www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 04:42:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3367 3368 3369 3370 3371 [3372] 3373 3374 3375 3376 3377 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31790940 alkalommal)
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #7007 Dátum: 2006 Május 02, 14:27:10 »

hi olyan kérdésem lenne hogy müszaki vizsgán mennyire nézik motor s alvázszámot?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #7006 Dátum: 2006 Május 02, 14:23:19 »

es meg azt is tudni szeretnem, hogy melyik az az MBKs email cim, amire ha ir az ember akkor valaszolnak is. koszi Grin
nekem e-mailre is válaszol a Szepei, meg telefonra is, szepes.hu-n vannak az eléretőségek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sompi
« Hozzászólás #7005 Dátum: 2006 Május 02, 14:09:07 »

es meg azt is tudni szeretnem, hogy melyik az az MBKs email cim, amire ha ir az ember akkor valaszolnak is. koszi Grin
mission impossible! Grin

monnyuk ez túlzás, én a Szepinek szoktam írni ha gondom van, (volt pár) és általában válaszolt. (eddig megoldotta minden gondom előbb utóbb)
info@szepes.hu
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7004 Dátum: 2006 Május 02, 14:06:36 »

 es meg azt is tudni szeretnem, hogy melyik az az MBKs email cim, amire ha ir az ember akkor valaszolnak is. koszi Grin

Sompi
« Hozzászólás #7003 Dátum: 2006 Május 02, 14:01:59 »

es a rajzasrol ebben vannak a dolgok, vagy meg az elozoben?
csak pár kép volt benne, a részletes beszámoló a májusiban lesz!
Nem elérhető Sanci78
Hozzászólások: 211


« Hozzászólás #7002 Dátum: 2006 Május 02, 14:00:06 »

http://dusky.sk/halbot/?id=2172
Áz utasok túlélték. A motorja 200 méterre volt az autó elött és eladó.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7001 Dátum: 2006 Május 02, 13:58:33 »

nekem már megjött, amúgy 17.e körül asszem inkább +12 nap, mint -. ehónapban késett sokat
es a rajzasrol ebben vannak a dolgok, vagy meg az elozoben?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #7000 Dátum: 2006 Május 02, 13:49:23 »

Sziasztok

valaki aki MBK-s mondja meg nekem hogy a Depo kb mikor szokott jonni postan?
koszi
nekem már megjött, amúgy 17.e körül asszem inkább +12 nap, mint -. ehónapban késett sokat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6999 Dátum: 2006 Május 02, 13:45:51 »

Cool

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #6998 Dátum: 2006 Május 02, 13:44:51 »

Sziasztok

valaki aki MBK-s mondja meg nekem hogy a Depo kb mikor szokott jonni postan?
koszi

Balage meló
« Hozzászólás #6997 Dátum: 2006 Május 02, 12:02:47 »

 Cool

« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 02, 12:11:56 írta Balage meló »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6996 Dátum: 2006 Május 02, 10:50:05 »

OK, gyere bogárral, szombaton Bajára megyünk talira.
na ez majd még kiderül mivel megyek, elvileg a párom nemis pécsen lesz, szal még az is lehet, hogy csak egy napra megyek, még kérdéses minden

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6995 Dátum: 2006 Május 02, 10:46:11 »

elvileg hétvégén megyek pécsre. bár ez nem 100. de úgyis nálam van a typ3 kezelési is

OK, gyere bogárral, szombaton Bajára megyünk talira.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6994 Dátum: 2006 Május 02, 10:06:15 »

jó bonyolultan. kiírom két cédére, elviszem a seniorhoz, senior odaadja a juniornak, junior meg leviszi neked ;-)
de már kész is a haditerv Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6993 Dátum: 2006 Május 02, 10:05:28 »

:s tőled hogy lehetne megszerezni?



jó bonyolultan. kiírom két cédére, elviszem a seniorhoz, senior odaadja a juniornak, junior meg leviszi neked ;-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #6992 Dátum: 2006 Május 02, 10:04:48 »

:s tőled hogy lehetne megszerezni?


elvileg hétvégén megyek pécsre. bár ez nem 100. de úgyis nálam van a typ3 kezelési is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6991 Dátum: 2006 Május 02, 10:03:57 »

nekem lejött

:s tőled hogy lehetne megszerezni?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6990 Dátum: 2006 Május 02, 10:02:15 »

Hali. Arról az ftp-s oldalról valakinek sikerült letölteni a Le Mans-ot? Nekem sajnos nem jött le az egész, és kitörölték a mocskok :-(



nekem lejött
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #6989 Dátum: 2006 Május 02, 10:00:11 »

Helló!

Találtam egy régi címlapot az ős Eddával, meg egy szürke busszal.

Üdv: OR

[melléklet törölve a rendszer által]

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6988 Dátum: 2006 Május 02, 09:02:01 »

Hali. Arról az ftp-s oldalról valakinek sikerült letölteni a Le Mans-ot? Nekem sajnos nem jött le az egész, és kitörölték a mocskok :-(

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6987 Dátum: 2006 Május 01, 20:59:12 »

ezt a bogarat azért csinálták, mert már akkor is ismerték a "Pityubá-faktort", vagyis számítottak rá, hogy az eggyik garázsmester majd jól megjáratja a gépet és valami történhet... Grin

pöcs!  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #6986 Dátum: 2006 Május 01, 20:19:56 »

De ahogy nézem ez nem arany szinű. És a belső is snassz sima.
hát elég sokba került volna hogyha azt is bearanyozzák,,
annak még az adattáblája is aranyozott..
mégiscsak németek /sparkafer/
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6985 Dátum: 2006 Május 01, 20:09:28 »

Nagyon mafla ezekkel a gülüszemekkel meg a kócos fogaival  Cheesy
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6984 Dátum: 2006 Május 01, 20:07:59 »

Emmeg 1 magyar otorádio az 50-es évek elejéröl.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6983 Dátum: 2006 Május 01, 20:04:30 »

Elég vegyes az összhatás: a korabeli amerikai és német stílus egyfajta keveréke. De legalább az ülések megmaradtak, az Ikarus használta fel később a terveket :-)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6982 Dátum: 2006 Május 01, 20:04:15 »

Ez meg ez is magyar.
A Weiss-Manfréd  cégnél faragták,Pente névre hallgatott.


voltak jó kis magyar gépsárkányok... van egy magyar autós könyvem... jó kis.

most meg már az ikarus és rába is csak úgy döglődik  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6981 Dátum: 2006 Május 01, 20:02:11 »

Ez meg miezmeg itten? Csak nem a Puli elődje? Mitől megy? Lendkerekes vagy lábhajtásos?   Grin
Ez meg ez is magyar.
A Weiss-Manfréd  cégnél faragták,Pente névre hallgatott.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6980 Dátum: 2006 Május 01, 19:53:31 »

Tetejin van neki a kilincse.  Shocked

ez volt a CC elődje  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #6979 Dátum: 2006 Május 01, 19:52:29 »

Na itt nem lett volna szabad abbahagyni,és lehet hogy akkor ma nem a Szutyoki lenne a népauto.

Tetejin van neki a kilincse.  Shocked
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6978 Dátum: 2006 Május 01, 19:51:36 »

De ahogy nézem ez nem arany szinű. És a belső is snassz sima.

A másik topikban épp valami horganylöttybe mártogatnak egy kasztnit. Lehet, hogy utólag ezt aranyba tunkolták volna?   Grin
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6977 Dátum: 2006 Május 01, 19:50:48 »

Hát, a dizájn az olyan, mintha baltával faragta volna valami jómunkásember! Kár, hogy abbamaradt  Sad

nekünk valami hasonló volt az oviban, de az pedálos volt...

meg fröccsöntött kama3 dömper  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6976 Dátum: 2006 Május 01, 19:49:30 »

látom nem volt megfejtés a kérdésre...

ez a bogár a 1milliomodik bogár dublőre volt,
az igazi mindenféle aranyberakásos frincfranncal, és nagy csinnadrattával gördült le
de mivel  a németek nem bíztak semmit  a véletlenre,  egybe  nem ütöttek alvázszámot, arra az esetre ha valami az igazival történik
ha szükség lett volna rá, egyszerűen csak beütik az 1000000 . alvázszámot és kész
még motorja sem volt, azt megkapta volna  az igaziból
motort csak valamikor a 60as évek elején kapot aztán  valamikor egy múzeumba került, sosem volt igazi forgalomban...


ez nagyon komoly...

tudták, hogy a gyártás folyamán baj nem történhet, bíztak a precizitásban...
ezt a bogarat azért csinálták, mert már akkor is ismerték a "Pityubá-faktort", vagyis számítottak rá, hogy az eggyik garázsmester majd jól megjáratja a gépet és valami történhet... Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6975 Dátum: 2006 Május 01, 19:49:07 »

látom nem volt megfejtés a kérdésre...

ez a bogár a 1milliomodik bogár dublőre volt,
az igazi mindenféle aranyberakásos frincfranncal, és nagy csinnadrattával gördült le
de mivel  a németek nem bíztak semmit  a véletlenre,  egybe  nem ütöttek alvázszámot, arra az esetre ha valami az igazival történik
ha szükség lett volna rá, egyszerűen csak beütik az 1000000 . alvázszámot és kész
még motorja sem volt, azt megkapta volna  az igaziból
motort csak valamikor a 60as évek elején kapot aztán  valamikor egy múzeumba került, sosem volt igazi forgalomban...


De ahogy nézem ez nem arany szinű. És a belső is snassz sima.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6974 Dátum: 2006 Május 01, 19:48:39 »

Hát, a dizájn az olyan, mintha baltával faragta volna valami jómunkásember! Kár, hogy abbamaradt  Sad
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6973 Dátum: 2006 Május 01, 19:44:34 »

Ez meg miezmeg itten? Csak nem a Puli elődje? Mitől megy? Lendkerekes vagy lábhajtásos?   Grin
Ez meg egy tanulmányauto ez,1956-os születéssel,Balaton névre keresztelt darab.
Motorját nem tom,de valszeg 1 Csonka féle utángyártás lehetett,mivel szin magyar autot akartak csinálni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6972 Dátum: 2006 Május 01, 19:36:56 »

Na itt nem lett volna szabad abbahagyni,és lehet hogy akkor ma nem a Szutyoki lenne a népauto.

Ez meg miezmeg itten? Csak nem a Puli elődje? Mitől megy? Lendkerekes vagy lábhajtásos?   Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6971 Dátum: 2006 Május 01, 19:35:23 »

egy múzeumba került, sosem volt igazi forgalomban...

hát én forgatnám... :-)
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #6970 Dátum: 2006 Május 01, 18:32:56 »

Sziasztok!

A 7végén lemértem az 1200-es mexikói blokkom olajfuratának az átmérőjét az olajpumpánál, az eredmény:

a pumpa bal oldalán az átmérő: 12 mm
a pumpa jobb oldalán az átmérő: 16 mm

Tud valaki információval szolgálni, hogy az 1300-as és 1600-os blokkok olajfurata mekkora?

Esetleg, akinek van szétbontott motorja, le tudná nekem mérni? Arra lennék kiváncsi, hogy mekkora a különbség a blokkok között...

THX előre is!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6969 Dátum: 2006 Május 01, 17:25:40 »

Na itt nem lett volna szabad abbahagyni,és lehet hogy akkor ma nem a Szutyoki lenne a népauto.

Tóth Zoltán
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #6968 Dátum: 2006 Május 01, 17:22:11 »

találtam egy nagyon érdekes cikketaz új Kafer Revue.-ben..
miért híres ez a bogár?

látom nem volt megfejtés a kérdésre...

ez a bogár a 1milliomodik bogár dublőre volt,
az igazi mindenféle aranyberakásos frincfranncal, és nagy csinnadrattával gördült le
de mivel  a németek nem bíztak semmit  a véletlenre,  egybe  nem ütöttek alvázszámot, arra az esetre ha valami az igazival történik
ha szükség lett volna rá, egyszerűen csak beütik az 1000000 . alvázszámot és kész
még motorja sem volt, azt megkapta volna  az igaziból
motort csak valamikor a 60as évek elején kapot aztán  valamikor egy múzeumba került, sosem volt igazi forgalomban...


[melléklet törölve a rendszer által]
Oldalak: 1 ... 3367 3368 3369 3370 3371 [3372] 3373 3374 3375 3376 3377 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.