www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:42:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3470 3471 3472 3473 3474 [3475] 3476 3477 3478 3479 3480 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27868446 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2821 Dátum: 2006 Március 11, 08:18:32 »

 a VW-nek is volt versenyótószállitó változata,nem csak a Merdzsónak

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #2820 Dátum: 2006 Március 11, 07:52:10 »

Manófalvi: gyönyörű, de mér' gömbölű a szélvédője???  Shocked


Más: igazi kuriózum (jó, nem a VW, hanem a lemez)
Néhai Tommy Bolin egyik utolsó pengetése hallható rajta.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2819 Dátum: 2006 Március 11, 07:49:59 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:
<beszúrt kép törölve>

Éppen felszállni készül? :-)
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #2818 Dátum: 2006 Március 11, 07:30:15 »

Sziasztok!
Pénteken ugyan nem vizsgázott le a bogarunk, viszont már autó formája van. A legújabb verzió szerint hétfőn vizsgázik. Itt a pénteki állapotról egy fotó:
1303LS
« Hozzászólás #2817 Dátum: 2006 Március 11, 07:07:44 »

Mikóóó lesz már jó idő???




[melléklet törölve a rendszer által]
kawa
« Hozzászólás #2816 Dátum: 2006 Március 10, 23:47:46 »

vasárnap is lesz valami? jól hallottam?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2815 Dátum: 2006 Március 10, 23:44:20 »

keddig látom, keddre napocskát mutat
kawa
« Hozzászólás #2814 Dátum: 2006 Március 10, 23:39:43 »

milyen időt mondanak szerdára? elő lehet venni a nyáribogit?
kawa
« Hozzászólás #2813 Dátum: 2006 Március 10, 23:38:14 »

önbizalomban nincs hiány :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2812 Dátum: 2006 Március 10, 23:37:34 »

a szerdai kiránduláshoz lehet csatlakozni?

nem, nem lehet.

kötelező ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2811 Dátum: 2006 Március 10, 23:37:11 »

nekem pl ha valami bajom van azonnal rohanhatok biára a tóthgabihoz....

senki nem úgy születik, hogy mindent tud. másoktól tanulni nem szégyen, meg egy kis önbizalom, aztán ihaj ;-)))
kawa
« Hozzászólás #2810 Dátum: 2006 Március 10, 23:35:13 »

a szerdai kiránduláshoz lehet csatlakozni?
kawa
« Hozzászólás #2809 Dátum: 2006 Március 10, 23:29:33 »

miheeeeez?

a kiccsabi ért a karbihoz, émmeg a gyűjtáshoz, már az is valami? ;-)))
és mindketten fülre állítunk ;-)
nekem pl ha valami bajom van azonnal rohanhatok biára a tóthgabihoz....
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2808 Dátum: 2006 Március 10, 23:27:32 »

dejónektek hogy így értetek hozzááááá

miheeeeez?

a kiccsabi ért a karbihoz, émmeg a gyűjtáshoz, már az is valami? ;-)))
és mindketten fülre állítunk ;-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2807 Dátum: 2006 Március 10, 23:26:14 »

nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint)

hazudok ;-))) óra szerint majdnem 90 volt ;-)))
kawa
« Hozzászólás #2806 Dátum: 2006 Március 10, 23:25:45 »

dejónektek hogy így értetek hozzááááá
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2805 Dátum: 2006 Március 10, 23:22:56 »

a félautomatával egy kicsit többet kell játszani, de azt is ki lehet tapasztalni.
nekem 1300-as motorral vígan vitte a 140-et (óra szerint), és gyorsulási versenyen egy elég jó kéziváltós 150 méteren csak úgy másfél méterrel volt előrébb.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2804 Dátum: 2006 Március 10, 23:18:46 »

állitólag a félautomatánál 0 fok kell??

igen, én is úgy olvastam.

de mondom, nekem a tudományos elv sosem jött be, én fülre állítom a gyújtást...
félautomatánál meg a karbit is másképp kell állítani (pl. üresben magasabb fordulatszám kell, hogy amikor sebességbe teszed, akkor legyen 8-900 körül)
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2803 Dátum: 2006 Március 10, 23:15:58 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
alapjárat és gyujtásbeállitás gondom van.szivatóval mennyire lehet magasabb az alapjárat,mert az enyém nagyon pörög..
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2802 Dátum: 2006 Március 10, 23:13:09 »

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...
Ki lett cserélve gyergya ,kábelek megszakitóstb..7.5 fokon indul a la jobban,de csattog hidegen a kipufogó,5fokon is jól indul.de itt id döcögős a járása,és 0 fokon is megy bár kicsit nehezebben indul állitólag a félautomatánál 0 fok kell??
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2801 Dátum: 2006 Március 10, 23:02:29 »

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))

van ilyen!

node buszt akarok venni Cheesy

fogok is, mert busz nélkül félig halott vagyok... ááááhhhh

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2800 Dátum: 2006 Március 10, 22:53:06 »


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

ja. meg szokatlanul csendesek lettek, meg túl egyenletes volt az alapjáratuk, meg gyorsításkor se rángattak... ;-)))

a lexebb az volt, amikor a mittoménhánymillióból épített full gyári vadiúj 1302-est bűvöltük meg, a gazdinak meg leesett az álla, hogy jééé, ez ilyet is tud? ;-)))
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2799 Dátum: 2006 Március 10, 22:50:25 »

namármost nekem gyári értékre állítva még sosem volt jó a gép. sőt, stroboszkóppal vagy műszerrel beállított gyújtással se...

fül kell hozzá, meg a jobb kéz a motorra, meg érzék... aki pár éve ott volt almádiban, az tanúsíthatja


hehehe almádiból hazafele több bogi is megbetegedett, elment az étvágya, mert mentek mint a meszes és ettek 6,5 litereket Tongue Tongue

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2798 Dátum: 2006 Március 10, 22:42:32 »

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...

namármost nekem gyári értékre állítva még sosem volt jó a gép. sőt, stroboszkóppal vagy műszerrel beállított gyújtással se...

fül kell hozzá, meg a jobb kéz a motorra, meg érzék... aki pár éve ott volt almádiban, az tanúsíthatja
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2797 Dátum: 2006 Március 10, 22:38:39 »

Bogár gyujtásbeállitásról keresek adatot,ha a 3.-as henger felső holtponja esik a gyujtáselosztó jelöléséhez.
1974-es 1.3 as félautomata.
0 fok 5 fok vagy 7.5 fok??Mert mindegyiket próbáltam,de egyik sem igazán jó .
Hova állítsamm,?

gyári érték 7,5 fok, de mondjuk figyelj az irányra, meg mondjuk ha nagyon ótvar a gyujtáés, cserélj megszakítót, kondenzátort, aztán lesd meg a gyertyákat, és ha végképp szar, akko elosztófedél, rotor, és kábelek is mehetnek cserére, a trafót meg érdemes megmérni, mert az meg remekül tud menetzárlatos lenni...

ennyi az elromolható alkatrészek listája, nézz át alaposan mindent...

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2796 Dátum: 2006 Március 10, 22:34:30 »

kivehető hátfal, motortér formája, a tank mérete, a csomagtartórész formája, alvázszám helye, fékfolyadéktartály helye, műszerek, stb., stb.

motortartó gerenda, gázpedál, első ülések, légszűrő, fűtő csatorna, ill fűtőrácsok, első ajtón belső zárógomb...
ne ne kezdjük egymás.....    Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy van pár dolog amiben különbözik az a meg a b. az a szebb, számomra nagyságrendekkel praktikusabb, és rohadt drága. müszaki előnyei olyan angyok szerintem nincsenek a b nek, de nem merek nyilatkozni... minden esetre könnyeb b-t vezetni... de nem jobb

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2795 Dátum: 2006 Március 10, 22:30:40 »

Halihó!

Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.

Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!

És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))

üdvw

én meg ma levizsgáztam sokmindenből, pl forgalmi vezetésből Vácott, és mivel saját autóval kellett, Freki koma hatalmas segítségével bogival villantottam oda. azt az arcot, mikor a sok szuyok off után a vizsgabiztos meglátta..... hát nálam be is kötötte magát, amit állítólag sehol máshol. minden esetre bogarat vezetni, áááhhhhh hatalmas volt Cheesy
meg legfőképp nem ki móka Cheesy

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2794 Dátum: 2006 Március 10, 22:27:42 »

tolóajtó full más, légbeömlő kopoltyú, géptérajtó, homloklemez alja, első sárvédőívek tök mások, fellépő küszöb T2an nincs pl, mi van még...

technikában meg full: fékszervó, kormánymű teljesen, váltó felfogatás rudazat stb... szellőzés (a T2a ban oldalanként szabályozható, b nél nem) és ezer apróság: pl ablaktörlő bajuszkapcsoló, belülről nyitható tolóajtózár stb stb....

kivehető hátfal, motortér formája, a tank mérete, a csomagtartórész formája, alvázszám helye, fékfolyadéktartály helye, műszerek, stb., stb.
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2793 Dátum: 2006 Március 10, 22:26:46 »

De ugye nem akarod lelőni a lámpákat onnan?????  Shocked

azok olyan karaj lámpák, hogy greg a kocsijából gombnyomásal azaz huzással ad tüzet az előtte várakozó hölgynek Cheesy Cheesy : D Cheesy Cheesy volt szerencsém Hektort hajszolni, háááát, eszement élményautó Tongue

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2792 Dátum: 2006 Március 10, 22:21:34 »

miért, külsőre mennyi különbség van? lökhárítók, tanksapi ajtó, indexek, kerekek. van még valami?

tolóajtó full más, légbeömlő kopoltyú, géptérajtó, homloklemez alja, első sárvédőívek tök mások, fellépő küszöb T2an nincs pl, mi van még...

technikában meg full: fékszervó, kormánymű teljesen, váltó felfogatás rudazat stb... szellőzés (a T2a ban oldalanként szabályozható, b nél nem) és ezer apróság: pl ablaktörlő bajuszkapcsoló, belülről nyitható tolóajtózár stb stb....

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető kiccsabi
Hozzászólások: 284


« Hozzászólás #2791 Dátum: 2006 Március 10, 22:17:07 »



baaaaz, ez kábé olyan, mintha pl Hanyi vagy bárki többet (még) inna Hortobágyon, és busszal indulna fürdeni a medencébe Smiley én pl ilyen dolgokra való hajlamom miatt nem merek inni Cheesy

Azt mondom, mindegy hogy mit vezetsz, csak DDT-043 legyen a rendszáma, vagy fizessenek érte annál többet, minél messzebb készült Németországtól Wink
Nem elérhető klklkl
Hozzászólások: 49

« Hozzászólás #2790 Dátum: 2006 Március 10, 22:14:26 »

Bogár gyujtásbeállitásról keresek adatot,ha a 3.-as henger felső holtponja esik a gyujtáselosztó jelöléséhez.
1974-es 1.3 as félautomata.
0 fok 5 fok vagy 7.5 fok??Mert mindegyiket próbáltam,de egyik sem igazán jó .
Hova állítsamm,?
Nem elérhető doca
Hozzászólások: 137


Egyszer fenn, máskor lent...

« Hozzászólás #2789 Dátum: 2006 Március 10, 22:05:22 »

Talán nem pont ide való! Bocs.
http://www.nol.hu/viewattachment/view/396634/1/65/

Az Asperger szindrómások mozgása ügyetlen, szociálisan gátoltak, rossz társalkodók ....szenvedélyességgel vonzódnak általában
valami elvont dologhoz.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #2788 Dátum: 2006 Március 10, 21:50:40 »

ez Stonnak

szegény sárgával nagyon csúnyán elbántak... azok a béemwé lemezfelnik alatta meg már az übergáz kategória
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2787 Dátum: 2006 Március 10, 20:05:48 »

Mi járatban vagy csak úgy voltatok nálam???

KicsiNellyvel mondjuk beszéltem volna személyesen is de majd a rajzáson meg teszem.

Üdvw
Arra kavartunk,nem volt konkrét ok,csak a Budafoki sarkán szoltam KicsiNellynek,hogy itt kell befordulni Hozzád,oszt már ott is voltunk.

Tóth Zoltán
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2786 Dátum: 2006 Március 10, 19:57:33 »

Huh inkább ne...
no majd akko keresek neki eredeti állapotu gépekröl képet Grin

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #2785 Dátum: 2006 Március 10, 19:57:09 »

Halihó!
Felkelltettem téli álmából fekete-sárga bogaramat.
Azaz felhoztuk Siofokról.
4 hónap pihenés után minimális öninditó forgatás után be is indult a jó öreg boxer moci.
Nagyon jó volt menni vele.
ja és ma ültem Sid 66os  és 63-as bogaraiba,igazi öreg filling.
Szóval sz*r idö ide vagy óda én nálam már tavasz van!
És nagyon köszönöm Stone a segitséget és ezt majd igyexem meg hálálni.....:-)))
üdvw

IBmeg!

Az enyém még aluszik.
Nem akar felkelni.
Valszeg csak 1én keltem fel.
Pedig már viszket a hátsóm.

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2784 Dátum: 2006 Március 10, 19:55:36 »

ez Stonnak

 Huh inkább ne...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2783 Dátum: 2006 Március 10, 19:54:17 »

Valamit elBö...Tem. Grin
Mi járatban vagy csak úgy voltatok nálam???

KicsiNellyvel mondjuk beszéltem volna személyesen is de majd a rajzáson meg teszem.

Üdvw

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2782 Dátum: 2006 Március 10, 19:47:21 »

ez Stonnak

[melléklet törölve a rendszer által]

Oldalak: 1 ... 3470 3471 3472 3473 3474 [3475] 3476 3477 3478 3479 3480 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.