www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:55:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1010 1011 1012 1013 1014 [1015] 1016 1017 1018 1019 1020 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28004950 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #101221 Dátum: 2011 Október 31, 20:42:05 »

Elég lehetne, ha nem a nyereségesség számítana.

az élelmiszereket is azért génkezelik biztosan,mert elég mindenkinek ami természetesen terem
1303LS
« Hozzászólás #101220 Dátum: 2011 Október 31, 20:41:17 »

az élelmiszereket is azért génkezelik biztosan,mert elég mindenkinek ami természetesen terem
Ezt már a múltkor kitárgyaltuk, most megint felhozod. Én meg megint beírom, hogy elég lenne amerikának 4X kevesebbet pocsékolni és akkor nem pusztulna éven a fél világ az alvégen.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #101219 Dátum: 2011 Október 31, 20:40:39 »

az élelmiszereket is azért génkezelik biztosan,mert elég mindenkinek ami természetesen terem
Igy olcsobb azonos teruleten, kevesebb vegyszerrel, ellenallobb, nagyobb hozamu novenyeket termeszteni. Kevesebb a munka, nagyobb a haszon.


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #101218 Dátum: 2011 Október 31, 20:38:19 »

Mogyiolajról még nem hallottam, de a hitleri benzinpótló rémlik, hogy olvastam valahol.
Olyan emberi agyi, technológiai kapacitások léteznek, hogy képtelenség, hogy több mint 100 éve gyakorlatilag ugyanolyan motorok hajtják a kocsikat és ezek fenntartására adja ki a civilizált társadalom egyéne a legnagyobb részét a jövedelmének.  Wink
Memóriából is ugye "mindenre elégnek kell lennie 16kb-nak". Ezt se 200 éve mondta egy jeles személy, csak ezen a téren a fejlődés volt a legolcsóbb pénzlehúzási módszer.
az élelmiszereket is azért génkezelik biztosan,mert elég mindenkinek ami természetesen terem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #101217 Dátum: 2011 Október 31, 20:37:42 »

Persze, nem védeni akarom a gyorshajtókat, de pl. én sem tudom elkerülni, ha mindenhová oda akarok érni, mégsem vagyok elvetemült állat. Nekem bajom a szívató elbújásokkal van jellemzően 30-40-es táblánál, de nekem is volt olyan, hogy 100 m-re lecsökkentették az 70-es korlátozást 50-re és persze, hogy belefutottam hatvanegynéhánnyal...
főleg a kint felejtett tábláknál, aminek az oka hónapokkal azelőtt megszűnt...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #101216 Dátum: 2011 Október 31, 20:36:26 »

Hmmm.. azért Csendőr kolléga tudna mesélni, attól tartok...
Jelllemzően, Tatabányán az első (anno díjszabás szerinti) 300 ezres csekkeket az ipari parkba "siető" pizzafutár, taxis vitte el... 50-es tábla (lakott terület!), 120 feletti tempo... Undecided
Persze, nem védeni akarom a gyorshajtókat, de pl. én sem tudom elkerülni, ha mindenhová oda akarok érni, mégsem vagyok elvetemült állat. Nekem bajom a szívató elbújásokkal van jellemzően 30-40-es táblánál, de nekem is volt olyan, hogy 100 m-re lecsökkentették az 70-es korlátozást 50-re és persze, hogy belefutottam hatvanegynéhánnyal...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #101215 Dátum: 2011 Október 31, 20:33:04 »

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de úgy tudom, hogy az első dízel motorok működését sem ásványi olajjal mutatták be, hanem növényi (talán mogyoró) olajjal. A II. vh-ban a németek meg eléggé élen jártak már a szintetikus motorbenzin előállításával. Azóta meg csak olcsóbbá lehetett volna tenni a gyártástechnológiát. Ha nagyon kellene.
Mogyiolajról még nem hallottam, de a hitleri benzinpótló rémlik, hogy olvastam valahol.
Olyan emberi agyi, technológiai kapacitások léteznek, hogy képtelenség, hogy több mint 100 éve gyakorlatilag ugyanolyan motorok hajtják a kocsikat és ezek fenntartására adja ki a civilizált társadalom egyéne a legnagyobb részét a jövedelmének.  Wink
Memóriából is ugye "mindenre elégnek kell lennie 16kb-nak". Ezt se 200 éve mondta egy jeles személy, csak ezen a téren a fejlődés volt a legolcsóbb pénzlehúzási módszer.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101214 Dátum: 2011 Október 31, 20:32:04 »

A legszomorúbb azért az, hogy ha jók az infoim, a Rendőrségnek így biztosítják a forrást... A rendőrök pedig elég visszataszító módon, a kvázi ártatlan emberekre mennek rá, a forgalomban cikázókat le se tojják. A pitiáner gyorshajtók a jó bevétel.
Én 3 év alatt 200 ezret tettem az autómba, sajnos kb. ennyi volt Ft-ban is amit 30ezrenként kifizettem.


Hmmm.. azért Csendőr kolléga tudna mesélni, attól tartok...
Jelllemzően, Tatabányán az első (anno díjszabás szerinti) 300 ezres csekkeket az ipari parkba "siető" pizzafutár, taxis vitte el... 50-es tábla (lakott terület!), 120 feletti tempo... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető OR
Hozzászólások: 449


Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon

« Hozzászólás #101213 Dátum: 2011 Október 31, 20:27:32 »

Már miért ne lenne?
A 80-as évektől flyamatosan azt hallom, hogy még max 10-15 évre van olaj. 2011-et írunk és néha jönnek olyan hírek, hogy itt meg ott hatalmas kutakat bezárnak, mert nem szabad megnövelni a kitermelést, meg adják veszik a még meg sem kezdett olajlelőhelyek jogát. És állítólag rengeteg van.
Azt tudtad pl, hogy a századfordulón (nem a mostanin) a porsche féle elektromotor sokkal sokkal fejletteb volt mint az OTTO féle társai. Elég csak elsétálni a közlekedési múzeumba, meg is lehet nézni. Mégis valamiért a rockefeller seggevégek az otto-t engedték fejlődni.  Roll Eyes Aztán a 20-as évek Doble féle gőzmotorjai is csúfos eltaposás áldozatai lettek.  Roll Eyes
Szóval mindennek köze van egymáshoz és mindenhez, még ha nem is hiszed.

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de úgy tudom, hogy az első dízel motorok működését sem ásványi olajjal mutatták be, hanem növényi (talán mogyoró) olajjal. A II. vh-ban a németek meg eléggé élen jártak már a szintetikus motorbenzin előállításával. Azóta meg csak olcsóbbá lehetett volna tenni a gyártástechnológiát. Ha nagyon kellene.

Az se hülye, aki ritkán ír.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #101212 Dátum: 2011 Október 31, 20:27:00 »

Értem, mit mondasz, és amit Attila is...
Nekem például a lakott terület azért eléggé tabu: ott az 50 vagy amit megengednek...
Bár a legutolsó gyorshajtásom épp olyan lehetett, amire GSA utalt... Tatabányán, a VW, Opel szalonok mögötti szervízúton, késő este a 30-as tábla mellett (amit a szalonok miatt tettek ki, hogy a ki-be hajtás könnyebb legyen, valszeg..), "repesztettem", 42-vel..., amikor már a lőtéri kutyát sem zavartam, veszélyeztettem...
Na de mindegy... ha mégis belefutok egy ilyen szituba (23 év alatt volt 3 eddig...), akkor fizetek... ennyi...
A legszomorúbb azért az, hogy ha jók az infoim, a Rendőrségnek így biztosítják a forrást... A rendőrök pedig elég visszataszító módon, a kvázi ártatlan emberekre mennek rá, a forgalomban cikázókat le se tojják. A pitiáner gyorshajtók a jó bevétel.
Én 3 év alatt 200 ezret tettem az autómba, sajnos kb. ennyi volt Ft-ban is amit 30ezrenként kifizettem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101211 Dátum: 2011 Október 31, 20:24:27 »

Van itt azért más is. Én szerencsés vagyok, mert cégessel járok, a sajáttal nem száguldozok, a cégessel meg sajnos sokat fizetek. Erre akkor nincs megoldás. Nekem ez nem kibúvó. Fizetek, főúr...

Értem, mit mondasz, és amit Attila is...
Nekem például a lakott terület azért eléggé tabu: ott az 50 vagy amit megengednek...
Bár a legutolsó gyorshajtásom épp olyan lehetett, amire GSA utalt... Tatabányán, a VW, Opel szalonok mögötti szervízúton, késő este a 30-as tábla mellett (amit a szalonok miatt tettek ki, hogy a ki-be hajtás könnyebb legyen, valszeg..), "repesztettem", 42-vel..., amikor már a lőtéri kutyát sem zavartam, veszélyeztettem...
Na de mindegy... ha mégis belefutok egy ilyen szituba (23 év alatt volt 3 eddig...), akkor fizetek... ennyi...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #101210 Dátum: 2011 Október 31, 20:17:17 »

Szerintem most ebbe a vitába nem menjünk bele... Mert persze ebben is van valami, de az én tapasztalatom azt mutatja, hogy jellemzően sokkal többen vannak, akik tojnak a sebességhatárokra... Roll Eyes
Van itt azért más is. Én szerencsés vagyok, mert cégessel járok, a sajáttal nem száguldozok, a cégessel meg sajnos sokat fizetek. Erre akkor nincs megoldás. Nekem ez nem kibúvó. Fizetek, főúr...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101209 Dátum: 2011 Október 31, 20:13:05 »

Nem feltétlen száguldozik, akit elkapnak gyorshajtással. Sőt, jellemzően nem azok.


Szerintem most ebbe a vitába nem menjünk bele... Mert persze ebben is van valami, de az én tapasztalatom azt mutatja, hogy jellemzően sokkal többen vannak, akik tojnak a sebességhatárokra... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #101208 Dátum: 2011 Október 31, 20:10:47 »

És milyen érdekes lenne, ha erről egy fenntarthatósági mutatót is előkapna.

Két gondolat a riportalanytól.
Pusztán gondolatok, nem kell mindjárt bizonyítékért ordítani, előbb át is lehet gondolni.
"Szerintem pont azt kéne igazolni, hogy több tízezer év után valamiért épp most veszítettük el megújulási és alkalmazkodási képességeinket."
"A szárazföldek alapterülete (az Antarktisz nélkül) 135 millió négyzetkilométer, jelenleg az átlagos népsűrűség 45-50 fő/km2. Ha abból az erősen túlzó előfeltevésből indulunk ki, hogy a szárazföld fele klimatikus és földrajzi okokból kvázi lakhatatlan, és az is marad, akkor a föld lakosságának megháromszorozódása (20 milliárd fő feletti lakosság) esetén a lakható területeken mintegy 300 fő/km2 átlagos népsűrűség várható. Ez hozzávetőleg megfelel például a mai Japán, Srí Lanka, vagy Vietnám népsűrűségének, de még mindig lényegesen alacsonyabb mint például a mai Belgium, Hollandia, Dél-Korea népsűrűsége. A mai technikai viszonyok között is létezik nagy agrárállam 1000 fő/km2-es népsűrűséggel (Banglades)."
1303LS
« Hozzászólás #101207 Dátum: 2011 Október 31, 20:04:36 »

azon kívül hogy a témához semmi köze nincs amit beírtál...
Már miért ne lenne?
A 80-as évektől flyamatosan azt hallom, hogy még max 10-15 évre van olaj. 2011-et írunk és néha jönnek olyan hírek, hogy itt meg ott hatalmas kutakat bezárnak, mert nem szabad megnövelni a kitermelést, meg adják veszik a még meg sem kezdett olajlelőhelyek jogát. És állítólag rengeteg van.
Azt tudtad pl, hogy a századfordulón (nem a mostanin) a porsche féle elektromotor sokkal sokkal fejletteb volt mint az OTTO féle társai. Elég csak elsétálni a közlekedési múzeumba, meg is lehet nézni. Mégis valamiért a rockefeller seggevégek az otto-t engedték fejlődni.  Roll Eyes Aztán a 20-as évek Doble féle gőzmotorjai is csúfos eltaposás áldozatai lettek.  Roll Eyes
Szóval mindennek köze van egymáshoz és mindenhez, még ha nem is hiszed.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #101206 Dátum: 2011 Október 31, 19:33:05 »

akkumulátor saru tisztító !

  

Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #101205 Dátum: 2011 Október 31, 19:25:21 »

Ma igazítottam a beáramló hideg levegő csappantyúin, mert nem zártak túl jól. Közben ezt találtam beesve az "Y" cső mellé  Grin
Ki tudja mióta figyel már ott, és egyáltalán mi ez ... Huh

(a jó hír, hogy száraz tiszta körülmények között volt)
akkumulátor saru tisztító !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #101204 Dátum: 2011 Október 31, 19:20:57 »

Ma igazítottam a beáramló hideg levegő csappantyúin, mert nem zártak túl jól. Közben ezt találtam beesve az "Y" cső mellé  Grin
Ki tudja mióta figyel már ott, és egyáltalán mi ez ... Huh

(a jó hír, hogy száraz tiszta körülmények között volt)

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #101203 Dátum: 2011 Október 31, 19:18:37 »

Es mik azok a panelek rajta ? Valami reaktiv pajzs ? :-))
a buszgarázsban a toló kocsi
gondolom Józsi is beírta volna 3-4 nap múlva  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #101202 Dátum: 2011 Október 31, 19:14:07 »

Es mik azok a panelek rajta ? Valami reaktiv pajzs ? :-))
Biztonsági lökhárító.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #101201 Dátum: 2011 Október 31, 19:11:15 »

Egy ilyen Ikarus készült
Es mik azok a panelek rajta ? Valami reaktiv pajzs ? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #101200 Dátum: 2011 Október 31, 19:06:06 »

Egy ilyen Ikarus készült, de nem ezért tettem be ide a fotót.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #101199 Dátum: 2011 Október 31, 18:24:22 »

Balra volt tekerve a kormánya, mert úgy állt oda a fához. Az A oszloptól meg nem látta. Ja és beszállás után nem egyből inult, hanem telefonált, meg pakolászott a kocsiban.
Igy mar ertem. Sajnalom szegenyt... :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #101198 Dátum: 2011 Október 31, 18:23:34 »

Nem feltétlen száguldozik, akit elkapnak gyorshajtással. Sőt, jellemzően nem azok.

Igen, ezt én is olvastam a cikk végén...
Hmmm... érdekes....
Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy nem egyszerűbb betartani a szabályokat? Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #101197 Dátum: 2011 Október 31, 18:19:38 »

Hogy kell oldalra elindulni?! :-)))
Balra volt tekerve a kormánya, mert úgy állt oda a fához. Az A oszloptól meg nem látta. Ja és beszállás után nem egyből inult, hanem telefonált, meg pakolászott a kocsiban.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #101196 Dátum: 2011 Október 31, 18:18:52 »

...
Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy nem egyszerűbb betartani a szabályokat? Roll Eyes

sokaknak nem. van lóvé..... a többi meg nem számít.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101195 Dátum: 2011 Október 31, 18:12:34 »

közben hozzátettem némi finomságot.

Igen, ezt én is olvastam a cikk végén...
Hmmm... érdekes....
Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy nem egyszerűbb betartani a szabályokat? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #101194 Dátum: 2011 Október 31, 18:10:51 »

Kockázatértékelés nélkül??? Vagy hogy??? Roll Eyes Shocked

közben hozzátettem némi finomságot.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101193 Dátum: 2011 Október 31, 18:10:17 »

ez azért durva

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111031-a-gyorshajtasra-is-lehet-kotni-biztositast-a-kotelezo-melle.html

aztán jön még a tilosbanparkolásbiztosítás, meg a zebrángázolásbiztosítás, meg a lopottautóvalelkövetetttömegbalesetbiztosítás is... 

Kockázatértékelés nélkül??? Vagy hogy??? Roll Eyes Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #101192 Dátum: 2011 Október 31, 18:09:22 »

ez azért durva

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111031-a-gyorshajtasra-is-lehet-kotni-biztositast-a-kotelezo-melle.html

aztán jön még a tilosbanparkolásbiztosítás, meg a zebrángázolásbiztosítás, meg a lopottautóvalelkövetetttömegbalesetbiztosítás is... 

"A hétfő reggeli adatok szerint a Biztositas.hu-n eddig váltó autósok közül minden negyedik választotta magának a gyorshajtás esetére szóló biztosítást"

na ezeknek utánajárnék egy picinyt...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #101191 Dátum: 2011 Október 31, 17:58:48 »

Közben egy fát kidöntött a golfja oldalával elinduláskor. Ez nem régi történet. Grin
Hogy kell oldalra elindulni?! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #101190 Dátum: 2011 Október 31, 14:11:35 »

Ha ezt igy folytatod, viragnyelven leszel kitiltva egy hetre... ;-)

ezt ismered?
odaverős :-))
http://kelgyo.fw.hu/kitekintes/trabant_vers.html



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #101189 Dátum: 2011 Október 31, 13:57:13 »

kérlek, illesd a hátsó felemet a nyelveddel, kedves saját neméhez vonzódó embertársam.
Ha ezt igy folytatod, viragnyelven leszel kitiltva egy hetre... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #101188 Dátum: 2011 Október 31, 13:52:13 »

én még láttam őt játszani a Népstadionban (csuda, hogy mit műveltek ezek ketten a Varga Zolival...)

megosztó egyéniség volt, de focizni tudott.
nyugodjék békében.
Én is láttam játszani. Akkor még Fradi drukker voltam, és meccsekre is szerettem járni.
Ma már egyiket sem művelem.
Nyugodjék Békében.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #101187 Dátum: 2011 Október 31, 13:25:00 »


én még láttam őt játszani a Népstadionban (csuda, hogy mit műveltek ezek ketten a Varga Zolival...)

megosztó egyéniség volt, de focizni tudott.
nyugodjék békében.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #101186 Dátum: 2011 Október 31, 13:22:01 »


valamikor a hét elején még beszélt a tévében, akkor egész jól működött az öreg.
nyugodjon békében!

apropó:
az aranycsapatból még ki van életben?
grosics?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #101185 Dátum: 2011 Október 31, 09:45:19 »

pont egy perce olvastam én is  Embarrassed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #101184 Dátum: 2011 Október 31, 09:42:35 »


Nyugodjon békében.... Cry Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #101183 Dátum: 2011 Október 31, 09:34:40 »

http://www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/elhunyt-albert-florian-2101169

Sad

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #101182 Dátum: 2011 Október 31, 08:59:54 »

És milyen érdekes lenne, ha erről egy fenntarthatósági mutatót is előkapna.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1010 1011 1012 1013 1014 [1015] 1016 1017 1018 1019 1020 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.