www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:39:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2272 2273 2274 2275 2276 [2277] 2278 2279 2280 2281 2282 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27889568 alkalommal)
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #50741 Dátum: 2008 Augusztus 09, 21:03:14 »

Majdnem elfelejtettem.
Elkészült. 
http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/malev_szinekben_li2/

Sajnos élőben nem láthattam mikor kiszállt a fészekből, k...a szabi.  Cheesy
Ja ,, tegnap volt valmi interjú róla ,néztem ..hola turóba volt,... keresek
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #50740 Dátum: 2008 Augusztus 09, 21:00:22 »

       PARKOLÁS .EU  Tongue Tongue Tongue

http://ajanlo.kapu.hu/video/post.php?id=289g639d17c7da2bf7b0
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #50739 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:59:26 »

Majdnem elfelejtettem.
Elkészült. 
http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/malev_szinekben_li2/

Sajnos élőben nem láthattam mikor kiszállt a fészekből, k...a szabi.  Cheesy
lehetséges. hogy ma ezt láttam az m7-es fölött balatonnál?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50738 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:57:44 »

Ez valószínűleg valami elszámolási hiba lehetett, nem más, mert csaka  fizikának mond ellen, semmi másnak.  Grin
Mondjuk ezért is kísérletezgetnek új és újabb gázokkal meg kompresszorokkal, hogy manapság már egy inverteressel elérjék mondjuk az 5-ös szorzót.
Érteni nem értek hozzá egyáltalán csak érdekelt a téma és utánaolvasgattam.
Wink 2 hónapig működött, kb 2 naponta. 3 hőmérővel mértem. (aztán megforrt a motorja) Tény hogy lassan hűt.
Végülis gondolkodtam azon is, hogy lehet jobb hőleadásra bírni, pénz hiányában nem valósítom meg. Rézcsövek, nagyobb teljesítményű venti, hűtőgáztöltés, áramoltató szivattyú, stb.

Tfh: egy szoba 100x nagyobb, mint egy hűtő. A hűtő durván 1 óra alatt 20 fokot hűt szobahőm-ről üresen, hőveszteség nincs. Tehát egy szobát (tárgyak, hőveszteség) kb. 200 óra alatt hűtene le 20 fokkal. A hűtés nem egyenletes, durván exponenciális görbe mentén halad, 1-2 fok eltérést hamar el lehet érni, 10 fok körülit már legalább négyzetesen annyi idő alatt. Szinten tartani a hűtött hőmérsékletet kisebb munka, mint hűteni. A reggel, kb 25 fokban bekapcsolt cucc így tudta egész nap hasonló hőmérsékleten tartani a szobát  Smiley ha lesz időm, utánanézek és mivel fizikai tanulmányokat folytatok, gyakorlok kicsit.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50737 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:52:53 »

Majdnem elfelejtettem.
Elkészült. 
http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/malev_szinekben_li2/

Sajnos élőben nem láthattam mikor kiszállt a fészekből, k...a szabi.  Cheesy
Óóóóó, de gyönyörűű lett Smiley Smiley Smiley
1303LS
« Hozzászólás #50736 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:51:16 »

Majdnem elfelejtettem.
Elkészült. 
http://www.jetfly.hu/rovatok/jetfly/hirek/malev_szinekben_li2/

Sajnos élőben nem láthattam mikor kiszállt a fészekből, k...a szabi.  Cheesy
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50735 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:49:21 »

Bogárgondok 21:00-tól Discovery-n.
1303LS
« Hozzászólás #50734 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:39:19 »

1 éve már csináltam hasonlót, nyári forróságban 27 fokon tudta tartani a (tetőtéri, szarul szigetelt) szobát, kb. 35 fok helyett.
Ez valószínűleg valami elszámolási hiba lehetett, nem más, mert csaka  fizikának mond ellen, semmi másnak.  Grin
Mondjuk ezért is kísérletezgetnek új és újabb gázokkal meg kompresszorokkal, hogy manapság már egy inverteressel elérjék mondjuk az 5-ös szorzót.
Érteni nem értek hozzá egyáltalán csak érdekelt a téma és utánaolvasgattam.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50733 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:30:47 »

Egy "ON/OFF" légkondi 3 COP jósági tényezővel bír ez azt jelenti nagy vonalakban, hogy 1kW áramfelvétellel 3kW hűtőteljesítmény tud "előállítani" (szállítani egyik helyről a másikra).
Ezzel lehet már kezdeni valamit lakás szinten.
SZVSZ a kukázott 100 éves hűtőszekrény COP értéke nem lehet jobb mint egy ON/OFF klímáé, szóval a 82W-odból előállít 240W hűtőteljesítményt.
Ennyi meleget kb egy nyugalomban egy helyben ülő ember bocsájt ki magából, vagy egy épp nem 100%-on pörgetett számítógép.
Szóval csinálj inkább gyereket, vagy faragj pipát.  Evil Grin
Bocs, szemét voltam a végén.  Embarrassed
Nem haragszom senkire csak akkor ha bántó, értem a viccet 
Nézd, ezek szerint jobban értesz hozzá mint én, csak annyit tudok mondani, tesztelem. 1 éve már csináltam hasonlót, nyári forróságban 27 fokon tudta tartani a (tetőtéri, szarul szigetelt) szobát, kb. 35 fok helyett.
Írok majd adatokat amint ki tudom próbálni.
1303LS
« Hozzászólás #50732 Dátum: 2008 Augusztus 09, 20:24:49 »


Már bocs, de egy légkondi 300W felett fogyaszt, ez max. 110W, de mértem, 82W-on megy. Hűtési teljesítményt most tesztelni nem tudok mert nincs elég meleg de igérem a tikedvetekért kiszámolom majd.
Egy "ON/OFF" légkondi 3 COP jósági tényezővel bír ez azt jelenti nagy vonalakban, hogy 1kW áramfelvétellel 3kW hűtőteljesítmény tud "előállítani" (szállítani egyik helyről a másikra).
Ezzel lehet már kezdeni valamit lakás szinten.
SZVSZ a kukázott 100 éves hűtőszekrény COP értéke nem lehet jobb mint egy ON/OFF klímáé, szóval a 82W-odból előállít 240W hűtőteljesítményt.
Ennyi meleget kb egy nyugalomban egy helyben ülő ember bocsájt ki magából, vagy egy épp nem 100%-on pörgetett számítógép.
Szóval csinálj inkább gyereket, vagy faragj pipát.  Evil Grin
Bocs, szemét voltam a végén.  Embarrassed
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50731 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:43:28 »

előtte hamis volt ? Cheesy
Akkor megigazulna és elkárhozna. Így meg beigazodik.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #50730 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:41:54 »

És a berakás?

kéder perem beigazul?

előtte hamis volt ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50729 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:38:10 »

De minek? Ilyenkor lehet felsérteni a festést, ahol majd szépen elkezd rohadni. A Bogárban belül a kéder kb fél centi szélességben tart, ha a gumi puha (nem 1000 éves), szépen kijön. Biztos többet csináltad, mint én (nem vitatom), de amikor ilyet csináltam (kb 10-15x - Bogár, Busz, Golf, Typ3), sosem kellett a kivételhez semmi. A berakás más, az trükkösebb (de ott sem használok fémből készült tárgyat).
gumit peremét nyomod nem fémet kell karcolni csvarhuzoval és belül nem kivül! Smiley
én kb 100 de leht 200 ablakon tul vagyok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50728 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:36:48 »

És a berakás?

Beilleszt benyomkod, feszítőkéder ágyába erős vékony madzag befektet, feszítőkéder benyomkod, madzag kihúz, kéder perem beigazul?
ablakra kéder gumi fel,feszitö bele nutba sprárga vagy müanyag vastag damil befüz szilikonnal befuj és behuz
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 09, 18:39:27 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50727 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:35:29 »

Bénán tudod elmondani!  Evil

Tehát kéder kivesz (kintről kihúz) aztán csavarhúzók benyomása a szélvédő mellé kintről, a kéder helyén? Bentről meg tolni?
nem tulajdon képen kéder belsö gumi profilját csavarhuzuval a fém perem mögé kinyomod körbe!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50726 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:34:24 »

De minek? Ilyenkor lehet felsérteni a festést, ahol majd szépen elkezd rohadni. A Bogárban belül a kéder kb fél centi szélességben tart, ha a gumi puha (nem 1000 éves), szépen kijön. Biztos többet csináltad, mint én (nem vitatom), de amikor ilyet csináltam (kb 10-15x - Bogár, Busz, Golf, Typ3), sosem kellett a kivételhez semmi. A berakás más, az trükkösebb (de ott sem használok fémből készült tárgyat).

És a berakás?

Beilleszt benyomkod, feszítőkéder ágyába erős vékony madzag befektet, feszítőkéder benyomkod, madzag kihúz, kéder perem beigazul?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50725 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:31:15 »

De minek? Ilyenkor lehet felsérteni a festést, ahol majd szépen elkezd rohadni. A Bogárban belül a kéder kb fél centi szélességben tart, ha a gumi puha (nem 1000 éves), szépen kijön. Biztos többet csináltad, mint én (nem vitatom), de amikor ilyet csináltam (kb 10-15x - Bogár, Busz, Golf, Typ3), sosem kellett a kivételhez semmi. A berakás más, az trükkösebb (de ott sem használok fémből készült tárgyat).
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50724 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:28:31 »

lapos csavarhuzó kb 5db  2 kéder és szélvédö köző belülröl benyom mvagy 3db is többivel meg nyomkodni!
elég bénán lehet elmondani
Bénán tudod elmondani!  Evil

Tehát kéder kivesz (kintről kihúz) aztán csavarhúzók benyomása a szélvédő mellé kintről, a kéder helyén? Bentről meg tolni?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50723 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:25:06 »

SOSEM használnék csavarhúzót kivételhez. Csak kárt okozhat (kédert elvág, karcol, stb). Ülésbe beül, és finoman - zokniban - a felső sarkánál megtolod az üveget. Szépen kijön.
nem kivülrül!
belülrül jkell kéder nem szakd stb!! ügyesen kell  pl ovál üveget én nem rugom Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50722 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:22:32 »

SOSEM használnék csavarhúzót kivételhez. Csak kárt okozhat (kédert elvág, karcol, stb). Ülésbe beül, és finoman - zokniban - a felső sarkánál megtolod az üveget. Szépen kijön.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50721 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:21:16 »

Ez nem rúgás, tolás. Nagy különbség. :-)
Persze le lehet írni hivatalosan, hogy nagy erő kifejtésével a felső sarkánál az üveget kifelé megtoljuk, ügyelve arra, hogy ne bukjon előre. Kerüljük mindenféle éles tárgy (pl csavarhúzó) használatát, hogy a fényezés ne sérüljön.

Ki tudnám szedni/rúgni az biztos, de hogy kell "hivatalosan"?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50720 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:21:06 »

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?
lapos csavarhuzó kb 5db  2 kéder és szélvédö köző belülröl benyom mvagy 3db is többivel meg nyomkodni!
elég bénán lehet elmondani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50719 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:18:50 »

Szerintem ugyanúgy kell, belülről lábbal megtolod és szépen kijön. A sarkánál érdemes kezdeni, felül.


Ki tudnám szedni/rúgni az biztos, de hogy kell "hivatalosan"?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50718 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:17:48 »


Már bocs, de egy légkondi 300W felett fogyaszt, ez max. 110W, de mértem, 82W-on megy. Hűtési teljesítményt most tesztelni nem tudok mert nincs elég meleg de igérem a tikedvetekért kiszámolom majd.

Konkrétan a Passatomban a légkondi kompresszor 1.2 kW-os.
a 110W-osnak nagyon jó hatásfokának kell lenni, mondjuk 1000 %-os....  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50717 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:17:06 »

Szerintem ugyanúgy kell, belülről lábbal megtolod és szépen kijön. A sarkánál érdemes kezdeni, felül.

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50716 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:15:13 »

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50715 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:46:01 »

a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki
A párologtatás miatt működés közben nem termelődik. A ventillátort külön kapcsolom, tehát leállítás után is ha megy 10-20 percig, elpárologtatja. Mellesleg nekem nem kartonobozban van és  természetes, van gyűjtőtálca. Egyelőre manuális ürítéssel  Grin

vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...
Már bocs, de egy légkondi 300W felett fogyaszt, ez max. 110W, de mértem, 82W-on megy. Hűtési teljesítményt most tesztelni nem tudok mert nincs elég meleg de igérem a tikedvetekért kiszámolom majd.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50714 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:41:24 »

 Grin Grin Grin
vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...
Kezd idegesitően sokszor hasonló vélemnyünk lenni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50713 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:35:05 »

a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki

vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50712 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:33:41 »

Kösz, nem nagy ötlet csak merész Cheesy Fényképes lesz, amint kapok kölcsön digigépet.
Dehogy, sima hűtőgép. Az ilyen olcsó csak Smiley Persze most nincs meleg, hogy próbálgassam Cheesy
a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50711 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:21:00 »

Gratula - nagyon jól hagzik!
Esetleg fényképes illusztráció elérhető, ó nagy mágus?
A "hűtő" alatt légkondi-hűtőt tetszik érteni?
 Tongue
Kösz, nem nagy ötlet csak merész Cheesy Fényképes lesz, amint kapok kölcsön digigépet.
Dehogy, sima hűtőgép. Az ilyen olcsó csak Smiley Persze most nincs meleg, hogy próbálgassam Cheesy
matchbox
« Hozzászólás #50710 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:01:08 »

Egyszerü. Veszel (vaterán) egy használt és igencsak lom állapotú hűtőt, ami viszont müszakilag 100% müködöképes. Ez kb. 1500Ft. Hazaviszed, szétvágod, ügyelsz arra, hogy a csövek ne sérüljenek. Motor sebességét megberheled, Kisebbre!. A hőt leadó részre egy nagyobb hűtőbordát rányomsz (én speciel a CX-ét fogom amelyik rozsdás+sérült). 2 ventillátor, egyik ami hűti ezt, a másikat pedig ami rád fújja a hideget. A hűtő panelt berakod egy  lapos dobozba, viszonylag hőszigeteled (kartondoboz már megteszi) és a ventillátort a hátára rakod úgy, hogy a lehető legjobb legyen a hőmennyiség-szállítás odabent, tehát az összes hideg résszel érintkezzen a levegő. Elöl meg lesz egy lyuk ahol kijön a levegő. Ennyi Cheesy ügyelni kell a hűtésre és a motor visszaszabályozására, mert különben ettöl az igénybevételtöl tulmelegedne.
Gratula - nagyon jól hagzik!!
Esetleg fényképes illusztráció elérhető, ó nagy mágus?
A "hűtő" alatt légkondi-hűtőt tetszik érteni?
 Tongue
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #50709 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:52:40 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?


meg a plázákban Cheesy

akkor viszont nem tom hova lett szegény Amálka - mondjuk ésszerűen gondolkodva menthetetlen állapotban volt, csak a gitt tartotta össze a kerekeket a tetővel...

van vagy 5-6 helyen fedett helye, szóval elég sok autót birtokol - páty csak ízelítő Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50708 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:39:20 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?

Milyen múzeumról van szó???

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50707 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:15:33 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?

az én perecem (Amálka) meg nála van a múzeumban...
(legalábbis tízen éve még ott volt felbakolva)
a szürke forgalmi meg nálam Tongue
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #50706 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:06:35 »

Allianz


Köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50705 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:02:55 »

Mester, megtudhatnánk a részleteket is vagy még nem áll oltalom alatt?
 Roll Eyes
Egyszerü. Veszel (vaterán) egy használt és igencsak lom állapotú hűtőt, ami viszont müszakilag 100% müködöképes. Ez kb. 1500Ft. Hazaviszed, szétvágod, ügyelsz arra, hogy a csövek ne sérüljenek. Motor sebességét megberheled, Kisebbre!. A hőt leadó részre egy nagyobb hűtőbordát rányomsz (én speciel a CX-ét fogom amelyik rozsdás+sérült). 2 ventillátor, egyik ami hűti ezt, a másikat pedig ami rád fújja a hideget. A hűtő panelt berakod egy  lapos dobozba, viszonylag hőszigeteled (kartondoboz már megteszi) és a ventillátort a hátára rakod úgy, hogy a lehető legjobb legyen a hőmennyiség-szállítás odabent, tehát az összes hideg résszel érintkezzen a levegő. Elöl meg lesz egy lyuk ahol kijön a levegő. Ennyi Cheesy ügyelni kell a hűtésre és a motor visszaszabályozására, mert különben ettöl az igénybevételtöl tulmelegedne.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 09, 10:11:58 írta gyiik »
Sompi
« Hozzászólás #50704 Dátum: 2008 Augusztus 09, 09:22:52 »

A Szepesnél kötött kedvezményes biztosítás melyik biztosító?
Allianz
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #50703 Dátum: 2008 Augusztus 09, 09:19:07 »

A Szepesnél kötött kedvezményes biztosítás melyik biztosító?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #50702 Dátum: 2008 Augusztus 09, 08:46:30 »


senki nem szólt a szerzőnek, hogy a Tabányi harmonikán játszik, a tangóhoz semmi köze?!
ehhh, nem is értem magam, szerintem így se sokan tudják, hogy mi a különbség... Sad

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Oldalak: 1 ... 2272 2273 2274 2275 2276 [2277] 2278 2279 2280 2281 2282 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.