www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:21:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3311 3312 3313 3314 3315 [3316] 3317 3318 3319 3320 3321 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27977869 alkalommal)
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #9181 Dátum: 2006 Június 16, 18:54:30 »

Nem akartam a L&F-be tenni Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9180 Dátum: 2006 Június 16, 18:47:46 »

kaki-pisi a naciba.  Grin
azt nem értem, hogy a japóknak a kötelező munkamániás életmódjuk mellett mikor van idejük ezekkel játszadozni...

japók jó(na meg persze a belgák Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9179 Dátum: 2006 Június 16, 18:28:41 »

kaki-pisi a naciba.  Grin

azt nem értem, hogy a japóknak a kötelező munkamániás életmódjuk mellett mikor van idejük ezekkel játszadozni...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9178 Dátum: 2006 Június 16, 18:14:09 »

Sok japi importál be nem jobbkormányos gépet. Valahogy a környezetből gondoltam.... a jellegzetes üdítőautomata, meg ilyenek
Gyanúm beigazolódott: kis turkálással a weben és egy kis szerencsével előkerült a büszke tulajdonos fotója:

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9177 Dátum: 2006 Június 16, 17:16:53 »

Nem TUDOD érteni, amit mondtam vagy nem AKAROD? ...
Megértettem, és a témát részemről lezártam
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9176 Dátum: 2006 Június 16, 17:13:26 »

Hát nekem pl a rugózása a bogárnak tökéletes megfelelő. És ha jól megnézed a bogár motorja az utastér fele teljesen zárt. De igazából amennyire halk, annyira nekem tökéletesen megfelel, sőt még tetszik is ahogy cirippel. Ezt szeretem benne. Hiába, bogaras vagyok :-) A kényelmet meghagyom a Golfnak. Azért 4,8-as fogyasztás 120-as tempónál nem olyan rossz szerintem :-)

Nem TUDOD érteni, amit mondtam vagy nem AKAROD? Nem mondtam, hogy a bogárnak nyitott a motortér az utastér felé. Azt mondtam, hogy a typ3 a konstrukciójánál fogva halkabb. Nem mondtam, hogy a bogár rugózása neked nem megfelelő és hogy rossz, hanem azt mondtam, hogy egy olyan autónál, ahol a terhelhetőség és az öntömeg aránya nagyobb (nehezebb autó) ott jobb a rugózás általában.

Ha 120-szal mész egy bogárral, ami esetleg nem is hosszúváltós akkor ott nincs sok szó ciripelésről, szerintem.

Golfról nem akarok beszélgetni, évente 100e km-t megyek Golffal és ez a mostani az 5. Golfom. Nagyjából ismerem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9175 Dátum: 2006 Június 16, 17:04:20 »

Hát nekem pl a rugózása a bogárnak tökéletes megfelelő. És ha jól megnézed a bogár motorja az utastér fele teljesen zárt. De igazából amennyire halk, annyira nekem tökéletesen megfelel, sőt még tetszik is ahogy cirippel. Ezt szeretem benne. Hiába, bogaras vagyok :-) A kényelmet meghagyom a Golfnak. Azért 4,8-as fogyasztás 120-as tempónál nem olyan rossz szerintem :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9174 Dátum: 2006 Június 16, 16:56:35 »

Visszatérve a Cal-Look-hoz, itt van egy kis történelem, a stílusteremtő cikk a Hot-VW's magazinból, 1975-ből:
http://www.amayesing.com/hvw275.htm
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 16, 17:05:25 írta SiD »

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9173 Dátum: 2006 Június 16, 16:53:38 »

Hát nem tudom, nekem a bogárban még azt is meghallani, ahogy a Beckerben a kazetta finoman pörög :-) Csak normálisan meg kell csinálni a bogarat, ugyanolyan halk, mint a Typ3, ha nem halkabb. A zaj jelentős része ugyis a leghűtéstől ered.

Ültem néhány bogárban, nekem is volt, de elmondom neked, hogy a jól megcsinált, sőt a gyári bogár sincs olyan halk, mint a typ3-as. A typ3-as ventillátora eleve kevesebbet forog (pont annyit, mint a főtengely), az is jobban zárt, de a leglényegesebb, hogy a motortér fala közvetlenül sehol nem érintkezik az utastérrel, még az ülés alatt ( a kuplungharang felett is) dupla lemez van. Továbbá a hátsó csomagtartó fedele közetgyapottal szigetelt, hővédő fóliával védett és a két rögzítő bajonettzár (szerű) egy körkörös gumitömítésre húzza rá.
A ventillátor a gumiharangon keresztül szívja a levegőt, a lökhárító alól, ahol szintén egy zárt rész van, csal oldalt nyitott a kopoltyúnál.

Ezenkívül az ülés alatt a hátfallemezen és a padlón van a szokásos hangszigetelő (amit bogarakból gyakran kihagynak) és még az egész le van borítva mégegy ugyanilyennel, ami az akksit stb is elfedi és közvetlen az ülés alatt van és a kalaptartó pereméig megy és az ülés felső akasztója rögzíti.

Én azt mondom, ahogy a rugózása is sokkal jobb a typ3-asnak ( nagyobb tömeg miatt is) a hagszigetelése is jobb.
De ez nem azt jelenti, hogy a jó bogár hangos lenne belül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9172 Dátum: 2006 Június 16, 16:53:19 »

Nekem pl a Szepes ovaljának a halk motorduruzsolása tetszik. Pedig ott még kevesebb a hangszigetelés
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9171 Dátum: 2006 Június 16, 16:43:49 »


Azért az nem baj, ha a mellettem ülővel nem kell ordítani.  Wink

Hát nem tudom, nekem a bogárban még azt is meghallani, ahogy a Beckerben a kazetta finoman pörög :-) Csak normálisan meg kell csinálni a bogarat, ugyanolyan halk, mint a Typ3, ha nem halkabb. A zaj jelentős része ugyis a leghűtéstől ered.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9170 Dátum: 2006 Június 16, 16:41:17 »

Azért az nem baj, ha a mellettem ülővel nem kell ordítani.  Wink

Nem kell. Elég ha csak ott ültök szépen egymás mellett. Ki mondta, hogy ordíts?!
Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Dr. Grabow
Hozzászólások: 92


« Hozzászólás #9169 Dátum: 2006 Június 16, 16:40:44 »

Halihó Jóurak! 
rég jártam erre...

Budapesti zöldkártyást keresek, lehetőleg az I-XI-XII kerületben, illetve Dél-Budán. Mindenesetre ne a város szélén.
Állítólag nem is olyan könnyű most a zöldkártyát megcsináltatni, mert változtak valami szabályok.
Nekem egy éve volt utoljára, akkor meg is dícsértek, hogy milyen szépen szól a motor..Smiley

Na, ha valaki tud címet/telefont, köszi a segítséget.

Üdvw: Grabow
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9168 Dátum: 2006 Június 16, 16:40:14 »

Én pont az ellenkezőjét szeretem a bogárba. A puritánságát, azt, ha beleülök, az olyan, mint egy időutazás. Ezért nem szeretem a 303-ast, mert nem szeretem a modern dolgokat a bogárban. Ezért sem rakok bele szinte semmit, csak korabeli tartozékokat.


Azért az nem baj, ha a mellettem ülővel nem kell ordítani.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9167 Dátum: 2006 Június 16, 16:39:32 »

Jaja, ez érthető. A Resto-Cal inkább mozgó bazár, mint tuning autó.  Grin

Én pont ezt a mozgó bazárt szeretem :-) A tetőcsomit, a cocacola hűtőtáskát, a böröndöt, de pl a Fuchs nem tetszik. Soha nem volt bogárra tartozék. Inkább egy szép Empi felni polirozva. Na az bejön.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9166 Dátum: 2006 Június 16, 16:37:35 »

De megmondom, most nagyon szerelmes vagyok a typ3-ba, pl. most figyeltem fel rá, hogy 110-120 körül is miylen nagyon halk az autó, szinte egy mai modern autóval összevethető...

Én pont az ellenkezőjét szeretem a bogárba. A puritánságát, azt, ha beleülök, az olyan, mint egy időutazás. Ezért nem szeretem a 303-ast, mert nem szeretem a modern dolgokat a bogárban. Ezért sem rakok bele szinte semmit, csak korabeli tartozékokat.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9165 Dátum: 2006 Június 16, 16:34:41 »

Pont ezt a "sajátos esztétikát" vitatom egy kicsit.
Jaja, ez érthető. A Resto-Cal inkább mozgó bazár, mint tuning autó.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9164 Dátum: 2006 Június 16, 16:31:16 »

a Cal-Look 1975 óta jelen van és az akkor definiált stílusban megépített gépek ugyanolyan dögösek mai szemmel is. Ez itt a képen inkább Resto-Cal. Itt már inkább egy sajátos esztétikán van a hangsúly és nem a teljesítményen.

Pont ezt a "sajátos esztétikát" vitatom egy kicsit.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9163 Dátum: 2006 Június 16, 16:30:12 »

Nemhinném, ahhoz rossz helyen van a kormány
Sok japi importál be nem jobbkormányos gépet. Valahogy a környezetből gondoltam.... a jellegzetes üdítőautomata, meg ilyenek

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9162 Dátum: 2006 Június 16, 16:30:05 »

Ezért is olyan szines a vw világa, mert nem mindenkinek ugyanaz tetszik. Van akinek az a mekkperszónikus buborékszélvédős 303 van akinek az a gyönyörűen szép pre67 :-)

...a másik meg, hogy az én nézőpontom is mindig változik, egyik évben ez, másik évben az tetszik. Egyetlen egy autó, ami nekem már 20 éve tetszik, az egy 911-es a 70-es évek elejéről.

De megmondom, most nagyon szerelmes vagyok a typ3-ba, pl. most figyeltem fel rá, hogy 110-120 körül is miylen nagyon halk az autó, szinte egy mai modern autóval összevethető (lenne, ha nekiállnék az ajtótömítést kicserélni, mert az kicsit süvít). Ennek a kis motorzajnak magyarázata a dupla fedelű motortér az utastérhez képest, valamint a még tökéletes gyári hangszigetelés. Nem volt felkaparva, hegesztve és nem visszarakva a fenéklemezre pl.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9161 Dátum: 2006 Június 16, 16:29:25 »


Csak vicceltem, de ha igazán őszinte akarok lennei, már kezdek besokallni a tetőcsomagtartós, fuchs felnis, félködlámpás, légterelős, beesettkerekű döntöttlámpás gépektől. Hemzseg tőlük minden fórum, én speciel szivesebben nézegetem a German style cuccokat, az olyan, mint a meteorológia a jövendőmondáshoz képest. Lehet ideológiát gyártani a cal-looking-ról, de egy négydugattyús brembo az akkor is négydugattyús brembo marad, ha a föld az éggel összeér. A Cal-look-on meg majd röhögünk, mint a nemrég belinkelt spoileres bogáron... ami pedig igazán örök, az a teljesen gyári kinézet.
Véleményem szerint.
hát, én sem szeretem a szélsőségesen kihegyezett stílust, szeretem, ha egy autó használható és amellett még jól is néz ki. van akinek a 20"os felnik jönnek be, lelke rajta, csak majd menni nem tud vele. mondjuk egy rat döntöttlámpást el tudnék képzelni magamnak, de arra sem tennék 300ezret érő felniket szerintem. a gyári autó tényleg szép, csak nem lesz egyedi, bár ha választhatok egy porban ülő mai amcsi tuningstílusban épített gép, meg egy tlejesen gyári között, nem sokat gondolkodnék Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9160 Dátum: 2006 Június 16, 16:28:23 »

a Cal-Look 1975 óta jelen van és az akkor definiált stílusban megépített gépek ugyanolyan dögösek mai szemmel is. Ez itt a képen inkább Resto-Cal. Itt már inkább egy sajátos esztétikán van a hangsúly és nem a teljesítményen.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9159 Dátum: 2006 Június 16, 16:26:10 »

ez a kép Japánban készült?
Nemhinném, ahhoz rossz helyen van a kormány
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9158 Dátum: 2006 Június 16, 16:24:35 »


Csak vicceltem, de ha igazán őszinte akarok lennei, már kezdek besokallni a tetőcsomagtartós, fuchs felnis, félködlámpás, légterelős, beesettkerekű döntöttlámpás gépektől. Hemzseg tőlük minden fórum, én speciel szivesebben nézegetem a German style cuccokat, az olyan, mint a meteorológia a jövendőmondáshoz képest. Lehet ideológiát gyártani a cal-looking-ról, de egy négydugattyús brembo az akkor is négydugattyús brembo marad, ha a föld az éggel összeér. A Cal-look-on meg majd röhögünk, mint a nemrég belinkelt spoileres bogáron... ami pedig igazán örök, az a teljesen gyári kinézet.
Véleményem szerint.

Ezért is olyan szines a vw világa, mert nem mindenkinek ugyanaz tetszik. Van akinek az a mekkperszónikus buborékszélvédős 303 van akinek az a gyönyörűen szép pre67 :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9157 Dátum: 2006 Június 16, 16:20:38 »

Kommentár nélkül.
....
ez a kép Japánban készült?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9156 Dátum: 2006 Június 16, 16:19:49 »

te nem írtál kommentet, hát pótoltuk  Evil
gondolom nem ezt érted tucatbogár alatt Tongue bár hol lenne a typ3 Bogát nélkül?  Roll Eyes


Csak vicceltem, de ha igazán őszinte akarok lennei, már kezdek besokallni a tetőcsomagtartós, fuchs felnis, félködlámpás, légterelős, beesettkerekű döntöttlámpás gépektől. Hemzseg tőlük minden fórum, én speciel szivesebben nézegetem a German style cuccokat, az olyan, mint a meteorológia a jövendőmondáshoz képest. Lehet ideológiát gyártani a cal-looking-ról, de egy négydugattyús brembo az akkor is négydugattyús brembo marad, ha a föld az éggel összeér. A Cal-look-on meg majd röhögünk, mint a nemrég belinkelt spoileres bogáron... ami pedig igazán örök, az a teljesen gyári kinézet.
Véleményem szerint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9155 Dátum: 2006 Június 16, 16:17:20 »

Grin

Nincs fikázás, szeretnénk ha ilyen parkolna a garázsunkban. Azért a typp3-ast nem dobnám ki a garázsból egy tucat-bogár (népautó, tömegcikk  Evil) miatt...  Evil

Hát nem tartanék olyan autót, amit csak 13 évig gyártottak :-) Oszt ez alatt az idő alatt is állandóan variálták, látszik, hogy sohasem voltak elégedettek vele :-)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9154 Dátum: 2006 Június 16, 16:11:23 »

Gondoltam, hogy nem úszom meg fikázás nélkül!
te nem írtál kommentet, hát pótoltuk  Evil

Grin

Nincs fikázás, szeretnénk ha ilyen parkolna a garázsunkban. Azért a typp3-ast nem dobnám ki a garázsból egy tucat-bogár (népautó, tömegcikk Evil) miatt... Evil
gondolom nem ezt érted tucatbogár alatt Tongue bár hol lenne a typ3 Bogát nélkül?  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9153 Dátum: 2006 Június 16, 16:09:14 »

Gondoltam, hogy nem úszom meg fikázás nélkül!

 Grin

Nincs fikázás, szeretnénk ha ilyen parkolna a garázsunkban. Azért a typp3-ast nem dobnám ki a garázsból egy tucat-bogár (népautó, tömegcikk  Evil) miatt...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9152 Dátum: 2006 Június 16, 15:55:38 »

Gondoltam, hogy nem úszom meg fikázás nélkül!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9151 Dátum: 2006 Június 16, 15:54:01 »

na igen, azért az két külön dolog, hogy egy autó alkalmas a közlekedésre, csak még nincs leműszakiztatva, vagy alkalmatlan és azért nincs.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9150 Dátum: 2006 Június 16, 15:52:18 »

110nél minek fékeztél? Wink
Ment előttem a kamion a pályán, és nem tudtam besorolni a frissen életre keltett motorral a belső sávba... A 303-as jobb első doblemeze tropa volt, nem nagyon tett jót az iránytartásnak meg a lengéscsillapításnak..

Bácsi Győző
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9149 Dátum: 2006 Június 16, 15:49:06 »

Micsoda bátor ember!! Grin Én csak Komárom -Tatabány között játszottam ezt el, de én azért kellemesen paráztam, lévén az autón látszott a műszaki hiánya, a forgalmihoz közöm nem volt, nem volt index és visszapillantó, és alig tudtam követni az előfutó kocsit, meg olyan 110-nél egyszer csak bennmaradt a fékpedál...
110nél minek fékeztél? Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9148 Dátum: 2006 Június 16, 15:44:04 »

a csomagtartó jó Tongue

a bedöntött kerék meg baromság szerintem és még ronda is. ezt az autót pont nem nyomnám le ennyire a földre...
Sőt, csak néha venném elő is!  Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #9147 Dátum: 2006 Június 16, 15:42:13 »

én sopronból győrbe  mentem egy olyan kocsival amin 4éve nem volt vizsga és zk és forma1es re kopott gumi és két adásvételim volt csak tehát előző tulaj nem íratta át... no para menjen egy kocsi előtted 1-2kmre aztán ha rendőr van félre álltok picit
Micsoda bátor ember!! Grin Én csak Komárom -Tatabány között játszottam ezt el, de én azért kellemesen paráztam, lévén az autón látszott a műszaki hiánya, a forgalmihoz közöm nem volt, nem volt index és visszapillantó, és alig tudtam követni az előfutó kocsit, meg olyan 110-nél egyszer csak bennmaradt a fékpedál...

Bácsi Győző
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9146 Dátum: 2006 Június 16, 15:37:35 »

a csomagtartó jó Tongue

a bedöntött kerék meg baromság szerintem és még ronda is. ezt az autót pont nem nyomnám le ennyire a földre...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9145 Dátum: 2006 Június 16, 15:30:47 »

Kommentár nélkül.

<beszúrt kép törölve>

Nekem ezen a hátsókerék mérete és dőlése nem tetszik. És a tetőcsomagtartó.  Gumit kicserélném, torziót egy ricnivel feljebb, csomagtartót meg NGA-nak ajándékoznám, örül mindig az ilyen elb*szott rondaságoknak.  Wink Evil Evil Evil  Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9144 Dátum: 2006 Június 16, 15:19:08 »

Kommentár nélkül.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #9143 Dátum: 2006 Június 16, 14:14:51 »

Filmkritika részlete a Verdák c. moziról:

"Az LSD-mámorban úszó, virágmintás Volkswagen kisbusz például titkos üzenetként értelmezi a sárgán villogó villanyrendőrt, Hendrixet hallgat, és folyton vitatkozik vietnami veteránnak tűnő dzsip-szomszédjával. Utóbbi túlélőtúrákat szervez modern terepjáróknak, előbbi pedig rákattan a növényi párlatból készült organikus üzemanyagokra."

 Afro
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9142 Dátum: 2006 Június 16, 13:11:06 »

ahham, pár éve még ugyanilyen villamosok jártak a 69es vonalán Smiley))

a 49es még most is ilyen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 3311 3312 3313 3314 3315 [3316] 3317 3318 3319 3320 3321 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.