www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 12:25:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2338 2339 2340 2341 2342 [2343] 2344 2345 2346 2347 2348 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27969100 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #48101 Dátum: 2008 Június 23, 19:12:09 »

Az 1949-1955-ig gyártott buszokat hívják "barndoornak". Ez a kifejezés "istállóajtóra" utal, de nem az oldalajtóra vonatkozik. Ugyanis az összes T1-esen (49-67) ugyanolyan két oldalra nyíló ajtó van, illetve a késői modelleken már előfordult tolóajtó is. A "barndoor" buszokat onnan lehet kívülről könnyen megismerni, hogy a első szélvédő fölött nem nyúlik előre a tető, nincs semmilyen indnex a homlokfalon, sem hátul (karosindexes). A képen láthatón nem eredeti lámpák vannak, csak nem találtam kis méretbe jobb képet. Nincs csomagtérajtó, csak egy fix kisablak, viszont a motorházfedél ( a tulajdonképpeni "barndoor") felnyúlik az ablakig. Máshol van a tank, más a műszerfal stb...
Köszönöm. 
Akkor maradjunk annyiban, hogy egy T1-et láttam amint épp újjászületni készül.  Cool Cheesy
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #48100 Dátum: 2008 Június 23, 19:07:35 »

vagy itthon sörözik, mint én. Evil
ooo hogy az a 
 jok ezek az uj baszasok  egeszsegedre!
Fater neked meg gratula! 

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48099 Dátum: 2008 Június 23, 19:04:32 »

Hogyne lenne,pörögtem egész nap! Grin
Úgy tünik,megszabadultam a biztonsági órós,késelös,szekuritis,felelösségteljes munkátol.
Mátol uj munkahelyen dolgozom,ugyan még prőbaidösen,de optimista vagyok!!
Nocsak, hajrá! Smiley
Énis gondolkodtam melóhely-váltáson, de kiderült, hogy ott sokkal több melóval keresnék kevesebbet, úgyhogy maradtam a seggemen. Egyenlőre. Ha valaki tud zsíros melót szóljon. Mármint pénzeset, hentesnek nem akarok menni, mert nem vagyok hentes. De lehetnék azis, ha megfizetik. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 19:06:26 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #48098 Dátum: 2008 Június 23, 19:02:38 »

Hát nincs valami nagy pörgés... Roll Eyes
Hogyne lenne,pörögtem egész nap! Grin
Úgy tünik,megszabadultam a biztonsági órós,késelös,szekuritis,felelösségteljes munkátol.
Mátol uj munkahelyen dolgozom,ugyan még prőbaidösen,de optimista vagyok!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48097 Dátum: 2008 Június 23, 19:02:11 »

vagy melozik 
vagy itthon sörözik, mint én. Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #48096 Dátum: 2008 Június 23, 18:53:30 »

biztos mindenki ül valami hidegvizes medencében vagy kádban  Grin
vagy melozik 

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48095 Dátum: 2008 Június 23, 18:51:45 »

Hát nincs valami nagy pörgés... Roll Eyes
biztos mindenki ül valami hidegvizes medencében vagy kádban  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48094 Dátum: 2008 Június 23, 18:13:29 »

Hát nincs valami nagy pörgés... Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #48093 Dátum: 2008 Június 23, 16:14:15 »

Jó pihenést! Érezd jól magad!
nekem sajnos még egy hónap a nyaralásig! Sad


nekem 2. de mar ujra beleun/belefarad a munkaba es te/en meg el sem mentunk nyaralni Cheesy

ha ebbol a szemszogbol nezzuk kellemesebb  Cool

Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #48092 Dátum: 2008 Június 23, 15:42:56 »

Egy időre elköszönnék Tőletek. holnap Kicsit elmegyünk pihenni, Tunéziába....
Addig is: jót NE halljak Rólatok....!  Grin
Majd 1-én jövünk haza, de ha találok netcafét, akkor azért lehet, hogy bejelntkezem...

ÜdVW! 

Jó pihenést! Érezd jól magad!
nekem sajnos még egy hónap a nyaralásig! Sad
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #48091 Dátum: 2008 Június 23, 15:40:04 »

de ha találok netcafét, akkor azért lehet, hogy bejelntkezem...


 Huh
szerintem inkabb nyaralj. jo szorakozast.

 

Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #48090 Dátum: 2008 Június 23, 15:30:06 »

Jó pihenést, mulatozást, pancsolást kívánok!!

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48089 Dátum: 2008 Június 23, 15:19:49 »

Egy időre elköszönnék Tőletek. holnap Kicsit elmegyünk pihenni, Tunéziába....
Addig is: jót NE halljak Rólatok....!  Grin
Majd 1-én jövünk haza, de ha találok netcafét, akkor azért lehet, hogy bejelntkezem...

ÜdVW! 
rólad se halljunk ám jót!  Wink
jó pihenést!  Cheesy
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #48088 Dátum: 2008 Június 23, 15:13:43 »

Egy időre elköszönnék Tőletek. holnap Kicsit elmegyünk pihenni, Tunéziába....
Addig is: jót NE halljak Rólatok....!  Grin
Majd 1-én jövünk haza, de ha találok netcafét, akkor azért lehet, hogy bejelntkezem...

ÜdVW! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48087 Dátum: 2008 Június 23, 14:28:17 »

senki nem mondta, hogy ez barndoor.  Roll Eyes

Birinyi érdekességképp egy tolóajtós téegy képét szúrta be (ha jól értem  Undecided )
Köszönöm! Pont így gondoltam! Bocs, ha félreérthető volt! Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 14:30:17 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #48086 Dátum: 2008 Június 23, 14:24:48 »

Most irtad az elobb, hogy a barndoor buszokat onnan lehet megismerni, hogy NEM nyulik elore a teto a szelvedo fole... Ennek elorenyulik, tehat a tobbi barndoor melle ez nem jo pelda, ha jol ertem ... :-)

senki nem mondta, hogy ez barndoor.  Roll Eyes

Birinyi érdekességképp egy tolóajtós téegy képét szúrta be (ha jól értem  Undecided )
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48085 Dátum: 2008 Június 23, 14:21:13 »

én azt hittem tolóajtó csak 67től volt, az meg akkor nem lehet barndoor
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #48084 Dátum: 2008 Június 23, 14:19:06 »

Csak érdekességképpen a tolóajtós! Cool
Most irtad az elobb, hogy a barndoor buszokat onnan lehet megismerni, hogy NEM nyulik elore a teto a szelvedo fole... Ennek elorenyulik, tehat a tobbi barndoor melle ez nem jo pelda, ha jol ertem ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48083 Dátum: 2008 Június 23, 13:17:12 »

Csak érdekességképpen egy tolóajtós! Cool



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 14:29:49 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48082 Dátum: 2008 Június 23, 10:44:35 »

Az 1949-1955-ig gyártott buszokat hívják "barndoornak". Ez a kifejezés "istállóajtóra" utal, de nem az oldalajtóra vonatkozik. Az összes T1-esen (49-67) ugyanolyan két oldalra nyíló ajtó van, illetve a késői modelleken már előfordult tolóajtó is. A "barndoor" buszokat onnan lehet kívölről könnyen megismerni, hogy a első szélvédő fölött nem nyúlik előre a tető, nincs semmilyen indnex a homlokfalon, sem hátul (karosindexes). A képen láthatón nem eredeti lámpák vannak, csak nem találtam kis méretbe jobb képet. Nincs csomagtérajtó, csak egy fix kisablak, viszont a motorházfedél ( a tulajdonképpeni "barndoor") felnyúlik az ablakig. Máshol van a tank, más a műszerfal stb...
végre valaki, aki le is írja jól Smiley
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #48081 Dátum: 2008 Június 23, 08:20:22 »

Ma pestlőrincen az Üllői úton jött szembe egy platós tréleren egy T1 dobozos kasztni.  Cheesy
Kb a fényezőhöz vihették. Asszem barndoor, így hívják?
Fényképezni nem volt időm, csak dudáltam mint a hülye.  Grin
Az 1949-1955-ig gyártott buszokat hívják "barndoornak". Ez a kifejezés "istállóajtóra" utal, de nem az oldalajtóra vonatkozik. Ugyanis az összes T1-esen (49-67) ugyanolyan két oldalra nyíló ajtó van, illetve a késői modelleken már előfordult tolóajtó is. A "barndoor" buszokat onnan lehet kívülről könnyen megismerni, hogy a első szélvédő fölött nem nyúlik előre a tető, nincs semmilyen indnex a homlokfalon, sem hátul (karosindexes). A képen láthatón nem eredeti lámpák vannak, csak nem találtam kis méretbe jobb képet. Nincs csomagtérajtó, csak egy fix kisablak, viszont a motorházfedél ( a tulajdonképpeni "barndoor") felnyúlik az ablakig. Máshol van a tank, más a műszerfal stb...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 23, 10:50:33 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48080 Dátum: 2008 Június 22, 19:53:44 »

van valaki várpalota környékéröl egy bogaras csajnak kéne segiteni sos!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48079 Dátum: 2008 Június 22, 19:44:10 »

Persze, téged se lehetne megsérteni egy jó 1-es Golffal Tongue
Nem férek bele.Volt gti-m egy hétig,de inkább a hátratolós kacsa filing.Az felment 100-al az érdi emelkedőn,ahol a mini 50-et tudott a nyócvanas években.A pompás '03-as bogim meg beszopatta a zsigulikat.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48078 Dátum: 2008 Június 22, 19:19:47 »

csevrolé lácseetti.dévu impala.nota bene fócvágenből is csak a bogár kell.
Persze, téged se lehetne megsérteni egy jó 1-es Golffal Tongue

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48077 Dátum: 2008 Június 22, 19:15:33 »

Helyette megevett a méreg, mert kiszakadt a hengerfejből 2. henger menete
csevrolé lácseetti.dévu impala.nota bene fócvágenből is csak a bogár kell.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48076 Dátum: 2008 Június 22, 19:12:10 »

Tudja tököm, nekem Chevrolet a családi autó, igaz, nem 1,6 nem 16v, de ez nem eszik olajat... igazából a bogaram sem, most aggódjak? Smiley
Helyette megevett a méreg, mert kiszakadt a hengerfejből 2. henger menete

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #48075 Dátum: 2008 Június 22, 19:08:21 »

Sorolom: Octavia 1.9 PDTDI, Passat 1.9 PDTDI, Bora 1.6, Jetta 1.9 PDTDI, Daewoo-Chevrolet 1.6 16v, Astra 1.4/1.6 16v: mind olajtemető (ezek azok a típusok, amelyek ismerettségi körben vannak; ja megjegyzem, 3 évesnél 1 se öregebb és kímélőstől a céges "kinyomom-a-belét" használati skálán mozognak).
Helyi jó nevű autószerelő műhely udvarán áll vagy 5 kiskategóriás "új-autó", de összesen nincsenek 10 évesek: mindbe úgy töltik az olajat, mint a benzint - azhaz ugyanolyan gyakran. A márkaszervíz könnyen leráz, mert a szervízkönyvek szerint 1 l/1000 km az normális.
Ez nooooooooormális???
 Undecided
Tudja tököm, nekem Chevrolet a családi autó, igaz, nem 1,6 nem 16v, de ez nem eszik olajat... igazából a bogaram sem, most aggódjak? Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48074 Dátum: 2008 Június 22, 18:40:32 »

mszp  4,5 millioért fényez kocsit......... Lips Sealed
Szakmát váltsak vagy ismerősöket?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #48073 Dátum: 2008 Június 22, 18:35:41 »

Nem tudom mi a baj az olaj fogyasztással,amikor a bogi meg becsókólja benzinben a dupláját egy újkori autóénak.Kopott motor megeszi az olajat.Diesel off meg megeszik százon vagy hatot olajból Grin.A bogár meg ötezrenként jó ha egyet.Ha nem flattyadt a motorja.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48072 Dátum: 2008 Június 22, 18:35:14 »

mszp  4,5 millioért fényez kocsit......... Lips Sealed

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48071 Dátum: 2008 Június 22, 18:21:57 »

"...az autógyárak azt mondják, hogy amíg az autó 1000 km alatt nem eszik meg 1 liter olajat, addig nem kell szétszedni, ez amolyan szélsőséges érték, a tapasztalat az, hogy teljesen normálisnak tekinthető a 4000 km alatti 1 liter olajfogyás, sok újautó-tulajdonos is tapasztal hasonló mértékű fogyást..."
(Totalcar, autodoktor)

Hogy a francba lehet az, hogy 5000 km-ként 1 csepp olajat sem utána-tölteni egy 37 éves bogárba (akár legyen egyszer gyűrűzve, dugó-csere meg felfúrás és a többi...), ellentétben a hiper-szuper-környezetkímélő-euro-4-es-lambdaszonda-katalizátor-erdős 16 szelepes vadonatúj motorokban.
Ez számomra azt sugallja, hogy valamilyen globál-kapitalista-biboldó-extraprofit célból ezeket a motorokat eleve erre tervezték és pofátlanul gyártják is. Akkor ez belefér a környezetvédelembe?
 Huh

Az új motorok teljesen más konstrukciójúak, mint a bogár. A dugatyújuk laposabb, könnyebb, ellenben az indikált középnyomásuk sokkal magasabb, a terhelhető fordulatszám tartományuk szélesebb és a fajlagos teljesítményük így is jóval magasabb. Ehhez társul, hogy bizony esetekben a gyártási költségeket úgy csökkentik, hogy a toleranciát növelik, pl. ha egy illesztési tűrés 5 század, és azt a felére szeretnénk venni a gyártásban, akkor a költség magasabb lesz mint duplája, stb.
A gyárak pedig el akarják kerülni a reklamáló ügyfeleket, ezért megadnak extrém magas olajfogyasztást.  1 liter / 1000 km, mint felső határ.
Az olajfogyasztsá nagyon függ a vezetési stílustól és az üzemeltetséi körülményektől, ha semmi nem az extremitások felé mutat, akkor a korszerű motorok olajfogyasztása is minimális. Ezt az én pdtdi passatom is alátámasztja, 15e km alatt kb. fél liter olaj fogy, de lehet, hogy még annyi sem.
Üdv.
Autódoktor

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #48070 Dátum: 2008 Június 22, 17:10:51 »

Én meg azt hallottam több helyről is, hogy az új pdtdi márkatársak igencsak nagyétvágyúak, ha olajról van szó, már kevés kilométerrel is...
Sorolom: Octavia 1.9 PDTDI, Passat 1.9 PDTDI, Bora 1.6, Jetta 1.9 PDTDI, Daewoo-Chevrolet 1.6 16v, Astra 1.4/1.6 16v: mind olajtemető (ezek azok a típusok, amelyek ismerettségi körben vannak; ja megjegyzem, 3 évesnél 1 se öregebb és kímélőstől a céges "kinyomom-a-belét" használati skálán mozognak).
Helyi jó nevű autószerelő műhely udvarán áll vagy 5 kiskategóriás "új-autó", de összesen nincsenek 10 évesek: mindbe úgy töltik az olajat, mint a benzint - azhaz ugyanolyan gyakran. A márkaszervíz könnyen leráz, mert a szervízkönyvek szerint 1 l/1000 km az normális.
Ez nooooooooormális???
 Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 22, 17:15:13 írta matchbox »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #48069 Dátum: 2008 Június 22, 17:08:33 »

bogár 1500km-en simán bepuszil egy liter olajat (ez a normális, hisz a a benzin mellet az égéstérben az olaj is oda kap Tongue )

az a gáz, amikor nem fogy az olaj, mert akkor valószínüleg valahol szivárog és benzinnel higul.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #48068 Dátum: 2008 Június 22, 17:01:14 »

Szerintem ez általánosságban igaz. Az új autók sem esznek olajat, legalábbis én nam hallottam, hogy kijön egy új autó és olajat eszik.
Én meg azt hallottam több helyről is, hogy az új pdtdi márkatársak igencsak nagyétvágyúak, ha olajról van szó, már kevés kilométerrel is...

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #48067 Dátum: 2008 Június 22, 16:35:17 »

"...az autógyárak azt mondják, ...
Szerintem ez általánosságban igaz. Az új autók sem esznek olajat, legalábbis én nam hallottam, hogy kijön egy új autó és olajat eszik.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
matchbox
« Hozzászólás #48066 Dátum: 2008 Június 22, 16:21:38 »

"...az autógyárak azt mondják, hogy amíg az autó 1000 km alatt nem eszik meg 1 liter olajat, addig nem kell szétszedni, ez amolyan szélsőséges érték, a tapasztalat az, hogy teljesen normálisnak tekinthető a 4000 km alatti 1 liter olajfogyás, sok újautó-tulajdonos is tapasztal hasonló mértékű fogyást..."
(Totalcar, autodoktor)

Hogy a francba lehet az, hogy 5000 km-ként 1 csepp olajat sem utána-tölteni egy 37 éves bogárba (akár legyen egyszer gyűrűzve, dugó-csere meg felfúrás és a többi...), ellentétben a hiper-szuper-környezetkímélő-euro-4-es-lambdaszonda-katalizátor-erdős 16 szelepes vadonatúj motorokban.
Ez számomra azt sugallja, hogy valamilyen globál-kapitalista-biboldó-extraprofit célból ezeket a motorokat eleve erre tervezték és pofátlanul gyártják is. Akkor ez belefér a környezetvédelembe?
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 22, 16:26:21 írta matchbox »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48065 Dátum: 2008 Június 22, 15:19:44 »

évi kb 120ezer FT...magyar papíros kocsira is felrakható

Sokféle variáció létezik. Drágától a nagyon drágáig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48064 Dátum: 2008 Június 22, 15:18:35 »

szerintem:
-autókereskedő cég kaphat
-utast nem vihet
-cég alkalmazott vezethet
-az autónak úgy tudom már nem lehet magyar papírja (lejárt műszakis sem)
-vezetni kell a naplót hogy mikor merre mész
-egy autó a naplóban csak 30szor lehet benne
-a rendszámhoz biztosítást is kell kötni

De a legbiztosabb ha a magyarország.hu-n megkeresed a rá vonatkozó jogszabályokat

évi kb 120ezer FT...magyar papíros kocsira is felrakható
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48063 Dátum: 2008 Június 22, 15:17:05 »

ez világos
de én csak annyit akarok megtudni hogy a veztőcsőből jön ez olaj, és ha igen melyikből, a szerelés már  (még) nem az én asztalom sajnos

Mindegy melyikből jön, egyesével úgysem lehet kiszerelni. Ha meg lent a hengerfej, akkor mindegyik gumitömítést cserélni kell.

Én azért inkább a hengertalpra tippelek, de ahhoz is nagyjából ugyynazt kell tenni, motor ki, hengerfej le, és ott még a hengreket is ki kell minimálisan mozgatni, de inkább lehúzni.

Vegyél egy doboz féktisztítót, mosd le vele tökéletesen és menj egy kört, majd nézd meg honnan jön.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #48062 Dátum: 2008 Június 22, 15:08:20 »

azzal úgy tudsz manipulálni hogy leveszed hengerfejet és újat teszel be csövek helyett új tömítéssel....de ahhoz meg nem árt kivenni a motort vagyis nem kétperces meló....és lehet nem onnan folyik hanem máshol

ez világos
de én csak annyit akarok megtudni hogy a veztőcsőből jön ez olaj, és ha igen melyikből, a szerelés már  (még) nem az én asztalom sajnos
Oldalak: 1 ... 2338 2339 2340 2341 2342 [2343] 2344 2345 2346 2347 2348 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.