www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:44:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1019 1020 1021 1022 1023 [1024] 1025 1026 1027 1028 1029 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28032890 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #100862 Dátum: 2011 Október 22, 19:01:40 »

Legalább pontosan...

Szavazni jövő hét hétfőtől szerdáig lehet – HAJRÁ!

Itt: http://www.hugoboss.com/de/en/emag/mcLaren/index.php
Ja,legalább pontosan.
(Kösz a pontositást)

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #100861 Dátum: 2011 Október 22, 18:59:21 »

3 napig ujra lehet szavazni a Forma 1-es kalocsais mundérra.
Kicsit sem vicces a sztori,de nagyon is szánalmas.
Legalább pontosan...

Szavazni jövő hét hétfőtől szerdáig lehet – HAJRÁ!

Itt: http://www.hugoboss.com/de/en/emag/mcLaren/index.php
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #100860 Dátum: 2011 Október 22, 18:54:46 »

3 napig ujra lehet szavazni a Forma 1-es kalocsais mundérra.
Kicsit sem vicces a sztori,de nagyon is szánalmas.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #100859 Dátum: 2011 Október 22, 18:52:29 »

Persze, porba teszem. Lehetőleg ne is lehessen közlekedni vele.  Evil

Üres a tank, nincs benne pótkerék és /65-ös gumi van rajta. Finoman rugózó gyári magasságú.

Alját odabaszós ültetett autóm már van, másik nem kell.
nem annyira gondoltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #100858 Dátum: 2011 Október 22, 18:48:54 »

Ez egy igazi bogár, csak MacPhersonos.  Cheesy és még műa. borítás sincs a műszerfalon. Ideális!
egyre beljebb kóborolsz a mocsárba bele :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #100857 Dátum: 2011 Október 22, 18:35:31 »

jopofa imádnám ha 1300lenne nem 02es


Ez egy igazi bogár, csak MacPhersonos.  Cheesy és még műa. borítás sincs a műszerfalon. Ideális!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #100856 Dátum: 2011 Október 22, 18:29:47 »

Ez egy kényes téma, inkább hagyjuk. 
Csak tovább adósodtam elfelé.
oks.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #100855 Dátum: 2011 Október 22, 18:28:31 »

Persze, porba teszem. Lehetőleg ne is lehessen közlekedni vele.  Evil

Üres a tank, nincs benne pótkerék és /65-ös gumi van rajta. Finoman rugózó gyári magasságú.

Alját odabaszós ültetett autóm már van, másik nem kell.
jopofa imádnám ha 1300lenne nem 02es

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #100854 Dátum: 2011 Október 22, 18:27:49 »

Piszkos anyagiakat szabad kérdezni, ha igen kérdezem.  Wink

Ez egy kényes téma, inkább hagyjuk. 
Csak tovább adósodtam elfelé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #100853 Dátum: 2011 Október 22, 18:25:53 »

értem hogy érted, csak kis kötözködés Smiley azért az orrával csinálni kéne valamit, ne az eget nézze  Evil

Persze, porba teszem. Lehetőleg ne is lehessen közlekedni vele.  Evil

Üres a tank, nincs benne pótkerék és /65-ös gumi van rajta. Finoman rugózó gyári magasságú.

Alját odabaszós ültetett autóm már van, másik nem kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #100852 Dátum: 2011 Október 22, 18:13:21 »

Nem akarok az év vétele kategóriába nevezni, nem is hinném, hogy az év vétele de vettem egy bogarat.
Piszkos anyagiakat szabad kérdezni, ha igen kérdezem.  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #100851 Dátum: 2011 Október 22, 18:13:03 »

Nem akarok az év vétele kategóriába nevezni, nem is hinném, hogy az év vétele de vettem egy bogarat.

1972-es 1302, dobfék, rövidváltó, AB-s motor, második tulajdonos, hölgy tulaj (68 éves) 1989 óta. Valós 133e km, sehol nem volt sérült, sajnos egyszer 1989 előtt kapott egy teljes fényt, ami be is mattult mára, lakatolva azonban nem volt, gyári küszöbök, és ahol a bogár rohadni szokott, a problémás helyeken ( küszöb, sarkok, napóleon elöl, első torony, kanyarstabi környéke) teljesen hibátlan.
Szerkezetileg szinte újszerű, vaj váltó, erős motor és a belseje teljesen gyári (az üléseket kivételével).

Az a tervem, hogy kicsit rendbe teszem (mértéke még nem eldöntött, de azt hiszem teljes külső fény lesz és ahol van kis rozsda ott annak megfelelően) és teljesen gyári marad.

Nagyon szép autó lesz, már amennyire a hegesztetlen gyári 1302-es szép vagy ritka.

Gratulálok hozzá.
De a másik megmarad igaz?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #100850 Dátum: 2011 Október 22, 18:12:24 »

A sárvédők mind voltak sérülve, én arra értettem, hogy az eleje nem volt törve sehol. A doblemez, a pótkeréktartó gyári festésű.

Gyári motor lesz benne, AB-s 1.3-as.  Wink
értem hogy érted, csak kis kötözködés Smiley azért az orrával csinálni kéne valamit, ne az eget nézze  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #100849 Dátum: 2011 Október 22, 18:09:48 »

nem sérült a jobb első lámpa mögött?  Grin de amúgy gratula hozzá, milyen motor lesz benne?

A sárvédők mind voltak sérülve, én arra értettem, hogy az eleje nem volt törve sehol. A doblemez, a pótkeréktartó gyári festésű.

Gyári motor lesz benne, AB-s 1.3-as.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #100848 Dátum: 2011 Október 22, 18:07:36 »

sehol nem volt sérült

nem sérült a jobb első lámpa mögött?  Grin de amúgy gratula hozzá, milyen motor lesz benne?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #100847 Dátum: 2011 Október 22, 17:50:49 »

Nem akarok az év vétele kategóriába nevezni, nem is hinném, hogy az év vétele de vettem egy bogarat.

1972-es 1302, dobfék, rövidváltó, AB-s motor, második tulajdonos, hölgy tulaj (68 éves) 1989 óta. Valós 133e km, sehol nem volt sérült, sajnos egyszer 1989 előtt kapott egy teljes fényt, ami be is mattult mára, lakatolva azonban nem volt, gyári küszöbök, és ahol a bogár rohadni szokott, a problémás helyeken ( küszöb, sarkok, napóleon elöl, első torony, kanyarstabi környéke) teljesen hibátlan.
Szerkezetileg szinte újszerű, vaj váltó, erős motor és a belseje teljesen gyári (az üléseket kivételével).

Az a tervem, hogy kicsit rendbe teszem (mértéke még nem eldöntött, de azt hiszem teljes külső fény lesz és ahol van kis rozsda ott annak megfelelően) és teljesen gyári marad.

Nagyon szép autó lesz, már amennyire a hegesztetlen gyári 1302-es szép vagy ritka.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #100846 Dátum: 2011 Október 22, 11:43:00 »

Ennyire sose volt gyors és nem tapadt meg a felületen.
ez igaz.
kicsit lassabban, kicsit folyva, de megvolt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #100845 Dátum: 2011 Október 22, 09:40:59 »

biztos én vagyok a hüje, de ezt a XX. században is tudta a kromofág.
sőt, most valami új kromofág van, ami szarabb, mint a régi.
a múlt héten vettem és már a színe is furcsa, szürkés árnyalatú és úgy vettem észre, hogy kevésbé effektív a cucc.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #100844 Dátum: 2011 Október 22, 09:39:14 »

biztos én vagyok a hüje, de ezt a XX. században is tudta a kromofág.
Ennyire sose volt gyors és nem tapadt meg a felületen.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #100843 Dátum: 2011 Október 22, 08:16:35 »

annak tükrében,hogy 60-al belmennek a bogaradba ugyanúgy elhullasz mert az meg annyit tud
Azért egy kicsit jobb a helyzet...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #100842 Dátum: 2011 Október 22, 07:21:01 »

Kromofag a XXI. szazadban: http://youtu.be/pFc2IYNszCo
biztos én vagyok a hüje, de ezt a XX. században is tudta a kromofág.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #100841 Dátum: 2011 Október 22, 02:30:46 »

Kromofag a XXI. szazadban: http://youtu.be/pFc2IYNszCo


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #100840 Dátum: 2011 Október 21, 22:16:19 »

Pont ezt a kontrasztot sugallják az újkori ilyen olyan megfelelőségi tesztek.
Negatív irányba lenyomják a régit, mert az szar, és magasztalják az újat, mert az jó. Úgy állítják be mint ég és föld, de ennél sokkal árnyaltabb a történet.
Ugyanez a fogyasztás/károsanyagkibocsátás, többszázezerrel többe kerül egy korszerűnek mondott űrkorszaki motor és ezért pont tud fél literrel kevesebbet fogyasztani, vagy nézzük az SX4-et milyen korszerű meg hiper és nem férsz el benne zabál mint az állat és nem vagyok biztos benne hogy jobban törik mint egy 2-es golf.
erre csak ezt tudom mondani:
ha frontálban összetoccsan egy 303-as meg egy passzát, akkor inkább a passzátban lennék, ha lehet.

még anno volt egy esetünk a váci úton, gondolom páran emlékeznek rá.
mi egy fiesztában voltunk, az ellenfél egy audi 100-ban.
mi be voltunk kötve, ő nem.
mindenkinek fájt, de túléltük.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #100839 Dátum: 2011 Október 21, 22:15:42 »

Kicsit lemaradtam....Az új szabályok szerint egy bogár átírása mennyivel lesz olcsóbb például? Valaki kiszámolta már esetleg?
6-7 kHUF lesz.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #100838 Dátum: 2011 Október 21, 22:14:55 »

jelenleg igen

Kicsit lemaradtam....Az új szabályok szerint egy bogár átírása mennyivel lesz olcsóbb például? Valaki kiszámolta már esetleg?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
RNIE
« Hozzászólás #100837 Dátum: 2011 Október 21, 21:57:17 »

Az uj atiratasi illetekek januar 1-tol varhatoak ?
jelenleg igen
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #100836 Dátum: 2011 Október 21, 21:56:29 »

Az uj atiratasi illetekek januar 1-tol varhatoak ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #100835 Dátum: 2011 Október 21, 20:18:33 »




Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #100834 Dátum: 2011 Október 21, 19:54:01 »

Vili,nincsen gond a bogárral meg a szarvasi kávéfőzővel,csak 2011 van
Valakinek keménynek is kell lennie.  Cool
RNIE
« Hozzászólás #100833 Dátum: 2011 Október 21, 19:18:36 »

Vili,nincsen gond a bogárral meg a szarvasi kávéfőzővel,csak 2011 van
1303LS
« Hozzászólás #100832 Dátum: 2011 Október 21, 18:59:18 »

annak tükrében,hogy 60-al belmennek a bogaradba ugyanúgy elhullasz mert az meg annyit tud
Pont ezt a kontrasztot sugallják az újkori ilyen olyan megfelelőségi tesztek.
Negatív irányba lenyomják a régit, mert az szar, és magasztalják az újat, mert az jó. Úgy állítják be mint ég és föld, de ennél sokkal árnyaltabb a történet.
Ugyanez a fogyasztás/károsanyagkibocsátás, többszázezerrel többe kerül egy korszerűnek mondott űrkorszaki motor és ezért pont tud fél literrel kevesebbet fogyasztani, vagy nézzük az SX4-et milyen korszerű meg hiper és nem férsz el benne zabál mint az állat és nem vagyok biztos benne hogy jobban törik mint egy 2-es golf.
RNIE
« Hozzászólás #100831 Dátum: 2011 Október 21, 18:42:22 »

Annak tükrében, hogy mekkora barom emberek vannak az,
annak tükrében,hogy 60-al belmennek a bogaradba ugyanúgy elhullasz mert az meg annyit tud
1303LS
« Hozzászólás #100830 Dátum: 2011 Október 21, 18:38:13 »

200-nál mit vársz?
Nem is nekem szól.
Inkább annak aki megnézi az euroncap tesztet és azt hiszi ő az utak királya.
Annak tükrében, hogy mekkora barom emberek vannak az, hogy gyakorlatilag minden most kapható új kocsi tudja ezt a 190 körüli sebességet elég elgondolkodtató.  Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #100829 Dátum: 2011 Október 21, 17:42:35 »

No, akkor most már végre igazán megszavazhatnánk az év Bogártalálkozóját. :-)

bizony, vagy inkább a ki tud legtöbbet magára szavazni versenyt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #100828 Dátum: 2011 Október 21, 17:41:24 »

Betenném a kötelezően megnézések közé.
Gyűrűdőzóna a seggem.
Mineképpen megnézni 3perctől!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/10/21/karambol_200-zal_a_csomag_is_belehalna/

200-nál mit vársz?
1303LS
« Hozzászólás #100827 Dátum: 2011 Október 21, 17:40:19 »

Betenném a kötelezően megnézések közé.
Gyűrűdőzóna a seggem.
Mineképpen megnézni 3perctől!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/10/21/karambol_200-zal_a_csomag_is_belehalna/
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #100826 Dátum: 2011 Október 21, 17:22:03 »

No, akkor most már végre igazán megszavazhatnánk az év Bogártalálkozóját. :-)

fú, de ismerős. szánalmas az emberiség
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #100825 Dátum: 2011 Október 21, 17:05:40 »

Nem a kalocsais overall nyerte a szavazást

http://sportgeza.hu/forma1/2011/10/21/overall/?rnd=310
fú, de ismerős. szánalmas az emberiség

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #100824 Dátum: 2011 Október 21, 16:42:49 »

Nem a kalocsais overall nyerte a szavazást

http://sportgeza.hu/forma1/2011/10/21/overall/?rnd=310
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #100823 Dátum: 2011 Október 20, 21:56:59 »


1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 1019 1020 1021 1022 1023 [1024] 1025 1026 1027 1028 1029 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.