www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 15:40:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2947 2948 2949 2950 2951 [2952] 2953 2954 2955 2956 2957 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30721139 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #23801 Dátum: 2007 Február 14, 11:01:18 »

Szia Imi!Ha tényleg, patinás,elsőtulajos,eredeti bogit keresel,a Sasvári Attila (A sárkány gazdája) árul egy ilyent 850.000-Ft-ért.
Egy külkeres úrnak két gépe volt.Egy Spar és egy 1300-as.A Spar igavonó volt az 1.3-as csak hétvégi autó,azért maradt meg ilyen szép állapotban.A belsőtere kifogástalan,a gyári fényen van egy-két kisecsetes öregbácsis javítgatás.De az autó összességében szerintem szép.
Ja és 1968 vagy 1969-es évjárat.
A leírt két bogi,szerintem is talán a legjobb gépek a Használtautón.
Valaki nem tudja, hogy pontosan milyen színű ez a kocsi? Ezt kérdeztem korábban is, de pontosan nem tudta senki sem. A tulajtól is megkérdeztem e-mail-ben, de még nem írta meg....

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23800 Dátum: 2007 Február 14, 10:49:40 »

Hirdette tavaly Decemberben több internetes oldalon is.
Most találtam egy papírt 1968-as és garantáltan 110.000-Km futott.
A telefonszámát inkább priviben. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 10:51:17 írta Narancs »
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23799 Dátum: 2007 Február 14, 10:48:46 »

az említett hirdető ezt meghirdetné 3 millióért Grin
nagyon szép autó, és még az évjárat is jobban tetszik mint a 70 feletti, mert ebben még f-es motor van...
A Sasi hirdeti valahol ezt az autót? (oké, hülye vagyok, látok mindent...)
Keskeny híd, nagy felni, ültets? Kilincs marad?
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #23798 Dátum: 2007 Február 14, 10:44:42 »

Szia Imi!Ha tényleg, patinás,elsőtulajos,eredeti bogit keresel,a Sasvári Attila (A sárkány gazdája) árul egy ilyent 850.000-Ft-ért.
Egy külkeres úrnak két gépe volt.Egy Spar és egy 1300-as.A Spar igavonó volt az 1.3-as csak hétvégi autó,azért maradt meg ilyen szép állapotban.A belsőtere kifogástalan,a gyári fényen van egy-két kisecsetes öregbácsis javítgatás.De az autó összességében szerintem szép.
Ja és 1968 vagy 1969-es évjárat.
az említett hirdető ezt meghirdetné 3 millióért Grin
nagyon szép autó, és még az évjárat is jobban tetszik mint a 70 feletti, mert ebben még f-es motor van...
A Sasi hirdeti valahol ezt az autót? (oké, hülye vagyok, látok mindent...)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 10:47:12 írta lovászimi »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23797 Dátum: 2007 Február 14, 10:39:14 »

Szia Imi!Ha tényleg, patinás,elsőtulajos,eredeti bogit keresel,a Sasvári Attila (A sárkány gazdája) árul egy ilyent 850.000-Ft-ért.
Egy külkeres úrnak két gépe volt.Egy Spar és egy 1300-as.A Spar igavonó volt az 1.3-as csak hétvégi autó,azért maradt meg ilyen szép állapotban.A belsőtere kifogástalan,a gyári fényen van egy-két kisecsetes öregbácsis javítgatás.De az autó összességében szerintem szép.
Ja és 1968 vagy 1969-es évjárat.
Ez tényleg szép kocsi. A fekete-fehér felni a 69-es típusévvel bezárólag volt. Ha jól tudom.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23796 Dátum: 2007 Február 14, 10:34:17 »

Szia Imi!Ha tényleg, patinás,elsőtulajos,eredeti bogit keresel,a Sasvári Attila (A sárkány gazdája) árul egy ilyent 850.000-Ft-ért.
Egy külkeres úrnak két gépe volt.Egy Spar és egy 1300-as.A Spar igavonó volt az 1.3-as csak hétvégi autó,azért maradt meg ilyen szép állapotban.A belsőtere kifogástalan,a gyári fényen van egy-két kisecsetes öregbácsis javítgatás.De az autó összességében szerintem szép.
Ja és 1968 vagy 1969-es évjárat.
A leírt két bogi,szerintem is talán a legjobb gépek a Használtautón.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 10:43:40 írta Narancs »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23795 Dátum: 2007 Február 14, 10:32:14 »

Volt pár napja egy kék bogár valahol Hatvan környékén 80eft-ér!
Az nem lehet érdekes? 68 utáni. Gyárinak kinéző.


a második történet rövidebb, egy hatvanas évekbeli rosszul kárpitozott, sietős felújítás közben hanyagul összehányt bogárhátú "ár nélkül" hirdetve.
Az én szememben az az oka egy ár nélküli hirdetésnek, hogy az eladó szóban hasznos információkat szeretne közölni az autóról, ami az árral együtt lesz teljes kép a hirdetésről.
telefonáltam, érdeklődtem mit lehet tudni a kocsiról, a válasz soványan: egymilliókettő. se több, se kevesebb.
ezen hamar túl voltam, kérdéseim nem is voltak, pedig szintén el tudtam volna képzelni azt a kocsit is a garázsomban...

ezenkívül találkoztam még több telefonszám nélkül, mélcímmel hirdetett bogárral ahonnan azóta sem jött semmi válasz.

itt tart a kultúra 2007-ben magyarországon a veteránéletben, és mesélhetnék még más márkák hasonló történeteit is, de az volt az ide illő bogaras vonatkozású rész.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #23794 Dátum: 2007 Február 14, 10:21:10 »

a második történet rövidebb, egy hatvanas évekbeli rosszul kárpitozott, sietős felújítás közben hanyagul összehányt bogárhátú "ár nélkül" hirdetve.
Az én szememben az az oka egy ár nélküli hirdetésnek, hogy az eladó szóban hasznos információkat szeretne közölni az autóról, ami az árral együtt lesz teljes kép a hirdetésről.
telefonáltam, érdeklődtem mit lehet tudni a kocsiról, a válasz soványan: egymilliókettő. se több, se kevesebb.
ezen hamar túl voltam, kérdéseim nem is voltak, pedig szintén el tudtam volna képzelni azt a kocsit is a garázsomban...

ezenkívül találkoztam még több telefonszám nélkül, mélcímmel hirdetett bogárral ahonnan azóta sem jött semmi válasz.

itt tart a kultúra 2007-ben magyarországon a veteránéletben, és mesélhetnék még más márkák hasonló történeteit is, de az volt az ide illő bogaras vonatkozású rész.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23793 Dátum: 2007 Február 14, 10:20:58 »

Beírom az elmúlt kb egy hét alatt átélt élményeimet bogarakkal kapcsolatban, érdekesek


No igy kell kulturáltan fikázni :-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23792 Dátum: 2007 Február 14, 10:17:59 »

Csak azért, hogy részemről korrekten zárjam le az ügyet:

Möcsi, megkövetlek, ezúton kérek bocsánatot a kárpitra tett megjegyzésemért. Igen. Előbb kellett volna nekem is gondolkodnom, aztán írnom.
A kocsid ha így eredeti, ahogy van, akkor tényleg érték, de egy kis ráncfelvarrás ráférne. Hacsak nem napi használatú. De akkor OT rendszámmal mi van...

A nagy pofám lesz egyszer a végzetem. Mégegyszer bocs!

Ezzel én ebben a tárgykörben befejeztem a hozzászólást.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 10:20:14 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #23791 Dátum: 2007 Február 14, 10:12:41 »

Beírom az elmúlt kb egy hét alatt átélt élményeimet bogarakkal kapcsolatban, érdekesek

Az adok veszek topicban olvastam két szép autóról ami felkeltette az érdeklődésemet, mert elhatároztam hogy szeretnék venni még egy régi folszit a busz mellé, amivel lennének új élményeim, ill. azzal megkímélném a wesztit azoktól a veszélyes gondolatoktól hogy valamit "csinálni" kellene vele...
az egyik érdekesség egy "gyári" bogár 2,2 millióért, 1970-ből. ezzel kezdeném. egyik este nézegettem a belinkelt autót a neten és megfogalmaztam egy óvatos érdeklődő levelet az autó állapotáról, volt-e komolyabb javítása, megvan-e a gyári számla, papírok, egyebek.
feltételeztem hogy 2,2-ért ilyeneket elvárhatok nagyképűség nélkül.
pár nap elteltével kaptam egy választ egy úrtól, aki tájékoztatott hogy az autó nem az övé, de ő mindent tud róla, garantáltan 26 000 km van benne, hobbiautóként használták új kora óta, és nem érte víz, de még poros úton sem mentek vele soha...???
ekkorra annyi kérdésem lett hirtelen hogy fel kellett hívnom az urat, nem tudtam várni az íméles válaszra.
a kérdéseimre azt a választ kaptam szóban, hogy az autó soha nem volt festve, minden eredeti rajta, és egy gyűjtőnek szeretnék eladni a kért összegért, mert az interneten is vannak ennyiért autók... ha komolyan érdekel megmondják hol van az autó és megnézhetem.
A szomorú a történetben az, hogy a képekről meg lehet állapítani hogy az autó újra volt festve, és a színt sem sikerült eltalálni sajnos, ugyanis a motortéren belül és kívül eltérő színt még képen is ki lehet szúrni, az ütközőgumi és társai szakszerűen lefestve, pedig 3 fordulattal kitekerhető lett volna, innen azt feltételezem hogy az egész fényezésnél ilyen "precízen" járt el a mester.
azt nem tudom biztosan hogy ennél az évjáratnál kellene-e lennie az "a" oszlopon 12V matricának, de ezen nincs.
a rádió helye ki van vágva és egy gagyi rádió ékeskedik benne, a tetőkárpiton keresztül fel van fúrva mindkét oldalon masszívan két kapaszkodó, a váltókar elé lemezcsavarokkal be van fúrva egy kisipari box keresztül a gyári gumiszőnyegen, utólagos szőnyegezés, üléshuzat, csomagtérkárpitozás nyilván mind szükséges volt a 36 év alatt megtett 26 000 km-re (ez évi 722 km lenne).
ezeken az ellentmondásokon túl megtudhattam azt is hogy az autó vastagon le van alvázkezelve, és a képeken jól látszik hogy téligumi van rajta, ami szintén mind igazolja a 26 000 km-es mesét, mint az a tény is, hogy a bogárhatú orrán kavicsfelverődések vannak lejavítva fehér festékkel.
biztos a pormentes száraz útról a kavicsokat nem tudták leválogatni, de a túlzott óvatosság miatt lealvázkezelték, és téligumi tettek rá.
mondanom sem kell hogy nem rohantam megvenni az autót, pedig nagyon szép, de elkedvtelenített az ostoba mese, és a primitív "veterán kincs" ár.
az autó valós áráról most nem beszélve, mivel kis gondoskodással az én értékrendem szerint tip top megkímélt kocsit lehetne belőle faragni, akár egy nagyobb összeget is megérne (bizonyos épeszű határokon belül)... de nem ilyen eladótól.
 
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23790 Dátum: 2007 Február 14, 10:07:24 »

"...tiszta hülyeség hogy megbukik egy olyan autó amiben pl D-s motor van az Fes helyett de makulátlan miközben átmegy egy ilyen szar"

Szerintem az OT-is és az autó is  lett fikázva.

Igen. Le lett fikázva, hogy hogyan ment át a veteránvizsgán igy.

Azért a teljes kép kedvéért ezt is ide kell idézni:

jó nem kellet volna leszaroznom, emiatt elnézést kérek! de akkor se érdemel OT-t , szóval módosítanám véleményem nem szar de nem méltó múzeális minősítésre



Ezek után felesleges flame-t gerjeszteni. Tegnap kellett volna hozzászólni! :-)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #23789 Dátum: 2007 Február 14, 10:01:27 »

"...tiszta hülyeség hogy megbukik egy olyan autó amiben pl D-s motor van az Fes helyett de makulátlan miközben átmegy egy ilyen szar"

Szerintem az OT-is és az autó is  lett fikázva.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23788 Dátum: 2007 Február 14, 09:52:28 »

Ugylátom pár ember nem tud olvasni, vagy ha tud, akkor az értelmezéssel vannak gondok. Ezért megismétlem a gyengébbek kedvéért is, akik nem értik. A fehér bogárnál nem az lett lefikázva, ahogy kinéz, hanem az OT rendszáma. Mivel mindenki olyanra épiti az autóját, amilyenre akarja. Azonban ha egy veteránvizsgán belekötnek abba, hogy egy bogáron Danuvia ködlámpa van, és ezért pontokat vonnak le, akkor igy ezen az autón az OT rendszám az egész veteránság megcsúfolása. Itt csakis az volt a "fika" tárgya, hogy hogyan kaphatott OT rendszámot, és veteránvizygát ez az autó, amikor van olyan autó, ami teljesen gyári, de nem az eredeti motor van benne, és ezzel megbukik.
Remélem érthető voltam.
Az más lapra tartozik, hogy hogyan minősitjük "fikázzuk" valakinek az autóját. Vannak olyanok, akik, ha az autójukat "lefikázzák" akkor be akarják verni a másik képét. Nem tudom miért van erre szükség. De tény, hogy felhigult a forum, már nem egymás között vagyunk. Talán ezért is olyan, amilyen. Értelmetlen szócséplés folyik, klikkesedés, a barátomat megbántottad, akkor nekem is ellenségem vagy meg hasonló. Tényleg szánalmas ami itt megy.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 09:54:01 írta NGA »
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #23787 Dátum: 2007 Február 14, 09:45:36 »

na engem is lehet lerókázni aki akar!
ez lenne az uj projekt nekem  a turbo jobban bejön!
Szerintem is a Turbo jobban megy a géphez.
Én egy sokküllős BBS-en is eltűnődnék Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23786 Dátum: 2007 Február 14, 09:42:39 »


Lehet fikázni.

Kösz nem, van zsepim...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23785 Dátum: 2007 Február 14, 09:41:28 »

nincs is vele bajom!
csak 17es kéne abbol az meg horror
mert mindenhova lebaszom magam emelni meg nem akarok!

pedig már szereztem rövid állitó casvarokat is Roll Eyes
A BRM szebb. Ezek a felnik ahhoz képest felejtősek.

S Z E R I N T E M.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23784 Dátum: 2007 Február 14, 09:36:21 »

szép diszkófelni
akár az enyémet is felrakhatod
még ha más is a gyártó ugyanolyan randa
és a brm? az odabasz
nincs is vele bajom!
csak 17es kéne abbol az meg horror
mert mindenhova lebaszom magam emelni meg nem akarok!

pedig már szereztem rövid állitó casvarokat is Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2007 Február 14, 09:39:07 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #23783 Dátum: 2007 Február 14, 09:33:47 »

na engem is lehet lerókázni aki akar!
ez lenne az uj projekt nekem  a turbo jobban bejön!
szép diszkófelni
akár az enyémet is felrakhatod
még ha más is a gyártó ugyanolyan randa
és a brm? az odabasz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23782 Dátum: 2007 Február 14, 09:31:21 »

na engem is lehet lerókázni aki akar!
ez lenne az uj projekt nekem  a turbo jobban bejön!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23781 Dátum: 2007 Február 14, 09:27:39 »

<beszúrt kép törölve>
fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj tiszta gáz Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23780 Dátum: 2007 Február 14, 09:27:14 »

<beszúrt kép törölve>
az ülést este lefotózom, mert az még teljesen friss. Kényelmes.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23779 Dátum: 2007 Február 14, 09:26:41 »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23778 Dátum: 2007 Február 14, 09:23:10 »

Tegnap elkészült az OT-ra egyáltalán nem alkalmas kocsim üzemanyag ellátó rendszere. Ugyanis az autó tankjában mindenféle uszadék volt, amit nem tudott elfogyasztani a kocsi. Miután levettük az első futóművet és a tankot kiatakarítottuk. Mikor ez készen lett visszaraktuk és akkor derült ki, hogy folyik atank. ahol eddig a rozsda "tömített" ott eresztette a benzint. Újra futómű le, tank le, heggesztés, tank vissza, futómű vissza, összerak. Beindítás után csodálatos motorhang teljes fordulatszám tartományban. Olyan mint a rádió kívánságműsora. Csak ez nem kettőtől ötig, hanem négytől hatig. Ott bármit megtesz. Csodálatos abban a tartományban a motor karakterisztikája. Városban a negyediket nem is használom. Negyedikben jelenleg képes 5500-as fordulatszámot elérni, ami ezelőtt 4500 volt. Most azt mondom igazán jó lett a motor benne. Kapott egy Cobra Classic sportülést és a hét végén feltolom rá a Cosmic kerekeket.
Lehet fikázni.
lásuk már h lehesn fikázni! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23777 Dátum: 2007 Február 14, 09:20:08 »

Lehetne, hogy használd az idézés gombot? Kiről beszélsz?
Tudod te azt nagyon jól! Nem rólad.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23776 Dátum: 2007 Február 14, 09:19:34 »

Tegnap elkészült az OT-ra egyáltalán nem alkalmas kocsim üzemanyag ellátó rendszere. Ugyanis az autó tankjában mindenféle uszadék volt, amit nem tudott elfogyasztani a kocsi. Miután levettük az első futóművet és a tankot kiatakarítottuk. Mikor ez készen lett visszaraktuk és akkor derült ki, hogy folyik atank. ahol eddig a rozsda "tömített" ott eresztette a benzint. Újra futómű le, tank le, heggesztés, tank vissza, futómű vissza, összerak. Beindítás után csodálatos motorhang teljes fordulatszám tartományban. Olyan mint a rádió kívánságműsora. Csak ez nem kettőtől ötig, hanem négytől hatig. Ott bármit megtesz. Csodálatos abban a tartományban a motor karakterisztikája. Városban a negyediket nem is használom. Negyedikben jelenleg képes 5500-as fordulatszámot elérni, ami ezelőtt 4500 volt. Most azt mondom igazán jó lett a motor benne. Kapott egy Cobra Classic sportülést és a hét végén feltolom rá a Cosmic kerekeket.
Lehet fikázni.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #23775 Dátum: 2007 Február 14, 09:19:19 »

Nem lennék meglepve, ha egyszer valaki pofánbaszna. Úgy jól.  Lehet várod is kicsit, nem?!



Lehetne, hogy használd az idézés gombot? Kiről beszélsz?
Holló
« Hozzászólás #23774 Dátum: 2007 Február 14, 08:52:06 »

én meg igen  Evil
jól van, magas labda volt
zsenge korod ellenére sem hagyhatad ki Grin
Holló
« Hozzászólás #23773 Dátum: 2007 Február 14, 08:48:55 »


 két gyerekkel és egy feleséggel el kellett döntenem, hogy a földön alszunk, vagy bebútorozzuk a lakást

Röviden ennyit, mégegyszer üdv mindenkinek Pepi52
üdvözlet
jó, hogy nem fordítva volt  Grin
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23772 Dátum: 2007 Február 14, 08:27:38 »

Szánalmas az ami itt megy, így visszaolvasva.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #23771 Dátum: 2007 Február 14, 08:26:31 »

Nem lennék meglepve, ha egyszer valaki pofánbaszna. Úgy jól.  Lehet várod is kicsit, nem?!

Nem elérhető Pepi52
Hozzászólások: 6

« Hozzászólás #23770 Dátum: 2007 Február 14, 08:08:04 »

Szeretettel üdvözlöm Pepi52-t, 664-ik regisztrált tagunkat!! 
Nagyon köszönöm a fogadtatást és ödvözlök mindenkit!

Az ok, amiért most bejelentkeztem, hogy a Faller "gyűjtemény", ami tegnap felkerült, az enyém (úgy is néz ki). Az idő vasfoga elszállt fölötte, de a gazdájuk még öregebb.
A modellek között a Bogár nem véletlenül az első a csoportképen és ez a bevezetése egy rövid bemutatkozásnak is.

1969 októberétől apám egy bogár tulajdonosa lett: VW 1300, már a '70es modell, csincsillaszürke, 40 PS, terrakotta-pirosas belső gyári kárpit és huzat. Csincsillaszürke: verőfényes napnál szürke volt, de nyári naplementénél szabályosan drappos hatást keltett, szóval színjátszó szakkörös volt.
Extrák: Foha belső kiegészítők (polc a műszerfal alatt, hátsó csomagtérborítás, nyitható fedéllel, a bevonata pont olyan pöttyös anyag volt, mint a tetőkárpit), hátsó ablakfűtés, tolatólámpa, gyári teleszkóantenna, de rádió nuku (azt én vettem később bele).
Nagy szerelem volt, de amikor a két gyerekkel és egy feleséggel el kellett döntenem, hogy a földön alszunk, vagy bebútorozzuk a lakást, a Bogár "megboldogult" nálunk. Kb. 170 ekm táján történt, 1983-ban.

Röviden ennyit, mégegyszer üdv mindenkinek Pepi52
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #23769 Dátum: 2007 Február 14, 07:48:38 »

Szeretettel üdvözlöm Pepi52-t, 664-ik regisztrált tagunkat!! 
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #23768 Dátum: 2007 Február 14, 00:19:50 »

Ezt láttátok már?Kicsit erőgép!
http://www.videopost.hu/video.php?vid=1125

És ez is régi.
De ne tőrj le.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #23767 Dátum: 2007 Február 14, 00:14:42 »

és hogy gyorsul

Tolat.

 Evil

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #23766 Dátum: 2007 Február 14, 00:00:50 »

Ezt láttátok már?Kicsit erőgép!
http://www.videopost.hu/video.php?vid=1125
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23765 Dátum: 2007 Február 13, 23:27:53 »

Vészvillogó kapcsolódat én a helyedben kicserélném... Nekem egy, a tiedbe való kiegészítő világítás kapcsolóm van világító zöld gombbal...
Ha gondolod, Merki Pistánál hagyom neked... De asszem nála lelhetsz ilyen vészvillogó kapcsolót is...
Meg a maszkolószalaggal, meg javítófestékkel(piros) végigszaladnék mégegyszer, mert néhol nem túl szép a két szín határa...
Ecsettel le tudod javítani, aztán meg polírozod...
h-- vaze ezek r;gi k;pek azota tisztult a helyzet na majd lesz fris k;p..k0sz hogy szolt'l megn;zem majd merkin;l a cuccot...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23764 Dátum: 2007 Február 13, 23:26:09 »

Vészvillogó kapcsolódat én a helyedben kicserélném... Nekem egy, a tiedbe való kiegészítő világítás kapcsolóm van világító zöld gombbal...
Ha gondolod, Merki Pistánál hagyom neked... De asszem nála lelhetsz ilyen vészvillogó kapcsolót is...
Meg a maszkolószalaggal, meg javítófestékkel(piros) végigszaladnék mégegyszer, mert néhol nem túl szép a két szín határa...
Ecsettel le tudod javítani, aztán meg polírozod...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23763 Dátum: 2007 Február 13, 23:22:04 »

nagyon komolyan  meg akartam hayni a müszerfalat eredeti szinében de mivel a többi belsö része pirosra készült akor találtam ki amugy most agyalok egy olyat hogy vagy fehér vagy piros lesz a kormány is
inkáb fehér de izgatja a fantáziámat a piros..
Fehér...
Annakidején én is agyaltam, hogy a sötétkék kocsimon minden fekete műanyag cucc csontszínű, vagy fehér legyen. Még az ablaktömítések is.
Aztán letettem róla, próbálom eredeti állapotba hozni, mondjuk a kormányért lehet fikázni, de az egyelőre marad (Sportkormány, VW címeres dudagombal, polírozott alu küllőkkel, inkább hetvenes évek közepe...). Meg a műszerfalat vágták szét az előző tulajnál...
Meg a kárpit kicsit lelakott, mondjuk két szememfénye segített lelakódnia...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23762 Dátum: 2007 Február 13, 23:13:41 »

<a href="http://looplets.filmloop.com/link/5aaZdS6nlb/ttjDId2z8VMcCGTnIMUOe">

Oldalak: 1 ... 2947 2948 2949 2950 2951 [2952] 2953 2954 2955 2956 2957 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.