www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 13:14:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 [2320] 2321 2322 2323 2324 2325 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27940480 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49021 Dátum: 2008 Július 14, 07:25:07 »

Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.

mintha buflákorrú kolléga (1303LS) tett volna be ilyen rajzot valamikor.
talán idetéved és ismét behelyezi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #49020 Dátum: 2008 Július 14, 07:07:16 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #49019 Dátum: 2008 Július 14, 06:34:12 »

zalaegerszegen özönvíz. Tegnap este óta szakad. Lehet, hogy venni kéne egy csónakot
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #49018 Dátum: 2008 Július 13, 22:45:52 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49017 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:56 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

szúrd vissza egyet, akkor legalább hangos lesz.
mentális lóerők, tudod.... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49016 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:18 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com

he?
ránézésre van vagy 500 képed a bogaradról az utóbbi időkben.
elvitték az ufók vagy mifasz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49015 Dátum: 2008 Július 13, 21:10:49 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Tavaly tökölön mintha csináltam volna sok képet,holnap keresek Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #49014 Dátum: 2008 Július 13, 21:07:43 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49013 Dátum: 2008 Július 13, 21:05:48 »

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry
juuuj. Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49012 Dátum: 2008 Július 13, 21:04:30 »

es miert tortent a csere?

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49011 Dátum: 2008 Július 13, 21:02:42 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.
es miert tortent a csere?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49010 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:26 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49009 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:09 »

Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy
Balcsin vagytok, nem itthon??
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49008 Dátum: 2008 Július 13, 20:54:43 »

Újbuda ,teljes csend Smiley
Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49007 Dátum: 2008 Július 13, 20:46:16 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Újbuda ,teljes csend Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49006 Dátum: 2008 Július 13, 20:44:34 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink
lehet hogy a tanulok királya.... Wink Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #49005 Dátum: 2008 Július 13, 20:42:54 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Itt (Szigethalom)olyan vihar elötti csend van,hogy kezdek félni.
Ráadásul az asszony se szol semmit! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49004 Dátum: 2008 Július 13, 20:34:51 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #49003 Dátum: 2008 Július 13, 20:14:45 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
szerintem  a XI. ker. mirészünket elkerülte....remélem nem kiabálom el..
egy picit esett de most semmi....söt nyugatról már tisztul

RNIE
« Hozzászólás #49002 Dátum: 2008 Július 13, 20:12:41 »

XX.ker semmi Cool
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #49001 Dátum: 2008 Július 13, 20:03:45 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.

Itt már volt. ( Zalaegerszeg ) jég nélkül szerencsére, csak szél és felhőszakadás
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49000 Dátum: 2008 Július 13, 20:02:46 »

Most ért ide a vihar. Nem gyenge.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48999 Dátum: 2008 Július 13, 16:28:45 »

Én ezt értem. Nézzük a legjobb esetet, elismeri ismét. Valjuk be nincs nagy csavar abban hogy vajon mitől tört meg egy 40 éves felújított autó egyenesen hátulról. Nem biztosítási csalás, nem félreérhető helyzet az hogy pont picsán vert telibe fényes nappal. Ezt így ő is elmondta, nem tud mit tenni, ez egyértelmű hogy nem fékezett időben és belémszaladt. Elvileg más is azt modnta tegnap nekem az eset után, hogy az a szar mikor oldalba, vagy elöl törik meg az autó. Az vezethet letagadáshoz, nem egyértelmű helyzet miatti huzavonához.
Itt dolgozik, itt lakik ez kiderült a beszélgetésünkből. Csak abban reménykedem hogy így tesz továbbra is akkor....

wiw adatlapját nézve itt is tanul.
nem a szitu a gáz, hanem ha a picsa fogja magát és beveszi magát egy román kisfaluba, vagy akármi, ne hidd, hogy utána fog rohangálni a biztosító. küldözgetnek neki levelet, oszt ennyi. mikor mávos tört össze, kérdeztem, hogy miért kell heteket várni a nyilatkozatr, hát eézrt. kérdeztem, hogy mi van, ha elmegy egy világköröli útra, aszonták akkor várunk. nem akarnak fizetni, főleg nem előbb, mint később

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48998 Dátum: 2008 Július 13, 16:12:07 »

oksa. Mindkettőt holnap keresem meg. Mind Lacit mint Martint.
helyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48997 Dátum: 2008 Július 13, 16:06:08 »

véleményem szerínt végig a 40 éves felújított hobbiautóhoz kell ragaszkodni és a többszázezres alkatrészárakhoz
a legfontosabb hogy hamár elzsölös a biztosítás akkor legelőszőr a Mareszhoz menjen az autó

oksa. Mindkettőt holnap keresem meg. Mind Lacit mint Martint.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48996 Dátum: 2008 Július 13, 16:03:20 »

A MÁV esetében mindenesetre ha ök nem akarnak fizetni tudomásom szerint a MABISZ-nak kell állnia a költségeidet és majd ö pereli a MÁV-ot, hogy neki fizessék ki.
+ mondd, hogy egyetlen autó, munkaeszköz. Ezutóbbival viszont vigyázz mert lehet belekötnek akkor a veterán biztositásba.
véleményem szerínt végig a 40 éves felújított hobbiautóhoz kell ragaszkodni és a többszázezres alkatrészárakhoz
a legfontosabb hogy hamár elzsölös a biztosítás akkor legelőszőr a Mareszhoz menjen az autó

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #48995 Dátum: 2008 Július 13, 15:57:45 »

Én ezt értem. ...
A MÁV esetében mindenesetre ha ök nem akarnak fizetni tudomásom szerint a MABISZ-nak kell állnia a költségeidet és majd ö pereli a MÁV-ot, hogy neki fizessék ki.
+ mondd, hogy egyetlen autó, munkaeszköz. Ezutóbbival viszont vigyázz mert lehet belekötnek akkor a veterán biztositásba.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48994 Dátum: 2008 Július 13, 15:51:27 »

mondom, hogy ISMÉT MEG FOGJÁK KERESNI A KÁROKOZÓT A FELELŐSSÉG MIATT!! lófaszt sem ér a kéksárgán lévő elismerés. ha csak benézett kishazánkba, akkor szívhatsz, mert romániából kell előásni majd, hogy ISMÉT elismerje.
.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:59:41 írta tazoli »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48993 Dátum: 2008 Július 13, 15:46:30 »

Még lenne kérdésem. Most szedek össze minden papírt ami kocsival kapcsolatos, holnap megyek délelőttöm elb'szni...
A betétlapon a szerződő fél a kocsi tulaja egy ipse. Aki vezetett az nő. Tehát a károkozóm a nő. Viszont a nő román jogsis. De valszeg van magyar bejelentett lakcíme, mert azt beírta, és ugyanaz mint a kocsi tulajdonosáé.
Remélem ezáltal még van a történetemben még egy csavar....
Objektív felelősség van itt is, vagy mivel elismerte a csaj ezáltal ő a károkozóm? Viszont az incidensben résztvett kocsi biztosítója fizet azaz lehet nemfizet majd nekem? Ugyanis a casjnak nincs kocsija. Tehát gyanítom akkor az astra MÁV-jával szopom a brét...
Hogyha még a román hatósággal is netán kapcsolatot kell felvennem, én komolyan mondom ideges leszek és nem vágok utána szép arcot.
Mikor bedzsasszolt a seggembe kiszáltam, hátranéztem, mondom nem megyek oda mert keményen elküldöm a picsába. Inkább telefonáltam addig legalább az agyvizem üzemi hőfokra hült vissza.
mondom, hogy ISMÉT MEG FOGJÁK KERESNI A KÁROKOZÓT A FELELŐSSÉG MIATT!! lófaszt sem ér a kéksárgán lévő elismerés. ha csak benézett kishazánkba, akkor szívhatsz, mert romániából kell előásni majd, hogy ISMÉT elismerje.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48992 Dátum: 2008 Július 13, 15:39:58 »

Még lenne kérdésem. Most szedek össze minden papírt ami kocsival kapcsolatos, holnap megyek délelőttöm elb'szni...
A betétlapon a szerződő fél a kocsi tulaja egy ipse. Aki vezetett az nő. Tehát a károkozóm a nő. Viszont a nő román jogsis. De valszeg van magyar bejelentett lakcíme, mert azt beírta, és ugyanaz mint a kocsi tulajdonosáé.
Remélem ezáltal még van a történetemben még egy csavar....
Objektív felelősség van itt is, vagy mivel elismerte a csaj ezáltal ő a károkozóm? Viszont az incidensben résztvett kocsi biztosítója fizet azaz lehet nemfizet majd nekem? Ugyanis a casjnak nincs kocsija. Tehát gyanítom akkor az astra MÁV-jával szopom a brét...
hu bammeg elkezdtelek nagyon nem irigyelni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #48991 Dátum: 2008 Július 13, 15:35:08 »

.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 17, 17:58:49 írta tazoli »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #48990 Dátum: 2008 Július 13, 15:18:10 »

részvétem...  Undecided

más: ma 2 óra körül Verőcén a strandnál Kismaros irányába haladt egy piros bogár, bal hátsó oldalablakán bogárhátús matrica.
mivel offtraktorban ültem, nem is villogtam  Roll Eyes
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48989 Dátum: 2008 Július 13, 14:29:45 »

sosem volt robogóm(csak tarháltam  Grin). az egy 125ös nsr volt. most egy gsx600f-em van
ja oké Grin  GSX600f Cheesy Smiley  szép motor Wink Smiley nekem most nincsen motorom, mert kell a pííz a Bogira
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48988 Dátum: 2008 Július 13, 12:19:31 »

az igen, kellemetlen dolog. Az a robogód van amelyikkel Volks & Roll-on voltál?
sosem volt robogóm(csak tarháltam  Grin). az egy 125ös nsr volt. most egy gsx600f-em van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48987 Dátum: 2008 Július 13, 12:11:13 »

nem, motorral csak simán kijött elém parkolóból egy fasz körülnézés nélkül. az autónak több baja lett, mint a motornak  Cool a térdem meg beállt egyenesbe 2 hétre
az igen, kellemetlen dolog. Az a robogód van amelyikkel Volks & Roll-on voltál?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48986 Dátum: 2008 Július 13, 12:06:39 »

mákod volt. motorral is szaladtak beléd?
nem, motorral csak simán kijött elém parkolóból egy fasz körülnézés nélkül. az autónak több baja lett, mint a motornak  Cool a térdem meg beállt egyenesbe 2 hétre

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48985 Dátum: 2008 Július 13, 11:52:06 »

a második törésemnél igencsak örültem, hogy épp nem motorral voltam
mákod volt. motorral is szaladtak beléd?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48984 Dátum: 2008 Július 13, 11:50:09 »

ez igaz, hogy bármikor bármilyen géppel megtörténhet, csak az a szarabb, hogy ha nekem sikerül megállnom, sosem lehet tudni, hogy a mögöttem levő megtud-e Undecided
a második törésemnél igencsak örültem, hogy épp nem motorral voltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #48983 Dátum: 2008 Július 13, 11:47:20 »

engem 3x zúztak le hátulról. most legutóbb, a 63-assal történtekkor már alig vettem a szívemre a dolgot, magam is meglepődtem, hogy milyen nyugodtan viseltem az egészet.
hozzá kell szokni, hogy ez bármikor, bármilyen állapotú géppel megtörténhet.
ez igaz, hogy bármikor bármilyen géppel megtörténhet, csak az a szarabb, hogy ha nekem sikerül megállnom, sosem lehet tudni, hogy a mögöttem levő megtud-e Undecided
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #48982 Dátum: 2008 Július 13, 11:45:53 »

na ezzel aztán feldobtál! Undecided
engem 3x zúztak le hátulról. most legutóbb, a 63-assal történtekkor már alig vettem a szívemre a dolgot, magam is meglepődtem, hogy milyen nyugodtan viseltem az egészet.
hozzá kell szokni, hogy ez bármikor, bármilyen állapotú géppel megtörténhet.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 [2320] 2321 2322 2323 2324 2325 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.