www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 10:17:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1594 1595 1596 1597 1598 [1599] 1600 1601 1602 1603 1604 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28136389 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #77862 Dátum: 2010 április 04, 11:49:08 »

En sajnos nem tudok ebben segiteni. :-(

Akkor olyat keresnék, aki tud... esetleg... vagy tud olyan valakit, aki tud... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77861 Dátum: 2010 április 04, 11:47:36 »

ma hajnalban megjártam Ausztriát és sikerült egy klassz kis faltdach tetőt venni



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 04, 11:49:21 írta mikrobi »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77860 Dátum: 2010 április 04, 11:38:23 »

segítség, Veszprém környékén
En sajnos nem tudok ebben segiteni. :-(
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 04, 11:44:45 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #77859 Dátum: 2010 április 04, 11:31:44 »

Kollégák!!
Sixtusangelnek kéne SOS segítség, Veszprém környékén megállt az OFF autója, elment az elektromos hálózata....
Tud valaki segítséget nyújtani, vagy ötlet???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #77858 Dátum: 2010 április 04, 10:06:24 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin ezt napjainkban is elkéne játszani nagyon kemény Grin Grin
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #77857 Dátum: 2010 április 03, 23:59:08 »

Sajnos a fény miatt nem látszik, de a tengelycsonkkal és a 175/65-ös gumival szinte teljesen azonos a gumi és a sárvédőperem távolsága elöl és hátul, az elöl kicsit kisebb gumi miatt enyhén orros az autó. Én pont így szerettem volna, és mindenképpen kell előre 175-ös gumi, hogy azért meg tudjak állni.
A keseknyítésnél is jól számoltam, a 175-ös gumi a Pedrinivel pontosan addig ér ki, mint a gyári 155-ös. Kb. a Sprintstarral is eddig fog, hacsak nem marad ez.
Milyen kár, hogy használhatatlan!  Evil  Grin

Szép kiállása lett. 
Süni
« Hozzászólás #77856 Dátum: 2010 április 03, 23:49:28 »

Tudna nekem segiteni valaki?

ETOS/ETKA-ban megnézni a hengerfejben levő 2 gomba szinét, értékét, és cikkszámát?

VW Golf 2
1991
1,3 karburátoros
motorkód 2G
hidrotőkés

Kell még valami adat?
Sajnos nem bontja le ezt a részt motortípusokra. Ami biztos, hogy a hengerfejben van egy 0.25bar-os, ez kék (028 919 081D).
A másikat rajzolja a hengerfejbe is, és az olajszűrőhöz is. Ez 3 féle lehet.
056 919 081E 1.8bar fehér
068 919 081 1.4bar fekete
068 919 081A 0.9bar szürke

Esetleg ha kapok alvázszámot, megpróbálom leszűkíteni.

Süni
« Hozzászólás #77855 Dátum: 2010 április 03, 23:30:53 »

Csak információként mondom, hogy aki ültetett tengelycsonkban gondolkodik, az nagyon jól nézze meg, hogy milyen alsó gömbfejet présel bele az alsó lengőkarba, mert bizonyos gömbfejek pereme vastagabb és jobban kiáll a lengőkarból lefelé, így bizonyos könnyűfém felnikbe, sőt, az 5 collos gyári lemezfelnibe is bele tud érni.

És ha nem lóg, ne cseréljetek gömbfejet, ki kell mosni, és újrazsírozni, mert a régi 30 év után is jobb, mint bármelyik mai utángyártott fos, legyen az akár Lemförder vagy Meyle. A belga Sidem meg egyszerűen SIRALMAS, nem is értem hogy lehet ilyet gyártani.
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77854 Dátum: 2010 április 03, 23:30:35 »

Süni, az is jó, ez érdekelné:

Tudna nekem segiteni valaki?

ETOS/ETKA-ban megnézni a hengerfejben levő 2 gomba szinét, értékét, és cikkszámát?

VW Golf 2
1991
1,3 karburátoros
motorkód 2G
hidrotőkés

Kell még valami adat?
Süni
« Hozzászólás #77853 Dátum: 2010 április 03, 23:29:04 »

Van valakinek feltelepitve ETOS-a?
ETKA nem jó? Azom van. (Ez megosmeri az alvázszámot, az ETOS nem.)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #77852 Dátum: 2010 április 03, 22:16:50 »


A keskenyítés azonban tökéletes lett. Nem lett rokkantkocsi beesett kerék, de nem is Citroen DS.  Evil

miért,ez keskenyítve van? Roll Eyes Tongue Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #77851 Dátum: 2010 április 03, 21:39:33 »

Van valakinek feltelepitve ETOS-a?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #77850 Dátum: 2010 április 03, 21:33:40 »

Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"
Nekem is Pedrinim van, az egyik kedvencem! Szép az autó ezzel a felnivel! Tetszik!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #77849 Dátum: 2010 április 03, 21:20:33 »

Köszi, az van nekem is, nekem gyári gömbfejes, használható kellene.
Lehet, hogy van gömbfejem, mert nekem cserélve lett. Holnapután fel tudom túrni ha érdekel.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #77848 Dátum: 2010 április 03, 21:18:26 »

nem véletlen Wink
kössz ha szavaztál, már csak keddig lehet és nem állunk túl jól
kaptatok még egyet!  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77847 Dátum: 2010 április 03, 20:59:21 »

ha gömbfej nélkül kell akkor van.

Köszi, az van nekem is, nekem gyári gömbfejes, használható kellene.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #77846 Dátum: 2010 április 03, 20:57:58 »

Azon vagyok, de nincs itthon jobb oldali használható lengőkarom. Most túrtam egyet az alkatrészbázisban, de nincs. A mexikói hidat meg nem szedem szét.

Nincs valakinek egy jobb oldali alsó lengőkarja?
ha gömbfej nélkül kell akkor van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77845 Dátum: 2010 április 03, 20:43:10 »

ha kijavítod a gömbfejes problémát, akkor nem lesz használhatatlan.

Azon vagyok, de nincs itthon jobb oldali használható lengőkarom. Most túrtam egyet az alkatrészbázisban, de nincs. A mexikói hidat meg nem szedem szét.

Nincs valakinek egy jobb oldali alsó lengőkarja?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #77844 Dátum: 2010 április 03, 20:38:29 »

midig nehéz ha az ember elveszít valakit aki közel áll hozzá
szegény örninek ez a húsvét a gyász húsvétja  Cry
http://www.origo.hu/itthon/20100403-ongyilkos-lett-daroczi-david-volt-kormanyszovivo.html

örni !  öszínte részvétem és boldog névnapot kívánok a faterodnak !
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 03, 20:43:53 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #77843 Dátum: 2010 április 03, 20:32:20 »

Sajnos a fény miatt nem látszik, de a tengelycsonkkal és a 175/65-ös gumival szinte teljesen azonos a gumi és a sárvédőperem távolsága elöl és hátul, az elöl kicsit kisebb gumi miatt enyhén orros az autó. Én pont így szerettem volna, és mindenképpen kell előre 175-ös gumi, hogy azért meg tudjak állni.
A keseknyítésnél is jól számoltam, a 175-ös gumi a Pedrinivel pontosan addig ér ki, mint a gyári 155-ös. Kb. a Sprintstarral is eddig fog, hacsak nem marad ez.
Milyen kár, hogy használhatatlan!  Evil  Grin
ha kijavítod a gömbfejes problémát, akkor nem lesz használhatatlan.

1963 VW1200 DeLuxe
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77842 Dátum: 2010 április 03, 20:27:32 »

nem véletlen Wink
kössz ha szavaztál, már csak keddig lehet és nem állunk túl jól
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77841 Dátum: 2010 április 03, 20:26:52 »

Sajnos a fény miatt nem látszik, de a tengelycsonkkal és a 175/65-ös gumival szinte teljesen azonos a gumi és a sárvédőperem távolsága elöl és hátul, az elöl kicsit kisebb gumi miatt enyhén orros az autó. Én pont így szerettem volna, és mindenképpen kell előre 175-ös gumi, hogy azért meg tudjak állni.
A keseknyítésnél is jól számoltam, a 175-ös gumi a Pedrinivel pontosan addig ér ki, mint a gyári 155-ös. Kb. a Sprintstarral is eddig fog, hacsak nem marad ez.
Milyen kár, hogy használhatatlan!  Evil  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77840 Dátum: 2010 április 03, 20:09:48 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink


Ha egy kicsit lenne a Pedrini kisebb ET-jű. akkor ez sem érne bele, mert pont a peremét érinti. Gondolkodtam is egy kis alápogácsázáson, de nagyon utálom az ilyet, úgyhogy inkább valami okosabb megoldás lesz.

A Fuchs ellen van benne egy kis "csak azért sem" érzés, nem hiszem, hogy nekem valaha lesz bogáron. A 911 persze más.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #77839 Dátum: 2010 április 03, 19:40:07 »

Tudna nekem segiteni valaki?

ETOS/ETKA-ban megnézni a hengerfejben levő 2 gomba szinét, értékét, és cikkszámát?

VW Golf 2
1991
1,3 karburátoros
motorkód 2G
hidrotőkés

Kell még valami adat?
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 03, 19:43:22 írta NGA »
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #77838 Dátum: 2010 április 03, 19:24:59 »


A keskenyítés azonban tökéletes lett. Nem lett rokkantkocsi beesett kerék, de nem is Citroen DS.  Evil
ez tényleg mutatós!! Smiley
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77837 Dátum: 2010 április 03, 19:19:37 »

Szóval akkor elkezdted bontani a typ3-at?

Abba nem, de az még félkész, csak gumi nélkül tettem fel.

A Pedrini nekem jobban tetszik. És már csinálják a fekete Oettinger csíkot és feliratot az oldalára, és a hátuljára.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77836 Dátum: 2010 április 03, 19:18:58 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink
azzel  nekem se ért bele!  Roll Eyes

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77835 Dátum: 2010 április 03, 19:17:36 »

Próbáld meg fuchs felnivel! Egyrészt azzal sokkal menőbb lenne, másrészt nem érne bele.  Evil Grin Wink
A bal oldalon a gyári gömbfej éppenhogy elfér ( kb 1.5 mm) a jobb oldalon pedig a flex sem segített, nem akartam levágni az egész gömbfej aljat, mert aztán szétesik és meghal mindenki, még az is aki otthon nézi a mónikasót.

Kicsit el vagyok keseredve, de a tuning az nehéz kenyér.  Wink

Azért hisztizni nem fogok, megoldom, teszek be egy másik alsó lengőkart, gyári gömbfejjel.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77834 Dátum: 2010 április 03, 19:14:07 »

A sprintstarba is beleér?


Abba nem, de az még félkész, csak gumi nélkül tettem fel.

A Pedrini nekem jobban tetszik. És már csinálják a fekete Oettinger csíkot és feliratot az oldalára, és a hátuljára.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77833 Dátum: 2010 április 03, 19:12:21 »

A bal oldalon a gyári gömbfej éppenhogy elfér ( kb 1.5 mm) a jobb oldalon pedig a flex sem segített, nem akartam levágni az egész gömbfej aljat, mert aztán szétesik és meghal mindenki, még az is aki otthon nézi a mónikasót.

Kicsit el vagyok keseredve, de a tuning az nehéz kenyér.  Wink

Azért hisztizni nem fogok, megoldom, teszek be egy másik alsó lengőkart, gyári gömbfejjel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77832 Dátum: 2010 április 03, 19:11:41 »

A sprintstarba is beleér?
Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77831 Dátum: 2010 április 03, 19:08:42 »

Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"


A keskenyítés azonban tökéletes lett. Nem lett rokkantkocsi beesett kerék, de nem is Citroen DS.  Evil

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77830 Dátum: 2010 április 03, 19:07:48 »

Gondolom kicsit neki is karcolja a gömbfej a frissen festett felniket.  Sad
 

Csodálatos "trailer queen" lett az autóból, szép, de menni nem lehet vele.

"Looks great when parked"

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77829 Dátum: 2010 április 03, 19:02:15 »

Gondolom kicsit neki is karcolja a gömbfej a frissen festett felniket.  Sad
 
miből ez a nagy felháborodás?  Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #77828 Dátum: 2010 április 03, 17:51:10 »

Csak információként mondom, hogy aki ültetett tengelycsonkban gondolkodik, az nagyon jól nézze meg, hogy milyen alsó gömbfejet présel bele az alsó lengőkarba, mert bizonyos gömbfejek pereme vastagabb és jobban kiáll a lengőkarból lefelé, így bizonyos könnyűfém felnikbe, sőt, az 5 collos gyári lemezfelnibe is bele tud érni.

És ha nem lóg, ne cseréljetek gömbfejet, ki kell mosni, és újrazsírozni, mert a régi 30 év után is jobb, mint bármelyik mai utángyártott fos, legyen az akár Lemförder vagy Meyle. A belga Sidem meg egyszerűen SIRALMAS, nem is értem hogy lehet ilyet gyártani.
miből ez a nagy felháborodás?  Huh

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77827 Dátum: 2010 április 03, 17:48:47 »

Csak információként mondom, hogy aki ültetett tengelycsonkban gondolkodik, az nagyon jól nézze meg, hogy milyen alsó gömbfejet présel bele az alsó lengőkarba, mert bizonyos gömbfejek pereme vastagabb és jobban kiáll a lengőkarból lefelé, így bizonyos könnyűfém felnikbe, sőt, az 5 collos gyári lemezfelnibe is bele tud érni.

És ha nem lóg, ne cseréljetek gömbfejet, ki kell mosni, és újrazsírozni, mert a régi 30 év után is jobb, mint bármelyik mai utángyártott fos, legyen az akár Lemförder vagy Meyle. A belga Sidem meg egyszerűen SIRALMAS, nem is értem hogy lehet ilyet gyártani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #77826 Dátum: 2010 április 03, 16:07:18 »

előhoztam  Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #77825 Dátum: 2010 április 03, 12:42:53 »


 Cheesy

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #77824 Dátum: 2010 április 03, 12:09:15 »

http://www.youtube.com/watch?v=d9pnNi2iFtY
 Grin

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #77823 Dátum: 2010 április 03, 11:37:46 »

petthing a designpumpán:
http://designpumpa.blog.hu/2010/04/03/petthing_vilagito_kozossegi_puzzle_a_kirakatban
bogárhátú logó a videóban Smiley
Oldalak: 1 ... 1594 1595 1596 1597 1598 [1599] 1600 1601 1602 1603 1604 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.