www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:33:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27978252 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #70941 Dátum: 2009 November 15, 21:36:35 »

Ha csinálom a kocsim,akkor erről is csinálok filmet. Egyedül fogom csinálni a csavarozott gerincemmel! Semmi erölködés nem lesz,mert nem is lehet.
gondolom a kutyára lesz kötve és lerántja Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70940 Dátum: 2009 November 15, 21:33:13 »

jó, akkor hogy szeded le?
Ha csinálom a kocsim,akkor erről is csinálok filmet. Egyedül fogom csinálni a csavarozott gerincemmel! Semmi erölködés nem lesz,mert nem is lehet.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70939 Dátum: 2009 November 15, 21:30:44 »

jó, akkor hogy szeded le?
van akinek vannak barátai is Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70938 Dátum: 2009 November 15, 21:29:24 »

jó, akkor hogy szeded le?
Krokodil.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70937 Dátum: 2009 November 15, 21:28:40 »

már csak az a kérdés, hogy hogyan izmozod fel az állványra a motort magát?
krokodillal ennyit nem tudsz emelni.

A képemen az is látszik. Hátul fent.

Petyó
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70936 Dátum: 2009 November 15, 21:28:26 »

Ez összeszerelésnél jó. Ha bent a főtengely,és a lendkerék,akkor mehet fel. A többit rárakod,ami komoly súlyt képez!

jó, akkor hogy szeded le?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70935 Dátum: 2009 November 15, 21:23:41 »

már csak az a kérdés, hogy hogyan izmozod fel az állványra a motort magát?
krokodillal ennyit nem tudsz emelni.
Ez összeszerelésnél jó. Ha bent a főtengely,és a lendkerék,akkor mehet fel. A többit rárakod,ami komoly súlyt képez!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70934 Dátum: 2009 November 15, 21:20:11 »

Az a leg jobb,mert minden csavart meg tudsz húzni,és kézre áll minden.

már csak az a kérdés, hogy hogyan izmozod fel az állványra a motort magát?
krokodillal ennyit nem tudsz emelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70933 Dátum: 2009 November 15, 20:54:09 »

A difiháznál el kell vágni egy váltót. Azt kell felrakni a forgathatós állványra. Van önindító is, és forgatni is lehet a motort.
Az a leg jobb,mert minden csavart meg tudsz húzni,és kézre áll minden.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70932 Dátum: 2009 November 15, 20:50:33 »

A difiháznál el kell vágni egy váltót. Azt kell felrakni a forgathatós állványra. Van önindító is, és forgatni is lehet a motort.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70931 Dátum: 2009 November 15, 20:49:27 »

Bár csak rezegne már.  Grin
Nehogy felboruljon egy gázadásnál! A tied ráadásul magasabb is. A súlypont nagyon fent van. Össze is köthetnéd alul. Ezt jó tanácsként mondom.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #70930 Dátum: 2009 November 15, 20:47:32 »

Bár csak rezegne már.  Grin
HAjdu energomat 5A, 5 perc öblítés után. Centrifugaprogram. Na, az rezeg még szépen! És két ember kényelmesen elfér rajta. ÁÁÁÁllat... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70929 Dátum: 2009 November 15, 20:45:49 »

Ha járatod, akkor kellenek, mert rezegni fog!

Bárcsak rezegne már.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 15, 20:54:44 írta Petyó »

Petyó
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70928 Dátum: 2009 November 15, 20:43:50 »

Nekem nem volt sem gumibakom sem váltótartóm.  Roll Eyes
Gumilapokat itt is be lehetne rakni a váltó és a lábak közé de nem biztos, hogy van értelme.
Ha járatod, akkor kellenek, mert rezegni fog!
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70927 Dátum: 2009 November 15, 20:41:30 »

Nekem gumibakokon áll! A gyári tartókon fekszik a váltó!

Nekem nem volt sem gumibakom sem váltótartóm.  Roll Eyes
Gumilapokat itt is be lehetne rakni a váltó és a lábak közé de nem biztos, hogy van értelme.

Petyó
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70926 Dátum: 2009 November 15, 20:39:43 »

http://auto.indavideo.hu/video/VW_motor_osszerakas

Itt jól látszik minden!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70925 Dátum: 2009 November 15, 20:34:11 »

Igen, azért így csináltam mert így nem kellett sem a motor felfogatási pontjaival sem az önindító elhelyezésével küszködni. A váltó csak tart.
Nekem gumibakokon áll! A gyári tartókon fekszik a váltó!
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70924 Dátum: 2009 November 15, 20:21:00 »

Ezt meg lehetne símán váltó nélkül is, csak  akkor az indítómotornak kell egy fix keret, nem? Ahogy elnézem, a váltó csak tartószerepet kap, vagy nem?

Igen, azért így csináltam mert így nem kellett sem a motor felfogatási pontjaival sem az önindító elhelyezésével küszködni. A váltó csak tart.

Petyó
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #70923 Dátum: 2009 November 15, 20:17:53 »

Ennek nincs rajza mert kdf 001 után hirtelen felindulásból emlékezetből készült maradék 35*35*2-es zártszelvényből és 40*40*3-as u szelvényből.

Ezt meg lehetne símán váltó nélkül is, csak  akkor az indítómotornak kell egy fix keret, nem? Ahogy elnézem, a váltó csak tartószerepet kap, vagy nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70922 Dátum: 2009 November 15, 20:12:54 »

azért ha ennek megvan a rajza méretekkel sokunkat érdekelne Grin

Ennek nincs rajza mert kdf 001 után hirtelen felindulásból emlékezetből készült maradék 35*35*2-es zártszelvényből és 40*40*3-as u szelvényből.
Előszőr vágtam 2db 10-15cm-es u szelvény darabot amit felcsavaroztam a váltóra jobbra és balra. Abba belevertem kb. 40-50 cm-es zártszelvényt. Ez elég stabilan bennemarad amíg össze nincs hegesztve de azt csak a végén csináltam meg. Utána a középső váltótartó lábat fúrtam és csavaroztam fel a váltóra. Hosszabra hagytam, hogy ki tudjam vízszintezni, emiatt egy kicsit kellett vágni is belöle. Ekkor volt három pontom amire a keretet megcsináltam. A keret szélességét a jobb és baloldali váltótartó csavarjainak távolságának közepéből számítottam. Erre a pontra esik a láb közepe. Ez megadta a keret szélességét. A középső váltótartó lábat belekalapáltam egy u szelvénybe amit szélesebbre hagytam mint amit kiszámoltam. Nagyjából lemértem mekkora távolságra kell lennie az oldalsó lábaknak a középső lábtól. A jobb és baloldali váltótartó lábat ebben a távolságban belekalapátam egy u szelvénybe. Odapróbáltam és miután jól nézett ki a lábakat és az u szelvényt fúróval kifúrtam és összecsavaroztam. A harmadik lábbal is ezt tettem. Ahol nem tudtam csavarozni ott összehegesztettem. A kerekeket szintén rácsavaroztam. Mivel a kerekek felfogatási felülete nagyobb volt mint az u szelvény szélessége (4cm) hegesztettem mellé mégegyet. Remélem segítettem. Ha valami nem tiszta kérdezz.
Nem értek a vasmunkához de kb. 3 óra alatt megvolt az egész. Festéssel száradással 4 óra.

Iderakom mégegyszer a képet, hogy nem kelljen gögetni:

« Utoljára szerkesztve: 2009 November 15, 20:17:47 írta Petyó »

Petyó
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70921 Dátum: 2009 November 15, 19:40:10 »

Ok.  Wink

Már azt hittem, hogy véletlenül kitöröltem.
Jájjj, félreérthető voltam. Embarrassed
RATROnak írtam nem Neked. Bocs.  Embarrassed

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #70920 Dátum: 2009 November 15, 19:38:12 »

Ez mikor volt? Nincs az üzeneteim között.
Küld el megint, aztán írok rá valamit.
Jájjj, félreérthető voltam. Embarrassed
RATROnak írtam nem Neked. Bocs.  Embarrassed
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70919 Dátum: 2009 November 15, 19:36:23 »

Ez mikor volt? Nincs az üzeneteim között.
Küld el megint, aztán írok rá valamit.
Bocs Balage, hogy Téged idézlek.
Én is írtam egy privit, egyben nekem is jöhetne egy válasz, de inkább....  Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70918 Dátum: 2009 November 15, 19:31:18 »

Valaki rakott be képeket motor szerelő állványról. Azokat szívesen megnézném alaposan.
Az enyém így néz ki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #70917 Dátum: 2009 November 15, 19:25:03 »

<beszúrt kép törölve>

Köszönöm szépen. Igen ez is egy megoldás, de volt valami forgatható is, gyári és házi variációban is. Az is érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2009 November 15, 19:31:03 írta SixtusAngel »

1303LS
« Hozzászólás #70916 Dátum: 2009 November 15, 19:24:48 »

Ratro!

Küldtem privát üzenetet, kérnék rá érdemi választ!


Bocs Balage, hogy Téged idézlek.
Én is írtam egy privit, egyben nekem is jöhetne egy válasz, de inkább....  Undecided
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70915 Dátum: 2009 November 15, 19:24:30 »

Ezt én fabrikáltam.

<beszúrt kép törölve>
azért ha ennek megvan a rajza méretekkel sokunkat érdekelne Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #70914 Dátum: 2009 November 15, 19:22:13 »

Valaki rakott be képeket motor szerelő állványról. Azokat szívesen megnézném alaposan.

Ezt én fabrikáltam.


Petyó
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #70913 Dátum: 2009 November 15, 19:09:11 »

Valaki rakott be képeket motor szerelő állványról. Azokat szívesen megnézném alaposan.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70912 Dátum: 2009 November 15, 18:57:23 »

Ratro!

Küldtem privát üzenetet, kérnék rá érdemi választ!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70911 Dátum: 2009 November 15, 18:49:27 »

És még a fotós is nyilatkozott... :-)

sebességmérés
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #70910 Dátum: 2009 November 15, 18:40:29 »

Már korongon van!! Wink

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #70909 Dátum: 2009 November 15, 18:12:48 »

azért szerintem nekik lehet fóliázott, vagy falazott, vagy akármi, ugyanúgy, ahogy nekik lehet kék villogó is
és azt tudtátok hogy a villogót csak Páv-val lehet használni. Ez pedig sokuknak hiányzik...
felénk is fóliázottak a főkapitányok stb... autói és ezekbe teszik a kamerát.
BUZIK


                             GNX-967
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #70908 Dátum: 2009 November 15, 17:52:35 »

szeretnél?ha ott tartok természetesen semmi akadálya.
Már korongon van!! Wink
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #70907 Dátum: 2009 November 15, 16:38:51 »

Dvd biztonsági?? Wink
szeretnél?ha ott tartok természetesen semmi akadálya.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #70906 Dátum: 2009 November 15, 16:36:15 »

a napfény íze c filmet vki feltudja rakni nekem vhová h letölthessem?köszönöm előre is.
Dvd biztonsági?? Wink
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #70905 Dátum: 2009 November 15, 16:26:49 »

a napfény íze c filmet vki feltudja rakni nekem vhová h letölthessem?köszönöm előre is.

új számom van:20 592 5434
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70904 Dátum: 2009 November 15, 12:39:36 »

"Az ülésre szerelt traffipax a sötétített üvegek mögött észrevehetetlen,"

Haverom már kétszer volt KPM vizsgán e miatt persze nekik szabad, sőtt a városban az összes főrendőrnek fóliázott az autója, úgy, hogy lehúzott ablakkal tolat télen, mert nem lát ki rajta...  Lips Sealed
Először a saját házuk előtt......
azért szerintem nekik lehet fóliázott, vagy falazott, vagy akármi, ugyanúgy, ahogy nekik lehet kék villogó is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #70903 Dátum: 2009 November 15, 10:17:25 »

egyet értek...........és az indokolatlanul lassan haladokra...mert azok is gócpontok...csak mobil formában
"Az ülésre szerelt traffipax a sötétített üvegek mögött észrevehetetlen,"

Haverom már kétszer volt KPM vizsgán e miatt persze nekik szabad, sőtt a városban az összes főrendőrnek fóliázott az autója, úgy, hogy lehúzott ablakkal tolat télen, mert nem lát ki rajta...  Lips Sealed
Először a saját házuk előtt......

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70902 Dátum: 2009 November 15, 09:27:22 »

szép, de mi volna, ha nem csak a gyorshajtókra vadásznának, hanem a nemindexelőkre, leszorítósokra, etc...
ja, és a helyszínen akár meg is állíthatnák a parasztot.
egyet értek...........és az indokolatlanul lassan haladokra...mert azok is gócpontok...csak mobil formában

Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.