www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 20:42:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921397 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2316 2317 2318 2319 2320 [2321] 2322 2323 2324 2325 2326 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31808234 alkalommal)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #49047 Dátum: 2008 Július 14, 16:06:01 »

Váltóba ?L olaj kell??
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #49046 Dátum: 2008 Július 14, 15:49:58 »

Valaki netán tudja pl.: Stuntmanus tel.számát....?? Priv. pls!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49045 Dátum: 2008 Július 14, 13:25:08 »

Mééé, Te nem tudsz vezetni?
Illetve kb, mert a vezetés nem nőknek való.  Tongue

en is szeretlek 

kisse batortalan vagyok, de csak a TÜtüben.
apam daciajaban jobban megy a dolog mert azt nem feltem  Tongue Roll Eyes

RNIE
« Hozzászólás #49044 Dátum: 2008 Július 14, 13:20:36 »

Igen, a németországi MB restaurátorai szerint.
2003-ban annyit mondott a tisztelt úr, hogy nem újjáépíteni, hanem a régi alkatrészek megtartásával restaurálni szeretnék.
Ami szerintem sokkal jobb is mint ha újragyártanák az autó 90%át. Mellesleg gondolom töredéke is a 500-750 ezer€-nak.
Most is csak valami váltó baja, plusz egy kis festegetés kellene.
Ha így kiraknák, ahogy most van, és jól megreklámozzák, a már nem kevés belépővel csak úgy özönlenének az emberek. Szerintem.
nekem az sem hangzik túl jól hogy a restaurálási költség töredékéért-mondjuk 1/6,kb 30millió- a pappas autó kicsit lebrigéciolozza a gömbcsuklókat
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 13:22:48 írta RNIE »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49043 Dátum: 2008 Július 14, 13:14:36 »

   Kész a TYP 166-os klip 10 éve történtek az események.  

http://auto.indavideo.hu/video/SCHWIMMWAGEN_166
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #49042 Dátum: 2008 Július 14, 13:13:34 »

Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
Abból a szempontból viszont szerencsétlen vagy, hogy nem szóltál erről tegnap, mert akkor benyúltam volna a kesztyűtartóba és megkaptad volna cuccot, mert én már nem használom.
Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot, ajánlom mindnekinek teljesen jól élvezhető a minősége, szinte az összes rádióadóénál jobban szól. 1700Ft körül van.
Közben megtaláltam a rajzot.
Már meg nem mondom merről kell nézni a dugót, de értelem szerűen a két közösített pont a most dugóval rövidrezárt.



hali

nagyon köszönöm, nekem van ilyen cuccom, csak nincs erőm kivenni a gyári kartont(minden kivétekor elszakad 2szer Cry), bincinek kell kettő darab ilyen kábel
köszönöm mindekinek aki írt így már meg tudjuk csinalni
üdvw
Gergő
1303LS
« Hozzászólás #49041 Dátum: 2008 Július 14, 12:54:06 »

" talán viszonylag kis ráfordítással, a Mercedes segítő jobbjára támaszkodva fel lehetett volna újítani a Maybachot. "

"ilyen autó komplett restaurálása körülbelül 500-750 ezer eurót emészt fel"
 Roll Eyes
Igen, a németországi MB restaurátorai szerint.
2003-ban annyit mondott a tisztelt úr, hogy nem újjáépíteni, hanem a régi alkatrészek megtartásával restaurálni szeretnék.
Ami szerintem sokkal jobb is mint ha újragyártanák az autó 90%át. Mellesleg gondolom töredéke is a 500-750 ezer€-nak.
Most is csak valami váltó baja, plusz egy kis festegetés kellene.
Ha így kiraknák, ahogy most van, és jól megreklámozzák, a már nem kevés belépővel csak úgy özönlenének az emberek. Szerintem.
RNIE
« Hozzászólás #49040 Dátum: 2008 Július 14, 12:46:23 »

Reménykedjünk, az új vezetőasszony talán tesz valamit.
http://index.hu/totalcar/magazin/kozelet/kozlmuzjovo/

Az biztos, hogy ha kiállítják a Maybachot elsők között leszek aki megnézi.
" talán viszonylag kis ráfordítással, a Mercedes segítő jobbjára támaszkodva fel lehetett volna újítani a Maybachot. "

"ilyen autó komplett restaurálása körülbelül 500-750 ezer eurót emészt fel"
 Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #49039 Dátum: 2008 Július 14, 12:40:11 »

Reménykedjünk, az új vezetőasszony talán tesz valamit.
http://index.hu/totalcar/magazin/kozelet/kozlmuzjovo/

Az biztos, hogy ha kiállítják a Maybachot elsők között leszek aki megnézi.
1303LS
« Hozzászólás #49038 Dátum: 2008 Július 14, 12:14:04 »


az enyem legalabbis mindenkeppen... Tongue
Mééé, Te nem tudsz vezetni?
Illetve kb, mert a vezetés nem nőknek való.  Tongue
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49037 Dátum: 2008 Július 14, 11:54:05 »

Még vezetni sem tud, de már királykodik Wink

lehet hogy az autorol szol ez a "plakat"...
az enyem legalabbis mindenkeppen... Tongue

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49036 Dátum: 2008 Július 14, 11:48:09 »

Fel a fejjel, pár év bogarazás alatt előbb-utóbb úgyis mindenki átesik ezen! ;(
A bogim anno:
<beszúrt kép törölve>

 Cry hatha nem...

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #49035 Dátum: 2008 Július 14, 11:45:45 »

Most néztem meg a Nem vénnek való vidék cimű filmet dvd-n. Nagyon jó, csak ajánlani tudom!

Smiley kinek a pap, kinek a papne...

akikkel en neztem mind azt mondtak hogy nagy hiba volt megnezni...
nekem sem tetszett

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49034 Dátum: 2008 Július 14, 11:42:28 »

Aha, értem, de nem lehet, hogy ott az 1.ponton (kimenet) van valami ami lekapcsolja a kijövő egységet, mert mondom ilyenkor (mp3 lejátszó bekapcsolásakor) jeltől és hangerőtől függetlenül elhallgat a rádió adás.
sztem csak elnyomja, mert elég gyenge a rádió jele. Jövőhéten megnézem az elvi kapcsolását, hülyeségeket nem akarok emlékezetből mondani.
Itt a szar idő - nyaralunk Tongue
Emden VI kapcsolásom van, de ahogy néztem a fenekén a csatlakozó az mindegyik rádión ugyanaz. Valami szabvány lehetet annakidején.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #49033 Dátum: 2008 Július 14, 11:17:43 »

igen alapból kell, mert úgy működik, hogy a csatlakozóra kijön a rádió jele, és a rövidzáron megy vissza az erősítő felé. ha ez nincs nem szól a rádió. Viszont ha erre a rövidzárra teszed rá a bemenetet, akkor a rádió kimenetére is ráteszed az mp3 bemenetét, és az nem egészséges dolog. bonyolultnak hangzik, de roppant logikus és egyszerű Cheesy
A 4.7k mindenképpen kell, mert az mp3 kimetét összekötöd, hogy mono legyen, és így védi a kütyüdet.
Aha, értem, de nem lehet, hogy ott az 1.ponton (kimenet) van valami ami lekapcsolja a kijövő egységet, mert mondom ilyenkor (mp3 lejátszó bekapcsolásakor) jeltől és hangerőtől függetlenül elhallgat a rádió adás.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #49032 Dátum: 2008 Július 14, 10:57:26 »

Bár ahogy ezt olvasom, nem lesz egyszerű történet: http://index.hu/gazdasag/magyar/mavb080714/
az OBA és a BEVA mintájára
Biztosítási Garancia Alap=BIGA (de ha felnő akkor f@sz lesz, de már most szopjuk)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49031 Dátum: 2008 Július 14, 10:53:29 »

Leszögezem, hogy abszolút nem értek hozzá, viszont az egyik mondatod üti a másikat.
Miszerint nem tartod okos dolognak, de alapból kell.  Huh
Mikor én csináltam -mivel már maga a két ellenállás beszerzése is komoly kihívást jelentett nekem- mutattam az ismerősnek, hogy mihez is adjon ellenállást, és Ő is a 4.7-est javasolta, mivel ez csak a kis mp3 lejátszó védelmét szolgálja. Kisebbnél rizikósabb, de nagyobb kimenő jel érhető el, nagyobbnál meg fordítva.
Ha jól emlékszem.
Végülis, a lényeg, hogy én pont így csináltam meg és működött szépen.
Sőt ha bekapcsoltam az mp3 lejátszót a rádió szépen átváltott ide és elhallgattatta a rádióadást.
igen alapból kell, mert úgy működik, hogy a csatlakozóra kijön a rádió jele, és a rövidzáron megy vissza az erősítő felé. ha ez nincs nem szól a rádió. Viszont ha erre a rövidzárra teszed rá a bemenetet, akkor a rádió kimenetére is ráteszed az mp3 bemenetét, és az nem egészséges dolog. bonyolultnak hangzik, de roppant logikus és egyszerű Cheesy
A 4.7k mindenképpen kell, mert az mp3 kimetét összekötöd, hogy mono legyen, és így védi a kütyüdet.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 10:59:29 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #49030 Dátum: 2008 Július 14, 10:42:30 »

igen, a MÁV nálam is akkor kezdett pörögni, mikor ügyvédi levelet kaptak, hogy akkor most ment a feljelentés a PSZÁF-hez. onnantól pár nap volt

Bár ahogy ezt olvasom, nem lesz egyszerű történet: http://index.hu/gazdasag/magyar/mavb080714/
1303LS
« Hozzászólás #49029 Dátum: 2008 Július 14, 10:37:44 »

A rövidzárat nem tartom okos dolognak, mert az 1-es pont a rádió kimenete és  2-es a rádió bemenete. (vagy fordítva - most nem tudom megnézni, csak jövőhéten)
A rövidzár alapból kell, de ha mp3-at akarsz, akkor nem, mivel a soros ellenállás a bementén van, nem a kimenetén.


Leszögezem, hogy abszolút nem értek hozzá, viszont az egyik mondatod üti a másikat.
Miszerint nem tartod okos dolognak, de alapból kell.  Huh
Mikor én csináltam -mivel már maga a két ellenállás beszerzése is komoly kihívást jelentett nekem- mutattam az ismerősnek, hogy mihez is adjon ellenállást, és Ő is a 4.7-est javasolta, mivel ez csak a kis mp3 lejátszó védelmét szolgálja. Kisebbnél rizikósabb, de nagyobb kimenő jel érhető el, nagyobbnál meg fordítva.
Ha jól emlékszem.
Végülis, a lényeg, hogy én pont így csináltam meg és működött szépen.
Sőt ha bekapcsoltam az mp3 lejátszót a rádió szépen átváltott ide és elhallgattatta a rádióadást.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #49028 Dátum: 2008 Július 14, 10:36:14 »

Discovery-n Wheeler Dealers megy, T3-mal Cheesy Smiley
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #49027 Dátum: 2008 Július 14, 10:25:09 »

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam:
igen, a MÁV nálam is akkor kezdett pörögni, mikor ügyvédi levelet kaptak, hogy akkor most ment a feljelentés a PSZÁF-hez. onnantól pár nap volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #49026 Dátum: 2008 Július 14, 10:20:11 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem.
Én a legutóbbi busztörésnél a következőt csináltam: Szepestől igazolás az autó valós piaci értékéről. Ezt az aktuális Eurotax Interclassic katalógus alapján, az autóm állapotát ismerve készítette el. Persze ezt a katalógust ők is fellapozhatnának, de esetemben ez nem történt meg. Ez ahhoz kell, mert ők tuti kevesebbre értékelik, és egy nagyobb kár esetén azonnal letotálozzák, ami bukta. Ezzel persze nem kis vita volt, mert állandóan a veterán minősítést kérték. Mondtam, hogy most lett felkészítve, de még nem lett bejelentve szemlére. Ezen persze nem hatódtak meg. Hatásosabbnak bizonyult az érvelés, miszerint az autón veterán / vagy nosztalgia? /biztosítás van, ahhoz sem kell OT vizsga. Akkor ez, hogy van? Ha én fizetek veterán, ha a biztosító, akkor nem az? Aztán az elején ragaszkodtam a káresemény előtti állapot helyreállításához , / nem kérek pénzt, az autó legyen megcsinálva/mert elvileg a biztosításnak ez a rendeltetése. "Ezt kis sufniban nem lehet profin elvégezni, csak megfelelő szakszervízben." Mondjuk egy szerződéses partnerrel. Ebben a körben egy cég volt hajlandó veterán korú autóval foglalkozni,  a Pásztor Classic . Mondtam, hogy az nekem megfelel. Kértem egy árajánlatot, ami persze egy ilyen cégnél horror. Viszont később ez egyezkedési alapnak kitűnő volt.Ment a rábeszélés, hogy csináltassam meg máshol olcsóbban, mert ezeknek magas a rezsiórabér. Ekkor megkérdeztem, hogy akkor miért kötöttek velük szerződést, ha ezt túl magasnak találják? Ezt akkor játsszák le egymást közt. Én ragaszkodom a káresemény előtti állapot minél maradéktalanabb visszaállításához, ami még így is mindenképpen csorbát szenved, tekintve, hogy bármilyen szépen is csinálják meg , az autó akkor is törve volt, ami jelentősen csökkenti az autóm értékét.  Én közben törötten eladtam az autót, mert láttam, hogy ez legalább egy féléves történet lesz, és addig nincs autóm. És akkor nyaralás sem. Miután már két hónapja semmi érdemlegeset nem nyilatkoztak, csak a kibúvókat keresgélték, írtam egy e-mailt a felettes szervüknek, a PSZÁF-nek, a levél másolatát pedig elküldtem a biztosítónak. Aznap este felhívtak, hogy egyezzünk meg, és felajánlottak egy visszautasíthatatlan összeget. Mondjuk ez nem a MÁV, hanem az Uniqa volt.
Tehát nem szabad hagyni a bepróbálkozásokat az elején, mert ezt ők rutinból megteszik.Ha látják, hogy az ember nem annyira hülye, mint amilyenek ők szeretnék, hogy legyen, akkor nem tudnak annyira megvezetni. Persze ehhez rengeteg energia, és idő kell./ Több hónapos levelezgetés, telefonálgatás, szaladgálás, stb. / Meg azért egy jó adag szerencse is.
Tehát ne hagyd magad! Bárhol elakadsz a dologgal, a jelszó a PSZÁF. Erre én csak a végén jöttem rá.
Ők minden beadványt, bejelentést hivatalból kötelesek kivizsgálni, és ha kell ,felszólítják az adott biztosítót, az ügy mielőbbi rendezésére.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49025 Dátum: 2008 Július 14, 09:59:44 »

Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
A rövidzárat nem tartom okos dolognak, mert az 1-es pont a rádió kimenete és  2-es a rádió bemenete. (vagy fordítva - most nem tudom megnézni, csak jövőhéten)
A rövidzár alapból kell, de ha mp3-at akarsz, akkor nem, mivel a soros ellenállás a bementén van, nem a kimenetén.


VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #49024 Dátum: 2008 Július 14, 09:02:32 »


Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot,
vagy fm am transzmitter tavaj már kiveséztük nekem az van ipoddal s nagyon faja
Más!
Szép garázs szép hajó

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 09:35:55 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #49023 Dátum: 2008 Július 14, 08:39:11 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem én voltam aki a rajzot betette, hanem VW1966 kolléga, én csak elkészítettem.
Abból a szempontból viszont szerencsétlen vagy, hogy nem szóltál erről tegnap, mert akkor benyúltam volna a kesztyűtartóba és megkaptad volna cuccot, mert én már nem használom.
Másik rádió van már bent és abban egy kazetta adapter oldja meg ezt az mp3 dolgot, ajánlom mindnekinek teljesen jól élvezhető a minősége, szinte az összes rádióadóénál jobban szól. 1700Ft körül van.
Közben megtaláltam a rajzot.
Már meg nem mondom merről kell nézni a dugót, de értelem szerűen a két közösített pont a most dugóval rövidrezárt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 14, 08:41:20 írta 1303LS »
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #49022 Dátum: 2008 Július 14, 07:58:52 »

10-kor voltam szigethalom, Fuck and Roll...  Cry Cry Cry Cry Cry
Sírás, 3x ideggörcs, és most a dunához rohanhatnék kerülget.
Bárminemű segítséget szívesen veszek. Mert asszem szopás-szopás hátán van. Astra gsi-n ezek szerint szarabb a fék mint a bogáron a dob, a nő bealudt, és nem tudott megállni... Asszem bogarazást befejeztem egy időre.
Jah MÁV biztosítója van, és a kasztni benyomását a főtengely fogta meg. Csoki, lábon jöttünk haza, de lehet a motor élettatama felére csökkent az ütközés által. Még ki se lehetett nyitni a motorteret, és addig az 1-3 sebesség sem volt meg. Főtengelyen az ékszíjtárcsa eddig 0 centit lötyögött ha rángattam, most meg már kotyog.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Jött a nő barátja, itt kihúzom ott kilakatoltatom kiütik simán. Mondom öreg, nem tákolni akarok. Láthatod ahol összetört egy deka gitt sincs. Azé hogy neked ne kerüljön pénzedbe nem fogom rágógumival meg celluxal megcsinálni.

Jah meg megegyezünk! Mondom oké. 100 alatt nem fog megállni a mutató. Metálfény hátul már lehet egy 80. Több kérdése nem volt hogy megyezünk-e.

Részvétem! Undecided
Nem hátulról, de oldalról volt már ilyenem...
A rejtett hibák miatt mindenképpen ragaszkodj, szerintem a pót-kárfelvételhez... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49021 Dátum: 2008 Július 14, 07:25:07 »

Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.

mintha buflákorrú kolléga (1303LS) tett volna be ilyen rajzot valamikor.
talán idetéved és ismét behelyezi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #49020 Dátum: 2008 Július 14, 07:07:16 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Küldj egy kérést privátba az NGA-nak (CN-86-48 vagy valami ilyesmi), rádióban ő a specialista.
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #49019 Dátum: 2008 Július 14, 06:34:12 »

zalaegerszegen özönvíz. Tegnap este óta szakad. Lehet, hogy venni kéne egy csónakot
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #49018 Dátum: 2008 Július 13, 22:45:52 »

Sziasztok, kéne nekem, regi rádiók bekötési rajza, vagy hogy a turóba hívják, a mp3 összeköttest szernenk megcsinalni, és kellne egy rajz a radió faráról, főleg ami érdekel, az a kimenet amire kötni kell az mp3lejatszot, és normalis esetben vakdugóval van zárva:)
ha valaki ennyiből értette hogy mit szertnék, kérem tegyen be  ide egyet, vagy nékem küldjee el mélbe, vagy privi stb.
nagyon köszönöm
üdvw
Gergő
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49017 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:56 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

szúrd vissza egyet, akkor legalább hangos lesz.
mentális lóerők, tudod.... :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #49016 Dátum: 2008 Július 13, 21:29:18 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com

he?
ránézésre van vagy 500 képed a bogaradról az utóbbi időkben.
elvitték az ufók vagy mifasz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49015 Dátum: 2008 Július 13, 21:10:49 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Tavaly tökölön mintha csináltam volna sok képet,holnap keresek Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #49014 Dátum: 2008 Július 13, 21:07:43 »

Keresek a bogaramról nagyfelbontású képet utóbbi talik idejéből! Fontos hogy hátulról kéne! vw1966 kukac gmail. com
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49013 Dátum: 2008 Július 13, 21:05:48 »

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry
juuuj. Roll Eyes

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49012 Dátum: 2008 Július 13, 21:04:30 »

es miert tortent a csere?

Eladtam a motort. Tisztán anyagi okokból.   Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #49011 Dátum: 2008 Július 13, 21:02:42 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.
es miert tortent a csere?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49010 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:26 »

Visszakerült a tuningmotor (1915) helyett a typ3-asba a gyári 1.6-os motor egy C20-as Scat tengellyel és a gyári dupla karbival...

Háááát, csendes, meg jól vezethető, nem torpan, nincs lyuk....de vaze, nem megy sehova. 100-nál lepadlózom és semmi nem történik, még a hangja sem változik, csak elkezd felfelé kúszni a mutató láthatatlan lassúsággal... Persze még nem toltam neki, de nagyon szomorú a 100+ lóerős motor után.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #49009 Dátum: 2008 Július 13, 21:00:09 »

Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy
Balcsin vagytok, nem itthon??
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #49008 Dátum: 2008 Július 13, 20:54:43 »

Újbuda ,teljes csend Smiley
Grin Grin

Balaton déli részén készülődött valami, de most csend és béke honol Cheesy

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Oldalak: 1 ... 2316 2317 2318 2319 2320 [2321] 2322 2323 2324 2325 2326 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.