www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 16:46:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3459 3460 3461 3462 3463 [3464] 3465 3466 3467 3468 3469 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30568697 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3318 Dátum: 2006 Március 15, 13:23:57 »

hogyan tudnám kideriteni hogy ennek a fényezésnek mi a színkódja???  Cry

és eza bogi hanyas évjáratú lehet?  Huh
Engem az erdekelne hogy ilyen bor maszkot csak a csomitetore lehet keszen is venni? vagy csinaltatni kell?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3317 Dátum: 2006 Március 15, 13:21:24 »

szerintem valami újabb bogi, csak visszaöregítve...
ha lenne fotó a műszerfalról, akkor könnyebb lenne megmondani.
a színkód meg bármi lehet, mivel ez nem valószínű, hogy gyári bogár szín.

müszerfal...  Smiley

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3316 Dátum: 2006 Március 15, 13:19:10 »

sztem '66-'67....?!?!
szerintem valami újabb bogi, csak visszaöregítve...
ha lenne fotó a műszerfalról, akkor könnyebb lenne megmondani.
a színkód meg bármi lehet, mivel ez nem valószínű, hogy gyári bogár szín.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3315 Dátum: 2006 Március 15, 13:14:09 »

hogyan tudnám kideriteni hogy ennek a fényezésnek mi a színkódja???  Cry

és eza bogi hanyas évjáratú lehet?  Huh

sztem '66-'67....?!?!
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3314 Dátum: 2006 Március 15, 13:12:10 »

hogyan tudnám kideriteni hogy ennek a fényezésnek mi a színkódja???  Cry

és eza bogi hanyas évjáratú lehet?  Huh

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3313 Dátum: 2006 Március 15, 13:10:48 »

Szivesen. Az a nem leforditott sor szerintem lehet pl erősitett kanyarstabilizátor is
Wink
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #3312 Dátum: 2006 Március 15, 13:04:24 »

Kellene segitség, APEH ügyben, elég egyszerű:
Bejott egy ficko másolni, majd lemásoltam és közöltem, hogy 10 Ft. Megkérdeztem tőle, hogy valamilyen névre kiállithatok-e számlát? Azt mondta, hogy nem kér számlát, és elment. Majd visszajött, és közölte, hogy mi van. Én mondtam, hogy megkérdeztem, hogy kér-e számlát, és azt mondta, hogy nem. Ezt el is ismerte. De közölte, hogy nyugtaadás elmulasztása miatt jelent fel bennünket. A fönököm szerint azt kellett volna kérdeznem, hogy milyen névre állithatok ki számlát? Igaz erre is azt mondta volna, hogy nem kér számlát. Nyugtát kellett volna adni, de nincs nyugta, nem kaptam, mivel a fénymásolás feketepénzként a fönök zsebébe vándorol.

Szerintetek az mindegy hogy azt kérdezem, hogy "valamilyen névre kiállithatok számlát" vagy "milyen névre állithatok ki számlát?" ebben az esetben? Mivel a fönököm a birságot a nyakamba akarja varrni, mert nem jól kérdeztem. Állitolag mindegy mit kérdeztem volna, mindenre azt mondja, hogy nemkér számlát. A feljelentésen nyugtaadás elmulasztása van, nem számlaadás elmulasztása, az át is van huzva.

Nekünk is ez volt!
Apiacon odajött a fickó éppen amikor pakoltunk ki és vett egy 10 Ftos bőrszálat!Visszajöttek 5 perc mulva,csak nálunk az volt a baj hogy ketten voltak!
Azthiszem 60000 Ft birság jött ki mert ez volt az első esetünk.
Írtunk az apehnak egy levelet hogy nem tudunk fizetni mert akkor ELLEHETETNÜLNE a cég működése!
Ez a szó nagyon fontos,ennek benne kell lenni!
A felét törölték a másik felére meg adtak részletfizetési lehetőséget!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3311 Dátum: 2006 Március 15, 10:56:48 »

köszi szépen!  Wink

Szivesen. Az a nem leforditott sor szerintem lehet pl erősitett kanyarstabilizátor is
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3310 Dátum: 2006 Március 15, 10:54:27 »

köszi szépen!  Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3309 Dátum: 2006 Március 15, 10:50:04 »


• VW Käfer Typ 11
• 1776ccm + duplakarburáto
• 296° Vezérműtengely
• Állitható első futómű
• Golf 1 tárcsafék ???????????????????????
• hinten Drehstäbe versetzt - na ezt nem tudom mi, valami a hátuljáva, talán ültetett?
• 7 és 8 x 15 Mangels felni disztárcsával
• Bent fekete bőr
• Radio és piknikkosár
• Váltóröviditő (800 Ft-os kacat)
• 1963-as tetőcsomagtartó
• Csomagtartó boritás 1967-es
• teliablak az ajtóban
• körben lesötétitve
• különböző krümkiegészitők
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3308 Dátum: 2006 Március 15, 10:42:55 »

Sziasztok!

letudná ezt nekem vki forditani?  Smiley

• VW Käfer Typ 11
• 1776ccm + Doppelvergaseranlage
• 296°Nockenwelle (derzeit leider Serie),
• verstellbare Vorderachse
• Scheibenbremsen Golf 1
• hinten Drehstäbe versetzt
• Felgen 7 und 8 x 15 Mangels mit Radkappen
• innen schwarzes Leder
• Radio im PickNick-Korb verbaut
• Schaltwegverkürkung
• 1963er Dchgepäckträger
• originaler Hauben-Bra 1967
• einteilige Custom-Scheiben vorn
• rundum getönte Scheiben
• diverse Chromteile verbaut
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3307 Dátum: 2006 Március 15, 09:07:10 »

És ugye ott vannak a háromhármas hívek. Valakinek az az igazi élmény. Én sosem voltam nagy rajongója a típusnak, de az oválért kaptam egyet remek állapotban. Nagy duzzogva fogadtam csak el...
Jah, holtra sértettek, gondolom! De egy a lényeg: bogár&busz rulez! legyen bármilyen évjárat, csak ne legyen elfarigcsálva!

Bácsi Győző
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #3306 Dátum: 2006 Március 15, 08:52:20 »

A tetszés szubjektív dolog. Kinek a pap, kinek a papsajt... Nekem az ovál forma jön be, még ha tudom, hogy kevésbé komfortos is, ugyanez a helyzet a T1 busszal is, amiben úgy ülsz, mint macska a köszörűkövön, de nem számít....

És ugye ott vannak a háromhármas hívek. Valakinek az az igazi élmény. Én sosem voltam nagy rajongója a típusnak, de az oválért kaptam egyet remek állapotban. Nagy duzzogva fogadtam csak el...

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3305 Dátum: 2006 Március 15, 08:49:18 »

Szerintem általános használatra az ideális bogár az 1966-os.
-

De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb
A tetszés szubjektív dolog. Kinek a pap, kinek a papsajt... Nekem az ovál forma jön be, még ha tudom, hogy kevésbé komfortos is, ugyanez a helyzet a T1 busszal is, amiben úgy ülsz, mint macska a köszörűkövön, de nem számít....

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3304 Dátum: 2006 Március 14, 22:43:17 »

Ezzel az erővel kireszelhetsz egy ültetett tengelycsonkot is.  :-))))))))
Hi!
 Grin Grin Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3303 Dátum: 2006 Március 14, 22:35:14 »

á dehogy csak a rögzitő részt lemásolom megcsinálom és azt heggesztem rá a hídra

Gratulálok hozzá. Itt egyre nagyobb hülyeségeket lehet olvasni, már ne haragudjatok. Ezzel az erővel kireszelhetsz egy ültetett tengelycsonkot is. Te láttál már ilyen behegeszthető elemet élőben? Mert szerintem ha láttál volna, nem mondanál ilyen vicces dolgokat :-))))))))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3302 Dátum: 2006 Március 14, 22:16:08 »

Szerintem darabja 4e (max 5).
24e-ből már majdnem futóművet lehet venni.

...2 ültető mag (2*12.000) ...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3301 Dátum: 2006 Március 14, 22:02:23 »

Akkor mégis hegesztgeted. Plusz még reszelned is kell egy csomót, és ami a lényeges, ugyanugy nem tudod pontosan ugyanoda hegeszteni mindkettőt, és ehhez is kell venni egy ültetődiót. Azaz ugyanott vagy. Egyébként nekem volt behegesztett dios, és ugynolyan, mint a gyárilag ültethető. Ültetett tengelycsonk az igazi :-)
á dehogy csak a rögzitő részt lemásolom megcsinálom és azt heggesztem rá a hídra

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3300 Dátum: 2006 Március 14, 21:55:44 »

a rögzitést már kitalálták helyettem

Akkor mégis hegesztgeted. Plusz még reszelned is kell egy csomót, és ami a lényeges, ugyanugy nem tudod pontosan ugyanoda hegeszteni mindkettőt, és ehhez is kell venni egy ültetődiót. Azaz ugyanott vagy. Egyébként nekem volt behegesztett dios, és ugynolyan, mint a gyárilag ültethető. Ültetett tengelycsonk az igazi :-)
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #3299 Dátum: 2006 Március 14, 21:55:30 »

Na ezt is már csak 1.4-es vizessel csinálják Brasilban.

[melléklet törölve a rendszer által]

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3298 Dátum: 2006 Március 14, 21:53:41 »

a 60as évek...
ja meg kéne venni egy ilyen gépsort és ontani a bogi alkatrészeket jól olcsón Grin

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3297 Dátum: 2006 Március 14, 21:52:33 »

attól még lehet 63-as dísztárcsa... és akár ben pon is lehet...

Szerintem ez egy 1966-os busz disztárcsa :-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3296 Dátum: 2006 Március 14, 21:52:13 »

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
a rögzitést már kitalálták helyettem

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3295 Dátum: 2006 Március 14, 21:51:06 »

a 60as évek...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3294 Dátum: 2006 Március 14, 21:47:17 »


De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb

Mátyás király is megmondta: Ez az igazság vazze !

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3293 Dátum: 2006 Március 14, 21:47:08 »

attól még lehet....
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3292 Dátum: 2006 Március 14, 21:46:09 »

prospekt hátoldala:
Import voor Nederland
Pon's Automobielhandel V.N.
1/66


attól még lehet 63-as dísztárcsa... és akár ben pon is lehet...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3291 Dátum: 2006 Március 14, 21:44:51 »

prospekt hátoldala:
Import voor Nederland
Pon's Automobielhandel V.N.
1/66
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3290 Dátum: 2006 Március 14, 21:44:23 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...

és mit ábrázol a kép??? nem egy 63-as dísztárcsát?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3289 Dátum: 2006 Március 14, 21:43:34 »

már szedtem ki diót,ugy hogy a nútot kiköszörültem és kiütöttem a helyéröl,melegítéskor a dió nem fog deformálódni stabil anyag,

Én nem szórakoznák ennyit. Éppen azon filozom, ha ad valaki egy makulátlan nem javitott német elsőidat, az kap egy gyárilag ültethető elsőhidat. Ez nem hegesztett.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3288 Dátum: 2006 Március 14, 21:42:17 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...

ez a Pon az a Pon? a Ben?

merazegy jó csávó volt, ő találta ki a transportert ;-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3287 Dátum: 2006 Március 14, 21:41:52 »

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

Szerintem általános használatra az ideális bogár az 1966-os.
- döntöttlámpás kaszni
- csodás rozsdamentes acélból préselt kilincsek
- gömbfejes karbantartást nem igénylő futómű
- nagyobb ablakok, igy kicsit tágasabb érzés
- még széles diszlécek
- jobb fékek
- 1300-as motor
- 12V-ra nagyon egyszerűen átalakithato
- jobb kormánymű

De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3286 Dátum: 2006 Március 14, 21:40:51 »

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
már szedtem ki diót,ugy hogy a nútot kiköszörültem és kiütöttem a helyéröl,melegítéskor a dió nem fog deformálódni stabil anyag,

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3285 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:35 »

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry
az eredeti maggal is lehet ültetni Wink

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3284 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:03 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3283 Dátum: 2006 Március 14, 21:36:07 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3282 Dátum: 2006 Március 14, 21:35:22 »

És az évjárat? 1966 :-))))))))))

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3281 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:48 »

ez valami gyönyörűséges...

És az évjárat? 1966 :-))))))))))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3280 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:17 »

gondoljunk azokra akik szeretnék megültetni az elejét ,de nincs 50000Ft-juk egy puma futóműre.Akkor ne melegítsük hanem flexeljük ki a bepréselt részt,majd toldjunk bele megfelelö profilt amit beleheggesztünk,és most se kell vágni a futóművet,megnem kell venni sem

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3279 Dátum: 2006 Március 14, 21:20:50 »

nekem az az Empi lökhárítóvédő minilökhárító tetszik Smiley
ha van krómozós ismerősöd ,már meg is tudod csinálni magadnak

Oldalak: 1 ... 3459 3460 3461 3462 3463 [3464] 3465 3466 3467 3468 3469 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.