www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:42:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2283 2284 2285 2286 2287 [2288] 2289 2290 2291 2292 2293 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31842711 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50367 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:58 »

lehet hogy 40x40es az a burkolólap, nem? Wink akkor máris 160cm van a kocsi kereke alatt

Akkor 20E nem elég mih?! Legalább összeg is hangozzék mán építész urak.  Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50366 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:44 »

Ha már tartotok egy-két építászt, akkor legalább segítsenek, nem??? Wink
Mert mi tudjuk,hogy a bogaras épitész,ahol tud,segit!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50365 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:47:00 »

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool

Legalább ülve végezhet bármit is.  Cool
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50364 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:46:37 »

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool
lehet hogy 40x40es az a burkolólap, nem? Wink akkor máris 160cm van a kocsi kereke alatt
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50363 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:45:27 »

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin

Na itt a korrekt válasz :-)
Amúgy ezen sokat spórólni nem tudsz / nem érdemes szvsz. Meg kell csinálni korrektül - csak egyszer omlik be az autó alatt akkor messze többe kerül majd. Nem beszélve arról, ha éppen Te is akkor vagy az aknában...
Ezért is érdekelne hogyan szerel Stunt ebben a miniaknában. Ami biztos: kisebb akna, kevesebb pénz. Cool
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50362 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:45:10 »

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...
Értettem! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50361 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:42 »

Akkor még annyit kollega urak hotty, mipíz önök szerint ez az egész kb 170 mélyre?  Tongue Kicsijált ilyetet?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #50360 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:36 »

deokos itt mindenki  Grin

Így van, vagy így van??? Cool Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #50359 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:44:08 »

Na,itt a szakszerü okosság!

Ha már tartotok egy-két építászt, akkor legalább segítsenek, nem??? Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50358 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:28 »

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...
deokos itt mindenki  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #50357 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:17 »

a zsalukő belsejét is ki kell önteni betonnal, csak legalább nem kell külön zsaluzni. akár magatoknak is megcsinálhatjátok.
pincét sokszor csinálják így (talán azért mert olcsóbb?)


Már leírtuk!! Kolléga úr.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50356 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:43:08 »

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin
Na,itt a szakszerü okosság!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50355 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:42:49 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...
a zsalukő belsejét is ki kell önteni betonnal, csak legalább nem kell külön zsaluzni. akár magatoknak is megcsinálhatjátok.
pincét sokszor csinálják így (talán azért mert olcsóbb?)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #50354 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:42:44 »

Nemegészen.
A zsaluküvet is ki kell önteni betonnal,de mint a neve is mondja nem kell öntés elött kizsaluzni a betonnak.
Viszont annyi elönye van,hogy a zsalukö is piszok drága!!

Nebeszéljünkeccerre!! Wink Grin
Annyira azért nem drága, mintha nekiállna zsaluzgatni, vasalni, stb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #50353 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:41:24 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...

A zsalukövet is ki kell betonozni, de cserébe nem kell zsaluznod...
A föld oldalnyomását is el kell viselni, nem csak a föntről adódó súlyt... ezért nem árt kicsit bevasalni, ahogy a gyári előírás írja vagyon... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #50352 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:41:04 »

Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal?
Nemegészen.
A zsaluküvet is ki kell önteni betonnal,de mint a neve is mondja nem kell öntés elött kizsaluzni a betonnak.
Viszont annyi elönye van,hogy a zsalukö is piszok drága!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50351 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:38:26 »

Na akkor még OFF. Csináltasd ún. zsalukőből. Amúgy az akna normál esetben a bogár kerekei között van...  Evil


Úgyis olcsóbb mint kiönteni betonnal? Mer a 30-as tégla azért volt az ötlet mer az még mindig költséghatékonyabb tán mint végigönteni...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50350 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:34:45 »

Apropó akna. Nekem is volna egy. Ha akarunk csinálni egyet, és körbe nem betonnal hanem főfaltéglával akarjuk megcsinálni akkor az stabil? Tehát ha folyamatosan mondjuk rajta parkol egy bogár, akkor sem fog beomlani?!

Na akkor még OFF. Csináltasd ún. zsalukőből. Amúgy az akna normál esetben a bogár kerekei között van...  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50349 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:32:59 »

imád gugolni  Grin



egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50348 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:32:08 »

egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?

Apropó akna. Nekem is volna egy. Ha akarunk csinálni egyet, és körbe nem betonnal hanem főfaltéglával akarjuk megcsinálni akkor az stabil? Tehát ha folyamatosan mondjuk rajta parkol egy bogár, akkor sem fog beomlani?!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #50347 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:29:36 »

Na szóval, SiD mester bogara, a callok projekt hozzám került. A megvásárlása egy nagyon jó példa az üzleti korrektségre, ugyanis Ratro és én is mentünk rá, végül enyém lett, és nem lett belőle testvérháború.


egy off kérdés: az utolsó képeden jó látom, hogy a szerelő akna 4 csempesor mélységü = kb 120 cm? Hogyan lehet ebben szerelni?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50346 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:21:31 »

Azért gondolkodni is érdemes
- Az 1966-os bogár technikailag megfelel egy afternek, egyedül a keskenyebb hátsó futómű okozhat gondot, de ez egy szélesebb kerékkel kiegyenlithető. Gombfejes, kanyarstabilizátoros az eleje. Szélesek a fékek, és egy főfékmunkahenger és tartály cserével 2 körössé tehető ugy, hogy észre sem venni. 12 volt is ugy oldható meg, hogy nem szentségtörés, mivel 1966-ban már opciósan volt 12V, a 66-os modellen is. Stuntmanus tudatosan jól választott. Megvette azt az évjáratot, ami technikailag a legjobb, és legszebb. Itt még széles a diszléc, szinte mindent megöriz a pre részleteiből, de már a modern technika van alatta. Gratulálok hozzá itt is neki, nagyon jó választás volt!

"NGA elhintette itt a 67előtti az Isten dogmát és a követők,mint a bárányok kolompoló társukat követik".
Az ilyen és hasonló megjegyzései miatt szóltam be neki(és nem neked!),mert zavart,hogy az utóbbi időben mindig valami megjegyzést tett az 58-67 között bogarakra,és most meg pont ilyent vett.

Gondolom te most külön örülsz,hogy 66-os bogarat vett,mert a tiéd is az.Most jól meg tudod magyarázni,hogy az a legtökéletesebb évjárat,mert már 70-es évek technika,a 60-as évek designjával.

Ez a 66-ban opcióként kérhető volt a 12V,ez egy jó nagy baromság!!!Gondolom ezt a dumát csak azért hinted,mert a te bogarad már át lett takeszolva 12V-ra,és ezzel az gyári opciós szöveggel akarod elhitetni,hogy az gyárilagos!Lehet,hogy ezt itt a fórumon egyesek beveszik neked,de én nem!
Az európai bogarak 1968-tól kapták meg a 12V-ot,az amcsik már egy évvel korábban,'67-ben.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50345 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:13:41 »

Majd a 20. találkozó után más lesz a véleményed.  Wink
eddigi tapasztalataim szerint... (ami két találkozót jelent) Lips Sealed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50344 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:13:14 »

Ha megnyugtat, akkor Ion Todoreszku megvette, majd hazavitte Timisoara-ra, ahol sokáig a családi kedvenc volt, majd helyi gyorsulási versenyeken indult. Róla mintázták a Timisoara Night Drift cimű román scifi főszerepét is, aztán az autót kiállitották a helyi közösségi házban is, majd A helyi fémgyüjtés alkalmával elvitték a helyi Dacia gyárba, ahol mint Dacia Lodan született újjá DAKOZ0001ZROMANZZZZZ999111 gyári számmal. Megfelel? :-)

Gyanítom, hellyel-közzel még igaz is. Most beszéltem egy ismerőssel, megnyugtatott hogy kint a daciáknak akkora tekintéjük van mint egy rozsdás szögnek.  Grin Uh. biztos jó kezekben van, nemdohányzó, nőitulaj. Esőn sosem állt.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50343 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:08:48 »

Sad
Valahonnan meg kell tudnom, mi lett vele. Okmányirodaában meg tudják mondani hogy 94-95-ös eladáskor kinek adhattuk el és az mit csinált vele? Esetleg kivonatta és vitte romániába... Anyu ezt mondta. Román volt, tuti kivitte.

Ha megnyugtat, akkor Ion Todoreszku megvette, majd hazavitte Timisoara-ra, ahol sokáig a családi kedvenc volt, majd helyi gyorsulási versenyeken indult. Róla mintázták a Timisoara Night Drift cimű román scifi főszerepét is, aztán az autót kiállitották a helyi közösségi házban is, majd A helyi fémgyüjtés alkalmával elvitték a helyi Dacia gyárba, ahol mint Dacia Lodan született újjá DAKOZ0001ZROMANZZZZZ999111 gyári számmal. Megfelel? :-)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50342 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:08:34 »

ez azért nagyon nem így van!
eddigi tapasztalataim szerint... (ami két találkozót jelent) Lips Sealed

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50341 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:06:27 »

ez azért nagyon nem így van!
Én még hozzá tenném, hogy -bár ez nálam nem szempont- de találkozón le se szarják az aftereket, legyen az akármilyen zsírgyári...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50340 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:05:13 »

Kicsi az esélye szerintem, hogy ilyet megmondjanak. Inkább keressétek az adásvételit...


Ammá nincs meg...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50339 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:04:09 »

Sad
Valahonnan meg kell tudnom, mi lett vele. Okmányirodaában meg tudják mondani hogy 94-95-ös eladáskor kinek adhattuk el és az mit csinált vele? Esetleg kivonatta és vitte romániába... Anyu ezt mondta. Román volt, tuti kivitte.
Kicsi az esélye szerintem, hogy ilyet megmondjanak. Inkább keressétek az adásvételit...

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50338 Dátum: 2008 Augusztus 04, 16:01:26 »

így van. akármi lehet vele. lehet már csak nyilvántartás

 Sad
Valahonnan meg kell tudnom, mi lett vele. Okmányirodaában meg tudják mondani hogy 94-95-ös eladáskor kinek adhattuk el és az mit csinált vele? Esetleg kivonatta és vitte romániába... Anyu ezt mondta. Román volt, tuti kivitte.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #50337 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:50:49 »

Töszííí! De nincs forgalomban. Az mit jelenthet?  Huh Huh Huh Mo-n van csak kivonták már? Vagy már por és hamu, cask nyilvántartásban még bennevan?
Hol nyomozható le mi lett vele?
Bár nemtom azt se már hogy mi lehetett a forgalmijában. A vajszín, világossárga, vagy valaki átfestette már azóta....
így van. akármi lehet vele. lehet már csak nyilvántartás
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50336 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:42:16 »

Nyeh...
Rendszám: aut-195
Gyártmány: DACIA Típus: 1310 TX
Szín: VILÁGOSSÁRGA
A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Töszííí! De nincs forgalomban. Az mit jelenthet?  Huh Huh Huh Mo-n van csak kivonták már? Vagy már por és hamu, cask nyilvántartásban még bennevan?
Hol nyomozható le mi lett vele?
Bár nemtom azt se már hogy mi lehetett a forgalmijában. A vajszín, világossárga, vagy valaki átfestette már azóta....
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 15:46:49 írta tazoli »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50335 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:36:57 »

Azért gondolkodni is érdemes


Én még hozzá tenném, hogy -bár ez nálam nem szempont- de találkozón le se szarják az aftereket, legyen az akármilyen zsírgyári...

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50334 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:12:52 »

Na,csak nem te is beállsz a birkanyájba és követed a kolompoló társakat?
Presztízsből vásároltál pre bogarat (aminek műszaki tartalma,fékrendszere,futóműve stb.elmarad a 70-es évekbeli társaiktól),vagy mégis csak tetszenek azok a baglyakat riogató töklámpák!

Már épp akartam írni,hogy csak nézegesd még egy darabig a fórumot,hátha te is bekapod a vírust!

Gondoltam,hogy ezeknek az ócsárolásoknak a hátterében pszihikailag az irigység húzódik meg!
Szerintem az utóbbi hónapokban pont te voltál az,aki a legkeményebben hangot adott,leszólta és kritizálta a pre bogarakat.

Most meg azzal jössz,hogy te is vettél egyet. Undecided


Azért gondolkodni is érdemes
- Az 1966-os bogár technikailag megfelel egy afternek, egyedül a keskenyebb hátsó futómű okozhat gondot, de ez egy szélesebb kerékkel kiegyenlithető. Gombfejes, kanyarstabilizátoros az eleje. Szélesek a fékek, és egy főfékmunkahenger és tartály cserével 2 körössé tehető ugy, hogy észre sem venni. 12 volt is ugy oldható meg, hogy nem szentségtörés, mivel 1966-ban már opciósan volt 12V, a 66-os modellen is. Stuntmanus tudatosan jól választott. Megvette azt az évjáratot, ami technikailag a legjobb, és legszebb. Itt még széles a diszléc, szinte mindent megöriz a pre részleteiből, de már a modern technika van alatta. Gratulálok hozzá itt is neki, nagyon jó választás volt!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #50333 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:04:20 »

...hehe.
csak a szar lámpával nem tudok mit csinálni. Az sajnos igaz volt!   Smiley

USA lámpa, abba bele lehet rakni egy komplett lámpát, elötte meg csak üveg van, vagy belerakni a Porsche 911 lámpáját, az azért annyira nem szar, vagy Rossi lámpa. Sokkal több lehetőség van, mint gondolnád.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50332 Dátum: 2008 Augusztus 04, 15:00:40 »

Most találtam egy régi képet a régi kocsinkról. AUT-195 valaki rákeresne?

Nyeh...
Rendszám: aut-195
Gyártmány: DACIA Típus: 1310 TX
Szín: VILÁGOSSÁRGA
A jármű körözés alatt áll?: NEM Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #50331 Dátum: 2008 Augusztus 04, 13:26:27 »

ahoj
autóbérléssel kapcsolatban kérnék segítséget.
nem jön össze az eredeti projekt Sad így valsz bérelni kényszerülök vmilyen autót amivel le tudok jutni Görögországba, 2 hétre kellene
vkinek van esetleg kapcsolata/tapasztalata hol érdemes..emberi áron...
nagyon köszönöm

üdv

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50330 Dátum: 2008 Augusztus 04, 12:52:15 »

Most találtam egy régi képet a régi kocsinkról. AUT-195 valaki rákeresne?
Vajszínű Dacia, kíváncsi vagyok forgalomban van még...?! Nem valószínű mert románok vették meg tőlünk, deee hátha.  Tongue

Ha itthon lenne, tökre megvenném. Apum mennyit pepecselte, otthon csinált autódöntőt (fékdobokat csak rá kellett csavarozni és oldalára is lehetett rakni a gépet egy bizonyos fokig), és azzal festette az alját alvázvédővel. De jól is jönne most az a szerkezet..  Undecided Mennyit aludtam állva!! a hátsó ülés előtt... Meg elhagytuk a kipufogót az egyik kanyarból kijövet, pedig nem volt a miénk roncs, mindig akármi hiba volt már feküdt is alá és szerelte. Állítólag még beszélni se tudtam de másztam utána és vittem a villáskulcsot...  Smiley Hejj azok voltak ám a szép idők...... Embarrassed

« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 04, 13:19:21 írta tazoli »
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50329 Dátum: 2008 Augusztus 04, 11:38:39 »

???
a motort a víz hűti, újabb ráapplikált bordákkal semmit nem fogsz érni (max azt, hogy mindenki hülyének fog nézni)  Evil
engem nem kell hülyének nézni az vagyok Kiss
A motort nem víz hűti, ez nem olyan.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #50328 Dátum: 2008 Augusztus 04, 10:55:19 »

...hehe.
csak a szar lámpával nem tudok mit csinálni. Az sajnos igaz volt!   Smiley
marad az óriási kerék..vagy fiatalítsd 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 2283 2284 2285 2286 2287 [2288] 2289 2290 2291 2292 2293 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.282 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.