www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 07:37:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2860 2861 2862 2863 2864 [2865] 2866 2867 2868 2869 2870 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30851757 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #27281 Dátum: 2007 április 22, 18:23:49 »

Nem tud valaki 5x112 Empi 5spokes-t 10ezer körül? Roll Eyes
Kva jól néz ki a Cragarokkal szvsz

[melléklet törölve az admin által]
1303LS
« Hozzászólás #27280 Dátum: 2007 április 22, 17:51:12 »


Na, van akiknek kötelező.  Grin

http://szockorszak.lap.hu/
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #27279 Dátum: 2007 április 22, 16:45:55 »

A Kapos Volánnak is van egy. A rendszáma FAROS-001

Ez is nagyon szép példány...
Majd lefényképelem a másikat is, az meg egy Ikarus 30-as....
Egyszer kölcsönkaptuk a Talinkra is....

Hohoóóóó! Van képem is róla...


[melléklet törölve az admin által]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #27278 Dátum: 2007 április 22, 15:06:01 »

A Nokiámon kipróbáltam és ott is működik!! Grin Grin Grin
Ha tényleg ingyen van akkor ez tök jó!
Köszi!

fakk, a k700i-n nemtom hol lehet könyvjelzőt csinálni  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #27277 Dátum: 2007 április 22, 12:26:42 »

Új könyvjelzőt kell létrehozni és a következóket megadni: URL-hez: rtsp://212.51.125.18/rtpencoder/hirtv_sqcif_g.sdp
                                                                               A névhez: Hír TV

A többi csatorna: /hirtv  helyett a következőket kell beírni az új könyvjelzőkbe: atv, fixtv, echotv, dunatv, mtv

A rádioknál ugyanez a helyzet anny különbséggel hogy URL-nél: rtsp://212.51.125.18 /rtpencoder/slager.sdp
A többi adó: /slager helyett: gazdasagi, kossuth, klubradio, danubiusz.

Jelenleg ennyi, de rajt vagyok az RTL klub és a Tv2 keresésén is. Jövő hétre sztem meg lesz.

A Nokiámon kipróbáltam és ott is működik!! Grin Grin Grin
Ha tényleg ingyen van akkor ez tök jó!
Köszi!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27276 Dátum: 2007 április 22, 12:25:59 »

Óramániások!!

Discoveryre most.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27275 Dátum: 2007 április 22, 12:09:49 »

Mindenféle gyertya hőérték táblázatokat keresek.
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #27274 Dátum: 2007 április 22, 08:27:46 »

1960 augusztusatol meg nincs szemafor, de tovabbra is kis hatsolampa par honapig? Meddig?
Nagy Gábor Attila doksijai alapján 60 augusztusában szüntették meg a karost és jött be az első keskeny irányjelző. Ekkor került fel a hátsó lámpában működtetett irányjelző és az osztott verziója csak 61-től volt
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27273 Dátum: 2007 április 22, 02:09:01 »

http://www.volkswagen.msk.ru/   
Ezt most találtam, rengeteg Service Manual, diagnosztikai leírás, hibakeresés stb... új és régi Vw-ekhez (bogárhoz, T2-höz is). Az oldal félig angol, félig orosz, de meg lehet találni amit kell.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27272 Dátum: 2007 április 22, 00:00:45 »

Új könyvjelzőt kell létrehozni és a következóket megadni: URL-hez: rtsp://212.51.125.18/rtpencoder/hirtv_sqcif_g.sdp
                                                                               A névhez: Hír TV

A többi csatorna: /hirtv  helyett a következőket kell beírni az új könyvjelzőkbe: atv, fixtv, echotv, dunatv, mtv

A rádioknál ugyanez a helyzet anny különbséggel hogy URL-nél: rtsp://212.51.125.18 /rtpencoder/slager.sdp
A többi adó: /slager helyett: gazdasagi, kossuth, klubradio, danubiusz.

Jelenleg ennyi, de rajt vagyok az RTL klub és a Tv2 keresésén is. Jövő hétre sztem meg lesz.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27271 Dátum: 2007 április 21, 23:49:35 »

A GPRS-t használja a vételre. Be kell menni a Wap kezdőoldalára és megállítani a wap-ot mivel ezek az adások valójában könyvjelzőként vannak a telefonban. Illetve az újabb Sonyericcsonokon már van külön könyvjelző mappa és azon keresztül is lehet csatlakozni. Én már pár napja tesztelem és működik. 0 Ft van a kártyámon.


                             GNX-967
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #27270 Dátum: 2007 április 21, 23:33:49 »

Akkor pontosan hogyan is volt ez?
1960 augusztusig ('60-as evjarat) szemafor. (ahogy en tudom)
1960 augusztusatol meg nincs szemafor, de tovabbra is kis hatsolampa par honapig? Meddig?

Egyszerubb lenne megtudni, ha tudnank kinek a bogara melyik honapban keszult. (az en kek bogim '60 novemberi, nem tudom milyen volt, szemafor nyema, de kislampa lesz-van rajta)

Szakertok? NGA? Ezt a par honapot letisztazhatnank vegre.
(pl sokan a kormany-sebvalto-kezifekkar szineit is csak fekete, csontszin meg feher szinben hiszik...)
Akkor a te bogid ugye modellév szerint 61-es.(61 eleje átmeneti,RITKASÁG)!

Ez is viszonylag a nagy változások éve,ugyanis a 30LE-s motort váltja a 34LE-s aminek még sok alkatrésze a 30 lovas motoréból építkezik.

A szemaforszerű karos index,ugye 1960.08.01-ig figyelt a bogáron.

De a kétkamrás hátsó lámpa(narancs-piros) csak 1961 Májusában debütált!!

Tehát az 1960.08.01-től 1961.05.01-ig (kilenc hónapig)gyártott bogáron még maradt a kicsi egykamrás hátsólámpa.

Gyárilag a bogidon már elöl a sárvédő tetején a vékony index volt (de fehér búrával),egykamrás kis hátsólámpával,karos indexek nélkül.

A fehér indexbúra elöl,1960.Augusztustól-1961.Novemberig volt.(Tehát kicsit több mint egy évig).
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 21, 23:38:24 írta Narancs »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #27269 Dátum: 2007 április 21, 23:32:13 »

T-mobile-os SonyEriccsonon ingyen lehet tv-t nézni, ill rádiózni. Ha érdekel valakit leírom hogy hogyan. Van: Duna tv, ATV,Echo tv, Mtv, Hír tv, Fix tv, Danubiusz, Sláger, Kossuth, Klub és gazdasági rádio.
nekem is jöhet az infó!

köszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető runtrod
Hozzászólások: 329


« Hozzászólás #27268 Dátum: 2007 április 21, 23:27:53 »

T-mobile-os SonyEriccsonon ingyen lehet tv-t nézni, ill rádiózni. Ha érdekel valakit leírom hogy hogyan. Van: Duna tv, ATV,Echo tv, Mtv, Hír tv, Fix tv, Danubiusz, Sláger, Kossuth, Klub és gazdasági rádio.
szeva engem erdekel a tv musort hogy is lehet ingyert nezni
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #27267 Dátum: 2007 április 21, 23:17:09 »

T-mobile-os SonyEriccsonon ingyen lehet tv-t nézni, ill rádiózni. Ha érdekel valakit leírom hogy hogyan. Van: Duna tv, ATV,Echo tv, Mtv, Hír tv, Fix tv, Danubiusz, Sláger, Kossuth, Klub és gazdasági rádio.


                             GNX-967
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #27266 Dátum: 2007 április 21, 22:03:30 »

Olajhőmérőt, meg nyomásmérőt szeretnék a B.B-be aplikálni.
Ki milyen jeladót használ és hogy szerelte be.

Én nekem az olajpálca helyére menő pálcahőmérőm van + VDO óra
Szerintem tök jó és nem kell semmit szerelni hozzá csak az órát.


 Evil

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #27265 Dátum: 2007 április 21, 21:42:40 »

az milyen az?   Smiley


Ha jól tudom, teljesen sík üveges (a döntött), belül bordázott mintás üveg (ami áll) van. De az is lehet, hogy  a sík borítóüveg nincs is rajta...
Az amcsi lámpákhoz hasonlít talán...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Hajni
Hozzászólások: 504


« Hozzászólás #27264 Dátum: 2007 április 21, 21:37:20 »

és tetszett?
Szerinted? Wink
Lehet más nincs így vele, de nekem a nóta megasztáros előadása is tetszett.  Roll Eyes
Persze az ac/dc az igazi Wink No és a szügyig érő lakkcsizmában bicajozó csajszik... - kuncogós szmájli-
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 21, 21:38:53 írta Hajni »
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #27263 Dátum: 2007 április 21, 21:34:13 »

1957-től 1960-ig minden bogár karos indexes volt,egykamrás hátsó lámpákkal.

Ami viszont sokkal ritkább a tiednél,az az 1960 év végén gyártott bogár ami csak pár hónapig volt.

A karos index már eltünt,de hátul még maradt az egykamrás hátsólámpa.Amin indexeléskor a féklámpa villogott.
Elöl már viszont megkapta a vékony kis indexeket,gyárilag fehér színű búrákkal.

Ilyent viszont csak egyet tudok az országban,a Schlosser Zoliék kék 60-as ezerkettese.

Akkor pontosan hogyan is volt ez?
1960 augusztusig ('60-as evjarat) szemafor. (ahogy en tudom)
1960 augusztusatol meg nincs szemafor, de tovabbra is kis hatsolampa par honapig? Meddig?

Egyszerubb lenne megtudni, ha tudnank kinek a bogara melyik honapban keszult. (az en kek bogim '60 novemberi, nem tudom milyen volt, szemafor nyema, de kislampa lesz-van rajta)

Szakertok? NGA? Ezt a par honapot letisztazhatnank vegre.
(pl sokan a kormany-sebvalto-kezifekkar szineit is csak fekete, csontszin meg feher szinben hiszik...)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #27262 Dátum: 2007 április 21, 21:29:27 »

olajhőmérő: VDO 150-es óra, jeladója -> "otthoni" fejlesztés(összköltsége 1000Ft,újonnan a gyári kb 5000Ft), helye-> +olajtartáyban kiképezve
olajnyomás: VDO 5 bar óra, jeladója -> gyári (5500 Ft-ért lőttem a neten , új ára kb 2 szer ennyi) helye -> a "rendes" olajnyomásjeladó helyén lesz, bár ezzel az a gond hogy ez csak egy kivezetéses (csak az órának a jeladója), nincs benne "warning contact", úgyhogy lehet hogy kellene hozzá egy T elosztó is, hogy a gyári olajnyomásjeladója is működhessen. 
olajhomero: VDO jelado idehaza tenyleg horro, de kinn 2k
olajnyomas: a T elosztos a gyari idiota visszajelzovel allitolag biztonsagosabb, mert az gyorsabb reakcioideju. (en is T-vel hasznalom)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #27261 Dátum: 2007 április 21, 21:22:24 »

Olajhőmérőt, meg nyomásmérőt szeretnék a B.B-be aplikálni.

Ki milyen jeladót használ és hogy szerelte be.



olajhőmérő: VDO 150-es óra, jeladója -> "otthoni" fejlesztés(összköltsége 1000Ft,újonnan a gyári kb 5000Ft), helye-> +olajtartáyban kiképezve
olajnyomás: VDO 5 bar óra, jeladója -> gyári (5500 Ft-ért lőttem a neten , új ára kb 2 szer ennyi) helye -> a "rendes" olajnyomásjeladó helyén lesz, bár ezzel az a gond hogy ez csak egy kivezetéses (csak az órának a jeladója), nincs benne "warning contact", úgyhogy lehet hogy kellene hozzá egy T elosztó is, hogy a gyári olajnyomásjeladója is működhessen. 

'81 Hecho en México
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27260 Dátum: 2007 április 21, 20:15:02 »

alig utca haudek kb 20e/2 müszer és jeladó uj ö csinálja

Köszi. Megnézem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #27259 Dátum: 2007 április 21, 20:10:23 »

alig utca haudek kb 20e/2 müszer és jeladó uj ö csinálja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #27258 Dátum: 2007 április 21, 20:08:05 »

Olajhőmérőt, meg nyomásmérőt szeretnék a B.B-be aplikálni.

Ki milyen jeladót használ és hogy szerelte be.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #27257 Dátum: 2007 április 21, 20:06:51 »

A 2006-os Kaposvár-Bánya találkozón kint volt velünk. A http://veteranauto.tar.hu/ fotóalbumában találsz még képeket róla
Köszönöm!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #27256 Dátum: 2007 április 21, 19:51:58 »

Van még erröl más képed is?
A 2006-os Kaposvár-Bánya találkozón kint volt velünk. A http://veteranauto.tar.hu/ fotóalbumában találsz még képeket róla
1303LS
« Hozzászólás #27255 Dátum: 2007 április 21, 19:45:36 »

A Kapos Volánnak is van egy. A rendszáma FAROS-001
Ez valami szenzációs jószág.  Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #27254 Dátum: 2007 április 21, 19:44:28 »

Van még erröl más képed is?

nekem egy csomo
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #27253 Dátum: 2007 április 21, 19:42:02 »

A Kapos Volánnak is van egy. A rendszáma FAROS-001
Van még erröl más képed is?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #27252 Dátum: 2007 április 21, 19:35:31 »

A Vértes Volán Ikarusa sem semmi:

A Kapos Volánnak is van egy. A rendszáma FAROS-001

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #27251 Dátum: 2007 április 21, 16:56:29 »

Áll egy ponyva alatt. De a jövő héten indul a második kasztnizás. Eltünik a "patchwork", és illeszkednek majd az elemek.

az milyen az?   Smiley
hogy áll az oválod? (az enyém tovább készül mint először gondoltam)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #27250 Dátum: 2007 április 21, 16:54:32 »

Cseszd meg, ez jobb, mint az oválom!  Grin

indexen találtam :-))

Kevesek vagytok ti ide!Nem értetek a tuninghoz!:)

Ui:Szóljatok ha kihagytam valami fontos tuningfogást...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #27249 Dátum: 2007 április 21, 15:43:15 »

indexen találtam :-))

Kevesek vagytok ti ide!Nem értetek a tuninghoz!:)

Az álomtuning:Vegyünk egy 1979-es I-es Golfot 1.1-es motorral(alapkövetelmény:mi legyünk legalább a 168. tulaj)!Nézzük meg a fényezését!Ha túl jó állapotban van kromofágba áztatott smirglivel menjünk át rajta párszor, bizonyos stratégiai pontokon fémtisztára csiszolva, hogy jobb legyen a légellenállás és kisebb a súly.Ezután integráljunk rá 2000 Ft.-nál semmiképpen sem drágább krómozott "emhárom" tükröket.A motorháztetőre helyezzünk morcosítást, de véletlenül se legyen összedolgozva vele!Szintén a motorháztetőre helyezzünk légbeömlőket, hogy ez miért fontos arról később!A hűtőrácsot cseréljük le drótkerítésből gyártott sportrácsra.A hátsó lámpákat fújjuk le fekete festékkel, hogy éjjel ne zavarja annyira a fénye a többi közlekedőt.Rendszámvilágításunkat érdemes zöldre cserélni, mert az nyugtatja a szemet.Első lámpánkba rakjunk kék helyzetjelzőket, xenon-utánzat izzókat és természetesen a stroboszkóp sem hiányozhat!Az autót természetesen ültetni kell ezért a rugókból vágjunk ki legalább 2-3 fordulatot(ne hallgassunk a sok hülyére, hogy nem biztonságos, az baromság).Ha minden kerekünk ugyanolyan akkor azonnal cserélni kell őket oly módon, hogy egy se legyen semelyik másikkal típusazonos(gumik se)!A hátsódobot vegyük le és rakjunk rá barátunk által készített "tökolyanmintarémusz" kályhacsövet".Az első lökhárító alá helyezzünk egy 20cm-es neoncsövet(lilát), máshova ne rakjunk mert még azt hiszik, feltűnősködni akarunk.Az első szélvédőre írjuk fel, hogy "nídforpszpíd", a hátsóra ragasszunk ilyeneket:Sparco, Apex, Edelbrock, Dragster, Kenwood.Ezekből véletlenül se legyen benne semmi.Hátra a szélvédő fölé rakjunk műanyagfröccsöntő barátunk által készített "szpojlert", ami itt-ott legyen sorjás és legyen benne pótféklámpa, fő a biztonság.Az üzemanyagbetőltőre ragasszunk "efegyesbetöltő"-matricát(ha a méret nem passzol akkor igazán jó).Ablakmosó sprickáink helyére tegyünk krómozott zölden világító szerkezeteket.Ablaktörlőinkre tegyünk hatásfokozó "szpojlert"(lehetőleg narancssárgát).Végül helyezzünk fel egy GTi vagy G60 feliratot hátra!Nézzük a motort.Csavarjuk ki a gyertyákat.Ha mindegyik ugyanolyan az gáz, azonnal rakjunk bele 4 különbözőt.A légszűrőházat dobjuk ki, helyezzünk be direktszűrőt, olyat aminek a dobozán azt írják, hogy +10% LE(tehát pl. 500LE-ből 550-et csinál, laikusok kedvéért).Na és itt kellenek a fentebb említett légbeömlők, hogy jól ellássák levegővel a szűrőt(ha valaki azt mondja így jut be por is, az hülye)!Amennyiben a motort kék led világítja meg, nem kell bele hűtővíz, ha piros is akkor olaj se(ha nincs piros ledünk akkor is szigorúan csak a tesco-olaj jöhet szóba)!Belső tér:A kormányt cseréljük le sportkormányra(lehetőleg olyanra amit egy rally-ladában használtak 10 évig.Ugyanebből a ladából helyezzük át az üléseket is.A műanyag műszerfalegységeket csavarhúzóval pattintsuk ki(maradjon meg a nyoma, különben nem hiszik el, hogy mi csináltuk), aztán fújjuk le kékre dobozos sprayvel(rücsissel).Lábterünket világítsuk meg ledekkel, télen pirossal mert az fűt, nyáron kékkel mert az meg hűt ugyebár.A tükörre lógassunk világítós dobókockát, a hátsó ablakba rakjunk bólogatós kutyát.A szőnyeget cseréljük krómozott műanyag flexibilis izélófaszra!A zenecucc:A hangszórókból tökéletes a gyári 27 éves, a magnót cseréljük "empéhármas" Qiunjen-re.A mélyládát egy sulidiszkóstól lopott 15 éves Reflex képviselje, behorpadt membránnal, erősítőnek meg ott van a nagymuter lemezjátszója!És íme, kész a tuning, mehetünk az utcára feszíteni a vegyesbolt elé!

Ui:Szóljatok ha kihagytam valami fontos tuningfogást...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #27248 Dátum: 2007 április 21, 15:34:40 »

a bogi az 4x98 vagy 4x100?
mettől-meddig megy fel az ET?
gumibogi most okosított ki, hogy vannak 4"os felnik, 4,5"osak és van 4,5"os más ET számmal (talán ez volt a 1302eseken) de ő jobban tudja..
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #27247 Dátum: 2007 április 21, 15:23:00 »

Megnéztem/hallgattam 

és tetszett?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #27246 Dátum: 2007 április 21, 15:08:11 »

nemtom,azé kérdezem

Ez a hivatalos felniméret az osztáskört illetően..... Az ET-t nem tudom, sajnos....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
RNIE
« Hozzászólás #27245 Dátum: 2007 április 21, 15:07:17 »

4x130 nem????
nemtom,azé kérdezem
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #27244 Dátum: 2007 április 21, 15:04:06 »

a bogi az 4x98 vagy 4x100?
mettől-meddig megy fel az ET?

4x130 nem????

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #27243 Dátum: 2007 április 21, 15:03:41 »

öcsém ma megúszta!!!160 al az m7 esen kicsit szétrobbant a gumi!!


Akkor gondolom másodszor született...........
Huhhhh! És Michelin Energie????? Nekem is az van a Bogáron.... akkó mégsem próbálom ki a 160-at......  Roll Eyes Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
RNIE
« Hozzászólás #27242 Dátum: 2007 április 21, 15:03:09 »

a bogi az 4x98 vagy 4x100?
mettől-meddig megy fel az ET?
Oldalak: 1 ... 2860 2861 2862 2863 2864 [2865] 2866 2867 2868 2869 2870 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.