www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 09:16:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3420 3421 3422 3423 3424 [3425] 3426 3427 3428 3429 3430 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29150461 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #4827 Dátum: 2006 Március 30, 20:42:28 »

gurultam ma a 411-vel. olyat csinált melegen, hogy az indítómotor nem bírta forgatni a motort. 5 perc várakozás után elkezdte tekerni és beindult. mi lehet ez? olyan mintha nem bírta volna forgatni.

1303LS
« Hozzászólás #4826 Dátum: 2006 Március 30, 20:38:25 »

Ezt mondtam én is csak kifordítva értelmezem. Roll Eyes
Egyébként kell annak forogni.
Emlékeim szerint az én gépem az03LS a hengerfej hézagolók eltávolítása és 34-es duplakarbikkal vezsettül forgott.
3. ban simán 120felett, nem gps de nem hiszem hogy sokat csalt.4. 160 felett

Megyek már aludni. Huh
hengerfej hézagoló= komressziócsökkentő

és mindez ugye hosszúváltóval értendő
1303LS
« Hozzászólás #4825 Dátum: 2006 Március 30, 20:36:40 »


Ez nem így van, nekem megvannak a DC váltó adatai. Az első három fokozat minden váltóban azonos, a negyedik és a végáttétel különbözik. nekem hosszú negyedik (0.89) van, de rövidebb vég (4.125), a sima bogár az 0.89 de 4.3 vég és a hosszú váltó AO pedig 3.85 vég és 0.93-as, rövidebb negyedik.

Szerintem csal a fordszámmérő, nem foroghat ilyen jól ezzel a scat tengellyel sem. Túl szép lenne!
Ja bocs tényleg azt írtam hogy a simához képest. ezt elírtam.
Na 
1303LS
« Hozzászólás #4824 Dátum: 2006 Március 30, 20:33:03 »


Ez nem így van, nekem megvannak a DC váltó adatai. Az első három fokozat minden váltóban azonos, a negyedik és a végáttétel különbözik. nekem hosszú negyedik (0.89) van, de rövidebb vég (4.125), a sima bogár az 0.89 de 4.3 vég és a hosszú váltó AO pedig 3.85 vég és 0.93-as, rövidebb negyedik.

Szerintem csal a fordszámmérő, nem foroghat ilyen jól ezzel a scat tengellyel sem. Túl szép lenne!

Ezt mondtam én is csak kifordítva értelmezem. Roll Eyes
Egyébként kell annak forogni.
Emlékeim szerint az én gépem az03LS a hengerfej hézagolók eltávolítása és 34-es duplakarbikkal vezsettül forgott.
3. ban simán 120felett, nem gps de nem hiszem hogy sokat csalt.4. 160 felett
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4823 Dátum: 2006 Március 30, 20:25:13 »

Most lehet az amit már egyszer mondtam hogy a TYPek váltójának első 3 fokozata rövidebb a nagyobb súly miatt és csak a negyedik ami félhosszú a simához képest.
Ki van ez találva, kérem.


Ez nem így van, nekem megvannak a DC váltó adatai. Az első három fokozat minden váltóban azonos, a negyedik és a végáttétel különbözik. nekem hosszú negyedik (0.89) van, de rövidebb vég (4.125), a sima bogár az 0.89 de 4.3 vég és a hosszú váltó AO pedig 3.85 vég és 0.93-as, rövidebb negyedik.

Szerintem csal a fordszámmérő, nem foroghat ilyen jól ezzel a scat tengellyel sem. Túl szép lenne!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4822 Dátum: 2006 Március 30, 20:21:25 »

Szerencsére összeállt, ma már nekem is tetszett. Szép hangja van, jól forog és jól megy.

A kocsidra meg rakd fel a BRM-eket, az akkorát jelentene, mint Hamupipőkén az aranycipellő és a báli ruha!!
csak akkor rakom ha megjött  a keskeny hidam!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4821 Dátum: 2006 Március 30, 20:19:47 »

Meg tudom neked mérni GPS-sel, ha szeretnéd. Amiket írtál sebesség-fordulatok, azok egyébként tipikusan a rövid váltós bogarak adatai.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #4820 Dátum: 2006 Március 30, 20:19:02 »

Mi, hogy rosszul mér a km óra vagy a fordszámmérő??? Nincs összefüggés. Áttételt nem változtattam.

Most lehet az amit már egyszer mondtam hogy a TYPek váltójának első 3 fokozata rövidebb a nagyobb súly miatt és csak a negyedik ami félhosszú a simához képest.
Ki van ez találva, kérem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4819 Dátum: 2006 Március 30, 20:18:54 »

köszi neked is zsir lehet a moci!

Szerencsére összeállt, ma már nekem is tetszett. Szép hangja van, jól forog és jól megy.

A kocsidra meg rakd fel a BRM-eket, az akkorát jelentene, mint Hamupipőkén az aranycipellő és a báli ruha!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4818 Dátum: 2006 Március 30, 20:16:48 »

Ok koszi az ossze rakassal  nem lesz problema. Csak nem tudom hogy milyen tengelyt, himbasort, esetleg nagyobb szelepeket, karbit kellene ra tenni Huh
A blokkot megcsinaltatnak meg a fotengely koszorulest meg amit kell csak nem tudom azt se hogy hova erdemes vinni?(esetleg msn??)

MSN nem játszik, öreg vagyok ezekhez.  Wink

A motort mejd megbeszéljük, ki kell gondolni, felesleges ész nélkül belerakni dolgokat, bután bepárosítva cuccokat csak pénzkidobás. A cél ismeretében ésszel kell módosítani, csak a szükséges minimumot kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4817 Dátum: 2006 Március 30, 20:15:35 »

Mi, hogy rosszul mér a km óra vagy a fordszámmérő??? Nincs összefüggés. Áttételt nem változtattam.
köszi neked is zsir lehet a moci!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4816 Dátum: 2006 Március 30, 20:12:47 »

Nem lehet,hogy a sportvezérműtengely miatt van ez?? Huh

Mi, hogy rosszul mér a km óra vagy a fordszámmérő??? Nincs összefüggés. Áttételt nem változtattam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4815 Dátum: 2006 Március 30, 20:11:20 »

Segítek is megcsinálni.
Ok koszi az ossze rakassal  nem lesz problema. Csak nem tudom hogy milyen tengelyt, himbasort, esetleg nagyobb szelepeket, karbit kellene ra tenni Huh
A blokkot megcsinaltatnak meg a fotengely koszorulest meg amit kell csak nem tudom azt se hogy hova erdemes vinni?(esetleg msn??)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4814 Dátum: 2006 Március 30, 20:10:17 »

De, DC kódú typ3-as van alatta, 4.125 difivel. Nem hiszem, hogy valaki átépítette.
Meg akkor mennyit forgott, amikor 140-et mentem széri motorra? 6000-et???  Huh

Nem lehet,hogy a sportvezérműtengely miatt van ez?? Huh

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4813 Dátum: 2006 Március 30, 20:09:57 »

Szerintem is jó,csak én lehet vajra kentem volna a kereteket

Egyetértek.  És akkor kenyérre lehetne kenni... Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4812 Dátum: 2006 Március 30, 20:08:13 »

nem gyári váltód van Huh

De, DC kódú typ3-as van alatta, 4.125 difivel. Nem hiszem, hogy valaki átépítette.
Meg akkor mennyit forgott, amikor 140-et mentem széri motorra? 6000-et???  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4811 Dátum: 2006 Március 30, 20:06:40 »

A kozel jobeni terven hogy felujitom a kis 1200-esem Grin(igen tudom rengeteg penz) De akkor mar bele kellene nyulni okosan egy kicsit. Ebben otletekkel tanacsal tudsz  majd segiteni?

Segítek is megcsinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4810 Dátum: 2006 Március 30, 20:04:20 »

Valami nekem kurvára nem stimmel.

Nekem 5000 fordulaton megy 100-at az autó 3.-ban, a 4. fokozatban meg 3000 fordulaton megy 90-et, pedig a csp kalkulátor szerint 98-at kellene (195/65 gumi) 4000 fordulaton 120-at megy pedig 130-at kellene neki.

Csal a fordszámmérőm? Vagy a km óra? Alapjáraton pontos a fordszámmérő. A km óra sem tűnik úgy, hogy kevesebbet mér.
Mi lehet? Huh
Beszart a kézi GPS-em...

nem gyári váltód van Huh

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4809 Dátum: 2006 Március 30, 20:02:48 »

Valami nekem kurvára nem stimmel.

Nekem 5000 fordulaton megy 100-at az autó 3.-ban a csp szerint 115-öt kellene neki, a 4. fokozatban meg 3000-es fordulaton megy 90-et, pedig a csp kalkulátor szerint 98-at kellene (195/65 gumival), 4000-es fordulaton 120-at megy pedig 130-at kellene neki.

Csal a fordszámmérőm? Vagy a km óra? Alapjáraton pontos a fordszámmérő. A km óra sem tűnik úgy, hogy kevesebbet mér.
Mi lehet? Huh
Beszart a kézi GPS-em...

Durva lenne, ha 3.-ban 115-ig kiforgna...  Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 30, 20:05:24 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4808 Dátum: 2006 Március 30, 20:01:11 »

Miért pörög az 100nál annyit 3.ban ?
Nincs most táblázat a közelemben de ennyyinek kell lennie?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4807 Dátum: 2006 Március 30, 20:00:36 »

Menni kell a gépnek! Most fosson be, ne Spa felé....
5000-es fordulatot bírni kell a főtengelynek, hajtórúdcsavarok jól meghúzva és lebiztosítva, minden szépen összerakva, kell, hogy bírja!
Olajnyomásom a hűtő előtt 4 bar fordulaton, alapjáraton 1 bar. Ez most nekem állítható, hátul (lendkeréknél) állítható olajszelep van.

Olajhőfok nem megy 80 fok fölé még ha hajtom sem. 4.5 liter olaj van benne...
A kozel jobeni terven hogy felujitom a kis 1200-esem Grin(igen tudom rengeteg penz) De akkor mar bele kellene nyulni okosan egy kicsit. Ebben otletekkel tanacsal tudsz  majd segiteni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4806 Dátum: 2006 Március 30, 19:58:36 »

Jó ez a lámpa, Maresz!

Szerintem is jó,csak én lehet vajra kentem volna a kereteket

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4805 Dátum: 2006 Március 30, 19:54:48 »

Jó ez a lámpa, Maresz!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4804 Dátum: 2006 Március 30, 19:53:40 »

Gyilkos. Sad

Menni kell a gépnek! Most fosson be, ne Spa felé....
5000-es fordulatot bírni kell a főtengelynek, hajtórúdcsavarok jól meghúzva és lebiztosítva, minden szépen összerakva, kell, hogy bírja!
Olajnyomásom a hűtő előtt 4 bar fordulaton, alapjáraton 1 bar. Ez most nekem állítható, hátul (lendkeréknél) állítható olajszelep van.

Olajhőfok nem megy 80 fok fölé még ha hajtom sem. 4.5 liter olaj van benne...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4803 Dátum: 2006 Március 30, 19:49:56 »


elöre bocsi akép méretéjért de szar  tar .hu

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4802 Dátum: 2006 Március 30, 19:49:22 »

Pedrini.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4801 Dátum: 2006 Március 30, 19:48:47 »

3.-ban 100 km/h!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4800 Dátum: 2006 Március 30, 19:48:07 »

A műszer.
Szépen azonos a vákum.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4799 Dátum: 2006 Március 30, 19:47:20 »

Beállítottam tegnap este a szelephézagokat, mentem vele 150 km-t és a hengerfej felújítás után illik megnézni. A kipufogó szelepek hézaga kisebb is lett, mert beült a szelep rendesen. A múltkori analóg mérőórás karburátor szinkronnal nem voltam maradéktalanul elégedett, mert a műszer csillapítása kevés és a mutatók nagyon lebegnek vagy megbutulnak, ha megfojtom. Ezért szerezem egy francia digitális műszert automatikus különbség képzéssel és érzékenység állítással. Gyakorlatilag a vákumkülönbséget (vákum - már szabad így írni, nem kell vákuum, vagy vacuum) nullára tudtam hozni.
Aztán mégegyszer gyújtásellenőrzés és nagyon megy a gép. A 130-ba pillanatok alatt belelép és 3.-ban százat könnyedés kiforogja, ami olyan 4900-5000-es fordulat.
Szép az alapjárat, jól indul és egyenletesen jár. Sajnos a fogyasztásom előzetes mérések szerint bő egy litert megnövekedett. De lesz*rom!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4798 Dátum: 2006 Március 30, 19:43:42 »

Na, én is haladtam....  Grin Grin
Gyilkos. Sad
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4797 Dátum: 2006 Március 30, 19:40:27 »

Na, én is haladtam....  Grin Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4796 Dátum: 2006 Március 30, 19:21:30 »


aresz: Sikerült lökháritót fotózni? A csomagtértetőt és a motorháztetőt miért nem fested le feketére? Vagy csinálhatnál az oldalára IIVH-s sivatagi matricűkat, olyan pálmafa stb. Ütne rendesen!
van róla képed????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4795 Dátum: 2006 Március 30, 19:20:44 »


aresz: Sikerült lökháritót fotózni? A csomagtértetőt és a motorháztetőt miért nem fested le feketére? Vagy csinálhatnál az oldalára IIVH-s sivatagi matricűkat, olyan pálmafa stb. Ütne rendesen!
nem mert nem volt ma asenki a körcasut soron!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4794 Dátum: 2006 Március 30, 19:20:12 »


aresz: Sikerült lökháritót fotózni? A csomagtértetőt és a motorháztetőt miért nem fested le feketére? Vagy csinálhatnál az oldalára IIVH-s sivatagi matricűkat, olyan pálmafa stb. Ütne rendesen!

Szerintem is jobb lenne mint a halálfej

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4793 Dátum: 2006 Március 30, 19:17:50 »

bocs aképéert h  ekkora!
ez ilyen!! Grin


aresz: Sikerült lökháritót fotózni? A csomagtértetőt és a motorháztetőt miért nem fested le feketére? Vagy csinálhatnál az oldalára IIVH-s sivatagi matricűkat, olyan pálmafa stb. Ütne rendesen!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4792 Dátum: 2006 Március 30, 19:16:14 »

 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4791 Dátum: 2006 Március 30, 19:12:06 »

bocs aképéert h  ekkora!
ez ilyen!! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4790 Dátum: 2006 Március 30, 19:11:21 »

<beszúrt kép törölve>
na én is haladokk

A matricádat fordítva raktad fel Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #4789 Dátum: 2006 Március 30, 19:10:18 »

Asztem legalább neked tecceni fog! (monnyuk az a léyneg, hogy nekem tessen Wink
FUTURISZTIKUS!  Grin
Vadi nyú MAC audio Premium családjából, a legjobb típus, és eszméletlen hogy szól!
Egy ideig vekengtem rajta, hogy milegyen, de a teljesítménye meggyőzött.
Néztem kevésbé kirívót, de annak nem volt ilyen szép hangja.
Ha meg ráunok, majd jól eladom monnyuk az Nga-nak!  Grin

Hát biztos jól szól,de ez a kék membrán+vámpír rács,hát... Smiley
Meghát a kép kicsit meghökkentett,rózsaszín szőnyeg,fehér bőr,kék hangszóró...
Csak nehogy a barátnőddel,Bélával gyere a Rajzásra Tongue Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4788 Dátum: 2006 Március 30, 19:09:57 »


na én is haladokk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 3420 3421 3422 3423 3424 [3425] 3426 3427 3428 3429 3430 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.