 Dátum: 2006 Március 10, 19:27:15 »

Halihó!

Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.

Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!

És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))

üdvw

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2778 Dátum: 2006 Március 10, 19:12:17 »

Ahoy.
Ma 11ora 15perc.
Parkolohelyet keresek Bp. Fiumei u. Nagy TB elött,hát nem bogarat látok?

Az biztos hogy MBK-s,ismeri valaki?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2777 Dátum: 2006 Március 10, 18:42:28 »

Új "bogaras" könyv (bogár van a borítóján  Grin http://www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/GetBook?ID=XWENDNKFCDPJQZHFBPFIFMCCMQWFJUBKLQ&UserID=&Page=1&SrcWord=&SrcField=sfMegNev&SrcOrder=oMegnev&KatKod=BDF&BookID=182828&GotoBook=True&LastDays=20#BookMarker


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2776 Dátum: 2006 Március 10, 18:34:21 »

Sziasztok!
Nézem az m1-en a Kukori és Kotkodát (szoktatom magam – később muszályj lesz Wink), és az álruhás rosszarcú rókák piros bogárral érkeztek kacsaszomszédhoz. Ha valakit érdekel a történet, hát nagyon izgalmas. Volt. Már vége...
 Kiss Hajni

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2775 Dátum: 2006 Március 10, 18:29:58 »

 

[melléklet törölve a rendszer által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2774 Dátum: 2006 Március 10, 18:11:44 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2773 Dátum: 2006 Március 10, 15:30:11 »

ez maradjon az én titkom Smiley

én tudom...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #2772 Dátum: 2006 Március 10, 15:28:55 »


A " leszakadt" kipuffot meg lehet dumálni, de ami a lámpát illeti elől mehet minden, de a fentieknek lőttek.

De ugye nem akarod lelőni a lámpákat onnan?????  Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #2771 Dátum: 2006 Március 10, 15:25:30 »

Sorry ha majd kérdezgetek de inkább szeretem úgy akocsit hogy ne lehessen hogy valami miatt megbűntetnek :-)))))
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #2770 Dátum: 2006 Március 10, 15:24:30 »


A " leszakadt" kipuffot meg lehet dumálni, de ami a lámpát illeti elől mehet minden, de a fentieknek lőttek.

azt nem szoktam használni :-)

illetve egyszer de meg is lettem baszva 8e re :-(
sajna városban be nem látható helyen kövill. ohne és biztonságossabnak ítéltem ha bekapcsolom nehogy ha valaki elém ugrik akkor baj legyen.

Szerencsére van a kocsin átalakítási engedély így amiatt még nem volt gondom hogy ott fenn csak úgy vannak , néha fénykürtnek jó mert könnyebben észreveszik az autósok.
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #2769 Dátum: 2006 Március 10, 15:20:42 »


Köszi
és ha a kipuffot ha leszedem , de beteszem hátra s azt mondom hogy hátulról nekem koccantak most nem rég s leszakadt akkor még megúszhatom ??? , persze nem folyamatossan csak ha 1* 2* ilyen van .


Illletve egy akt kérdés ha előre a fényszorónak H3 as lámpát teszek be s nem 2 őt hanem 4 et az még szabályos????

Azaz a képen a két simát 4 db H3 asra cserélném , azért H3 ra mert sajna nem találok H4 et ilyen kültéri krómosban :-(
Ja nálam nem rendhagyó a bogi egy kép róla.
http://kep.tar.hu/kelger/50039611/5928029#2
 


A " leszakadt" kipuffot meg lehet dumálni, de ami a lámpát illeti elől mehet minden, de a fentieknek lőttek.

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #2768 Dátum: 2006 Március 10, 15:16:24 »


Szeva Greg . Én a közlekedésrendészeten vagyok balesethelyszínelő. Motorkódot 99%-ban mi nem nézünk, csak, ha nagyon gány a verda. Kipuffnál úgytudom, hogy 96db a tűréshatár, és van erre mérőnk is


Köszi
és ha a kipuffot ha leszedem , de beteszem hátra s azt mondom hogy hátulról nekem koccantak most nem rég s leszakadt akkor még megúszhatom ??? , persze nem folyamatossan csak ha 1* 2* ilyen van .


Illletve egy akt kérdés ha előre a fényszorónak H3 as lámpát teszek be s nem 2 őt hanem 4 et az még szabályos????

Azaz a képen a két simát 4 db H3 asra cserélném , azért H3 ra mert sajna nem találok H4 et ilyen kültéri krómosban :-(
Ja nálam nem rendhagyó a bogi egy kép róla.
http://kep.tar.hu/kelger/50039611/5928029#2
 
Oldalak: 1 ... 3472 3473 3474 3475 3476 [3477] 3478 3479 3480 3481 3482 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.