www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:03:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2896 2897 2898 2899 2900 [2901] 2902 2903 2904 2905 2906 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27947944 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25781 Dátum: 2007 Március 22, 12:05:24 »

Shocked Shocked Shocked ez az adat csak az en szakertelem mentes agyamnak alacsonyka vagy amugy is kuva keves??? Shocked
mert ugy tom ez kb 1.6 kicsit túrt mocikat megszegyenitő fogyasztas... Huh
üdv

Minden relatív. Ezt az értéket úgy produkálta, hogy bejáratás alatt 90-110 között 10 liter, ha kicsit nyomom neki 13, ha pedig használom, amit tud akkor kb. 15-16 liter/100 km.

De hazudni én is tudok 6.5 liter/100 km-t, azonban megnézném azt a motort, ahol van két dupla 40-es karbi 280 feletti tengellyel és 10 alatt eszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #25780 Dátum: 2007 Március 22, 12:01:12 »

Fogyasztása 10-13 liter között van



 Shocked Shocked Shocked ez az adat csak az en szakertelem mentes agyamnak alacsonyka vagy amugy is kuva keves??? Shocked
mert ugy tom ez kb 1.6 kicsit túrt mocikat megszegyenitő fogyasztas... Huh
üdv
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25779 Dátum: 2007 Március 22, 11:53:32 »

A kormány minimum nem gyári benne.

ehhez nem értek Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25778 Dátum: 2007 Március 22, 11:52:23 »

egy barátomnak is van egy állólányka tudomásom szerint még az is mentes minden bevatkozástól
<beszúrt kép törölve>
szépség 280as
automata
<beszúrt kép törölve>

A kormány minimum nem gyári benne.
Egyébként ismerem az autót, a veteran-mercedes.hu -n is fent van.

Pl. 230-as alvázszáma van, ennyit a beavatkozás mentességről.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:56:26 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25777 Dátum: 2007 Március 22, 11:26:54 »

Félig-meddig, majd ha teljesen az lesz írok.

Megírom a nagy legendát is amítől sokaknak megnedvesedik a bugyijuk, tudom, hogy emberek ezért élnek, hogy legendákat hallgathassanak, hát ez az: első tulajtól veszem, szervizkönyves, mindig egy szervizbe hordták, 138000 km mindössze, majdnem mindenhol eredeti fényezés, eredeti, hibátlan kárpit, soha nem volt törve, korrózió minimális, szinte semmi. Jobb állapotú, mint a typ3-asom.
Gyári kulcsok, gyári kezelési, typenschein, gyári irattartó. Az autó tökéletesen gyári.
Sok-sok állólámpást láttam már, de ennyire gyári autót még soha. Ez nem restaurált, ez gyári. Ilyen halk motort még szinte nem is hallottam.

Még valami: árat nem árulok el, mindenki tudja, aki foglalkozott ilyennel, hogy ezeket nem lehet jó állapotban megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.

egy barátomnak is van egy állólányka tudomásom szerint még az is mentes minden bevatkozástól

szépség 280as
automata
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:35:12 írta vw1966 »
RNIE
« Hozzászólás #25776 Dátum: 2007 Március 22, 11:23:21 »

megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.
Nekem sem 20 forinba van a kupé és sztem is qrvára megérte.Várom majd a képeket
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25775 Dátum: 2007 Március 22, 11:13:33 »

Tiéd?


Félig-meddig, majd ha teljesen az lesz írok.

Megírom a nagy legendát is amítől sokaknak megnedvesedik a bugyijuk, tudom, hogy emberek ezért élnek, hogy legendákat hallgathassanak, hát ez az: első tulajtól veszem, szervizkönyves, mindig egy szervizbe hordták, 138000 km mindössze, majdnem mindenhol eredeti fényezés, eredeti, hibátlan kárpit, soha nem volt törve, korrózió minimális, szinte semmi. Jobb állapotú, mint a typ3-asom.
Gyári kulcsok, gyári kezelési, typenschein, gyári irattartó. Az autó tökéletesen gyári.
Sok-sok állólámpást láttam már, de ennyire gyári autót még soha. Ez nem restaurált, ez gyári. Ilyen halk motort még szinte nem is hallottam.

Még valami: árat nem árulok el, mindenki tudja, aki foglalkozott ilyennel, hogy ezeket nem lehet jó állapotban megvenni 100e Ft-ért, nem kell csámcsogni rajta, hogy "ennyi pénzt adni érte, lehetett volna olcsóbban is szerezni" stb. stb. Nekem kurvára megérte.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 22, 11:15:34 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #25774 Dátum: 2007 Március 22, 10:08:53 »

Ez egy Mercedes! Most vizsgázik OT-re, de még titok!  Grin
Tiéd?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25773 Dátum: 2007 Március 22, 09:47:00 »

Gratula Smiley
ha lesz időd, lesz lóerő és nyomaték mérés is?

Természetesen, akkor lesz a végső befúvókázás, amikor már minden rendben lesz vele és ott a mérőpadon finomhangolom.
Szerintem olyan 100 lóerő körül van, 150-160 Nm-rel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25772 Dátum: 2007 Március 22, 09:44:55 »

Sziasztok,


Gratula Smiley
ha lesz időd, lesz lóerő és nyomaték mérés is?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #25771 Dátum: 2007 Március 22, 09:42:53 »


hello itt!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25770 Dátum: 2007 Március 22, 09:34:10 »

jó hírek (kivéve olajszelep fészek)(de szerintem előbb utóbb az is meglesz)

Semmire nincs szükségem hozzá, csak időre. De az meg nincs.   Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25769 Dátum: 2007 Március 22, 09:33:00 »

Üdv újra itt  
Ez az "1972 MB220 W115/8" legutóbb még nem volt, mi ez?

Ez egy Mercedes! Most vizsgázik OT-re, de még titok!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #25768 Dátum: 2007 Március 22, 09:32:40 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


jó hírek (kivéve olajszelep fészek)(de szerintem előbb utóbb az is meglesz)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #25767 Dátum: 2007 Március 22, 09:26:13 »

Sziasztok,


Üdv újra itt  
Ez az "1972 MB220 W115/8" legutóbb még nem volt, mi ez?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25766 Dátum: 2007 Március 22, 09:25:44 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


    üdv Dr Stunt!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25765 Dátum: 2007 Március 22, 09:21:01 »

Sziasztok,

Egyéb magánéleti történéseim miatt nem nagyon vagyok netközelben, de azért akit érdekel elmondom, hogy az 1915-ös motor tulajdonképpen összeállt és be is járattam. Most a typ3-as olyan, hogy ha átülök a 117 lóerős (fékpadi mérés) tdi golfomba bizony gyengének érzem.... Fogyasztása 10-13 liter között van és a végsebesége 170 km/h felett (gps mérés), kb 5600-ig forog el. Sajnos 150 felett bizony már nem atomstabil, kicsit úszik az úton, de nem is lényeges. Élményszerű, ahogy egy előzésnél 80-ról elindul, a mai átlagautókat (1.4-1.6) megszégyenítően tol.
Van azért néhány "probléma", a EMPI single Quiet dob ezzel a nagy motorral már nem olyan túl csendes, sajnos elég nagy hangja van, talán ki is égett a dob belül. Nekem nem tetszik a hangja. Aztán meg másik gond, hogy melegen alacsony az olajnyomásom, mert a blokkon mindkét olajszelep fészke be van verődve és nem zár jól és bizony ezt építénél nem ellenőriztem és az olajszelepek nem zárnak rendesen. A zárófelületet, tulajdonképpen a furat alját/fenekét valami homlokmaróval meg kell tisztítani és úgy visszatenni a kis dugattyúkat. (Sajnos nincs időm csinálni, pedig nem nagy meló...)
Érdekes, hogy a W110-es engle tengely (286 fok) nem egy nagyon hegyes tengely, szép az alapjárat, mégis simán megy 3.-ban 120-at, ami azt jelenti, hogy 5500-at könnyedén leforogja. De még 4.-ben is!


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #25764 Dátum: 2007 Március 22, 08:29:01 »

Ez így van, ez szériának széria csak a mexikóiban.
meg a német késői sparokban is(lsd NGA kék exgépe)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #25763 Dátum: 2007 Március 22, 06:45:58 »

a képen látható rádió bekötési rajzát ill. tipusát meg tudja adni valaki?
Nekem is ilyen rádióm van.  Cheesy
Csak azon már nincs rajta a festék, tiszta króm az egész, csak lözépen maradt meg a blaupunkt felirat.
Bekötése rettenetesen monyolult, +,  -,  hangszóró1,  hangszóró2, antenna.
Most fogom próbából kicserélni egy újabb egyszerűbb tipusra mert nekem "hullámzik" a hangja menet közben, olyan mintha gyenge lenne az antennajel.
Nem tudom elhinni hogy a méregdrága vadiúj hirschmann antenna lenne szar. 
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #25762 Dátum: 2007 Március 22, 05:43:04 »

Ezt kérnénk a 18+-ba betenni!! :-)))

a képen látható rádió bekötési rajzát ill. tipusát meg tudja adni valaki?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25761 Dátum: 2007 Március 21, 22:55:03 »

tapasztalataim szerint a fém műszerfalhoz fém hamutartó tartozik, a műanyaghoz, meg műanyag...
de lehet, hogy még gyűjtenem kell a tapasztalatokat.

gyanítom Güntherr L-plakkett-es lehetett gyárilag...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25760 Dátum: 2007 Március 21, 22:54:21 »

Ez így van, ez szériának széria csak a mexikóiban.


                             GNX-967
dt
« Hozzászólás #25759 Dátum: 2007 Március 21, 22:52:50 »

Ill. a kérdésem még: Ez a széria hamutartó?

tapasztalataim szerint a fém műszerfalhoz fém hamutartó tartozik, a műanyaghoz, meg műanyag...
de lehet, hogy még gyűjtenem kell a tapasztalatokat.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25758 Dátum: 2007 Március 21, 22:46:59 »

Ill. a kérdésem még: Ez a széria hamutartó?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25757 Dátum: 2007 Március 21, 22:46:00 »

a képen látható rádió bekötési rajzát ill. tipusát meg tudja adni valaki?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25756 Dátum: 2007 Március 21, 22:41:17 »

Cheesy

Germanfolks?
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #25755 Dátum: 2007 Március 21, 22:39:07 »

 Cheesy
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #25754 Dátum: 2007 Március 21, 22:23:46 »

Ez jo konyv, nekem is megvan.
Meg egy spiralos verzio kellene... Grin
ez olyan, patinás. Látszik, hogy volt használva.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25753 Dátum: 2007 Március 21, 21:42:24 »

Azaz+ aláirás személyesen,Szepes!! Grin

bibi nekem a szőke lány írta alá... 
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #25752 Dátum: 2007 Március 21, 21:23:29 »

Meghogy MBK rendes tag, és MNHJR-MBK  Kiss Grin
Azaz+ aláirás személyesen,Szepes!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25751 Dátum: 2007 Március 21, 21:20:50 »

Bocsi, tudom, hogy nem teljesen idevágó téma, de nagy sz@rban vagyok. Szakdogát kéne irnunk, de nincs egy minta sem. Fogalmam sincs, hogy kéne nekiállni. Van valami oldal, ahol bele tudnék kukkantani egy-két ilyen szakdolgozatba?? Huh

minden suli megszabbja formátumát pl thimes12es betűméret sorkizárt 1.5 sorköz stb...a többit meg szakonként sulinként tök eltérő....kell valami bevezető hogy miről fog szóllni aztán jöhet egy kis elméleti rész aztán saját munka bemutatása aztán valami összegzés nagy vonalakban ilyesmi
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25750 Dátum: 2007 Március 21, 21:19:40 »

Akkor Neked is van Veterán auto bélyegzö rajta?
Egyre büszkébbek leszünk! Cheesy
Meghogy MBK rendes tag, és MNHJR-MBK  Kiss Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #25749 Dátum: 2007 Március 21, 21:17:49 »

Ma elmentem a Szepihez, és egy szép lánytól kaptam egy kinyomtatott igazolást 5, azaz öt pecséttel!  Grin  Grin

Akkor Neked is van Veterán auto bélyegzö rajta?
Egyre büszkébbek leszünk! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25748 Dátum: 2007 Március 21, 21:07:42 »

Tehát szakdoga-ügyben semmi ötlet????
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #25747 Dátum: 2007 Március 21, 21:05:53 »

HAHÓ
IWIW meghívó nem kell senkinek?
Ingyé odaadó!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #25746 Dátum: 2007 Március 21, 21:00:32 »

hali

Taltam egy oldalt, biztos lesz aki ismerei, meg olyan akinek nem teccik
de egy regi cimborát nagyon meg lehet vele szivatni Grin Grin

tehat: http://www.vezeteknev.keresztnev.homo.com

tahat ertelem szeruen a veteteknev es keresztnev helyere be kell irni a haver nevet(közötte pont!)Cheesy es kesz a meglepi Grin Grin Grin

udv
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #25745 Dátum: 2007 Március 21, 20:58:59 »

aztán javasolták hogy inkább a Szepessel beszéljek, onnan kérjek igazolást  Undecided mondjuk ő adott is egy nap alatt, azzal nem volt semmi gond.

Ma elmentem a Szepihez, és egy szép lánytól kaptam egy kinyomtatott igazolást 5, azaz öt pecséttel!  Grin  Grin
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #25744 Dátum: 2007 Március 21, 20:55:11 »

  Bocsi, tudom, hogy nem teljesen idevágó téma, de nagy sz@rban vagyok. Szakdogát kéne irnunk, de nincs egy minta sem. Fogalmam sincs, hogy kéne nekiállni. Van valami oldal, ahol bele tudnék kukkantani egy-két ilyen szakdolgozatba?? Huh
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25743 Dátum: 2007 Március 21, 20:24:17 »

En az MBK-s csekkel egyutt kuldottet fizettem be.

nekünk csak az MBK felé kell fizetni. ami Allianztól jön, az nem számít, szerintem teljes kuszaság van a rendszerükben ami minket illet! csak abban bízom, ha netán történne valami, azért biztosítva vagyunk. mikor bementem, hogy én kérjem ki az igazolást, azt mondták, hogy a rendszer szerint év végéig van 56000Ft tartozásom! aztán javasolták hogy inkább a Szepessel beszéljek, onnan kérjek igazolást  Undecided mondjuk ő adott is egy nap alatt, azzal nem volt semmi gond.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #25742 Dátum: 2007 Március 21, 20:20:16 »

<beszúrt kép törölve>
Gyönyörűen illusztrált angol nyelvű szerelési könyv eladó.
6 000 Ft.
Ez jo konyv, nekem is megvan.
Meg egy spiralos verzio kellene... Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Oldalak: 1 ... 2896 2897 2898 2899 2900 [2901] 2902 2903 2904 2905 2906 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.