www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 23, 21:00:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921403 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2171 2172 2173 2174 2175 [2176] 2177 2178 2179 2180 2181 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31962593 alkalommal)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54847 Dátum: 2008 Október 26, 20:35:29 »

mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool

szárazféltengelyes váltót kell bele rakni

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54846 Dátum: 2008 Október 26, 20:35:12 »

mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool
A gyenge motor erősebb,és a hegyre is fel tud menni. 900 köbcentis motorok voltak. Aztán jött az 1200,1300 és így tovább.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54845 Dátum: 2008 Október 26, 20:27:59 »

legalábbis én így tudom, majd a mesterek kijavítanak, ha nem Smiley
mondta egyik srác, hogy kiszedi a t1-ből a lassítóáttételt és így már talán megy 90-et  Cool
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54844 Dátum: 2008 Október 26, 20:24:36 »

áhá, kösz  Smiley

legalábbis én így tudom, majd a mesterek kijavítanak, ha nem Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54843 Dátum: 2008 Október 26, 20:23:44 »

nem is a gyorsulás hanem inkább a végsebesség lesz nagyobb, mert ezzel az áttétellel 80-90 a max.
áhá, kösz  Smiley
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54842 Dátum: 2008 Október 26, 20:21:13 »

és hogyha ezt kiszedik, akkor elvileg jobban gyorsul?

nem is a gyorsulás hanem inkább a végsebesség lesz nagyobb, mert ezzel az áttétellel 80-90 a max.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54841 Dátum: 2008 Október 26, 20:18:11 »

Kübelnél gondolom azért volt,hogyha sárba, vagy terepre megy, könnyen tudjon elindulni (megemeli a hátulját ahol a súly van), meg ha gyalogosokat kell követni, akkor tudjon lassan,folyamatosan haladni
és hogyha ezt kiszedik, akkor elvileg jobban gyorsul?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54840 Dátum: 2008 Október 26, 20:15:43 »

most akkor ez a lassítóáttétel mire is jó?
nemértem

Kübelnél gondolom azért volt,hogyha sárba, vagy terepre megy, könnyen tudjon elindulni (megemeli a hátulját ahol a súly van), meg ha gyalogosokat kell követni, akkor tudjon lassan,folyamatosan haladni

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54839 Dátum: 2008 Október 26, 20:13:13 »

most akkor ez a lassítóáttétel mire is jó?
nemértem
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54838 Dátum: 2008 Október 26, 20:09:58 »

69-73 -ig a Typ 181-ben is ua. a váltó volt mint a T1-ben
(hasonló)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #54837 Dátum: 2008 Október 26, 20:07:11 »

A kübelekbe és a schwimmekbe raktak ilyet először,de háború után nem dobták el a szerszámot,lásd T1 busz.

69-73 -ig a Typ 181-ben is ua. a váltó volt mint a T1-ben

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54836 Dátum: 2008 Október 26, 20:05:49 »

a harmatgyenge motor miatt,hogy ne csak a gördeszkásokkal versenyezhessél, és ne 2 esben érd el a max sebességedet Cheesy
A kübelekbe és a schwimmekbe raktak ilyet először,de háború után nem dobták el a szerszámot,lásd T1 busz.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54835 Dátum: 2008 Október 26, 20:02:51 »

amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?

a harmatgyenge motor miatt,hogy ne csak a gördeszkásokkal versenyezhessél, és ne 2 esben érd el a max sebességedet Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #54834 Dátum: 2008 Október 26, 20:02:28 »

amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?

hát hogy az a szédítő 30 lóerő valahogy azért meg is bírja mozdítani
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54833 Dátum: 2008 Október 26, 20:00:35 »

Szerintem ennek a bogárnak a busz lassító áttételét kellett volna beépíteni,mert a nagy kerekek miatt 1-esbe is nagyon gyors a jármű.
amúgy a t1-be minek raktak ilyen lassító áttételt?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54832 Dátum: 2008 Október 26, 19:55:52 »

ismerem,én is "amerikaiztam" anno
Szerintem ennek a bogárnak a busz lassító áttételét kellett volna beépíteni,mert a nagy kerekek miatt 1-esbe is nagyon gyors a jármű.
RNIE
« Hozzászólás #54831 Dátum: 2008 Október 26, 19:50:00 »

A Kis Gyuri nem engedné! Volt bogara neki is. Sőt vonultunk is az 1997-es rajzáson.Ő az Amerikai autósok elnöke.
ismerem,én is "amerikaiztam" anno
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54830 Dátum: 2008 Október 26, 19:41:15 »

egészen addig amíg japán helyet vw-t nem zúznak Cool
A Kis Gyuri nem engedné! Volt bogara neki is. Sőt vonultunk is az 1997-es rajzáson.Ő az Amerikai autósok elnöke.
RNIE
« Hozzászólás #54829 Dátum: 2008 Október 26, 19:33:07 »

Na igy már jó! Látom a nagy gerendákat. Sok Amerikai találkozón voltam,és imádom az autó taposást.Mindig megcsodálom a nagy vasakat.
egészen addig amíg japán helyet vw-t nem zúznak Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54828 Dátum: 2008 Október 26, 19:26:05 »

ez a tartókonzolos futóműmegoldás nekem is furcsának tűnik.

<beszúrt kép törölve>


az a zártszelvény keret a küszöb helyén viszont elég masszív Smiley

Na igy már jó! Látom a nagy gerendákat. Sok Amerikai találkozón voltam,és imádom az autó taposást.Mindig megcsodálom a nagy vasakat.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54827 Dátum: 2008 Október 26, 19:08:51 »

kis kerókkal hajthatsz itthon is ilyet ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54826 Dátum: 2008 Október 26, 19:05:26 »

Ez gyenge,csak dísznek jó! 2X átmegy egy autón oda vissza és elcsavarodik és úgy is marad. Ezeket unimog alvázra szokták szerelni. Látványos a gyári elsőhíd,és dicséretre méltó,hogy eredeti,de a csövek az alvázhoz való csatlakozásánál szerintem nem jók. Biztos vannak betétek belül,de látni kéne.

ez a tartókonzolos futóműmegoldás nekem is furcsának tűnik.




az a zártszelvény keret a küszöb helyén viszont elég masszív Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54825 Dátum: 2008 Október 26, 19:00:24 »

mirét ne tudna ? cask ne jöjjön oldalszél Cheesy

<beszúrt kép törölve>

azért figyelitek az ültetőmagot a futóműben ? Cheesy
Ez gyenge,csak dísznek jó! 2X átmegy egy autón oda vissza és elcsavarodik és úgy is marad. Ezeket unimog alvázra szokták szerelni. Látványos a gyári elsőhíd,és dicséretre méltó,hogy eredeti,de a csövek az alvázhoz való csatlakozásánál szerintem nem jók. Biztos vannak betétek belül,de látni kéne.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54824 Dátum: 2008 Október 26, 18:51:40 »

<beszúrt kép törölve>
Aircult erre mit mondana Evil  biztosan nagyon szédülne ha egyszer bele kellene ülnie büntiből  Roll Eyes megnézném az arcát Roll Eyes
Azért érdekes kis részlet, hogy a rendszám ott figyel ezen a járgányon abban az országban, ahol a biztonsági, meg emissziós előírások mennyire szigorúak voltak egy időben (nem egy európai autót át kellett tervezzenek az amcsi piacra...).
Nálunk egy ilyen gépért a helyszínen főbelőnének a közlekedésfelügyeletnél, vagy kiafenénél...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54823 Dátum: 2008 Október 26, 18:48:32 »

miért? szerinted ez tud stabilan 40-nél többet menni?

mirét ne tudna ? cask ne jöjjön oldalszél Cheesy



azért figyelitek az ültetőmagot a futóműben ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27176


« Hozzászólás #54822 Dátum: 2008 Október 26, 18:46:04 »

meg a széria fékrendszer sem egy életbiztosítás Smiley  legalábbis a többi autósnak Cheesy
miért? szerinted ez tud stabilan 40-nél többet menni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #54821 Dátum: 2008 Október 26, 18:40:32 »


Aircult erre mit mondana Evil  biztosan nagyon szédülne ha egyszer bele kellene ülnie büntiből  Roll Eyes megnézném az arcát Roll Eyes





ez vicces kép Smiley

nagyon kemény, hogy a gyári felfüggesztést hoyg odébb tették Cheesy

meg a széria fékrendszer sem egy életbiztosítás Smiley  legalábbis a többi autósnak Cheesy



így legalább sokkal jobban szerelhető.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 26, 18:43:08 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #54820 Dátum: 2008 Október 26, 18:07:54 »

mi ez, bazmeg, szuzuki ülés?

<beszúrt kép törölve>

nem
ez extra magastámlás ülés, nekem is ilyen volt csak mindene elvolt törve és kicseréltem, hihetetlenül kényelmes ülés, puha rugózás, mégis megfelelő tartás és soha nem fájt benn a hátam pedig mentem benne többször 100 km-nél hosszabb útra

« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 26, 18:23:46 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #54819 Dátum: 2008 Október 26, 15:02:09 »


Aircult erre mit mondana Evil  biztosan nagyon szédülne ha egyszer bele kellene ülnie büntiből  Roll Eyes megnézném az arcát Roll Eyes
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #54818 Dátum: 2008 Október 26, 13:40:48 »

naa akkor ezt hogy tetted be Roll Eyes?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
könnyű szervizelni  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54817 Dátum: 2008 Október 26, 13:36:26 »

naa akkor ezt hogy tetted be Roll Eyes?
<beszúrt kép törölve>

mi ez, bazmeg, szuzuki ülés?





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54816 Dátum: 2008 Október 26, 13:03:36 »

naa akkor ezt hogy tetted be Roll Eyes?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
ja látom közben sikerült
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #54815 Dátum: 2008 Október 26, 12:12:31 »

kitörölte a link elejéről azt ami ottan vót írva
okés, visszaolvastam!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54814 Dátum: 2008 Október 26, 12:11:36 »

naa akkor ezt hogy tetted be Roll Eyes?
kitörölte a link elejéről azt ami ottan vót írva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #54813 Dátum: 2008 Október 26, 11:52:47 »

ez kéne?
<beszúrt kép törölve>
naa akkor ezt hogy tetted be Roll Eyes?

« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 26, 12:13:22 írta vwoodoo »
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #54812 Dátum: 2008 Október 26, 11:41:38 »

ez kéne?
<beszúrt kép törölve>
jaaaa de akár a többi képet is belehetne tenni... SZÉP-kívül belül és szvsz nem sokan-sokat látni belőle..
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54811 Dátum: 2008 Október 26, 11:41:04 »

nekem a róka és explorer is megnyitja...
ez kéne?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #54810 Dátum: 2008 Október 26, 11:40:44 »

pedig operával és explorerrel sem nyílik meg nekem és mindkettőt 2 gépen is kipróbáltam

nekem operával simán megnyitja
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #54809 Dátum: 2008 Október 26, 11:40:20 »

nekem a róka és explorer is megnyitja...
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #54808 Dátum: 2008 Október 26, 11:39:05 »

pedig operával és explorerrel sem nyílik meg nekem és mindkettőt 2 gépen is kipróbáltam
nekem se nyitja meg

mostmár igen, kitöröltemaz 1.1.1.2/bmi/-t
Oldalak: 1 ... 2171 2172 2173 2174 2175 [2176] 2177 2178 2179 2180 2181 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.249 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.