www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 16:59:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921395 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2318 2319 2320 2321 2322 [2323] 2324 2325 2326 2327 2328 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31803855 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14022


30-347-1939

« Hozzászólás #48967 Dátum: 2008 Július 12, 22:54:28 »

bukó is volt dedikált
és a gumik is jók voltak
motorosok vigyázzatok jobban magatokra !
Akit tudok ,lebeszélek a motorozásról!!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48966 Dátum: 2008 Július 12, 22:52:43 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ja hogy duen.hu meg GSI  ahaaaaa mindent értek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48965 Dátum: 2008 Július 12, 22:52:20 »

Most néztem meg a Nem vénnek való vidék cimű filmet dvd-n. Nagyon jó, csak ajánlani tudom!
jó? no akkor megnézem Grin
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48964 Dátum: 2008 Július 12, 22:51:26 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

és tényleg a picsába, hogy alig lett kára... nem rossz szándékú vagyok, ill. de!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #48963 Dátum: 2008 Július 12, 22:50:40 »

Most néztem meg a Nem vénnek való vidék cimű filmet dvd-n. Nagyon jó, csak ajánlani tudom!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48962 Dátum: 2008 Július 12, 22:49:51 »




Itt az utolsó képen, mint Herbie a filmben. Télleg szomorúen tekint előre. Ezeknek lelkük ven és most kitaposták.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:49:11 írta tazoli »
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48961 Dátum: 2008 Július 12, 22:48:29 »

bukó is volt dedikált
és a gumik is jók voltak



motorosok vigyázzatok jobban magatokra !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48960 Dátum: 2008 Július 12, 22:41:45 »

de ez Andrisé
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48959 Dátum: 2008 Július 12, 22:41:24 »

Aha naaaagyobb! Kell egy első lökős, és egy tuningszemöldök. Majd teszek be képet. Nem tudom hogy mivel tudott lezúzni ennyire, de neki nincs komoly baja. Viszont a csaj mondta be se voltak kötve....

picsába! hogy megint a vétlennek van nagyobb kára, nem igaz hogy ilyen igazságtalan a világ!!
szintén ott is csak a lökhárító ami műanyag volt, az horpadt be
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #48958 Dátum: 2008 Július 12, 22:39:22 »

Aha naaaagyobb! Kell egy első lökős, és egy tuningszemöldök. Majd teszek be képet. Nem tudom hogy mivel tudott lezúzni ennyire, de neki nincs komoly baja. Viszont a csaj mondta be se voltak kötve....

itt vannak róla képek...

http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2027.shtml

és a Passatot is nő vezette ha jól emlékszem...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 22:41:43 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #48957 Dátum: 2008 Július 12, 22:38:54 »

Alul meg se mertem nézni. Kint álltam az udvaron, folyton nyakamban a szivem, uh inkább betoltam a garázsba ne is lássam. Egy hétig a közelébe nem megyek mert lehet nagyobb traumát kapnék mint ma délelőtt.
Egy rossz hangot adott már a fejem fájt mi lehet az. Erre önhibámon kívül lezúznak. Kár hogy nem egy Ifa volt. Akkor legalább végigtolt volna a műúton, be az árokba, rámgyűrte volna a fél kocsit, és kitört volna kezem lábam. Kómában lennék és semmit nem tudnék az egészről.

sok éve nekem pont ilyen balesetem volt, álltam a pirosnál és egy Alfa fékezés nélkül telibevert hátulról (eltört alattam az ülés)
sárvédők, géptető, hengerfej (eltolta a kipufogóval együtt és eltört)
a kocsi a saját lábán ment le Szolnokra (akkor még ott laktam), de előtte a géptetőt pajszerral kellett leszedni a motorról, mert ráidomult az ékszíjtárcsákra
érdekes módon a motornak nem lett baja a hengerfejen kívül és a váznyúlványok sem mentek el, pedig a balesetkor nem volt hátsó lökhárító a gépen

egyébként meg igazolást kell kérni a bogárklubtól, hogy mennyire értékes volt a kocsi és milyen sokba került a felújítása és ezt erősen lobogtatni kell a biztosító előtt
ha ez nem megy és a biztosító sem hajlandó többet fizetni akkor meg polgári per a károkozó ellen, ha a kapott összeg felét elviszi az ügyvéd, akkor is jobban jártál

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48956 Dátum: 2008 Július 12, 22:38:51 »

hmmm...
a BMW-ben a komplett klíma eltöltés volt 4000 forint és pironkodott a csávó, hogy azért ilyen drága, mert 2x annyi gáz kell bele mint egy A6 Audiba
motorolajból meg rendre 10w-60 full syntetic Castrol-t tettem bele és litere volt valami 3000

a Long Life olajokról meg az a véleményem, hogy pont annyira long life mint a MOL Botond
a Hugomék Octaviaja is ilyen long life buzis és pont az olajcsere periódus felénél fogyasztja el az összes olajat a kocsi, bár nekik "csak" 8000-ért mérik literét
szerintem a jó autó megérdemli, hogy legkésőbb 15 ezrenként olajat cseréljenek benne főleg ha eleve kevés olaj forog a motorban
25ezren összesen keveseb mint egy kilót evett

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48955 Dátum: 2008 Július 12, 22:37:53 »

ismerős a helyzet..hátranézés, osztán már forog a világ.... nekünk az volt a mák, hogy arról a bekötőútról nem jött senki, ahova keresztbe becsúsztunk, különben töri jobb kezem jobb lábam...
de ugye a másiknak legalább ha ilyen f*sz volt, nagyobb kára lett?

Aha naaaagyobb! Kell egy első lökős, és egy tuningszemöldök. Majd teszek be képet. Nem tudom hogy mivel tudott lezúzni ennyire, de neki nincs komoly baja. Viszont a csaj mondta be se voltak kötve....
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48954 Dátum: 2008 Július 12, 22:34:35 »

Énis néztem. És ez pereg most is előttem. Én már épp megllok, hátranézek, kb. 3 másodperc, és pörög az agyam, egyes jobbra ki, de árok. Akkor satu és várunk, legalább elöl ne szaladjak bele a matizba.

ismerős a helyzet..hátranézés, osztán már forog a világ.... nekünk az volt a mák, hogy arról a bekötőútról nem jött senki, ahova keresztbe becsúsztunk, különben töri jobb kezem jobb lábam...
de ugye a másiknak legalább ha ilyen f*sz volt, nagyobb kára lett?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48953 Dátum: 2008 Július 12, 22:32:08 »

ne mondj ilyeneket szintén ilyen állapotban voltam mikor tavaly ugyanígy hátba toszott minket egy micsubicsu.
nagyon szar ez, még álmodni rosszat fogsz, de holnapra már javulni fog és tudsz intézkedni, biztosító meg minden lóf*sz...
azóta úgy belém rögzült hirtelen fékezésnél, hogy nagyon gyorsan nézzek hátra...

Énis néztem. És ez pereg most is előttem. Én már épp megllok, hátranézek, kb. 3 másodperc, és pörög az agyam, egyes jobbra ki, de árok. Akkor satu és várunk, legalább elöl ne szaladjak bele a matizba.
Na lépek, nem b'szom fel estére is az agyam.

Akit múltkor orrba csapott a picsa. és kiszakadt a futóműve, neki nagyobb a baja lett sztem a gépének, de viszonylag pozitívan állt hozzá. Nah neki üzenem: tiszteletem!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 22:35:32 írta tazoli »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #48952 Dátum: 2008 Július 12, 22:31:11 »

olajcsere !

6,5 liter   11.000.-/liter
autó óbuda
klíma ellenőrzés 4.700.-
nem folytatnám

hmmm...
a BMW-ben a komplett klíma eltöltés volt 4000 forint és pironkodott a csávó, hogy azért ilyen drága, mert 2x annyi gáz kell bele mint egy A6 Audiba
motorolajból meg rendre 10w-60 full syntetic Castrol-t tettem bele és litere volt valami 3000

a Long Life olajokról meg az a véleményem, hogy pont annyira long life mint a MOL Botond
a Hugomék Octaviaja is ilyen long life buzis és pont az olajcsere periódus felénél fogyasztja el az összes olajat a kocsi, bár nekik "csak" 8000-ért mérik literét
szerintem a jó autó megérdemli, hogy legkésőbb 15 ezrenként olajat cseréljenek benne főleg ha eleve kevés olaj forog a motorban

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48951 Dátum: 2008 Július 12, 22:29:28 »

Alul meg se mertem nézni. Kint álltam az udvaron, folyton nyakamban a szivem, uh inkább betoltam a garázsba ne is lássam. Egy hétig a közelébe nem megyek mert lehet nagyobb traumát kapnék mint ma délelőtt.
Egy rossz hangot adott már a fejem fájt mi lehet az. Erre önhibámon kívül lezúznak. Kár hogy nem egy Ifa volt. Akkor legalább végigtolt volna a műúton, be az árokba, rámgyűrte volna a fél kocsit, és kitört volna kezem lábam. Kómában lennék és semmit nem tudnék az egészről.
ne mondj ilyeneket szintén ilyen állapotban voltam mikor tavaly ugyanígy hátba toszott minket egy micsubicsu.
nagyon szar ez, még álmodni rosszat fogsz, de holnapra már javulni fog és tudsz intézkedni, biztosító meg minden lóf*sz...
azóta úgy belém rögzült hirtelen fékezésnél, hogy nagyon gyorsan nézzek hátra...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48950 Dátum: 2008 Július 12, 22:24:22 »

nem lakat része nagy cucc!inkább motor meg váltó miat van nagyobb cumi
.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 18:20:47 írta tazoli »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48949 Dátum: 2008 Július 12, 22:18:49 »

Én nem viszem sehova. Nem működőképes, innentől kezdve jöhetnek helyszínre itt megnézhetik. Sajtá pénzemen pestre nem viszem fel trélerrel biztosító sem fizet fuvardíjat sztem. Sőt örülhetek ha pénzt látok valamikor is....

Azzal nyugtatnak hogy én teljesen védve vagyok. Nem oldalról nem szemből, hanem teli hátba kaptam. Innentől nem én vagyok a hunyó, kérdőjel ebben nincs. Nem állt meg, vagy gyorsan jött, vagy kövtáv nem volt meg.
nem lakat része nagy cucc!inkább motor meg váltó miat van nagyobb cumi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48948 Dátum: 2008 Július 12, 22:16:42 »

baszki...
ha mész kárfelvételre, akkor szólj, megyek veled.
előadjuk a hattyú halálát, oszt lesz annyi zsír, amiből megcsináltathatod.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:56:11 írta tazoli »
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48947 Dátum: 2008 Július 12, 22:14:56 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

a jóqrva anyját!! szegény Bogi Cry Undecided  Szólj ha tudok segíteni, van karosszérialakatos itt a közelben, és szépen dolgozik nagyon, én is odaviszem a Bogit. Csak Szentendrén van.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48946 Dátum: 2008 Július 12, 22:11:30 »

Köszönök mindent, hétfőn megyek mindenhova, hogy megtudjam mit várhatok, mi a folyamat menete, stb...
Aki ajánlkozott annak írok szépen lassan, egyenlőre magamon kívül vagyok.
Előző tulaj épp tegnap írt wiw-en hogy deszép dejó hajrá csak így tovább. Én válaszoltam és dícsértem a gépet.
Nem merem neki ma meg se írni hogy mi történt... Pedig előbb-utóbb fel kell venni a kapcsolatot vele, mert színkód stb, hol javították, ki lakatolta, meg kéne tudnom, árajánlatokat szerezni stb... De ez odább van. Elsőre kárfelmérés, értékbecslés, és sztem hónapokig, tartó huzavona következik. Kocsim lehet ez évben nem lesz. Pláne ha saját zsebből kell majd javítanom.
Az astrásnak egy vén szar majd kiütöd, nekem meg az álmom, sok-sok időm, pénzemben lévő imádatom. Volt.
 Cry Cry Cry Cry
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48945 Dátum: 2008 Július 12, 22:09:04 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

baszki...
ha mész kárfelvételre, akkor szólj, megyek veled.
előadjuk a hattyú halálát, oszt lesz annyi zsír, amiből megcsináltathatod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48944 Dátum: 2008 Július 12, 21:28:45 »


Akkor kell egy belsőégésű motornak mindenképpen (kis) fojtás ha a szelepösszenyitása nagy, tehát valami nagyon sportos tengely van benne, mert akkor a kipufogó fojtását használják arra, hogy a szelepváltáskor ne menjen bele minden a kipufogóba, ne tolja bele az elégetlen cuccot. Ha ilyankor nincs fojtás nem csak gazdaságtalan lesz a motor, hanem a munkaütem végén a lángfront is belenyúlik a kipufogóba és szelepégést okozhat. Nem jellemző ez manapság, de erre szoktak utalni, amikor azt mondják kell fojtás, mert kiköpi a szelepet a csövön.

Tuningmentes bogármotornak minden mindegy, úgyis bírja.
köszönöm a felvilágosítást
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48943 Dátum: 2008 Július 12, 21:09:24 »

ja a link az érdekes !

láttam őket mikor haladtak át Győrőn ma reggel
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #48942 Dátum: 2008 Július 12, 21:08:43 »

ez nem nagy szám, mivel össze van törve minden fényezendő rész. a kérdés, hogy mennyire üt majd el a többitől

jobb helyeken picit beleködölnek a mellete lévő elemekbe is és így nem lesz éles átmenet, vagyis nem fogod meglátni (ha jó a fényező)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48941 Dátum: 2008 Július 12, 21:00:13 »

tehát valami folytás mindenképpen szükséges?


Akkor kell egy belsőégésű motornak mindenképpen (kis) fojtás ha a szelepösszenyitása nagy, tehát valami nagyon sportos tengely van benne, mert akkor a kipufogó fojtását használják arra, hogy a szelepváltáskor ne menjen bele minden a kipufogóba, ne tolja bele az elégetlen cuccot. Ha ilyankor nincs fojtás nem csak gazdaságtalan lesz a motor, hanem a munkaütem végén a lángfront is belenyúlik a kipufogóba és szelepégést okozhat. Nem jellemző ez manapság, de erre szoktak utalni, amikor azt mondják kell fojtás, mert kiköpi a szelepet a csövön.

Tuningmentes bogármotornak minden mindegy, úgyis bírja.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 21:03:09 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48940 Dátum: 2008 Július 12, 20:47:32 »

120 fotó a gépekről!!      ( a 67-dik kép  Evil nagyon érdekes Wink )
Biztos valami érdekeset látott Wink Smiley Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48939 Dátum: 2008 Július 12, 20:45:25 »

Javitottam Cheesy
Wink De értelemszerűen gondoljuk, hogy az ideire gondolsz ha hibák vannak benne, akkor is Smiley
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48938 Dátum: 2008 Július 12, 20:44:52 »

ja a link az érdekes !
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48937 Dátum: 2008 Július 12, 20:44:09 »

Idén is így történik?, mert a 2006-ost írtad le Smiley
Javitottam Cheesy
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48936 Dátum: 2008 Július 12, 20:37:14 »

Idén is így történik?, mert a 2006-ost írtad le Smiley
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #48935 Dátum: 2008 Július 12, 20:35:07 »

A mai napon érkezett meg a Donau Masters 2008 veteránautó-verseny Budapestre!

A Mercedes-Benz ulmi képviselete hagyományteremtő szándékkal 2006. július 13-án indította útjára a Donau Masters márkafüggetlen nemzetközi veteránautós versenyt.

A 2006-os Nemzetközi Duna-napok ünnepségsorozat nagyszerű keretet szolgáltat ennek a Duna-térség gazdaságát és kultúráját népszerűsítő rendkívül érdekes rendezvénynek.

A több mint 80 darab oldtimerből álló mezőnyben a Mercedes-Benz Classics Magyarország Egyesület 4 darab autóval képviselteti magát, a magyarországi szakaszon pedig további 5 darab jármű csatlakozik a mezőnyhöz.

A Donau Masters versenyzői négy ország – Németország, Ausztria, Szlovákia és Magyarország – határát átlépve 2006. július 15-én szombaton érnek célba Budapesten. A rendezvény szervezői a Duna-menti országok SOS Gyermekfalvait összesen 10 000 euróval támogatják.

A Donau Masters ún. átlagtartó ügyességi verseny, amely során négy országon át három versenyszakaszban zajlik a küzdelem. A startra 2006. július 13-án Ulm városában került sor. A versenyen az 1976. december 31. előtt gyártott járművek vehetnek részt.

A Donau Masters-en klasszikus német (Mercedes-Benz, BMW, Porsche), angol (Austin Healey, Triumph, Rolls Royce, Jaguar) és olasz autók (Alfa Romeo, Ferrari, Fiat) is rajthoz állnak. A rendezvény látványelemeként is szolgál, hogy egy Forma-1 Safety Car és egy SLR McLaren is kíséri a mezőnyt.

A Donau Masters versenyzői 2006. július 15-én érkeznek a mogyoródi Hungaroringre, ahonnan késő délután rendőri felvezetéssel indulnak Budapest szívébe a következő útvonalon: Hungaroring – Hősök tere – Kodály Körönd - Oktogon – Andrássy út – József Attila út – Lánchíd.

A látványos mezőny a pesti alsó rakparton, a Lánchíd és Erzsébet híd között ér célba 17.30 órakor, ahol az oldtimer rajongók megcsodálhatják a szebbnél szebb veterán autókat.




120 fotó a gépekről!!      ( a 67-dik kép  Evil nagyon érdekes Wink )





http://www.ikep.hu/album_thumb.php/9483
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 12, 20:43:38 írta herbie67 »
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48934 Dátum: 2008 Július 12, 20:34:48 »

Elfáradt a sok motorozásban... Grin Grin

http://www.ize.hu/click.php?id=8228&url=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fwatch%3Fv%3DklteYv1Uv9A
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48933 Dátum: 2008 Július 12, 20:15:29 »

azért kérdezem mert nem értek hozzá, és kiváncsi vagyok rá.
majd a Zsóti mindjárt megmondja Grin Wink Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48932 Dátum: 2008 Július 12, 20:15:01 »

Polcon,letakarva,lezsirozva???? Grin
úgyúgy Grin Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48931 Dátum: 2008 Július 12, 20:07:13 »

Nem.
Az sem, ha beindítják, mert kopik. Csak a megfelelő tárolás jó neki.
azért kérdezem mert nem értek hozzá, és kiváncsi vagyok rá.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #48930 Dátum: 2008 Július 12, 20:06:13 »

Csak a megfelelő tárolás jó neki.
Polcon,letakarva,lezsirozva???? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48929 Dátum: 2008 Július 12, 20:05:17 »

szombat az ivás napja Cheesy persze a kiváltságosoknak minden nap
ohh tényleg, már el is felejtettem Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #48928 Dátum: 2008 Július 12, 20:03:03 »

Nem.
Az sem, ha beindítják, mert kopik. Csak a megfelelő tárolás jó neki.
tehát valami folytás mindenképpen szükséges?
Oldalak: 1 ... 2318 2319 2320 2321 2322 [2323] 2324 2325 2326 2327 2328 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.