www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 19:35:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 [1357] 1358 1359 1360 1361 1362 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27947472 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #87541 Dátum: 2010 November 26, 08:31:15 »

Smiley

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #87540 Dátum: 2010 November 26, 07:42:43 »

http://picasaweb.google.com/EPE66VW/FirstSnowIn2010Whinter?authkey=Gv1sRgCNnK-vz48aHDkQE&feat=directlink
ma reggeli kepek a negyedbol. a ket szomszed ... Smiley

1303LS
« Hozzászólás #87539 Dátum: 2010 November 26, 06:58:25 »

kurva szátokat! :-))
M0 maglódi vagy melyik emelkedőnél, 3 sáv, mert van kapaszkodó is.
3 kamion egymás mellett, 70-71 és 72km/h-s sebességgel előzték egymást. Majd a dombra felérés előtt a leállósávi 70-es megtáltosodott és visszavette a másik kettőtől a pozícióját. ez az igazi izgalom nem a forma1.  Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #87538 Dátum: 2010 November 26, 06:33:41 »

szerintem arra gondolt, ha a legnagyobb fokozatban az ideális fordulatszám mondjuk 1800, akkor egyel alacsonyabb fokozatban szintén az ideális fordulatszámmal a fogyasztás hasonló lehet, bár lassabban halad, nem?
túl nagy a sebességkülönbség az utolsó két fokozat között
hiába 8-12-16 mittomén fokozatos a váltójuk,az áttételek nem egyformán vannak elosztva
valahogy úgy magyarázta ezt a haverom aki kamionos,hogy gyakorlatilag 1-4-ig egyáltalán nem használják és uténa is az alsó fokozatok vannek szétosztva, a váltó vége felé pedig kb olyan mint egy normál autónál
szval ha jól tudom akkor ha azonos fordulaton szeretne menni és egyel visszadugja akkor mondjuk 85 helyett hatvan lesz a sebessége ,az pedig már túl lassú

de majd valami  kamijonos jobban elmagyarázza ezt sztem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #87537 Dátum: 2010 November 26, 00:24:39 »

kamionnal előzni leállóban persze úgy hogy figyeled ezerrel a tahográfot s a km-órát .
na az az igazi Cool

by.: kisscsabi


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87536 Dátum: 2010 November 25, 22:31:05 »

kurva szátokat! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #87535 Dátum: 2010 November 25, 22:20:03 »

jah, ilyen előzés előtt felveszi az ujjatlan kiszegecselt bőrkesztyűt és csak utána kezd előzni  Grin
bravo-ból még felnyal 1-2 tetkót
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #87534 Dátum: 2010 November 25, 22:18:24 »

van olyan nyúl,amelyik csámcsogva eszi a répát.hiába no,vadnak született Cool
jah, ilyen előzés előtt felveszi az ujjatlan kiszegecselt bőrkesztyűt és csak utána kezd előzni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #87533 Dátum: 2010 November 25, 22:15:37 »

bár leszartam eddig is, mert ha nagyon szüttyögtek, akkor megelőztem őket a leállósávon a gecibe.
van olyan nyúl,amelyik csámcsogva eszi a répát.hiába no,vadnak született Cool
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #87532 Dátum: 2010 November 25, 22:08:05 »

bár leszartam eddig is, mert ha nagyon szüttyögtek, akkor megelőztem őket a leállósávon a gecibe.
Grin Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87531 Dátum: 2010 November 25, 21:56:24 »


vik-torék első normális intézkedése.
bár leszartam eddig is, mert ha nagyon szüttyögtek, akkor megelőztem őket a leállósávon a gecibe.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #87530 Dátum: 2010 November 25, 21:21:14 »

én egy transittal mászkáltam, ami szintén kb 4 lityivel többet evett tempomattal...
végre valaki Wink
akkor mesélj hogy kellett jobban vezetni? lefelé lendületet venni, felfelé lelassulni?
Sompi
« Hozzászólás #87529 Dátum: 2010 November 25, 21:15:05 »

ezt nem értem. miért eszik többet tempomattal? ha az mondjuk 85km/h-ra van állítva, hogy lenne 4 literrel kevesebb?

én egy transittal mászkáltam, ami szintén kb 4 lityivel többet evett tempomattal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #87528 Dátum: 2010 November 25, 21:13:57 »

teher autó másvilág------

haverom azért chippelte meg ivecoját h 5literrel kevsebbet egyen....... és 70le többbát öt afogyasztás izgatja---

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #87527 Dátum: 2010 November 25, 21:12:28 »

szerintem arra gondolt, ha a legnagyobb fokozatban az ideális fordulatszám mondjuk 1800, akkor egyel alacsonyabb fokozatban szintén az ideális fordulatszámmal a fogyasztás hasonló lehet, bár lassabban halad, nem?
így van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #87526 Dátum: 2010 November 25, 21:11:05 »

de igen,csak a váltóáttétel optimizálása miatt a cca 7-10E köbcentis motorok szarul reagálnak a dologra fogyasztásilag
szerintem arra gondolt, ha a legnagyobb fokozatban az ideális fordulatszám mondjuk 1800, akkor egyel alacsonyabb fokozatban szintén az ideális fordulatszámmal a fogyasztás hasonló lehet, bár lassabban halad, nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #87525 Dátum: 2010 November 25, 21:08:49 »

nem lehet visszaváltani és ugyanolyan tempóval pörgetni?
meg sok merci automata

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #87524 Dátum: 2010 November 25, 20:53:22 »

nem lehet visszaváltani és ugyanolyan tempóval pörgetni?
de igen,csak a váltóáttétel optimizálása miatt a cca 7-10E köbcentis motorok szarul reagálnak a dologra fogyasztásilag

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #87523 Dátum: 2010 November 25, 20:52:17 »

A tempomatot bármilyen tempónál rálökheted, most az a lényeg hogy ha csökken a sebesség nő a fogyasztás.
Egyébként személyautó esetében valóban igaz, hogy a tempomat csökkentheti a fogyasztást, de a tgk egy másik eset.
nem lehet visszaváltani és ugyanolyan tempóval pörgetni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #87522 Dátum: 2010 November 25, 20:49:48 »

A tempomatot bármilyen tempónál rálökheted, most az a lényeg hogy ha csökken a sebesség nő a fogyasztás.
Egyébként személyautó esetében valóban igaz, hogy a tempomat csökkentheti a fogyasztást, de a tgk egy másik eset.
az 5-10km-el odébb tekert tachográfokról és a gyorsaságért járó célprémiumokról nem is beszélve  Wink
az ezer kilóméteren megtakarított esetleg 100L gázolajról nem is beszélve  Wink

is meg is  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #87521 Dátum: 2010 November 25, 20:46:37 »

ok, akkor 89. de pont ezt kérdezem, hogy hogy lehet kevesebbet fogyasztani mint az optimális tempomatos?
A tempomatot bármilyen tempónál rálökheted, most az a lényeg hogy ha csökken a sebesség nő a fogyasztás.
Egyébként személyautó esetében valóban igaz, hogy a tempomat csökkentheti a fogyasztást, de a tgk egy másik eset.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #87520 Dátum: 2010 November 25, 20:45:02 »

A teherautók motorja váltója és hátsó hídja komplett illesztett egységet képez, a megfelelő összetételekkel összepárosítva, a szállító által kívánt fuvarfeladatra ahol a fogyasztás minimalizálása a cél (ez volt a tudományos rész  Cool).
Tehát az áttételek úgy vannak belőve, hogy a jármű motorja 89-nél forogjon azon a fordulaton ahol legkisebb a fogyasztása. Ha lassítasz, kimész az optimális tartományból és intenzíven nőni fog a fogyasztás, ami akár 4 L is lehet, bár ez manapság nem a 89 helyett 85-ös tempó miatt jellemző....... Roll Eyes
ok, akkor 89. de pont ezt kérdezem, hogy hogy lehet kevesebbet fogyasztani mint az optimális tempomatos?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #87519 Dátum: 2010 November 25, 20:44:57 »

pont ezt akartam volna begépelni kicsit egyszerűbben megfogalmazva  Wink Grin

Szakmai ártalom..  Wink Cool Tongue

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #87518 Dátum: 2010 November 25, 20:44:23 »

A teherautók motorja váltója és hátsó hídja komplett illesztett egységet képez, a megfelelő összetételekkel összepárosítva, a szállító által kívánt fuvarfeladatra ahol a fogyasztás minimalizálása a cél (ez volt a tudományos rész  Cool).
Tehát az áttételek úgy vannak belőve, hogy a jármű motorja 89-nél forogjon azon a fordulaton ahol legkisebb a fogyasztása. Ha lassítasz, kimész az optimális tartományból és intenzíven nőni fog a fogyasztás, ami akár 4 L is lehet, bár ez manapság nem a 89 helyett 85-ös tempó miatt jellemző....... Roll Eyes
pont ezt akartam volna begépelni kicsit egyszerűbben megfogalmazva  Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #87517 Dátum: 2010 November 25, 20:43:23 »

Wikipédia!
http://wikimediafoundation.org/w/index.php?title=WMFJA1/HU&utm_source=2010_JA1_Banner3&utm_medium=sitenotice&utm_campaign=fridayOpening&referrer=http%3A%2F%2Fhu.wikipedia.org%2Fwiki%2FRadics_B%25C3%25A9la
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #87516 Dátum: 2010 November 25, 20:42:15 »

ezt nem értem. miért eszik többet tempomattal? ha az mondjuk 85km/h-ra van állítva, hogy lenne 4 literrel kevesebb?
A teherautók motorja váltója és hátsó hídja komplett illesztett egységet képez, a megfelelő összetételekkel összepárosítva, a szállító által kívánt fuvarfeladatra ahol a fogyasztás minimalizálása a cél (ez volt a tudományos rész  Cool).
Tehát az áttételek úgy vannak belőve, hogy a jármű motorja 89-nél forogjon azon a fordulaton ahol legkisebb a fogyasztása. Ha lassítasz, kimész az optimális tartományból és intenzíven nőni fog a fogyasztás, ami akár 4 L is lehet, bár ez manapság nem a 89 helyett 85-ös tempó miatt jellemző....... Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #87515 Dátum: 2010 November 25, 20:36:49 »

Tempomattal kb 4literrel eszik többet egy ilyen dög.Aki használja és beszorulsz mögé az a plusz zsét rántja ki a zsebedből.
ezt nem értem. miért eszik többet tempomattal? ha az mondjuk 85km/h-ra van állítva, hogy lenne 4 literrel kevesebb?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #87514 Dátum: 2010 November 25, 20:14:18 »

én elég sokat pályázok és tény, hogy idegesítő egy kamionos előzés, de mondjuk pár percet vesztek max egy hosszú úton ezekkel. vajon egy fuvarozó mennyi pénzt bukik majd ha egy ifa mögött araszolja át az országot egy kamionja? meg ki fogja ellenőrizni, m3 uccsó 40km-én kb tilos kamionnal előzni leszarják
Tempomattal kb 4literrel eszik többet egy ilyen dög.Aki használja és beszorulsz mögé az a plusz zsét rántja ki a zsebedből.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #87513 Dátum: 2010 November 25, 20:04:58 »

én elég sokat pályázok és tény, hogy idegesítő egy kamionos előzés, de mondjuk pár percet vesztek max egy hosszú úton ezekkel. vajon egy fuvarozó mennyi pénzt bukik majd ha egy ifa mögött araszolja át az országot egy kamionja? meg ki fogja ellenőrizni, m3 uccsó 40km-én kb tilos kamionnal előzni leszarják

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #87512 Dátum: 2010 November 25, 19:51:20 »

Egy karamból kell csak, és a sáv végig beáll Budapestig.
Kerülés nemegyenlő előzés!
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #87511 Dátum: 2010 November 25, 19:50:53 »

már látom a kalapos öreg szuttyogo nagymamit amint 60 al száguldozik egy mercédes kamionnal a seggében.Halál!!

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #87510 Dátum: 2010 November 25, 19:50:25 »

Egy karamból kell csak, és a sáv végig beáll Budapestig.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #87509 Dátum: 2010 November 25, 19:49:37 »

!

kiccsabi ráb@szott...  Grin
RNIE
« Hozzászólás #87508 Dátum: 2010 November 25, 19:45:30 »

!
http://index.hu/belfold/2010/11/25/januartol_nem_elozhetnek_a_kamionok/
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #87507 Dátum: 2010 November 25, 19:33:09 »

Multkor beszéltük ezt az adásvételis dolgot. Amit nagy nehezen a "fejembe vertétek" hogy ajándékozási okiratot írjunk utólag meg.... Büntetést fog kapni a nagypapi fia hogy nem lett átírva a nevére az autó 15 napon belül vagy ajándékozásinál ez hogy megy? Ki van vonatva a forgalomból 93 óta ma utánanéztem. Illetve ha írok utána a fiával adásvételit akkor 15 nap átírás érvényes egyből rám is vagy olyan autóra ami nincs a forgalomba arra nem érvényes?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #87506 Dátum: 2010 November 25, 18:55:11 »

azbasztameg!
a végén még a 911-be is olajkályhát raknak.
fszom!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/25/ujabb_porsche_dizelcsorgessel/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #87505 Dátum: 2010 November 25, 17:24:44 »

Ezt láttátok már?
Ha itt kötöd meg a kötelező biztit akkor a csaj levetkőzik!  Grin  Shocked
http://autokotelezo.biztositok.hu/

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #87504 Dátum: 2010 November 25, 14:40:55 »

jaj haver ez csak rajtad mulik hol dolgozol, milyen iskolat valasztasz, melyik varosban elsz, megeszed-e a bafözeleket stb. nem sorolom, a te eletedet te iranyitod nem mas .....
"Mindenki a maga szerencséjének kovácsa." Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #87503 Dátum: 2010 November 25, 14:06:29 »

jah. sokkal egyszerűbb, biztonságosabb és biztosan kifizetődőbb lenne, ha ülés, pedálsor, kormány meg légzsák átalakító szettek lennének a kapható modellekhez. egyébként gondolom biztosan vannak ilyen termékek
gondolom egy vagyon egy ilyen kiegészítő szett...amúgy ez sem tűnik veszélyesebbnek, mint egy bicós...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #87502 Dátum: 2010 November 25, 13:42:56 »


Ja. Amíg az elsőt el nem tapossa egy kamion....  Lips Sealed
jah. sokkal egyszerűbb, biztonságosabb és biztosan kifizetődőbb lenne, ha ülés, pedálsor, kormány meg légzsák átalakító szettek lennének a kapható modellekhez. egyébként gondolom biztosan vannak ilyen termékek
Oldalak: 1 ... 1352 1353 1354 1355 1356 [1357] 1358 1359 1360 1361 1362 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.