www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:20:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3463 3464 3465 3466 3467 [3468] 3469 3470 3471 3472 3473 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30575764 alkalommal)
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3158 Dátum: 2006 Március 14, 11:25:16 »

Én konkrétan arra gondolok, hogy add el a bogarat és vegyél egy Honda CRX-et és van egy nagyon jó oldal, ahol sok barátra lelsz: www.carstyling.hu   Grin

Ha hagyományos párti lennél, akkor olyan bogarad lenne, mint SiD-é vagy NGA-é, szerintem.  Wink



carstying ser is vagyok két autoval  Shocked
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3157 Dátum: 2006 Március 14, 11:25:03 »

jólvan, a bedöntött kerék széles felni asszem elég friss dolog. ha már ott sokan mondták, hogy ne baszd össze a kocsid, meg itt is és most is azt mondják, hogy oválablakot belevágni baromság, akkor nemértem mikor miért hallgatsz másokra.

és az okos ember nem a saját kárán tanul. én sem estem neki flexel az első futóművemnek, mert azt hallottam úgy is jó, ha itt ott belevágok...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3156 Dátum: 2006 Március 14, 11:23:47 »

jah gondolom te az ilyen kis rejtett dolgokra gondolsz...

na én abszolut nem... Wink
most ezért lehet megint  osztani de én inkább hangnyomás párti vagyok...sorry  Evil

Én konkrétan arra gondolok, hogy add el a bogarat és vegyél egy Honda CRX-et és van egy nagyon jó oldal, ahol sok barátra lelsz: www.carstyling.hu   Grin

Ha hagyományos párti lennél, akkor olyan bogarad lenne, mint SiD-é vagy NGA-é, szerintem.  Wink


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3155 Dátum: 2006 Március 14, 11:20:50 »

Kicsit más stílusban gondolkodunk, hagyjuk ezt a témát.  Wink

jah gondolom te az ilyen kis rejtett dolgokra gondolsz...

na én abszolut nem... Wink
most ezért lehet megint  osztani de én inkább hangnyomás párti vagyok...sorry  Evil
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3154 Dátum: 2006 Március 14, 11:19:30 »

Tehát akkor a műszerfalad ki Evil van vágva...   

A hangszórókat is csak egy gyártott kalaptartóba lehet tenni.

igen kivan de ezért kivételesen ne engem bántsatok  Grin Evil(már igy vettem)

kalaptartóra nem lesz szükség mivel nem lesz hátsó ülés sor...  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3153 Dátum: 2006 Március 14, 11:18:35 »

OFF:

fater kocsijában az installom...

Kicsit más stílusban gondolkodunk, hagyjuk ezt a témát.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3152 Dátum: 2006 Március 14, 11:16:55 »

nem hiszem sztem marad a gyári hely....most ott van egy alpine

Tehát akkor a műszerfalad ki Evil van vágva...  

A hangszórókat is csak egy gyártott kalaptartóba lehet tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3151 Dátum: 2006 Március 14, 11:15:55 »

OFF:

fater kocsijában az installom...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3150 Dátum: 2006 Március 14, 11:12:48 »

Szerintem csináld olyanra amilyenre szeretnéd.
Nekem is megvan a véleményem sokak autójáról, mégsem mondom nekik hogy miért olyan amilyen, miért nem olyan mint nekem tetszik.

De bármit is csinálsz gondold át 10 - 20-szor is, hogy tényleg jó lesz-e úgy neked.

 Wink
olyan lesz amilyet én szeretnék....
és átfogom gondolni,de korntsem biztos hogy jol döntök....akkor majd legközelebb majd jol fogok...

ahogy irta az elöbb vki...a saját kárán tanul az ember
Balage meló
« Hozzászólás #3149 Dátum: 2006 Március 14, 11:09:41 »

Szerintem csináld olyanra amilyenre szeretnéd.
Nekem is megvan a véleményem sokak autójáról, mégsem mondom nekik hogy miért olyan amilyen, miért nem olyan mint nekem tetszik.

De bármit is csinálsz gondold át 10 - 20-szor is, hogy tényleg jó lesz-e úgy neked.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3148 Dátum: 2006 Március 14, 11:08:22 »

Fejegységet hova? Kesztyűtartóba?

nem hiszem sztem marad a gyári hely....most ott van egy alpine
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3147 Dátum: 2006 Március 14, 11:07:51 »

az a baj, hogy 1 nap alatt döntötted el, majd vetetted el a topchopot, aztán jött más, aztán valaki betett egy képet és már az kellett. mi lesz az eredmény? egy kuka autó

na most olyat mondtálamiröl fogalmad sincs....
ezt is elmondtam már hogy mikor megvettem a bogarat már tudtam hogy én topcsopot akarok....

aztán mindenki oltott hogy csak szétbaszom szegény autot,és a PAPIROK EGY KÜLÖN TÖRTÉNET....

aztán reggeltem ide és itt is ugyanzat ghallottam mint amivel tömtéka  afejek elötte...

aztán elgondolkoztam és rájöttem hogy vmien szinten igazatok van meg hát ugye a papirok...
ezért felejtös a topcsop...

arra a képre pedig nem emléxem mert sztem én raktam be egy német sötétkék bogit amire irtam hogy az abszolut favorit bogi....  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3146 Dátum: 2006 Március 14, 11:05:02 »

a "hifis baráti" körben csináltak már bogarat....
és ez amihez egy nagyon picit annyira amennyire nekem lényeg annyira értek...

Fejegységet hova? Kesztyűtartóba?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3145 Dátum: 2006 Március 14, 11:04:46 »



Egyébként én is olyanra csinálom az autómat, ami nekem tetszik. Szerintem mindenki.

na erröl van szó...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3144 Dátum: 2006 Március 14, 11:03:28 »

az a baj, hogy 1 nap alatt döntötted el, majd vetetted el a topchopot, aztán jött más, aztán valaki betett egy képet és már az kellett. mi lesz az eredmény? egy kuka autó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3143 Dátum: 2006 Március 14, 11:03:06 »

amugy nem értem a felháborodás tárgyát....

igen kezdtem topcsoppal...erröl letettem mert a papir munka,szenvedés nem hiányzik..
az ovál ablak...hmm...ebbe belelehet kötni mert vagdossuk a kasztnit...(amugy meg mindenképp ovál lett volna benn ha topcsop akkor is mert akkor ha már szétvágják akkor mr egy ovál ment volna bele)
az ültetés...hát ezzel megint nem tom mi a baj,meg azzal sem hogy terpeszt....van gumis rokon a gumi nem lényeg...
megmondom öszintén engem a gyári állapotra visszaállitott autok nagyon nem hoznak lázba...

és van rá egy millám igaz nem egyben de direkt ugy vettük az autot hogy van rá kb.1-2 évünk és szépen lassan megcsináljuk...

gondoltam hogy sokak nem foglyák djazni a terveket...de hogy ennyire...

de mind1 gy is olyan lesz amiennek majd én szeretném aztán ha megszopom vele akor igy jártam majd jövök ide sírni  Grin

Nincs felháborodás, csak mondjuk úgy, hogy baráti figyelmeztetés, hogy ne szaladj bele abba a zsákutcába, ahonnan már kitolattunk páran.

Egyébként én is olyanra csinálom az autómat, ami nekem tetszik. Szerintem mindenki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3142 Dátum: 2006 Március 14, 11:01:56 »

A hifidet installálod?    Ez is egy érdekes kérdés a bogár esetében.

a "hifis baráti" körben csináltak már bogarat....
és ez amihez egy nagyon picit annyira amennyire nekem lényeg annyira értek...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3141 Dátum: 2006 Március 14, 11:00:18 »

amugy nem értem a felháborodás tárgyát....

igen kezdtem topcsoppal...erröl letettem mert a papir munka,szenvedés nem hiányzik..
az ovál ablak...hmm...ebbe belelehet kötni mert vagdossuk a kasztnit...(amugy meg mindenképp ovál lett volna benn ha topcsop akkor is mert akkor ha már szétvágják akkor mr egy ovál ment volna bele)
az ültetés...hát ezzel megint nem tom mi a baj,meg azzal sem hogy terpeszt....van gumis rokon a gumi nem lényeg...
megmondom öszintén engem a gyári állapotra visszaállitott autok nagyon nem hoznak lázba...

és van rá egy millám igaz nem egyben de direkt ugy vettük az autot hogy van rá kb.1-2 évünk és szépen lassan megcsináljuk...

gondoltam hogy sokak nem foglyák djazni a terveket...de hogy ennyire...

de mind1 gy is olyan lesz amiennek majd én szeretném aztán ha megszopom vele akor igy jártam majd jövök ide sírni  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3140 Dátum: 2006 Március 14, 10:57:06 »

de mindig ezzel jöttök hogy gány lesz és semmit nem fog érni..nem tdok mjad eladni...

és ha nem is akarom eladni??
a garázsban elfér max használja nagyanyám  Grin

tudodmit, basszál szét egy jó autót, tegyél rá kibaszott széles felniket, vágasd szét a hátsóablakát, a Bogarasok majd lemennek mellette, hogy mit próbálja így öregíteni, te majd örülhetsz minden vizsgán, hogy kereshetsz rendes kerekeket, stb. kartonból vágj egy ovál sablon és ragaszd be, hogy érezd milyen lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3139 Dátum: 2006 Március 14, 10:55:48 »

vki mondta egy szóval is hogy bármi motortuning vagy kasztnin végzett átalakitást vagy ilyen komolyabb dolgot én fogok csinálni???
én tudom hogy nem értek hozzá és amihez nem értek abba nem fogok bele...
ebben a bogárban az én dolgom annyi lesz hogy adom a zsét a szakértöknek meg a hifimet installálom....

A hifidet installálod?    Ez is egy érdekes kérdés a bogár esetében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3138 Dátum: 2006 Március 14, 10:54:19 »

vki mondta egy szóval is hogy bármi motortuning vagy kasztnin végzett átalakitást vagy ilyen komolyabb dolgot én fogok csinálni???
én tudom hogy nem értek hozzá és amihez nem értek abba nem fogok bele...
ebben a bogárban az én dolgom annyi lesz hogy adom a zsét a szakértöknek meg a hifimet installálom....

De ugye olvasni és az olvsottakat értelmezi azért tudod?

Ezt a mondat töredéket próbáld meg mégegyszer: "(ezt most NEM bug67-re írom, hanem általánosságban)"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3137 Dátum: 2006 Március 14, 10:53:40 »

jah biztos...

kezdődött topchoppal, aztán lett ovál, mostmár porig ültetett ovál széles felnivel, bár ez nemtudom hogy fog elférni, mert nekem is épphogy elférnek és nem érnek bele gyári magasságon. szóval szerintem gondold át egy kicsit, meg számold ki, hogy van e 1 milliód egy igényes átalakításhoz, vagy majd 4 év múlva aranyáron adod a roncsodat, mert egyszer benne volt a depóban...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3136 Dátum: 2006 Március 14, 10:53:36 »

...és mi sem hallgattunk a tapasztaltabbra akkoriban. Ő sem fog és saját kárán tanulja meg, ez az élet rendje. Majd beszkennelek műanyag (fekete) tükrös, gagyi négyszögletes ködlámpás, ócska olcsó sportkormányos képeket, az is az én autóm volt 92-ben és kurvára nem értettem, hogy kicsit nagyobb tapasztalatú haverjaim miért akarták lerugdosni a tükröket....  Wink

de mindig ezzel jöttök hogy gány lesz és semmit nem fog érni..nem tdok mjad eladni...

és ha nem is akarom eladni??
a garázsban elfér max használja nagyanyám  Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3135 Dátum: 2006 Március 14, 10:51:45 »

nembaj, holnap majd terepre való vágott kabriót akarsz, mert látsz egy olyan képet

jah biztos...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3134 Dátum: 2006 Március 14, 10:51:11 »

Én (sajnos) nem vagyok ilyen "mentsük meg az enyészettől" tipus. Én azt látom, hogy sokan (ezt most NEM bug67-re írom, hanem általánosságban) alábecsülik egy-egy átalakítás vagy motortuning nehézségét és a tudást és tapasztalatot, ami kell ahhoz, hogy a terv olyan minőségben valósuljon meg, ami aztán biztosnágos, megbízható és időtálló. Belekezdenek aztán már csak azért gányolják össze, hogy az autó úton legyen, két év múlva rohadni kezd, megreped és egy majdnem értéktelen nagy gány az egész autó.

Viszont én is egyetértek azzal, hogy a gyári autó, minél inkább gyári, annál értékállóbb és értékesebb. A módosított, tuningolt autók, széles sárvédővel meg vágott tetővel egy ideig divat meg kívánatos, aztán utálni fogják, mint a Samara-t a Polux spoilerrel.

vki mondta egy szóval is hogy bármi motortuning vagy kasztnin végzett átalakitást vagy ilyen komolyabb dolgot én fogok csinálni???
én tudom hogy nem értek hozzá és amihez nem értek abba nem fogok bele...
ebben a bogárban az én dolgom annyi lesz hogy adom a zsét a szakértöknek meg a hifimet installálom....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3133 Dátum: 2006 Március 14, 10:50:44 »

Bug67-ben saját magam ismerem fel kb 1995-ből. Akkoriban vettem az első bogaram és a nagy lelkesedés tartott, meg a nagy átalakitási láz. Igy azt mondom, hogy szerintem Ő is vigye végbe azt, amit akar. 

...és mi sem hallgattunk a tapasztaltabbra akkoriban. Ő sem fog és saját kárán tanulja meg, ez az élet rendje. Majd beszkennelek műanyag (fekete) tükrös, gagyi négyszögletes ködlámpás, ócska olcsó sportkormányos képeket, az is az én autóm volt 92-ben és kurvára nem értettem, hogy kicsit nagyobb tapasztalatú haverjaim miért akarták lerugdosni a tükröket....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3132 Dátum: 2006 Március 14, 10:49:58 »

nem lesz top-chop...csak vágott ovál...és igen azt fogom ültetni hogy terpesszen mert az jó...
amugy kössz a legót már azért kinőttem  Wink
nembaj, holnap majd terepre való vágott kabriót akarsz, mert látsz egy olyan képet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3131 Dátum: 2006 Március 14, 10:48:10 »

bug67: most a vágott top-chop oválodat fogod leültetni, hogy terpesszen, mert az jó?
nem kéne inkább legóznod? Smiley

nem lesz top-chop...csak vágott ovál...és igen azt fogom ültetni hogy terpesszen mert az jó...
amugy kössz a legót már azért kinőttem  Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3130 Dátum: 2006 Március 14, 10:42:43 »

Bug67-ben saját magam ismerem fel kb 1995-ből. Akkoriban vettem az első bogaram és a nagy lelkesedés tartott, meg a nagy átalakitási láz. Igy azt mondom, hogy szerintem Ő is vigye végbe azt, amit akar. 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3129 Dátum: 2006 Március 14, 10:25:30 »

Én (sajnos) nem vagyok ilyen "mentsük meg az enyészettől" tipus. Én azt látom, hogy sokan (ezt most NEM bug67-re írom, hanem általánosságban) alábecsülik egy-egy átalakítás vagy motortuning nehézségét és a tudást és tapasztalatot, ami kell ahhoz, hogy a terv olyan minőségben valósuljon meg, ami aztán biztosnágos, megbízható és időtálló. Belekezdenek aztán már csak azért gányolják össze, hogy az autó úton legyen, két év múlva rohadni kezd, megreped és egy majdnem értéktelen nagy gány az egész autó.

Viszont én is egyetértek azzal, hogy a gyári autó, minél inkább gyári, annál értékállóbb és értékesebb. A módosított, tuningolt autók, széles sárvédővel meg vágott tetővel egy ideig divat meg kívánatos, aztán utálni fogják, mint a Samara-t a Polux spoilerrel.

én sajnálom a "nem éri meg felújítani" tipusú autókat is kidobni, persze nem lehet megmenteni mindet. viszont egy jó gépet szétvágni megint más és a "nem éri meg felújítani" kategória lesz belőle. persze nem minden esetben, de eresz levágás, stb olyan, mint egy kivégzés. én eddig semmi olyat nem alakítottam az autón, amit nem lehet visszacsinálni. az ültetésnél is mindenképp megtartanám az eredeti hidat, hogy visszaalakítható legyen.

aztán az ilyen alakításoknál elfogy a lendület, a kedv, a pénz, egy szar kasztnis méginkább rontja a kedvet...láttam teljesen gyárira restaurált gépet köpésre a befejezéstől...mikor láttam, 3 éve állt az utcán, várva, hogy elkészüljön, persze közben szépen visszadöglött

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3128 Dátum: 2006 Március 14, 10:01:15 »

persze, csak aztán a kukában végzi egy jó gép

Én (sajnos) nem vagyok ilyen "mentsük meg az enyészettől" tipus. Én azt látom, hogy sokan (ezt most NEM bug67-re írom, hanem általánosságban) alábecsülik egy-egy átalakítás vagy motortuning nehézségét és a tudást és tapasztalatot, ami kell ahhoz, hogy a terv olyan minőségben valósuljon meg, ami aztán biztosnágos, megbízható és időtálló. Belekezdenek aztán már csak azért gányolják össze, hogy az autó úton legyen, két év múlva rohadni kezd, megreped és egy majdnem értéktelen nagy gány az egész autó.

Viszont én is egyetértek azzal, hogy a gyári autó, minél inkább gyári, annál értékállóbb és értékesebb. A módosított, tuningolt autók, széles sárvédővel meg vágott tetővel egy ideig divat meg kívánatos, aztán utálni fogják, mint a Samara-t a Polux spoilerrel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3127 Dátum: 2006 Március 14, 09:48:27 »

Tervezni, álmodozni szabad mindenkinek.

persze, csak aztán a kukában végzi egy jó gép

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3126 Dátum: 2006 Március 14, 09:44:51 »

bug67: most a vágott top-chop oválodat fogod leültetni, hogy terpesszen, mert az jó?
nem kéne inkább legóznod? Smiley

Tervezni, álmodozni szabad mindenkinek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3125 Dátum: 2006 Március 14, 09:08:31 »


Helyett:
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 14, 09:13:01 írta NGA »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3124 Dátum: 2006 Március 14, 08:50:51 »

Én csak elöl ültetném.Hátul már így is kicsit ül és ha ülnek benne ketten akor úgyis a segge fog lejjebb menni nem? Szerintem hátul már túl sok!

én is elől terveztem, a képet nem én csináltam, eleje lesz lenyomva, de nem mostanság, mert a hídkeskenyítés, tengelycsonk, ültetődió így hirtelen sok, a buszon van a sor, a Bogi megy így is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3123 Dátum: 2006 Március 14, 08:49:55 »

na a látszat csal,valóban hegesztett,de ez csak feltöltö hegesztés,mivel a lengökarrol a rozsdát lecsiszoltam nem volt egyenletes a felület ,így ugy döntöttem feltöltöm és lemarom síkba,

Hát nagyon bátor vagy. Nekem már törött el kard, igy én ilyennel nem lennék hajlandó menni. Keresni kell egy bontottat, ami hibátlan. Ezt meg dobjad ki Ugyanis ez csavarodik, és a hegesztés simán tönkreteszi
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3122 Dátum: 2006 Március 14, 08:48:41 »

bug67: most a vágott top-chop oválodat fogod leültetni, hogy terpesszen, mert az jó?
nem kéne inkább legóznod? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #3121 Dátum: 2006 Március 14, 08:07:14 »

nekem nincs ültetve, mégis terpeszt...

az azért van mert a torzíóban azok a gumi bizbaszok ki vannak kopva!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #3120 Dátum: 2006 Március 14, 07:57:50 »


Én csak elöl ültetném.Hátul már így is kicsit ül és ha ülnek benne ketten akor úgyis a segge fog lejjebb menni nem? Szerintem hátul már túl sok!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3119 Dátum: 2006 Március 14, 07:57:35 »

ESZ: Ez a hegesztett kard a tied? Az életbiztositosáodnak ki a kedvezményezettje? Lehetek én? :-) Ezzel igy 1 cm-t nem mennék.!
na a látszat csal,valóban hegesztett,de ez csak feltöltö hegesztés,mivel a lengökarrol a rozsdát lecsiszoltam nem volt egyenletes a felület ,így ugy döntöttem feltöltöm és lemarom síkba,

Oldalak: 1 ... 3463 3464 3465 3466 3467 [3468] 3469 3470 3471 3472 3473 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.