www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 21:25:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921393 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3247 3248 3249 3250 3251 [3252] 3253 3254 3255 3256 3257 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31782984 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11807 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:42:48 »

jah,de akkor is az elég érdekes,mikor egy ilyen drag-autót elpicsáz egy utcai autó,aminek forgalmija és műszaki vizsgája van,és lábán megy Tatabányára.. Evil

Az tényleg jó lenne, én tapsolnék a leghangosabban a pálya szélén!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11806 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:41:37 »

ja..
végülis amíg nincs ellenfél itthon,addig tök mindegy,hogy 200at vagy 120at mond...


Igen, így-úgyis ő a leggyorsabb, csak egyik esetben reális adatokat mond, a másikban meg nem. Szerintem azért van különbség.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11805 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:41:25 »

Az meg megint egy másik kategória. Engem nem hoz lázba az ilyen drag-autó, aminek a beindításához 3 raszta-hajú csávó kell és imát kell mondani, hogy elkapja mind a négy henger. Utcai autók versenye érdekel, aminek forgalmija és műszaki vizsgája van és utcán használható, nem 2500 az alapjárata.

jah,de akkor is az elég érdekes,mikor egy ilyen drag-autót elpicsáz egy utcai autó,aminek forgalmija és műszaki vizsgája van,és lábán megy Tatabányára.. Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11804 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:40:00 »

ja..
végülis amíg nincs ellenfél itthon,addig tök mindegy,hogy 200at vagy 120at mond...

Állítólag a Hoffer lehozza a bogarát Tatabányára(mivel a Rajzáson kiderült,hogy per pillanat az a leggyorsabb bogár Magyarországon),ott majd megy egyet a Kübel vele...
Majd meglátjuk..

Az meg megint egy másik kategória. Engem nem hoz lázba az ilyen drag-autó, aminek a beindításához 3 raszta-hajú csávó kell és imát kell mondani, hogy elkapja mind a négy henger. Utcai autók versenye érdekel, aminek forgalmija és műszaki vizsgája van és utcán használható, nem 2500 az alapjárata.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #11803 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:31:30 »

ja..
végülis amíg nincs ellenfél itthon,addig tök mindegy,hogy 200at vagy 120at mond...

Állítólag a Hoffer lehozza a bogarát Tatabányára(mivel a Rajzáson kiderült,hogy per pillanat az a leggyorsabb bogár Magyarországon),ott majd megy egyet a Kübel vele...
Majd meglátjuk..

Hurrá! Hurrá! Hurrá!
Ez jó hír... bár ígérgette már párszor a Hoffer.... Úgy legyen!!
Bár akkor lehet, hogy hosszabb cél-kifutó hosszt kell terveznünk???  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11802 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:30:34 »

Nem rágódom, csak érdekel, mert viszonylag kevés hiteles(nek tekinthető) mérés van a kezünkben és csak a saccográf  Wink működik mindenkinél.

ja..
végülis amíg nincs ellenfél itthon,addig tök mindegy,hogy 200at vagy 120at mond...

Állítólag a Hoffer lehozza a bogarát Tatabányára(mivel a Rajzáson kiderült,hogy per pillanat az a leggyorsabb bogár Magyarországon),ott majd megy egyet a Kübel vele...
Majd meglátjuk..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11801 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:28:06 »

egyébként nem értem mit kell ezen rágódni,mint mondottam volt,ez a 160 lóerő egy azonos motor paraméterekkel rendelkező bogár fékpadon mért,Speedben megjelent adataira alapul,de csak viszonyított szám..Tény,hogy a pados mérés lesz majd a pontos adat,az meg majd a várt MSD(ha már egyszer végre megjön..) és az elektromos AC után következhet...

Nem rágódom, csak érdekel, mert viszonylag kevés hiteles(nek tekinthető) mérés van a kezünkben és csak a saccográf  Wink működik mindenkinél.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11800 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:25:42 »

Mert nincs sok pénzem.  Wink

Reálisan 120 lehet, hiszen ha a hengerfej is rendben van, normális kipufogó van rajta akkor a 313-as tengellyel forog rendesen.
A 80 lóerőt poénból írtam.

abban viszont én fogadok veled,hogy 120 felett van!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11799 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:25:07 »

140 felett??Miért nem 80 felett?

egyébként nem értem mit kell ezen rágódni,mint mondottam volt,ez a 160 lóerő egy azonos motor paraméterekkel rendelkező bogár fékpadon mért,Speedben megjelent adataira alapul,de csak viszonyított szám..Tény,hogy a pados mérés lesz majd a pontos adat,az meg majd a várt MSD(ha már egyszer végre megjön..) és az elektromos AC után következhet...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11798 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:24:55 »

140 felett??Miért nem 80 felett?

Mert nincs sok pénzem.  Wink

Reálisan 120 lehet, hiszen ha a hengerfej is rendben van, normális kipufogó van rajta akkor a 313-as tengellyel forog rendesen.
A 80 lóerőt poénból írtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11797 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:21:25 »

Ha 140 lóerő felett van akkor én fizetem!  Wink

140 felett??Miért nem 80 felett?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11796 Dátum: 2006 Augusztus 17, 09:28:43 »

Itt a nagy lehetőség, szerintem ha megkérjük Tschokker-t akkor leméri a kübel-t.

Ha 140 lóerő felett van akkor én fizetem!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11795 Dátum: 2006 Augusztus 17, 09:11:12 »



De még ez sem jelent sokat, az igazi egy hozzáértő fékpados. Szerintem lenne meglepetés.  Evil

Itt a nagy lehetőség, szerintem ha megkérjük Tschokker-t akkor leméri a kübel-t.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11794 Dátum: 2006 Augusztus 17, 09:06:55 »

Szerinted a Kübel 700 kg?

De tudod mit?Legyen igazad..48ida-kal egy 1,9es tuning motor,313as tengellyel legyen 80 lóerő..részemről téma lezárva



Azért írtam, hogy "ha 700 kg" és tettem a végére ezt a jelet:  Evil , ami azt szimbolizálja, hogy egy gonoszkodó (lásd még: ördög) megjegyzés volt.
Egyébként hány kilo a kübel?

A 80 lóerőnél valóban több lehet, pláne egy ilyen "hegyes" tengellyel, de a 160 akkor is sok, szerintem. Vagy esetleg aki azt építette az jobb volt, mint a Tafelesek, csak hogy egy példát említsek. Nekik 324-es tengellyel, 2000 ccm-ből "csak" 139 lóerőt sikerült csinálni 6000-es fordulaton, 30 év motorépítéssel a hátuk mögött. Kompresszió 10.5:1 és 48-as IDF-ekkel megy a motor...


Megmondom neked őszintén, hogy engem (is) kicsit irritál az, hogy emberek jönnek és bemondanak olyan teljesítményeket egyes motorokra, amiknek (óvatosan próbálok fogalmazni:) kevés közük van valósághoz. Biztos azért, mert én már megpróbáltam "okos" motort építeni és nekem nem sikerült ilyen szinten megvalósítani és ezért azt vélem, hogy másnak sem, csak ők bemondanak számokat. Az is ezt támasztja alá, hogy olyan cégek, amelyek már 10-20-30 éve építenek typ1-es tuningmotorokat (beetleclinic.de, VW Paradise, Tafel-tuning,) sem érnek el ilyen fajlagos teljesítményeket, csak legfeljebb a pályára épített 5-10 üzemórás versenymotorjaikkal vagy egyhétvégés drag motorral.

Másrészről pedig ez a "részemről a téma lezárva" is bosszantó, nem csak azért mert ráhagyod a dolgokat az emberre, mint apa a hülye fiára, hanem mert te mondtad, hogy szerinted is van 160 lóerő az a motor, akkor gondolom, hogy van több érved is ennek alátámasztására, mint egy állítólagos 200m-es gyorsulás idő, összehasonlítva két Golffal, amiben lehet, hogy a nagyapám ült.  Wink
Egy 160 lóerős kübel 0-100 km/h-ra ott kell legyen 6-7 mp alatt, 80-120 rugalmasság negyedikben pedig ( a hegyes tengely ellenére ) 6-8 mp...
De még ez sem jelent sokat, az igazi egy hozzáértő fékpados. Szerintem lenne meglepetés.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #11793 Dátum: 2006 Augusztus 17, 07:06:36 »

Az új dízelmotorokban nem a hideg napokra fűtenek hanem hogy a moci hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet.A TD5-ös land rovereket ha járni hagyod egyhelyben télen nem mozdul meg a hőmérő pedig még fűti is a mocit! Hová fejlődik a világ!

Na ja, csak a tárgyalt alkatrész a lónyálat fűti !  Wink Egyébként az A8 dieselekben is van egy webasto, hogy melegítse a vizet, mivel olyan jó hatásfokkal működik a motor, hogy alig van hulladékhője.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11792 Dátum: 2006 Augusztus 17, 06:53:41 »

Akkor a súly-lóerő aránya közel azonos. És milyen nehéz az az autó? A VR6-os 1300 kg körül 170 lóval 7.6 kg/le , ha 700 kg az autó, akkor pont 80-90 lóerős...  Evil

De komolyan, ha az nem két faláb golfos, akkor az jó idő, bár a 200m-es drag az a kerekek megtapadásáról és az ügyes sofőrről szól.
A negyed mérföld már inkább a lóerőről szól, az 1 km-es állórajt meg csak a lóerőkről.

Nincs azonban értelme vitatkozni ezen, én ősszel leméretem az autómat, ha rajta lesznek a weberek, akkor el tudom helyezni magam a "skálán". Én számítok 65-68 lóerőre.


Nálam sokkal tapasztaltabb motorépítők, akikkel leveleztem és találkoztam is azt mondték, hogy az utcai, megbízható 92/69-es motorból (1835) fordulattól és tengelytől függően 85-120 lovat lehet kihozni. A 120-asba 300 feletti tengely kell és alul erőtlen, nyomatékszegény, a 85 lovas meg 2000-3500 140 Nm felett van, de nem forog 5000 fölé.

Szerinted a Kübel 700 kg?

De tudod mit?Legyen igazad..48ida-kal egy 1,9es tuning motor,313as tengellyel legyen 80 lóerő..részemről téma lezárva
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 17, 06:57:25 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
szeda_1970
« Hozzászólás #11791 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:48:31 »

Az új dízelmotorokban nem a hideg napokra fűtenek hanem hogy a moci hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet.A TD5-ös land rovereket ha járni hagyod egyhelyben télen nem mozdul meg a hőmérő pedig még fűti is a mocit! Hová fejlődik a világ!

Fűtés hideg téli napokra?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11790 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:06:39 »

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..
Grat neki! Igaz nem lattam meg menni az autojat, de VR6-ot mar vezettem.
Azert kivancsi lennek mi lenne ha en vezetnem a VR6-ot Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #11789 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:05:56 »

Fűtés hideg téli napokra?
Talált. Ilyen van a Peugeot-Citroen-Ford 1.4-1.6 HDi-n is
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11788 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:02:57 »

Kellene szervezni valamelyik talin egy olyan gyorsulasi versenyt amibben off autok is indulhatnak Smiley Van egy olyan selytesem hogy egy nem szeria 1,6-ost amit erosnek mondanak, azt  siman verne barmelyik mai porgosebb 1,6-os. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 16, 22:04:35 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11787 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:24:14 »

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..

Akkor a súly-lóerő aránya közel azonos. És milyen nehéz az az autó? A VR6-os 1300 kg körül 170 lóval 7.6 kg/le , ha 700 kg az autó, akkor pont 80-90 lóerős...  Evil

De komolyan, ha az nem két faláb golfos, akkor az jó idő, bár a 200m-es drag az a kerekek megtapadásáról és az ügyes sofőrről szól.
A negyed mérföld már inkább a lóerőről szól, az 1 km-es állórajt meg csak a lóerőkről.

Nincs azonban értelme vitatkozni ezen, én ősszel leméretem az autómat, ha rajta lesznek a weberek, akkor el tudom helyezni magam a "skálán". Én számítok 65-68 lóerőre.


Nálam sokkal tapasztaltabb motorépítők, akikkel leveleztem és találkoztam is azt mondték, hogy az utcai, megbízható 92/69-es motorból (1835) fordulattól és tengelytől függően 85-120 lovat lehet kihozni. A 120-asba 300 feletti tengely kell és alul erőtlen, nyomatékszegény, a 85 lovas meg 2000-3500 140 Nm felett van, de nem forog 5000 fölé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11786 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:14:00 »

mareszról másoltad, valld be :-PPP

Akár másolhattam volna, mert ugyanazt mondta.
Olvastam egy írást ami pont azzal foglalkozik, hogy miért ilyen kicsi az úszóháza a IDA/IDF, de még a DCOE webereknek is. Kis úszóházban nehéz az állandó szint tartása. Nem találtak az amerikaiak sem magyarázatot rá, hacsak nem a kompakt méret.

Közvetlen tapasztalatom nincs azonban vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #11785 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:19:16 »

( OFF: vajon mi lehet az az elektromos cucc ennek a diesel clio-nak az üzemanyagszűrőjén amire a két vezeték rámegy:
http://web.axelero.hu/aptom/clioszuro.jpg ON)

Fűtés hideg téli napokra?

Petyó
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11784 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:17:40 »

( OFF: vajon mi lehet az az elektromos cucc ennek a diesel clio-nak az üzemanyagszűrőjén amire a két vezeték rámegy:
http://web.axelero.hu/aptom/clioszuro.jpg ON)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11783 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:03:17 »

Én is ezt mondom.  Én két  bogarat mértem, az egyik 64 lóerős volt, a másik azt hiszem 86 vagy 88. A 86 lóerős 9 másodperc alatt százon volt, 80-120-km/h-ra negyedikben (rövid váltó) pedig 9.5 sec alatt fent volt. A nagyotmondó vesrenyen a 86 lóerős bogár a dobogó közelébe sem kerülne....
Mindenki mérje le nyugodtan a sajátját...  Wink  

A 64 lóerőst vezettem, az egy 1.6-os volt és nagyon jól ment, nem volt hasonlítható az én akkori F-es motoromhoz, ami teljesen felújított, keveset futott széria motor volt.

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11782 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:58:50 »


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin

mareszról másoltad, valld be :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11781 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:48:02 »


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11780 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:42:42 »

nem én mondtam olyan mondta aki nálam okosabb Grin


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11779 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:41:18 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!



Én is elektromosat teszek fel, mert állandóbb szintet tart, nem szegényedik le a benzin és indításnál, főleg melegen sokkal jobb. Mert a relative nagy webereknek is elég kicsi az úszóházuk és melegindításnál hamar begázosodik, elpárolog és szarul indul. De megy jól a gyári AC-vel is. Fordulaton nyom eleget.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11778 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:38:29 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!

na a webernek kicsi az usszó háza ezért 8nagyob (gázadás,elözésnél) kifogyhat a házbol a benzin ezért optimálisabb egy kisnyomású ac
de gyári is ellátja a karbikat mondjuk ha áll a kocsi és pl kipárolog a benzin nehezben indul sima ac vel!
nem én mondtam olyan mondta aki nálam okosabb Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11777 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:31:34 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!

ott még más karbi van szerintem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11776 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:47:28 »

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))

És pontos ismretei vannak a futóműgeometria alapbeállításairól, mint csapterpesztés és csap-hátradőlés...  Wink Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11775 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:45:45 »

Mit? A tényt, hogy némely ember igencsak meglepődne a tényleges teljesitményen és nem pozitiv irányba. Tavaly adott volt a lehetőség pécsett, hogy lehessen teljesitményt mérni. A kutyát sem érdekelte, jobb álmodozni csak.

Én is ezt mondom.  Én két  bogarat mértem, az egyik 64 lóerős volt, a másik azt hiszem 86 vagy 88. A 86 lóerős 9 másodperc alatt százon volt, 80-120-km/h-ra negyedikben (rövid váltó) pedig 9.5 sec alatt fent volt. A nagyotmondó vesrenyen a 86 lóerős bogár a dobogó közelébe sem kerülne....
Mindenki mérje le nyugodtan a sajátját...  Wink  

A 64 lóerőst vezettem, az egy 1.6-os volt és nagyon jól ment, nem volt hasonlítható az én akkori F-es motoromhoz, ami teljesen felújított, keveset futott széria motor volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11774 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:43:26 »

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))

Azthiszem ezt nem kell kommentálni :-) Ennek ellenére Xoyox jópofa szinfoltja a bogarazásnak
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11773 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:42:12 »

hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #11772 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:41:43 »

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))

Nem én vagyok.
Bár tudni tudok menni annyit.


 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11771 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:41:23 »

hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

A Xoyox váltójáról inkább ne is irj semmit. Főleg, hogy amikor odahozta, már akkor megmondták neki, hogy ez igy nem lesz jó. De ismered milyen nem? Mindent jobban tud. Igy ne csodálkozzon.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11770 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:39:05 »

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))
hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11769 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:38:09 »

Most ezzel mit akartál mondani?

Én azt mondom, hogy egy normál szívó typ1-es motor, a legtutibb hengerfejjel, kipufogóval és vezérműtengellyel és illeszkedő karbival sem tudja elérni a 100 lóerő/liter teljesítményt.
A 2000 ccm körüli PRÍMA motorok 140 lóerő körül vannak. Lásd vw Paradise motorjai vagy Serrano által épített motorok a Samba-n.

De Csepelen (?) van egy tuti fékpad, ahol ha a typ1-es motor 100 kW felett van akkor ingyenes a mérés és megjeleníti az oldalán.

Mit? A tényt, hogy némely ember igencsak meglepődne a tényleges teljesitményen és nem pozitiv irányba. Tavaly adott volt a lehetőség pécsett, hogy lehessen teljesitményt mérni. A kutyát sem érdekelte, jobb álmodozni csak.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11768 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:37:11 »

Ki ő?(a levegős..)De nem a forgalmijár gondoltam,hogy felmutatja Cheesy Cheesy

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))
Oldalak: 1 ... 3247 3248 3249 3250 3251 [3252] 3253 3254 3255 3256 3257 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.