www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 09:02:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2314 2315 2316 2317 2318 [2319] 2320 2321 2322 2323 2324 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27936267 alkalommal)
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #49061 Dátum: 2008 Július 14, 20:16:06 »

Keresek G1-et 150.000. ft körül Müszakival,elfogadható állapotban,gyereket iskolába szállítani.
Beírtam azért az öreg vizes vw-k hoz is a rend kedvéért.csak hogy ne legyen off. Grin
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49060 Dátum: 2008 Július 14, 19:44:04 »

Köszi Kanyarkirály Cheesy Wink Smiley Kezfogas
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 21:33:48 írta Bendzsi »
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49059 Dátum: 2008 Július 14, 19:41:27 »

Valaki megtudná nekem keresni ezt a 3 rendszámot, hogy közlekednek-e még ezekkel az autókkal?  Smiley
CGT - 704  (ez egy szürke Mazda 323-as lenne)
BJN - 415   (egy fehér Dacia)
AMP - 671  (ez pedig egy piros Lada Samara)
Régen ezek az autók családi körben nálunk és rokonoknál voltak és érdekelne még, hogy járják-e még az utakat ezek az autók.
Köszi szépen! Smiley
Rendszám: cgt-704
Gyártmány: MAZDA
Típus: 323 FAMILIA
Szín: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

BJN-415: A keresésnek nincs eredménye. Ilyen adatokkal autó nincs forgalomban, esetleg elgépelt valamit.

Rendszám: amp-671
Gyártmány: LADA
Típus: 2109 /SAMARA 1300/
Szín: BORDÓ
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49058 Dátum: 2008 Július 14, 19:35:57 »

én is ez alapján a kép alapján csináltam a csatlakozót a rádiómhoz és semmi baja.
azt mondod ez nem egészséges, akkor milyen hibát okoz? egyáltalán a rádióban vagy az mp3-ban/telefonban?
ez egy teljesen jól működő kapcsolás, amit egy amerikai oldalról szedtem le és rajzoltam át....és többek megépítették és használják gond nélkül
nincs most nálam a rádió rajza, de amint hazamegyünk megnézem, mert izgat a dolog. Nekem úgy rémlik a bemenetén van 15k és a rádió kimete nincs védve, és ennek nem biztos, hogy jót tesz ha az mp3-at nekiereszted. Az mp3-nak nem lesz baja, mert a 4.7k megvédi.
Amúgy a csatlakozón a 12volt is kimegy, amit a rádió kapcsol. hasznos dolog

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #49057 Dátum: 2008 Július 14, 19:28:33 »

ezt én is tudom, csak tudom, hogy vannak páran akik regisztráltak már, és nekik a segítségét szerettem volna megkérni, mert én oda nem szeretnék regisztrálni...
  Ocsmány irodán idöpont kérés után adnak áxeszt.Közel egy órás procedúra volt a nyóckerben tavaly decemberben.Köll minden papír.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49056 Dátum: 2008 Július 14, 19:20:46 »

Magyarorszag.hu-n kell regisztrálni, valaki ezt mondta egyszer, hogy megnézhesd. (én nem vagyok regisztrálva)
ezt én is tudom, csak tudom, hogy vannak páran akik regisztráltak már, és nekik a segítségét szerettem volna megkérni, mert én oda nem szeretnék regisztrálni...
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #49055 Dátum: 2008 Július 14, 19:19:27 »

Valaki megtudná nekem keresni ezt a 3 rendszámot, hogy közlekednek-e még ezekkel az autókkal?  Smiley
Magyarorszag.hu-n kell regisztrálni, valaki ezt mondta egyszer, hogy megnézhesd. (én nem vagyok regisztrálva)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49054 Dátum: 2008 Július 14, 19:14:29 »

Valaki megtudná nekem keresni ezt a 3 rendszámot, hogy közlekednek-e még ezekkel az autókkal?  Smiley
CGT - 704  (ez egy szürke Mazda 323-as lenne)
BJN - 415   (egy fehér Dacia)
AMP - 671  (ez pedig egy piros Lada Samara)
Régen ezek az autók családi körben nálunk és rokonoknál voltak és érdekelne még, hogy járják-e még az utakat ezek az autók.
Köszi szépen! Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #49053 Dátum: 2008 Július 14, 18:56:36 »

Leszögezem, hogy abszolút nem értek hozzá, viszont az egyik mondatod üti a másikat.
Miszerint nem tartod okos dolognak, de alapból kell.  Huh
Mikor én csináltam -mivel már maga a két ellenállás beszerzése is komoly kihívást jelentett nekem- mutattam az ismerősnek, hogy mihez is adjon ellenállást, és Ő is a 4.7-est javasolta, mivel ez csak a kis mp3 lejátszó védelmét szolgálja. Kisebbnél rizikósabb, de nagyobb kimenő jel érhető el, nagyobbnál meg fordítva.
Ha jól emlékszem.
Végülis, a lényeg, hogy én pont így csináltam meg és működött szépen.
Sőt ha bekapcsoltam az mp3 lejátszót a rádió szépen átváltott ide és elhallgattatta a rádióadást.

ez egy teljesen jól működő kapcsolás, amit egy amerikai oldalról szedtem le és rajzoltam át....és többek megépítették és használják gond nélkül
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49052 Dátum: 2008 Július 14, 17:33:49 »

Ezt szeretném. Mennyi és milyen állapotú és hol vehetem át és mikor és hányévesakapitány?
A Kapitany 33 eves. Mier'? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #49051 Dátum: 2008 Július 14, 17:29:42 »

igen alapból kell, mert úgy működik, hogy a csatlakozóra kijön a rádió jele, és a rövidzáron megy vissza az erősítő felé. ha ez nincs nem szól a rádió. Viszont ha erre a rövidzárra teszed rá a bemenetet, akkor a rádió kimenetére is ráteszed az mp3 bemenetét, és az nem egészséges dolog. bonyolultnak hangzik, de roppant logikus és egyszerű Cheesy
A 4.7k mindenképpen kell, mert az mp3 kimetét összekötöd, hogy mono legyen, és így védi a kütyüdet.
én is ez alapján a kép alapján csináltam a csatlakozót a rádiómhoz és semmi baja.

azt mondod ez nem egészséges, akkor milyen hibát okoz? egyáltalán a rádióban vagy az mp3-ban/telefonban?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #49050 Dátum: 2008 Július 14, 16:14:37 »

Most nyomattam bele pont (szó szerint, a kis tartályból, kompresszor segedelmével  Wink)
köszi... nekem is most aktuális, leadtam a rendelést... 3L Valvoline-ra
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #49049 Dátum: 2008 Július 14, 16:11:33 »

Váltóba ?L olaj kell??

Most nyomattam bele pont (szó szerint, a kis tartályból, kompresszor segedelmével  Wink)

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #49048 Dátum: 2008 Július 14, 16:08:20 »

Váltóba ?L olaj kell??

2,5L

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #49047 Dátum: 2008 Július 14, 16:06:01 »

Váltóba ?L olaj kell??
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #49046 Dátum: 2008 Július 14, 15:49:58 »

Valaki netán tudja pl.: Stuntmanus tel.számát....?? Priv. pls!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49045 Dátum: 2008 Július 14, 13:25:08 »

Mééé, Te nem tudsz vezetni?
Illetve kb, mert a vezetés nem nőknek való.  Tongue

en is szeretlek 

kisse batortalan vagyok, de csak a TÜtüben.
apam daciajaban jobban megy a dolog mert azt nem feltem  Tongue Roll Eyes

RNIE
« Hozzászólás #49044 Dátum: 2008 Július 14, 13:20:36 »

Igen, a németországi MB restaurátorai szerint.
2003-ban annyit mondott a tisztelt úr, hogy nem újjáépíteni, hanem a régi alkatrészek megtartásával restaurálni szeretnék.
Ami szerintem sokkal jobb is mint ha újragyártanák az autó 90%át. Mellesleg gondolom töredéke is a 500-750 ezer€-nak.
Most is csak valami váltó baja, plusz egy kis festegetés kellene.
Ha így kiraknák, ahogy most van, és jól megreklámozzák, a már nem kevés belépővel csak úgy özönlenének az emberek. Szerintem.
nekem az sem hangzik túl jól hogy a restaurálási költség töredékéért-mondjuk 1/6,kb 30millió- a pappas autó kicsit lebrigéciolozza a gömbcsuklókat
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 13:22:48 írta RNIE »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49043 Dátum: 2008 Július 14, 13:14:36 »

   Kész a TYP 166-os klip 10 éve történtek az események.  

http://auto.indavideo.hu/video/SCHWIMMWAGEN_166
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #49042 Dátum: 2008 Július 14, 13:13:34 »

Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
Abból a szempontból viszont szerencsétlen vagy, hogy nem szóltál erről tegnap, mert akkor benyúltam volna a kesztyűtartóba és megkaptad volna cuccot, mert én már nem használom.
Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot, ajánlom mindnekinek teljesen jól élvezhető a minősége, szinte az összes rádióadóénál jobban szól. 1700Ft körül van.
Közben megtaláltam a rajzot.
Már meg nem mondom merről kell nézni a dugót, de értelem szerűen a két közösített pont a most dugóval rövidrezárt.



hali

nagyon köszönöm, nekem van ilyen cuccom, csak nincs erőm kivenni a gyári kartont(minden kivétekor elszakad 2szer Cry), bincinek kell kettő darab ilyen kábel
köszönöm mindekinek aki írt így már meg tudjuk csinalni
üdvw
Gergő
1303LS
« Hozzászólás #49041 Dátum: 2008 Július 14, 12:54:06 »

" talán viszonylag kis ráfordítással, a Mercedes segítő jobbjára támaszkodva fel lehetett volna újítani a Maybachot. "

"ilyen autó komplett restaurálása körülbelül 500-750 ezer eurót emészt fel"
 Roll Eyes
Igen, a németországi MB restaurátorai szerint.
2003-ban annyit mondott a tisztelt úr, hogy nem újjáépíteni, hanem a régi alkatrészek megtartásával restaurálni szeretnék.
Ami szerintem sokkal jobb is mint ha újragyártanák az autó 90%át. Mellesleg gondolom töredéke is a 500-750 ezer€-nak.
Most is csak valami váltó baja, plusz egy kis festegetés kellene.
Ha így kiraknák, ahogy most van, és jól megreklámozzák, a már nem kevés belépővel csak úgy özönlenének az emberek. Szerintem.
RNIE
« Hozzászólás #49040 Dátum: 2008 Július 14, 12:46:23 »

Reménykedjünk, az új vezetőasszony talán tesz valamit.
http://index.hu/totalcar/magazin/kozelet/kozlmuzjovo/

Az biztos, hogy ha kiállítják a Maybachot elsők között leszek aki megnézi.
" talán viszonylag kis ráfordítással, a Mercedes segítő jobbjára támaszkodva fel lehetett volna újítani a Maybachot. "

"ilyen autó komplett restaurálása körülbelül 500-750 ezer eurót emészt fel"
 Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #49039 Dátum: 2008 Július 14, 12:40:11 »

Reménykedjünk, az új vezetőasszony talán tesz valamit.
http://index.hu/totalcar/magazin/kozelet/kozlmuzjovo/

Az biztos, hogy ha kiállítják a Maybachot elsők között leszek aki megnézi.
1303LS
« Hozzászólás #49038 Dátum: 2008 Július 14, 12:14:04 »


az enyem legalabbis mindenkeppen... Tongue
Mééé, Te nem tudsz vezetni?
Illetve kb, mert a vezetés nem nőknek való.  Tongue
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49037 Dátum: 2008 Július 14, 11:54:05 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink

lehet hogy az autorol szol ez a "plakat"...
az enyem legalabbis mindenkeppen... Tongue

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49036 Dátum: 2008 Július 14, 11:48:09 »

Fel a fejjel, pár év bogarazás alatt előbb-utóbb úgyis mindenki átesik ezen! ;(
A bogim anno:
<beszúrt kép törölve>

 Cry hatha nem...

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49035 Dátum: 2008 Július 14, 11:45:45 »

Most néztem meg a Nem vénnek való vidék cimű filmet dvd-n. Nagyon jó, csak ajánlani tudom!

Smiley kinek a pap, kinek a papne...

akikkel en neztem mind azt mondtak hogy nagy hiba volt megnezni...
nekem sem tetszett

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49034 Dátum: 2008 Július 14, 11:42:28 »

Aha, értem, de nem lehet, hogy ott az 1.ponton (kimenet) van valami ami lekapcsolja a kijövő egységet, mert mondom ilyenkor (mp3 lejátszó bekapcsolásakor) jeltől és hangerőtől függetlenül elhallgat a rádió adás.
sztem csak elnyomja, mert elég gyenge a rádió jele. Jövőhéten megnézem az elvi kapcsolását, hülyeségeket nem akarok emlékezetből mondani.
Itt a szar idő - nyaralunk Tongue
Emden VI kapcsolásom van, de ahogy néztem a fenekén a csatlakozó az mindegyik rádión ugyanaz. Valami szabvány lehetet annakidején.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #49033 Dátum: 2008 Július 14, 11:17:43 »

igen alapból kell, mert úgy működik, hogy a csatlakozóra kijön a rádió jele, és a rövidzáron megy vissza az erősítő felé. ha ez nincs nem szól a rádió. Viszont ha erre a rövidzárra teszed rá a bemenetet, akkor a rádió kimenetére is ráteszed az mp3 bemenetét, és az nem egészséges dolog. bonyolultnak hangzik, de roppant logikus és egyszerű Cheesy
A 4.7k mindenképpen kell, mert az mp3 kimetét összekötöd, hogy mono legyen, és így védi a kütyüdet.
Aha, értem, de nem lehet, hogy ott az 1.ponton (kimenet) van valami ami lekapcsolja a kijövő egységet, mert mondom ilyenkor (mp3 lejátszó bekapcsolásakor) jeltől és hangerőtől függetlenül elhallgat a rádió adás.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #49032 Dátum: 2008 Július 14, 10:57:26 »

Bár ahogy ezt olvasom, nem lesz egyszerű történet: http://index.hu/gazdasag/magyar/mavb080714/
az OBA és a BEVA mintájára
Biztosítási Garancia Alap=BIGA (de ha felnő akkor f@sz lesz, de már most szopjuk)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49031 Dátum: 2008 Július 14, 10:53:29 »

Leszögezem, hogy abszolút nem értek hozzá, viszont az egyik mondatod üti a másikat.
Miszerint nem tartod okos dolognak, de alapból kell.  Huh
Mikor én csináltam -mivel már maga a két ellenállás beszerzése is komoly kihívást jelentett nekem- mutattam az ismerősnek, hogy mihez is adjon ellenállást, és Ő is a 4.7-est javasolta, mivel ez csak a kis mp3 lejátszó védelmét szolgálja. Kisebbnél rizikósabb, de nagyobb kimenő jel érhető el, nagyobbnál meg fordítva.
Ha jól emlékszem.
Végülis, a lényeg, hogy én pont így csináltam meg és működött szépen.
Sőt ha bekapcsoltam az mp3 lejátszót a rádió szépen átváltott ide és elhallgattatta a rádióadást.
igen alapból kell, mert úgy működik, hogy a csatlakozóra kijön a rádió jele, és a rövidzáron megy vissza az erősítő felé. ha ez nincs nem szól a rádió. Viszont ha erre a rövidzárra teszed rá a bemenetet, akkor a rádió kimenetére is ráteszed az mp3 bemenetét, és az nem egészséges dolog. bonyolultnak hangzik, de roppant logikus és egyszerű Cheesy
A 4.7k mindenképpen kell, mert az mp3 kimetét összekötöd, hogy mono legyen, és így védi a kütyüdet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 10:59:29 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #49030 Dátum: 2008 Július 14, 10:42:30 »

igen, a MÁV nálam is akkor kezdett pörögni, mikor ügyvédi levelet kaptak, hogy akkor most ment a feljelentés a PSZÁF-hez. onnantól pár nap volt

Bár ahogy ezt olvasom, nem lesz egyszerű történet: http://index.hu/gazdasag/magyar/mavb080714/
1303LS
« Hozzászólás #49029 Dátum: 2008 Július 14, 10:37:44 »

A rövidzárat nem tartom okos dolognak, mert az 1-es pont a rádió kimenete és  2-es a rádió bemenete. (vagy fordítva - most nem tudom megnézni, csak jövőhéten)
A rövidzár alapból kell, de ha mp3-at akarsz, akkor nem, mivel a soros ellenállás a bementén van, nem a kimenetén.


Leszögezem, hogy abszolút nem értek hozzá, viszont az egyik mondatod üti a másikat.
Miszerint nem tartod okos dolognak, de alapból kell.  Huh
Mikor én csináltam -mivel már maga a két ellenállás beszerzése is komoly kihívást jelentett nekem- mutattam az ismerősnek, hogy mihez is adjon ellenállást, és Ő is a 4.7-est javasolta, mivel ez csak a kis mp3 lejátszó védelmét szolgálja. Kisebbnél rizikósabb, de nagyobb kimenő jel érhető el, nagyobbnál meg fordítva.
Ha jól emlékszem.
Végülis, a lényeg, hogy én pont így csináltam meg és működött szépen.
Sőt ha bekapcsoltam az mp3 lejátszót a rádió szépen átváltott ide és elhallgattatta a rádióadást.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49028 Dátum: 2008 Július 14, 10:36:14 »

Discovery-n Wheeler Dealers megy, T3-mal Cheesy Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #49027 Dátum: 2008 Július 14, 10:25:09 »

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam:
igen, a MÁV nálam is akkor kezdett pörögni, mikor ügyvédi levelet kaptak, hogy akkor most ment a feljelentés a PSZÁF-hez. onnantól pár nap volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #49026 Dátum: 2008 Július 14, 10:20:11 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam: Szepestől igazolás az autó valós piaci értékéről. Ezt az aktuális Eurotax Interclassic katalógus alapján, az autóm állapotát ismerve készítette el. Persze ezt a katalógust ők is fellapozhatnának, de esetemben ez nem történt meg. Ez ahhoz kell, mert ők tuti kevesebbre értékelik, és egy nagyobb kár esetén azonnal letotálozzák, ami bukta. Ezzel persze nem kis vita volt, mert állandóan a veterán minősítést kérték. Mondtam, hogy most lett felkészítve, de még nem lett bejelentve szemlére. Ezen persze nem hatódtak meg. Hatásosabbnak bizonyult az érvelés, miszerint az autón veterán / vagy nosztalgia? /biztosítás van, ahhoz sem kell OT vizsga. Akkor ez, hogy van? Ha én fizetek veterán, ha a biztosító, akkor nem az? Aztán az elején ragaszkodtam a káresemény előtti állapot helyreállításához , / nem kérek pénzt, az autó legyen megcsinálva/mert elvileg a biztosításnak ez a rendeltetése. "Ezt kis sufniban nem lehet profin elvégezni, csak megfelelő szakszervízben." Mondjuk egy szerződéses partnerrel. Ebben a körben egy cég volt hajlandó veterán korú autóval foglalkozni,  a Pásztor Classic . Mondtam, hogy az nekem megfelel. Kértem egy árajánlatot, ami persze egy ilyen cégnél horror. Viszont később ez egyezkedési alapnak kitűnő volt.Ment a rábeszélés, hogy csináltassam meg máshol olcsóbban, mert ezeknek magas a rezsiórabér. Ekkor megkérdeztem, hogy akkor miért kötöttek velük szerződést, ha ezt túl magasnak találják? Ezt akkor játsszák le egymást közt. Én ragaszkodom a káresemény előtti állapot minél maradéktalanabb visszaállításához, ami még így is mindenképpen csorbát szenved, tekintve, hogy bármilyen szépen is csinálják meg , az autó akkor is törve volt, ami jelentősen csökkenti az autóm értékét.  Én közben törötten eladtam az autót, mert láttam, hogy ez legalább egy féléves történet lesz, és addig nincs autóm. És akkor nyaralás sem. Miután már két hónapja semmi érdemlegeset nem nyilatkoztak, csak a kibúvókat keresgélték, írtam egy e-mailt a felettes szervüknek, a PSZÁF-nek, a levél másolatát pedig elküldtem a biztosítónak. Aznap este felhívtak, hogy egyezzünk meg, és felajánlottak egy visszautasíthatatlan összeget. Mondjuk ez nem a MÁV, hanem az Uniqa volt.
Tehát nem szabad hagyni a bepróbálkozásokat az elején, mert ezt ők rutinból megteszik.Ha látják, hogy az ember nem annyira hülye, mint amilyenek ők szeretnék, hogy legyen, akkor nem tudnak annyira megvezetni. Persze ehhez rengeteg energia, és idő kell./ Több hónapos levelezgetés, telefonálgatás, szaladgálás, stb. / Meg azért egy jó adag szerencse is.
Tehát ne hagyd magad! Bárhol elakadsz a dologgal, a jelszó a PSZÁF. Erre én csak a végén jöttem rá.
Ők minden beadványt, bejelentést hivatalból kötelesek kivizsgálni, és ha kell ,felszólítják az adott biztosítót, az ügy mielőbbi rendezésére.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49025 Dátum: 2008 Július 14, 09:59:44 »

Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
A rövidzárat nem tartom okos dolognak, mert az 1-es pont a rádió kimenete és  2-es a rádió bemenete. (vagy fordítva - most nem tudom megnézni, csak jövőhéten)
A rövidzár alapból kell, de ha mp3-at akarsz, akkor nem, mivel a soros ellenállás a bementén van, nem a kimenetén.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49024 Dátum: 2008 Július 14, 09:02:32 »


Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot,
vagy fm am transzmitter tavaj már kiveséztük nekem az van ipoddal s nagyon faja
Más!
Szép garázs szép hajó

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 09:35:55 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #49023 Dátum: 2008 Július 14, 08:39:11 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
Abból a szempontból viszont szerencsétlen vagy, hogy nem szóltál erről tegnap, mert akkor benyúltam volna a kesztyűtartóba és megkaptad volna cuccot, mert én már nem használom.
Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot, ajánlom mindnekinek teljesen jól élvezhető a minősége, szinte az összes rádióadóénál jobban szól. 1700Ft körül van.
Közben megtaláltam a rajzot.
Már meg nem mondom merről kell nézni a dugót, de értelem szerűen a két közösített pont a most dugóval rövidrezárt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 08:41:20 írta 1303LS »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #49022 Dátum: 2008 Július 14, 07:58:52 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem! Undecided
Nem hátulról, de oldalról volt már ilyenem...
A rejtett hibák miatt mindenképpen ragaszkodj, szerintem a pót-kárfelvételhez... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 2314 2315 2316 2317 2318 [2319] 2320 2321 2322 2323 2324 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.475 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.